Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
en tur til stranden ~ Bonnie Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
en tur til stranden ~ Bonnie Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
en tur til stranden ~ Bonnie Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
en tur til stranden ~ Bonnie Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
en tur til stranden ~ Bonnie Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
en tur til stranden ~ Bonnie Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
en tur til stranden ~ Bonnie Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
en tur til stranden ~ Bonnie Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
en tur til stranden ~ Bonnie Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

en tur til stranden ~ Bonnie

Go down

en tur til stranden ~ Bonnie Empty en tur til stranden ~ Bonnie

Indlæg af Gæst 19/12/2014, 19:51

T: 12:30
S: Stranden
V: solrigt og lunt, omkring de 15 grader celsius
O: nogle få halvguder der nyder dagen ved stranden
P: en hvid T-shirt og et pr mørke badeshorts

Jason sad ved stranden og stirrede ud over havet, ved hans side lå et håndklæde, meningen med turen til stranden havde været at han ønskede at komme ud og svømme et pr timer, inden han ville tage ned og træne med hans bue. Han rejste sig, smed T-shirten og gik ned mod vandet, selvom vandet var kølig mærkede han det næppe, hans egen krop varmede og beskyttede ham mod kulden. Han smed sig ned i vandet, og begyndte at svømme et pr korte baner, han anede ikke hvor længe han havde været i vandet, det havde fået en temperatur som han nød. Da han begyndte at svømme mod bredden for at slappe af og blive tørret af den kølige vind og solens stråler. Da han nåede hans plads hvor hans håndklæde lå, foldede han det ud og satte sig på det, satte benene i skrædderstilling, lukkede øjnene og smilede kort for sig selv, lydende omkring ham var befriende, ingen larm eller støj, kun afslappende snak.  



//Jeg ved det er en smule kort :/ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur til stranden ~ Bonnie Empty Sv: en tur til stranden ~ Bonnie

Indlæg af Gæst 20/12/2014, 10:53

Påklædning: En hvid T-shirt og et par hvide shorts, med en turkis grøn/blå bikini indenunder. Sorte Vans sko, og håret i en hestehale.

Bonnie gik med højt humør ned til stranden. Under armen bar hun sin sorte taske, som hun næsten altid havde med sig omkring, hvis hun skulle have flere ting med. I tasken havde hun denne gang et håndklæde, noget solcreme, en flaske vand og diverse ting. Et smil hang på hendes let lyserøde læber og blikket rettet fremad. Hun havde set frem til denne dag, hvor hun endelig kunne komme ud at bade, da det havde været et pænt nederen vejr de andre par dage.
Hurtigt nåede hun frem til stranden og hun stoppede for at tage sine Vans sko af, så der ikke ville komme sand i dem, for det brød hun sig ikke om. Hun var elendig til at få sandet ud igen. I stedet tog hun skoene i den frie hånd og gik over sandet i bare fødder. Ikke noget, hun normalt brød sig om, at gå rundt uden sokker på, men nogle gange var det nødvendigt - Som når hun skulle ned til stranden og gå rundt i sand. Hun nåede længere ned og bemærkede, at hun i hvert fald ikke var den eneste, der var ude at svømme. Hun slog badehåndklædet ud og satte sig ned på det på sandet.

// Det er okay, det tror jeg også mit er, det er længe siden jeg har emnet ^^'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur til stranden ~ Bonnie Empty Sv: en tur til stranden ~ Bonnie

Indlæg af Gæst 20/12/2014, 12:00

Jason havde ikke opdaget via hans evner at endnu en person var på vej ned mod stranden, måske på grund af han var travlt optaget af at svømme. Svømmede det gjorde han med stor velbehag der var noget ved at svømme i det kolde vand, som tiltalte ham, nok det at han ikke kunne føle det på samme måde som så mange andre, kulden havde aldrig været et problem for ham.
Mens han sad på håndklædet og han hørte lyden af endnu et håndklæde der blev slået ud vendte han blikket mod stedet, og bemærkede pigen der var ved at gøre klar til at hun kunne sætte sig han betragtede hende med et lettere nysgerigt blik, hans sanser satte sig i fuld kontrol, hendes duft ramte hans næsebor og han gøs lidt ved det der ramte dem. han rynkede på næsen inden han smilede, der var ingen grund til at have fordomme før det modsatte var bevist. Ligesom han havde gjort så mange gange før, var det bedre at give folk en chance. Han betragtede hendes træk i ansigtet og smilede kort for sig selv, inden han tog T-shirten på og rejste sig, langsomt pakkede han håndklædet sammen og gik ned mod hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur til stranden ~ Bonnie Empty Sv: en tur til stranden ~ Bonnie

Indlæg af Gæst 21/12/2014, 11:17

Bonnnie kiggede rundt og bed sig lidt i underlæben imens. Hun vidste ikke helt, om hun nu skulle bade eller hvad hun nu ville gøre ved stranden. Var vandet mon koldt? Det så det ikke ud til, eftersom der var nogle halvguder ude der. Hun lod sig ikke bemærke af drengen, der var på vej hen imod hende. I stedet koncentrerede hun sig om, om hun nu skulle ud at bade i vandet eller om hun skulle lade være. For noget tid siden havde hun været syg, så det ville are være nederen at blive syg igen. Hun trak sine ben op under sig og lagde armene om dem. Hun smilede kort og kiggede så op, da en dreng nærmede sig. Hun rynkede brynene lidt, men vidste ikke, om han u var på vej over til hende, eller forbi hende? Kort kastede hun blikket rundt omkring sig, før hun vendte sig imod ham igen. Han var ikke én, som hun havde set før. Ikke lige hvad hun kunne huske. Hun rynkede brynene lidt, imens hun bare sad og betragtede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur til stranden ~ Bonnie Empty Sv: en tur til stranden ~ Bonnie

Indlæg af Gæst 21/12/2014, 22:51

Da Jason var kommet tæt nok på hende, og han kunne se hun lignede en der overvejede om det var en god ide at gå i vandet rystede han på hovedet, Han stillede sig tæt nok på hende til at man ville kunne føre en ordentlig samtale, men langt nok fra til at man ikke ville bryde nogens intimsvære ”Du overvejer vel ikke at gå i vandet i dag?” spurgte han venligt og betragtede hende, han tog et skridt nærmere ”Mit navn er Jason Stark” han kunne vel ligeså godt få præsenteret sig først, så måtte man se hvor det førte hen, det kunne være pigen ikke engang var interesseret i at høre vandet ville være for koldt for de fleste mennesker der ikke var van til vinterbadning selvom luften var lunt var vandet det langt fra. Han stillede sig igen i en passende afstand inden han vendte blikket mod vandet igen ”må jeg sætte mig her ved din side?” Spurgte han så med et lille skævt smil. Han var ikke sikker på han havde set hende før så hele det formelle med at præsentere sig selv og spørge om det var i orden med vedkommende om man kunne slå sig ned ved dem var vel på sin plads.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur til stranden ~ Bonnie Empty Sv: en tur til stranden ~ Bonnie

Indlæg af Gæst 27/12/2014, 14:26

Bonnie kiggede op på drengen, da han kom nærmere og hun smilede op til ham. Hun nikkede kort til hans spørgsmål, men trak så på skuldrene. "Jeg kan simpelthen ikke beslutte mig," Svarede hun ham og grinte lidt, "Det er en meget svær beslutning, synes jeg." Hun betragtede ham og bed sig lidt i underlæben, da han præsenterede sig. Nej, ikke så vidt som hun vidste, så kendte hun ham ikke og havde heller ikke hørt hans navn før. "Mit navn er Bonnie Decon og mit mellemnavn er Claire," Præsenterede hun sig selv med et grin og var lidt småforvirret over måden, at præsentere sig selv på, "Bare kald mig Bonnie." Hun smilede op til Jason og nikkede. Hun rykkede sig lidt på sit håndklæde. "Ja, endelig, bare sid ned," Svarede hun ham og smilede venligt op til ham. Han virkede allerede som en flink fyr, ifølge hvad hun indtil videre havde set og hørt, "Har du da været i vandet? Er vandet koldt?" Hun kiggede udover vandet, før hun kiggede op på Jason igen. Dumt spørgsmål, for hun havde jo egentlig lige set ham svømme rundt derude.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur til stranden ~ Bonnie Empty Sv: en tur til stranden ~ Bonnie

Indlæg af Gæst 9/1/2015, 14:38

Jason betragtede hende mens hun talte, en let latter slap hans læber over hendes ubeslutsomhed, ”jeg kan fortælle at vandet er køligt så hvis De ikke er van til, eller har det særlig godt med at bade i koldt vand, vil jeg nok råde Dem til at lade være med at hoppe i vandet” Hans stemme var venlig, og han ville gerne gøre det klart at vandet ikke var for sarte sjæle i dag, ikke at han hentydede til at hun var det, for han kendte hende ikke så godt, eller kendte hende ikke overhovedet, for at være præcis. ”en ære at møde dig Bonnie” sagde han venligt med et skævt smil ”Hvis det er det De foretrækker, er det hvad jeg vil kalde Dem” sagde han langsomt, han kunne se han forvirrede hende, det måtte han tage stilling til senere. ”Tak” sagde han som svar til at han måtte sætte sig, han slog håndklædet ud ved siden af hende, og betragtede hende. ”Ja vandet er en smule køligt, måske mere end hvad jeg vil kunne lægge mærke til” svarede han til hendes spørgsmål.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur til stranden ~ Bonnie Empty Sv: en tur til stranden ~ Bonnie

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum