Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan

År | 2018

Årstid | Sommer

Måned | August

Top posting users this month
Halfdan

Annabeth

Noe

Eliaes

Connor

Elena

Richie

Dean

Alexander

Jules

I'm just looking for fun! - Emnesøgning, plotsøgning osv. -

Go down

I'm just looking for fun! - Emnesøgning, plotsøgning osv. -

Indlæg by Isabelle Gonzalez on 15/8/2015, 15:38

Så har jeg nogenlunde fået lavet min fine lille Amara her færdig, jeg mangler blot at skrive beskrivelsen af evner ind. Dog er hun så færdig, at jeg nu gerne vil starte med nogle emner!!! Så kom gerne Very Happy

Nogle regler

Længden Jeg kan godt lide en god længde [snakker ikke om en roman], men en god længde på over de 400 ord...så er jeg da godt tilfreds! Selvfølgelig vil jeg ikke tvinge folk ud i at skrive langt, men jeg vil være lykkelig hvis man i det mindste så mindst skrev over 200 ord
Svar Nu jeg er i gang med 2. g så måske går der få dage mellem mine svar, men jeg forventer så også at det er det samme med jer...ellers så skriv gerne hvis i tror der går lang tid mellem svarende.
Komma'er, punktum Jeg er ikke perfekt til dette...så blot de er der, så brokker jeg mig ikke!
Stavning Jeg ser helst gerne mine emnepartnere staver godt! Så hav en god stavning. Det hedder også, ikke os osv. Det er ikke for at hugge ned på dem som ikke staver så godt, men jeg kan bare godt lide nogle der staver godt, for så er jeg glad!

Lidt omkring hende

Amara er generelt en stille pige, hun siger aldrig særlig meget og i mange tilfælde ved folk ikke hvor hun er, medmindre hun faktisk giver sig selv til kende. Dette har er et resultat af hendes barndom, hvor hun på den hårde måde lærte hvordan man skulle holde sig ude af syn fra andre. Med dette sagt, er hun faktisk utrolig intelligent og vis. Hun har en gammel sjæl, fanget i kroppen af en ung kvinde. Hun har dog om ikke andet også en hel del vrede i sig, hvilket skyldes hvad den ældre dreng havde gjort ved hende. Hun er ikke god med berøringer fra folk hun ikke stoler på, og bryder sig faktisk slet ikke om mænd. Så hvis der er ældre mænd, eller generelt blot mænd som kommer for tæt på hende, så bliver hun panisk og når først hun bliver panisk. Hun har et udseende af en ung kvinde, hvilket også vil sige mange får en følelse af, at ville beskytte hende. I få tilfælde kunne hun bruge beskyttelse, men efter 3 år hvor hun har været alene, så kan hun mere end bare passe på sig selv. Nok er hun ikke nær så uskyldig som hun plejede at være, men hun er heller ikke en badass kæmper, som råber højt og slår hårdt. Hun er mere den stille kloge type. Hun kan også være ufattelig loyal, blid og kærlig. Dette bliver dog kun vist til dem som hun for alvor stoler på, og med dette sagt så har hun også ufattelige store tillidsproblemer. Det med at stole på folk, det kommer for hende hverken nemt eller hurtigt. Hun søger ikke just selskabet af andre, da hun frygter svigtet. Hun lider af en form for mild psykose, hvilket kommer af voldtægt, men samtidig også hvad hun følte var et svigt fra sin storebror. Hun snakker aldrig om sig selv, såvel som sin fortid eller familie. Hun har noget mystisk over sig, dette viser sig specielt hvis hun nu finder sig i selskab af andre. Når det kommer til alt seksuelt, så er hun ufattelig uskyldig. Hun har aldrig prøvet det og ved faktisk ikke hvordan det fungere

Lidt omkring det søgende

Flirts (Piger såvel som drenge)
En der kan lære hende, drenge nok ikke er så farlige igen
Nogen der kan lære hende at forsvarer sig selv
Gode venner
Bekendte
Andre relationer

Det var vel det jeg havde, jeg skriver måske mere på senere...men indtil nu er det alt. Så nu håber jeg blot at høre fra jer!

Fulde navn : Isabelle Clarissa Gonzalez
Alder : 20
Antal indlæg : 8

Tilbage til toppen Go down

Re: I'm just looking for fun! - Emnesøgning, plotsøgning osv. -

Indlæg by Isabelle Gonzalez on 15/8/2015, 20:45

No one?

Indlæg by Aria on 18/8/2015, 11:14

Me!!!

But I won't apologize for the monster I became, to survive the monsters around me.
or the screaming still ringing in my ears  
Aria

Fulde navn : Aria 'Skylar' Hale
Alder : 21
Antal indlæg : 45

Indlæg by Isabelle Gonzalez on 18/8/2015, 14:25

jamen okay Smile Har du en ide til et plot/relation?

Indlæg by Aria on 18/8/2015, 14:40

Øhhh ikke lige nu Razz

But I won't apologize for the monster I became, to survive the monsters around me.
or the screaming still ringing in my ears  
Aria

Fulde navn : Aria 'Skylar' Hale
Alder : 21
Antal indlæg : 45

Indlæg by Cassandra on 22/8/2015, 23:20

Jeg er lige kommet hjem fra ferie og vil gerne emme med dig. Cassandra kunne måske godt vise dig at drenge ikke er farlige. :0)
Cassandra

Fulde navn : Cassandra Marie Lewis
Alder : 27
Antal indlæg : 20

Indlæg by Gæst on 28/8/2015, 10:30

Jeg vil gerne!!

Gæst
Gæst