Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Extra punishment - Arya Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Extra punishment - Arya Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Extra punishment - Arya Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Extra punishment - Arya Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Extra punishment - Arya Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Extra punishment - Arya Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Extra punishment - Arya Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Extra punishment - Arya Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Extra punishment - Arya Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Wilhelmina
Extra punishment - Arya I_vote_lcapExtra punishment - Arya I_voting_barExtra punishment - Arya I_vote_rcap 

Discord Server

Extra punishment - Arya

2 deltagere

Go down

Extra punishment - Arya Empty Extra punishment - Arya

Indlæg af Melodie 18/4/2015, 21:20

Melodie førte an mod lejrbålet, hvor hun fra lang afstand allerede kunne høre halvgudernes stemmer i en blanding af høje grin, samtaler og fællessange, som hun kunne regne ud var orkestreret an af hendes halvsøskende som altid. Varmen fra det store lejrbål varmede hende allerede, da hun stod fem meter fra det, og hun mærkede varmen helt inde i sit bryst. Hun kunne ikke skjule et smil. Hun guidede Arya hen til nogle ledige pladser blandt deres højrøstede halvsøskende og venner. Hun strammede sin hestehale, som hun hilste på et par med-halvguder og vendte sig derefter smilende mod Arya, hvilket endnu engang vækkede en mærkelig følelse i hende. Hvorvidt det var savn eller begejstring eller måske en blandning af begge, vidste hun ikke, alt hun vidste var blot at følelsen gjorde hende endnu mere ops på deres friske start.

"Jeg ved, det er svært at starte fra, hvor vi slap, men jeg tror, vi kan klare det," sagde hun, mens hun betragtede bålet foran hende. Hun foldede sine hænder og kiggede nysgerrigt på Arya. "Fortæl mig alt. Jeg vil vide... alt."
Melodie
Melodie

Fulde navn : Melodie Cordia Rose Claire
Antal indlæg : 117
Join date : 08/07/13
Bosted : I øjeblikket hytte 7 i lejren, men før i tiden boede jeg i London

Tilbage til toppen Go down

Extra punishment - Arya Empty Sv: Extra punishment - Arya

Indlæg af Arya 24/4/2015, 15:14

Et sted man sådan set altid kunne regne med, at der var gang i den, måtte være lejrbålet. Der var altid nogen, om det så bare var få halvguder, eller om det var mange halvguder. Varmen fra lejrbålet kunne mærkes adskillige meter væk. Arya gik lige bag Melodie og derfor mærkede hun vel nok varmen cirka samtidigt. Arya fandt desuden et smil frem, imens hun nikkede i en hilsen til de tilstedeværende halvguder. Hun havde efterhånden lært de fleste af lejrdeltagerne at kende. I hvert fald til en sådan grad, at hun kunne vidste hvilken hytte de hørte til i, og havde en anelse om deres navne. Og så var der naturligvis nogle hun kendte bedre end andre, men det var der vel altid. Melodie gennede hende hen mod nogle pladser, og så satte de sig begge ned. Da Melodie så på Arya og smilte til hende, kunne Arya ikke engang selv finde rundt i hvad hun følte. Det var så velkendt og betryggende, men samtidig så underligt og nyt. Det var vel bare en vanesag, ligesom så meget andet.

Da Melodie sagde hvad hun sagde, nikkede Arya optimistisk. "Som man siger, så kan man nogenlunde lige hvad man vil." Hun smilede en smule skævt. Det var et meget almindeligt ordsprog. Arya troede måske nok ikke på at man kunne lige præcis ALT hvad man ville, men noget nær måske. Hun tænkte så over hvad hun mon kunne fortællle. "Hvor vil du have mig til at starte?"
Arya
Arya

Fulde navn : Arya Rozalia Arcus Dianthe.
Antal indlæg : 226
Join date : 21/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island.

Tilbage til toppen Go down

Extra punishment - Arya Empty Sv: Extra punishment - Arya

Indlæg af Melodie 1/6/2015, 11:13

Melodie nikkede af Aryas ord og tænkte lidt over dem, som hun stirrede ind i den store flamme foran hende. Så varm at den mindede hende om de så velkendte solens stråler. Hyggen overvældede hende, som hun sad der og takkede guderne i sit stille sind for, Arya havde givet deres venskab en chance til. Hendes langvarige fejde med Arya, havde i lang tid været, hvad hun havde skammet sig mest over - især fordi hun aldrig, før nu, havde forsøgt at rette op på deres venskab. Nu da de endnu engang var forenede følte hun, hun kunne klare alt. Hun følte en byrde var taget af hendes skuldre, at hun aldrig mere kunne føle sig svag, da hun ikke længere havde noget i sin fortid, der konstant jagtede hende. Hun havde ikke bemærket det før, men det var som om, det faktum at hun endelig var på bølgelængde med Arya gav hende en følelse af helhed, som hun ikke havde følt i lang tid.

"Hvad med du starter med at fortælle mig, hvad der skete efter vi sidst sås - tilbage i London? Nogen kærester? Har du læst nogle gode bøger?" Spurgte hun med et grin plastret til hendes ansigt, som lyste op fra den naturlige glød, hun fik som datter af Solguden. Hun kunne ikke lade være; hun kunne ikke vente med at starte forfra.
Melodie
Melodie

Fulde navn : Melodie Cordia Rose Claire
Antal indlæg : 117
Join date : 08/07/13
Bosted : I øjeblikket hytte 7 i lejren, men før i tiden boede jeg i London

Tilbage til toppen Go down

Extra punishment - Arya Empty Sv: Extra punishment - Arya

Indlæg af Arya 2/7/2015, 18:45

Arya elskede at være ved lejrbålet. Hun elskede stemningen, folkene, følelsen af sammenhold og de rare, beroligende og varme flammer. De knitrede på en sådan måde der bare automatisk skabte en hyggelig og fredfyldt stemning. Selv lugten fra dette lejrbål var mere som en duft. Måske det var magien, der gjorde at det ikke lugtede ubehageligt, som et almindeligt bål gjorde. Under middagen duftede offerbålet i hvert fald på en meget magisk måde, men der smed man selvfølgelig også en masse forskellige mad og drikkevarer ind i bålet. Dette gjorde man, fordi guderne godt kunne lide duftene der kom derfra. Så selvom de ikke kunne smage på maden og drikkevarerne, kunne de alligevel nyde duftene. Og hvad Arya nød lige nu var sådan set mest af alt bare Melodie's nærvær. Det var utroligt at de kunne sidde sådan her, efter så længe en fejde. Utroligt på en helt igennem fantastisk måde.

Hun rynkede lidt på panden. "Kærester, ikke ligefrem. Der har været en jeg holdt meget af, men han var ikke min kæreste. Og så har jeg genfundet kontakten med min gamle barndomskæreste, som åbenbart også er en halvgud. Det var... Interessant, for at sige det mildt. Af bøger, har der været en del interessante, men jeg kan ikke lige umiddelbart komme i tanke om nogle på nuværende tidspunkt." Hun smilede et meget glad smil, og løftede så begge sine øjenbryn, da hun skulle spørge Melodie om det samme. "Hvad med dig? Kærester, bøger, hvad end du har at fortælle?" Hun blinkede og smilede så et lidt mere skævt smil.

//Undskyld tusinde millioner gange for ventetiden :-(((((
Arya
Arya

Fulde navn : Arya Rozalia Arcus Dianthe.
Antal indlæg : 226
Join date : 21/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island.

Tilbage til toppen Go down

Extra punishment - Arya Empty Sv: Extra punishment - Arya

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum