Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Let's see how this goes Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Let's see how this goes Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Let's see how this goes Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Let's see how this goes Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Let's see how this goes Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Let's see how this goes Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Let's see how this goes Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Let's see how this goes Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Let's see how this goes Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Wilhelmina
Let's see how this goes I_vote_lcapLet's see how this goes I_voting_barLet's see how this goes I_vote_rcap 

Discord Server

Let's see how this goes

Go down

Let's see how this goes Empty Let's see how this goes

Indlæg af Aemilia 21/6/2014, 21:02

Tid Klokken er lidt over 15:50
Sted Arenaen
Omgivelser Der er et par stykker ude og træne, men ikke mange
Vejr Solen skinner stærkt, men dog kommer der med jævne mellemrum en dejlig kold brise eller to
Påklædning Tøj
Emnet er tilegnet Maria

Solen stod højt, godt nok ikke på sit højeste, men højt nok til at varme i den grad kunne føles. For de der var ude, kunne man nærmest mærke hvordan huden brændte op. Da himlen samtidig ingen skyer havde, var det heller ikke fordi det var meget skygge omkring på de åbne steder, blandt andet her ved Arenaen. Grundet Cheriron havde sat ham til at træne en ung nu pige, stod han nu med træningsudstyr rundt om sig, alt i mens han ventede på pigen ville dukke op. Heldigt for hende, var han tålmodig, for ellers var han nok ikke just det bedste valg for en træner, specielt efter han hørte hun var mere eller mindre en pacifist end en fremtidig kriger.
De skarpe blå øjne gled rundt og betragtede hver enkel levende sjæl, som havde besluttet sig for at træne denne varme dag. Med et sværd i jorden, stod han lænet mod sværdet skaft, alt i mens han forsøgte at kigge rundt efter hende. På trods af han vidste hun nok ikke ville have det nemt ved at have et våben i sin hånd, så håbede han på at han i det mindste kunne snakke noget fornuft ind i hende, for ja selvfølgelig var det ikke godt med vold, men i denne verden havde de nok ikke noget valg. Han rullede med øjnene som tiden gik, og hun stadig ikke var til at se. De havde planlagt at mødes kvart i, og nu var der efterhånden gået fem minutter og selvom han var tålmodig, så var det ikke alt han kunne tage. Han rystede på hoved og vende om, for at kigge de mange ting igennem der lå spredt rundt om ham

//jeg håber da dette er godt nok, og ja at jeg lagde det således at hun var kommet for sent
Aemilia
Aemilia

Fulde navn : Aemilia Luana Marquezine
Alder : 30
Antal indlæg : 8
Join date : 21/06/14
Bosted : At the camp

Tilbage til toppen Go down

Let's see how this goes Empty Sv: Let's see how this goes

Indlæg af Gæst 21/6/2014, 22:01

Påklædning Clik here (-solbrillerne)

Maria sparkede sløvt til en sten, der lå på jorden, mens hun langsomt slæbte sig afsted mod arenaen.
På trods af, at hun allerede var sent på den, så tog hun sig god tid til at gå at tænke, og nyde noget af den fantastiske solrige dag.
Hendes første få dage i denne totalt bizarre lejr var forløbet stille og rolig, hun var egentlig faldet okay til og selvom hun ikke rigtig havde fået nogle venner endnu, da folk altid havde travlt med at rende rundt i lejeren og lege helte, så vidste hun, at alting nok skulle komme - det tog bare lige lidt tid.
Folk havde da også forsøgt at nærme sig hende, men de fleste af dem ville bare have hende til at gribe et sværd eller en af de deresens træstænger med spidse ender, og komme ud og lege helt og krigerisk monster med dem, hvilket hun vredt havde nægtet, og havde smidt træstangen fra sig på jorden, hvorefter hun rasende var vandret tilbage til den hytte hun var blevet tildelt.
Afrodites hytte.
Lejerlederen, hr. D, havde ikke været ét sekund i tvivl da han først så hende,
"Hun er helt klart en af Afrodites unger," havde han sagt og havde set indgående på hende, nærmest som om han var lige ved at gå i en form for trance pga. hendes udseend.
Der var også mange af drengene i lejeren, der de følgende dage, havde kigget gevaldigt meget efter hende og hendes jordbærrøde lokker, hvilket både smigerede og skræmte hende.

Maria var nu - langt om længe - nået til Arenaen, over 5 minutter for sent, og fik straks øje på en dreng der stod og gloede på nogle forskellige ting der lå spredt om ham på jorden.
Hun genkendte ham straks, som den dreng, hestemanden Cheiron, havde udnævnt som hendes nye kamptræner.
Han var adskillige år ældre end hende og havde set meget erfaret ud, da de var blevet introduceret for hinanden, dagen før.
Hans udseende fejlede skam heller ikke noget, men han var ikke ligefrem Maria's type, selvom hun på den anden side, lod til at være alle drenges type.
Maria stoppede op, lod en hånd køre igennem sit lange jordbærrøde hår, inden hun med tunge skridt nærmede sig drengen.
"Jeg er her nu..." mukkede hun og så på ham med et irriteret blik.
Mon ikke, om han ikke også ville forsøge at få stukket et sværd i hånden af hende? Men det skulle ikke lykkedes ham, det var Maria fast besluttet på!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's see how this goes Empty Sv: Let's see how this goes

Indlæg af Aemilia 21/6/2014, 22:19

Han var efterhånden begyndt at blive mere end bare irriteret og med et temperament og de mange års nedtrykkelse kunne det gpr hen og blive farligt. Som en søn af Ares, skreg alt ved ham kriger, lige fra hans graciøse gang, der til forveksling lignede et rovdyrs, til måden han kiggede på sine modstander, som forsøgte han at finde frem til deres største svagheder. Han nåede lige at vende sig om, da han fik øje på den unge kvinde. Havde dette været under andre omstændigheder, ville han højst tænkelig tænke højere omkring hendes udseende, og om ikke andet hjælpe hende frem til hvorfor hun ikke gad våben, men det sekund hun åbnede munden, forsvandt alt lyst til at være den mindste smule venlig over for hende. Han rettede sig op, så direkte på hende med et par kolde blå øjne.
Nok var han hendes lærer, man var der noget han virkelig ikke fandt sig i, så var det møgunger der troede de kunne komme og bestemme det hele. På trods af hendes åbenlyse skønhed, kunne han ikke andet end fnyse af hende ”okay jeg vil bare sige det ligeud, jeg er pisse ligeglad hvem du er datter af, du kunne være Aphrodite selv og jeg ville stadig være ligeglad, men du kommer under ingen omstændigheder fem minutter for sent også tro at du ejer det hele. Du skal være glad for at du er en kvinde, ellers havde jeg smækket dig en for den atitude” han gik hen mod hende, hævede øjenbrynet af hende. Han fnyste igen og rystede på hoved ”og mig som rent faktisk ville tage respekt for det faktum du ikke kan lide våben…wow mind mig om aldrig at gøre det igen” brummede han og vendte ryggen til hende. Man kunne høre hvordan han brummede eder og forbandelser. Når først han blev sur, kunne man sagtens høre at det ikke just var Amerika han havde moderland, men snarer over mod Europa. De stærke irske accent, blev kun forstærke som hans irritation steg.

Han vendte igen om mod hende, med armene over kors ”giv mig ti stærke” brummede han og med et blik der nærmest sagde alt om hvad der ville ske hvis hun trodsede ham. Han kom til lejren som 12-årig og havde brugt de sidste ti år af sit liv på at træne og blive bedre. Han var konkurrence lystende og skulle hele tiden være bedre end alle andre. Han var ikke ræd for at vise hvem der bestemte eller hvem der havde bukserne på.
Aemilia
Aemilia

Fulde navn : Aemilia Luana Marquezine
Alder : 30
Antal indlæg : 8
Join date : 21/06/14
Bosted : At the camp

Tilbage til toppen Go down

Let's see how this goes Empty Sv: Let's see how this goes

Indlæg af Gæst 22/6/2014, 15:08

Maria gloede åndsvagt på fyren, mens han stod og brummede irriteret af hende.
Altså, godt nok var hun kommet forsent, og havde ganskevidst også udtrykt sin begejstring over disse såkaldte træningslektioner, men der var da overhovedet ingen grund til at blive så gal i skralden.
"Okay, okay, I get it!" udbrød Maria højlydt og stirrede rasende på fyrens ryg, da han nu havde vendt sig om, så de ikke længere stod ansigt til ansigt.
"Jeg skal nok lade være med at at komme for sent en anden gang..."
Hun havde ikke engang været der i 10 minutter, knap sagt to sammenhængene sætninger og hun hadede det allerede den person der havde fået så åndsvag en ide, som at sætte hende til at træne med en sur og direkte pain-in-the-ass fyr, der næsten var 3. gange større end hende selv!
Til helvede - eller tataros - med dem!
Maria tøvede og gloede med store øjne på fyren - hvis navn hun ikke rigtig kunne huske - da han beordrede hende til at tage ti stærke.
Hun kastede et blik ned af sig selv - shorts og bomulds-blondebluse var bare ikke tøj man hverken trænede eller motionerede i!
"Du tager pis på mig, ikke?" brokkede hun sig måbende. Der var ingen tale om, at hun skulle ned og ligge på jorden - aldrig i livet!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's see how this goes Empty Sv: Let's see how this goes

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum