Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Just for a walk ~ Fideliana Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Just for a walk ~ Fideliana Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Just for a walk ~ Fideliana Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Just for a walk ~ Fideliana Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Just for a walk ~ Fideliana Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Just for a walk ~ Fideliana Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Just for a walk ~ Fideliana Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Just for a walk ~ Fideliana Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Just for a walk ~ Fideliana Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Wilhelmina
Just for a walk ~ Fideliana I_vote_lcapJust for a walk ~ Fideliana I_voting_barJust for a walk ~ Fideliana I_vote_rcap 

Discord Server

Just for a walk ~ Fideliana

Go down

Just for a walk ~ Fideliana Empty Just for a walk ~ Fideliana

Indlæg af Gæst 7/3/2015, 21:24

T: 07:30
S: Skoven.
V: en lun forårsbrise, på en skøn forårsmorgen.
O: en masse Træer, dyr og hvad der ellers lever i skoven.
P: Et par joggingbukser og en hvid T-shirt og Hans sorte Nike free.

Jason sad på knæ med lukkede øjnene, hans hænder lå på knæene, hans sanser var rettet fuldt ud, han lyttede til skovens væsner, dyr som insekter og vinden samt skovens egen stemme, bladende der raslede lidt i vinden. Mærkede væsnerne i skoven, deres tilstedeværelse. Han duftede alle skovens planter og dyr, og hvad der ellers blev bragt med vinden fra andre steder, selvom han var langt inde i skoven kunne han stadig dufte nogle halvguder, afstanden til dem var dog for vanskelig at sige, når han var i den tilstand som han var, når hans sanser fik fuld frihed uden at han skærmede for dem, for at det hele skulle flyde sammen. Hans vejrtrækning begyndte at falde i med vinden hver gang vinden kom med et vindstød, var det et hans vejrtrækning faldt i med, det generede ham på ingen måde at sidde sådan her, og han havde allerede siddet sådan i halvanden time, selvom det ikke havde føltes som sådan.

Jason kunne sagtens sidde i den stilling i flere timer, for det var en måde hvorpå han kunne slippe fri, fri for følelser og tanker, fordi han gik i et med naturen, lyttede til den, duftede til den, mærkede den på alle måder. Jo længere tid han brugte på at åbne op, jo mere opdagede han om sig selv og naturen, ikke fordi han søgte perfektion, men det var også en form for træning på hans tålmodighed, han havde ikke travlt og skulle ikke skynde sig at blive færdig til at komme tilbage til lejren til anden træning, han passede sig selv, sådan som det egentlig altid havde været for hans tilfælde, hans træning gik som han lystede, hvis det var bueskydning var det det han trænede, og var det hans sanser han ville lære mere om som nu, var det sådan det gik med ham. Han var altid mest fokuseret på hans fysiske evner, da det var den måde han skulle kunne træne med andre, det mentale og psykiske trænede han selv ved at lukke af for andre og åbne op for hans sanser, da han lærte hvor langt de så rakte så det også kunne bruges i kamp.
Grunden til den tidlige morgentræning var egentlig fordi at der sjældent var overrendt i skoven så tidligt, hvilket han nød, og ved at gå et bestemt antal kilometer ind i skoven væk fra lejren var der ingen halvguder fra lejren der kunne påvirke hans træning med deres duft.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just for a walk ~ Fideliana Empty Sv: Just for a walk ~ Fideliana

Indlæg af Delia 23/3/2015, 12:06

Delia smuttede hurtigt ud af døren inden hendes søskende kunne få fat i hende og hive hende med til morgenmaden. Hun elskede at bruge tid sammen med dem, men her til mlrgen havde hun brug for lidt privatliv, en ting der var svær at finde i hendes hytte. Få ville gå ud i skoven nu, de havde vist kun mad eller et morgenbad i tankerne. Hun søgte tit ud i skoven om morgenen, hun elskede roen og freden. Det var rart bare at gå for sig selv, og selvom det var koldt nu hvor skoven stadig vågnede, gik hun i bare tær. Hendes kjole gik kun til midt på hendes lår, men det var sådan hun havde det bedst. Ikke for meget tøj, bare tær til at mærke naturen og frihed fra alt og alle. Følelsen fik hende helt til at le i glæde, og hun satte i løb gennem skoven, ind og ud mellem træerne. 
Hun stoppede op da hun spottede en skikkelse inde imellem ræerne. Hun kendte ham. Og hun vidste han havde hørt hende, mærket hende og måske endda følt hende. Alligevel gik hun lidt forsigtigt imod ham indtil hun følte det var sikkert nok at løbe imod ham og hoppe på ham med et kram. "Godmorgen!!" Hun lo lidt efter at have talt og stillede sig foran ham med et smil over læberne. Hun var utroligt glad for at se ham, og havde nået at savne ham. "Tidligt oppe? Forstyrrer jeg?" Det gik op for hende at hun kunne forstyrre og trådte derfor et skridt bagud og slog hænderne for munden. Hun ville ikke forstyrre, og hvis han havde været i dyb koncentration havde hun da ødelagt det nu. "Undskyld! Jeg handler på impulser, det var ikke min mening!" Hun så lidt ned.
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Just for a walk ~ Fideliana Empty Sv: Just for a walk ~ Fideliana

Indlæg af Gæst 23/3/2015, 13:14

Jason mærkede og duftede hende længe inden han opfangede ham, selvom han ikke smilede udvendigt så var han glad indvendigt. Han mærkede hvordan hun kom nærmere. Allerede inden hun talte havde hun brudt hans koncentration ved hendes blotte tilstedeværelse, da den eneste duft han opfangede var hendes. ”Godmorgen Delia” Kom det stille fra ham inden han åbnede øjnene og vendte blikket mod hende, han var glad for at se hende, det savn der havde været i hendes fravær. ”Jeg er altid tidligt oppe, eller nok mere får ikke nok søvn, så jeg sætter mig her ud og tænker, føler.. Ja træner mine sanser” Han smilede lidt over hende da han kom op og stå. ”Nej du forstyrre ikke på nogen måde, havde glemt tiden, og du trak mig tilbage, ellers havde jeg nok siddet i flere timer endnu” Lød det fra hans læber, da han opdagede hun stod med hænderne for munden slap en latter hans læber, en blid latter, men der var morskab at spore i den. Han tog et pr skridt for at mindske den afstand der var mellem dem ”Det er helt okay, vi handler alle forskelligt” Hanlagde en finger under hendes hage og løftede lidt op i hendes hoved så han kunne se hendes øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just for a walk ~ Fideliana Empty Sv: Just for a walk ~ Fideliana

Indlæg af Delia 23/3/2015, 20:10

Hun så ind i hans øjne og rødmede svagt da han rørte hendes ansigt. Det var nu ikke fordi hun normalt var genert eller noget som helst, men det var bare anderledes når det var ham. Hun smilede lidt åndsfraværende. Nok havde planen været at hun skulle have en morgen for sig selv i skoven, men at være sammen med ham var nu heller ikke helt skidt, og hun ville glædeligt gerne tilbringe timer her sammen med ham, hvis det var hvad han ville. "Timer?" Hun gentog det lidt uden at tænke over det. Så gik det op for hende hvad han havde sagt og hun rystede lidt på hovedet for at vågne fra sin trance bestående af ham. "Timer?! Hvor længe har du været her? Hvor tidligt står du lige op?" Hun så sig omkring. Det var jo ikke ligefrem fordi det var en fest herude, og hun burde vide det. Men hver sin glæde, gik hun ud fra.
Lidt diskret gik hun tættere på ham og smilede. Hun håbede i hvert fald det var diskret. "Jeg har savnet dig. Det lyder ret corny, men det har jeg. Det er lidt skørt, ikke?" Hun smilede lidt usikkert og huskede sig selv på at hun nok burde lære at tænke før hun talte. Det lød ikke helt godt at hun stod og sagde hun havde savnet ham efter de havde tilbragt sådan, en dag sammen da de mødtes. Det var nu engang sådan det var, og den dag havde også været rigtig god. Noget lignende havde hun ikke prøvet.
"Nu hvor jeg har forstyrret dig i din træning, gider du måske gå en tur med mig? Eller skal jeg bare trippe af igen og lade dig være? Det kan jeg godt hvis det er." Hun var stadig lidt usikker på om han overhovedet gad at bruge tid med hende. Men på den anden side havde han jo lige trådt tættere på og rørt hendes ansigt. Det var bestemt ikke noget hun klagede over. Den tanke fik hende til at føle sig lidt småklam. Hvad var det overhovedet hun prøvede på? Det var som om alting altid blev mega forvirrende når hun brugte tid med Jason.
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Just for a walk ~ Fideliana Empty Sv: Just for a walk ~ Fideliana

Indlæg af Gæst 23/3/2015, 20:37

Han havde savnet hende, hendes kulør, men hvorfor hun opførte sig sammen med ham som hun gjorde var en gåde, alligevel nød han hendes selskab til fulde. Hans meditation havde været det han kom efter den ro der var i skoven når han lyttede til den, men nu hvor hendes tilstedeværelse var der kunne hans sanser ikke lukke op de var låst fast på hende, hvilket egentlig hjalp når han ville glemme ting, men for at være sammen med hende. ”Jeg har siddet her siden klokken 6 i morges” Sagde han så langsomt og så ned af sig selv. ”Jeg vågnede halv 6 her fra morgenen af da jeg ikke længere kunne sove på grund af min hørelse gjorde at jeg opfangede hver eneste lyd i nærheden” Mens han talte vendte han blikket mod himlen. ”Nej havde brug for at komme ud fra hytten” Sagde han så langsomt.
Han så hun trådte tættere på ham og smilede lidt indvendigt. ”Nej det er ikke corny” han smilede over hende ”Jeg har nemlig også savnet dig” Denne gang rystede han på hovedet ”ikke spor skørt overhovedet, jeg ville måske sige at det skyldtes den hyggelige dag vi fik ud af vores møde” Jo mere tid han tilbragte med hende blev bedre, for hvert minut, som om en usynlig kraft trak ham i mod hende. Han kunne nu lide hende som hun var når hun talte uden at tænke var det fra hjertet, hvor i mod han mere var en tænker.
”Jeg er villig til at ofre lidt tid på dig” sagde han så drillende og grinte ”Nej du behøver ikke at trippe af Delia, jeg ofre gerne et timer eller to på dig” Sagde han inden han lukkede munden som om han havde sagt noget der ikke skulle siges. ”Det var ikke meningen det skulle ud højt” Blikket der faldt på hende var flovt, Hvorfor kunne han ikke tænke når han tilbragte tid med hende, han talte uden at tænke, hvilket han faldt flovt. Han trådte et skridt tilbage da han ikke vidste hvad han ellers skulle gøre. ”Skal vi komme af sted så, hvis vi skulle ud og gå den morgen tur?” Spurgte han så og vendte blikket mod

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just for a walk ~ Fideliana Empty Sv: Just for a walk ~ Fideliana

Indlæg af Delia 23/3/2015, 20:56

Delia så overrasket på ham. "Hellige Zeus. Og jeg følte jeg stod tidligt op." Og så lidt over sin skuldre mod sin hytte hvor hendes søskende sikkert var i fuld gang med højt humør og alt muligt andet. De var utrættelige, men hun ville gerne se dem stå op så tidligt som Jason. Hun så tilbage på ham med et smil. "Ja, det kender jeg godt. Det der med at komme væk? En hytte fyldt med halvguder med festens gud som far kan blive lidt meget nu og da. Specielt om morgenen. Jeg tør slet ikke tænke på hvordan Artemis' børn er." Hun grinede lidt og hørte så hvad hun havde sagt. "Altså, jeg mener en flok. Altså, krigere. Sådan rigtige krigere. Ikke som os. Jeg ved jo hvordan du er, og jeg kan godt lide dig og.. Ja, du forstår vist hvad jeg mener." Hun smilede lidt undskyldende over hendes akavede væremåde.
Hans bekræftelse af at han også havde savner hende gjorde hende lidt mere rolig, og ikke mindst ret glad. Han havde også nydt dagen. Det var hun virkelig glad for at høre. "Jaer. Det var en rigtig god dag." Hun nikkede glad og så ned mens hun smilede. Normalt var hun ikke ret god til at være sammen med de halvguder der trænede meget, hun havde sjældent noget til fælles med dem, men Jason havde været så rar og menneskelig, han var så let at snakke med.
Da han snakkede igen så hun op og smilede over hans ord. Hans generthed fik hende til at le lidt, det var kært. De var begge super akavede, det var lidt komisk. Hun hoppede hen og tog hand arm og smilede varmt til ham. "God idé. Du fører an. Jeg er rigtig god til bare at følge med." Hun lagde kort hovedet imod hans skulder inden de begyndte at gå igennem skoven. Han kunne altid trække sig væk fra hende hvis han ikke gad at hun holdte fast i ham. Det var nu lidt hyggeligt mens de gik at de kunne holde fast i hinanden og gå i samme tempo. "Hvordan er dine søskende? Jeg mener... Hvordan er det at bo i Artemis' hytte?" Hun så nysgerrigt på ham. Hun holdt sig mest til sine egne, og vidste ikke så meget om de andre.
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Just for a walk ~ Fideliana Empty Sv: Just for a walk ~ Fideliana

Indlæg af Gæst 23/3/2015, 21:15

”Ej normalt står jeg op lidt tidligere” Han smilede over hendes overraskelse og grinte lidt over den ”Jeg foretrækker at tage en løbe tur nede ved søen, og så ind og meditere.. Men ikke fordi det er nødvendigt, men fordi det er noget jeg nyder det får mig til at slappe af, ligesom bueskydning” Han forsøgte at forklare hvorfor han trænede. ”Men du er da ligesom også tidligt oppe” Blikket blev vendt mod hende, han kunne se hun kiggede i retning af hytterne. ”Ja nemlig komme væk fra dem” Gav han hende ret. ”Jeg tror der er mere liv i jer end i os, vi står jo tidligt op, men foretrækker at være mindre larmende da vi jo er fødte jægere og ikke krigere som sådan” Igen grinte han over hende men ikke en hånlig latter, nej men fordi det var kært hendes måde at forklare sig på. ”Ja.. Jeg er med” kom det fra ham til sidst.
Han nikkede bekræftende, ”En meget god, men speciel dag, jeg troede jeg skulle flygte fra en bande.. Og endte med at støde ind i en pige det vidste sig at være et yderst rart selvskab, selvom jeg trak det ud med at afsløre noget af mig selv” Sagde han så langsomt og blikket blev vendt mod hendes kind. Han forventede, eller vidste ikke hvad han forventede fra Delias side, men han var ikke bleg for at indrømme at han var glad for hendes selskab.
Da han mærkede hendes arm om sin og smilede over det, havde det været en anden person havde han trukket sin arm til sig, men hun fik lov til det, fordi det var rart at være sammen med en der ikke så ham for hans udseende men også personen der var under det. ”Hvor ønsker frøkenen at vi går hen først så?” Spurgte han så langsomt selvom han begyndte at gå ikke et vanvittigt hurtigt tempo som han normalt ville vælge, men et der passede til at man kunne opleve skoven. Hans hoved hvilede sig mod hendes, mens han indåndede hendes duft. Han nød den ligesom alt andet ved hende. ”Jeg ved ikke hvordan jeg skal beskrive dem” Han vendte hovedet og hans læber strejfede hendes hår og hovedbund. ”De er jægere ligesom jeg.. Alvorlige med deres træning, men jeg lægger mig jo ikke så meget ud med dem, jeg tilbringer tiden alene her i skoven” Mumlede han lavt, han lød så asocial.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just for a walk ~ Fideliana Empty Sv: Just for a walk ~ Fideliana

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum