Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Give me somthing to f****** do! (Part two)

5 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Cinderella 23/8/2015, 16:10

Hello!

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Tumblr_nru7ewclV91rvx04wo1_250 Give me somthing to f****** do! (Part two) Tumblr_nru7ewclV91rvx04wo2_250 Give me somthing to f****** do! (Part two) Tumblr_nru7ewclV91rvx04wo3_250 Give me somthing to f****** do! (Part two) Tumblr_nru7ewclV91rvx04wo4_250

Nu har jeg været væk i efterhånden ret så lang tid, faktisk siden omkring september/oktober 2014. For kort at opsummere hvad der er sket, så har der været en masse personlige problemer, derudover begyndte jeg også i gymnasiet. Er i øjeblikket i gang med mit andet år. Dog er jeg tilbage igen (on/off, går stadigvæk i gymnasiet!), Dette gør så også, at jeg søger emner, dog helt ikke for mange på én gang!

Små krav

- Længder. Nu skriver jeg selv en god længde på omkring de 400 ord, det variere meget, da jeg kan komme langt højere end dette hvis blot der er en eller anden form for inspiration. Så da jeg selv ligger oppe i de hundrede, håber jeg da også de jeg emner med selv ligger der oppe Very Happy

- Vold. Nu er tøsen her ikke jordens sødeste pige, hvis hun er sur på nogen så er man sikker på at få det af vide. Så med en kæft som den hun har, vil det ikke være et under hvis hun fik sig nogle fjender der gerne vil gøre hende ondt...dog skal det dog sættes på plads at jeg gerne vil have en heads op først

- Komma, punktum. I'm not perfect and either are you, men ja jeg vil da bare gerne have de er der. Skidt med det ikke er perfect, mit er højst tænkelig heller ikke, men bare sæt dem... hellere at der er for meget end for lidt Very Happy

- Stavning. På det punkt kan jeg blive helt bims hvis det ikke er i orden, jeg hader selv hvis jeg opdager jeg har lavet en stavefejl, så please bare stav nogenlunde korrekt.


Facts about this bitch!

Cinderella er datter af Artemis og en eller anden fuld spastiker. Hun voksede op i Australien, men flyttede til Amerika som relativ ung. Hun har en tendens til at virke som et stort røvhul, specielt fordi hun siger hvad end der kommer hende i tankerne. Hvis hun kan lide nogen så siger hun det, selv hvis hun finder nogle attraktiv bliver det sagt. Derfor skal man ikke altid tage hendes ord som en kompliment, da hun udelukkende siger hvad hun har i tankerne. Hun er også ret så bandene, en kvinde der helt klart ikke er bange for, at råbe alle eder og forbandelser fra håndbogen. Hun kan derudover også virke utrolig ligeglad med alting, altså det skal nærmest være liv eller død før hun lader det sive ind...eller også en person hun anser for vigtig. Det kan dog ske, at hun rent faktisk holder af folk, men dette er sjældent da hun anser det som både en svaghed, men samtidig også som en mulighed for, folk kan skade hende. Hun har absolut ingen respekt for autoriteten. Hun kan også virke en smule aggressiv til tider, mest fordi hun er sgu ikke bange for at slå fra sig hvis nogen pisser hende af

Searching

- Flirts/mulige forhold. Nu er Cinderella her ikke nem at have med at gøre, dog siger hun aldrig nej til en god flirt. Om det så er useriøst eller kan gå hen og blive seriøst må tiden jo vise. Da hun er biseksuel er hun mere end åben for begge køn...så bare kom frem tøser.

- Venner. Alle har jo brug for venner, selv en kælling. Om dette så er gamle venner eller nye bekendskaber... ja det hele er tilladt Smile Hun er ikke helt ufattelig tillidsfuld, men hvem er også det overfor fremmede? så med tiden skal hun nok åbne op og hvem ved så hvad der sker Razz

- Barndomsvenner. Nu hvor jeg ingen ideer har til hvor omkring hun boede før hun kom til lejren, så kunne jeg da godt bruge en barndomsven til Cinderella, så der kan komme et sted til hvor hun voksede op

(Daddy Jeg har planer om, at gøre Ella her gravid, så en mulig far til dette barn kan man jo altid bruge! Historien finder vi på, da den er fuldkommen åben for hvordan det skulle foregå)

- Andre ideer. Ja det var nok hvad jeg lige havde at byde på, så hvis i har nogle ideer så kom da endelig med dem Smile

Relations

Malia Halvsøster, er beskyttende overfor hende
Dylan Ekskæreste, en hun på nogen punkter stadigvæk har følelser for, dog ikke noget hun vil indrømme!

Det var vist alt, jeg håber at høre fra jer Very Happy


Sidst rettet af Cinderella 23/8/2015, 16:41, rettet 1 gang
Cinderella
Cinderella

Fulde navn : Cinderella Elizabeth Mikaelson
Alder : 26
Antal indlæg : 52
Join date : 14/09/14

Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Archaon 23/8/2015, 16:29

Hello to you!

Først og fremmest, angående dine krav; så har jeg også Halfdan her på siden. Jeg vil ikke sidde og påstå en masse, så du kan da se de svar jeg har givet med ham, og dømme ud fra det Smile

Men ellers melder jeg da gerne Archaon! Umiddelbart tror jeg egentlig han er tilpas ligeglad og kølig, til at kunne håndtere hendes fornærmelser og bitchy attitude, uden at gøre det til noget stort. Som ild og vand. Hende der bitcher over et bytte der slap væk, og ham der nikker. Og hvis hun skulle gå over stregen med ham, kan han da altid nikke hende en skalle, og så er de kvit Razz Ellers ved jeg da ikke. Du har måske nogle idéer?

Archaon

Antal indlæg : 18
Join date : 23/08/15

Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Cinderella 23/8/2015, 16:34

Archaon skrev:Hello to you!

Først og fremmest, angående dine krav; så har jeg også Halfdan her på siden. Jeg vil ikke sidde og påstå en masse, så du kan da se de svar jeg har givet med ham, og dømme ud fra det Smile

Men ellers melder jeg da gerne Archaon! Umiddelbart tror jeg egentlig han er tilpas ligeglad og kølig, til at kunne håndtere hendes fornærmelser og bitchy attitude, uden at gøre det til noget stort. Som ild og vand. Hende der bitcher over et bytte der slap væk, og ham der nikker. Og hvis hun skulle gå over stregen med ham, kan han da altid nikke hende en skalle, og så er de kvit Razz Ellers ved jeg da ikke. Du har måske nogle idéer?

Jamen hello to you too!!!

Tænker det lyder som en fin ide, dog nikker han hende først en skalle, så er hun ikke bange for at gå ind i en slåskamp! Nok er hun en kvinde, men hun er en kvinde der kan slå hårdt Razz Men tænker de nok skal kunne pisse hinanden af, hvad der sker bagefter er vel blot et sjovt mysterium!
Cinderella
Cinderella

Fulde navn : Cinderella Elizabeth Mikaelson
Alder : 26
Antal indlæg : 52
Join date : 14/09/14

Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Archaon 23/8/2015, 16:41

Cinderella skrev:

Jamen hello to you too!!!

Tænker det lyder som en fin ide, dog nikker han hende først en skalle, så er hun ikke bange for at gå ind i en slåskamp! Nok er hun en kvinde, men hun er en kvinde der kan slå hårdt Razz Men tænker de nok skal kunne pisse hinanden af, hvad der sker bagefter er vel blot et sjovt mysterium!

Og heldigvis kan Archaon tage mange slag Razz
Men kunne dog godt forestille mig hende bare stå og blankt fornærme ham, svine ham til, osv. Så får hun sig en skalle fra Archaon. Og idé hun så skal til at ryge i flæsket på ham, sender han lige et par hævet øjenbryn - og så fatter hun at hun nok havde fortjent den.. Alt skal jo udlignes Wink
Nok er Archaon kølig, ligeglad, og oftest for uinspireret til at gøre noget. Men han bliver ikke bare ved med at tage pis, heller ikke fra hende. Så hvis hun på ingen måde kan sættes på plads eller køles ned igen, vil de to nok have et problem Razz
Et meget sjovt mysterium, håber jeg Very Happy

Archaon

Antal indlæg : 18
Join date : 23/08/15

Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Cinderella 23/8/2015, 16:46

Archaon skrev:Og heldigvis kan Archaon tage mange slag Razz
Men kunne dog godt forestille mig hende bare stå og blankt fornærme ham, svine ham til, osv. Så får hun sig en skalle fra Archaon. Og idé hun så skal til at ryge i flæsket på ham, sender han lige et par hævet øjenbryn - og så fatter hun at hun nok havde fortjent den.. Alt skal jo udlignes Wink
Nok er Archaon kølig, ligeglad, og oftest for uinspireret til at gøre noget. Men han bliver ikke bare ved med at tage pis, heller ikke fra hende. Så hvis hun på ingen måde kan sættes på plads eller køles ned igen, vil de to nok have et problem Razz
Et meget sjovt mysterium, håber jeg Very Happy

Well det må vi jo se på! Han vil nok ikke just kunne sætte hende på plads, men hun kan vel godt køle ned igen. Men vi må jo se hvad der sker Razz

Kunne jeg evt. overtale dig til, at lave emnet?
Cinderella
Cinderella

Fulde navn : Cinderella Elizabeth Mikaelson
Alder : 26
Antal indlæg : 52
Join date : 14/09/14

Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Archaon 23/8/2015, 16:52

Puha, hvis det er et venskab, er det nok ikke sikkert det bliver ved Very Happy underdanig er han ikke ligefrem.
Btw - så har de været i lejren det samme antal år. Måske de har kendt hinanden siden da?

Hm.. tjo, tja.. det kunne jeg vel godt! Noget krav om hvor? eller finder jeg bare selv ud af det? Smile

Archaon

Antal indlæg : 18
Join date : 23/08/15

Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Cinderella 23/8/2015, 16:58

Archaon skrev:Puha, hvis det er et venskab, er det nok ikke sikkert det bliver ved Very Happy underdanig er han ikke ligefrem.
Btw - så har de været i lejren det samme antal år. Måske de har kendt hinanden siden da?

Hm.. tjo, tja.. det kunne jeg vel godt! Noget krav om hvor? eller finder jeg bare selv ud af det? Smile

Jeg tænker måske det er noget love/hate, bare uden det er intimt love. Du ved de er venner, men kan sagtens finde på, enten at komme op og slås eller andet lignende det. Hun er heller ikke altid helt dominerende, men hun er heller ikke fuldkommen underdanig
Jo det kunne de sagtens!

Mhh en skov?
Cinderella
Cinderella

Fulde navn : Cinderella Elizabeth Mikaelson
Alder : 26
Antal indlæg : 52
Join date : 14/09/14

Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Archaon 23/8/2015, 17:04

Et hidtil rent platonisk love/hate forhold. I like that! han er mega chill og melankolsk. Og på et tidspunkt, når hun er færdig med at svine ham til og banke løs på ham, så kunne det jo være hun finder ud af han er ganske afslappende selvskab, der måske kunne give nogle gode råd Razz Om ikke andet, kan han med sine øjne, da pege hende i retningen af det nærmeste bytte.

Will do!

Archaon

Antal indlæg : 18
Join date : 23/08/15

Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Cinderella 23/8/2015, 17:08

Archaon skrev:Et hidtil rent platonisk love/hate forhold. I like that! han er mega chill og melankolsk. Og på et tidspunkt, når hun er færdig med at svine ham til og banke løs på ham, så kunne det jo være hun finder ud af han er ganske afslappende selvskab, der måske kunne give nogle gode råd Razz Om ikke andet, kan han med sine øjne, da pege hende i retningen af det nærmeste bytte.

Will do!

Me too!!! Kunne nemlig godt bruge sådan et Very Happy
Det lyder som en fantastisk ide!!!

perfekt, så vil jeg vente spændt
Cinderella
Cinderella

Fulde navn : Cinderella Elizabeth Mikaelson
Alder : 26
Antal indlæg : 52
Join date : 14/09/14

Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Archaon 23/8/2015, 17:43


Archaon

Antal indlæg : 18
Join date : 23/08/15

Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Cinderella 23/8/2015, 17:53

Perfekt!!

Cinderella
Cinderella

Fulde navn : Cinderella Elizabeth Mikaelson
Alder : 26
Antal indlæg : 52
Join date : 14/09/14

Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Cinderella 23/8/2015, 17:54

Andre?
Cinderella
Cinderella

Fulde navn : Cinderella Elizabeth Mikaelson
Alder : 26
Antal indlæg : 52
Join date : 14/09/14

Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Cassandra 23/8/2015, 19:16

Jeg kunne godt lokkes
Cassandra
Cassandra

Fulde navn : Cassandra Marie Lewis
Alder : 33
Antal indlæg : 20
Join date : 14/08/15
Bosted : Afrodites hytte

Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Cinderella 23/8/2015, 19:27

Cassandra skrev:Jeg kunne godt lokkes

Jamen perfekt!!

Har du en ide til et plot?
Cinderella
Cinderella

Fulde navn : Cinderella Elizabeth Mikaelson
Alder : 26
Antal indlæg : 52
Join date : 14/09/14

Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Cassandra 23/8/2015, 19:32

https://halvblodslejren.danskforum.net/t1225-hjemvendt-og-klar-til-emmer#14783

Her nogle af de ting jeg søger, men er næsten frisk på alt hvad du søger på nær barndomsven.
Cassandra
Cassandra

Fulde navn : Cassandra Marie Lewis
Alder : 33
Antal indlæg : 20
Join date : 14/08/15
Bosted : Afrodites hytte

Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Cinderella 23/8/2015, 19:37

Well hvis Cassandra kan holde en kvinde ud, som mest af alt agere som en kælling, så vil jeg da gerne forslå: Flirt (ved ikke hvilken seksualitet hun har) eller veninde?
Cinderella
Cinderella

Fulde navn : Cinderella Elizabeth Mikaelson
Alder : 26
Antal indlæg : 52
Join date : 14/09/14

Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Cassandra 23/8/2015, 19:39

Hun aldrig været sammen med pige før, men det vil ikke udelukkede at hun ville finde det interessant så en flirt kunne det sagtens være. Smile
Cassandra
Cassandra

Fulde navn : Cassandra Marie Lewis
Alder : 33
Antal indlæg : 20
Join date : 14/08/15
Bosted : Afrodites hytte

Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Cinderella 23/8/2015, 19:43

Jamen perfekt, så lad os tage den!!!

hvordan gør vi? Hvor støder de på hinanden?
Cinderella
Cinderella

Fulde navn : Cinderella Elizabeth Mikaelson
Alder : 26
Antal indlæg : 52
Join date : 14/09/14

Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Cassandra 23/8/2015, 19:52

Søen? Cass kan lide tegne i ro og fred normalt finder hun ro ved at være ved søen og tegne eller så træner hun bueskydning hvilket hun ikke er særlig god til. Faktisk så er hun ikke særlig god til at kæmpe i det hele taget.
Eller er der nogle steder hvor din bruger kan lide at hænge ud? For mig er det nemlig lige meget hvor emmet forgår.
Cassandra
Cassandra

Fulde navn : Cassandra Marie Lewis
Alder : 33
Antal indlæg : 20
Join date : 14/08/15
Bosted : Afrodites hytte

Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Cinderella 23/8/2015, 19:53

Cassandra skrev:Søen? Cass kan lide tegne i ro og fred normalt finder hun ro ved at være ved søen og tegne eller så træner hun bueskydning hvilket hun ikke er særlig god til. Faktisk så er hun ikke særlig god til at kæmpe i det hele taget.
Eller er der nogle steder hvor din bruger kan lide at  hænge ud? For mig er det nemlig lige meget hvor emmet forgår.  


Søen er helt perfekt, Ella kan faktisk godt lide kunst...så måske er det en ice breaker, og derpå kunne Ella måske lære Cassandra, at skyde med bue og pil?

btw, kunne du evt. lave emnet?
Cinderella
Cinderella

Fulde navn : Cinderella Elizabeth Mikaelson
Alder : 26
Antal indlæg : 52
Join date : 14/09/14

Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Cassandra 23/8/2015, 19:57

selvfølgelig går i gang nu Very Happy Ja det kunne være, men hun er håbløs Wink
Cassandra
Cassandra

Fulde navn : Cassandra Marie Lewis
Alder : 33
Antal indlæg : 20
Join date : 14/08/15
Bosted : Afrodites hytte

Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Cinderella 23/8/2015, 19:58

mange tak! well alle skal starte et sted Very Happy
Cinderella
Cinderella

Fulde navn : Cinderella Elizabeth Mikaelson
Alder : 26
Antal indlæg : 52
Join date : 14/09/14

Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Cassandra 23/8/2015, 20:58

Cassandra
Cassandra

Fulde navn : Cassandra Marie Lewis
Alder : 33
Antal indlæg : 20
Join date : 14/08/15
Bosted : Afrodites hytte

Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Cinderella 23/8/2015, 21:03

Det ser perfekt ud Very Happy
Cinderella
Cinderella

Fulde navn : Cinderella Elizabeth Mikaelson
Alder : 26
Antal indlæg : 52
Join date : 14/09/14

Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Gæst 24/8/2015, 09:24

Jeg vil gerne emne med dig Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

 Give me somthing to f****** do! (Part two) Empty Sv: Give me somthing to f****** do! (Part two)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum