Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan

År | 2018

Årstid | Sommer

Måned | August

Top posting users this month
Halfdan

Annabeth

Noe

Eliaes

Connor

Elena

Richie

Dean

Alexander

Jules

Guyz, kom!

Go down

Guyz, kom!

Indlæg by Memphis on Ons 28 okt 2015, 21:25

Hola, gutter!!

Memphis er min nye, lille karakter herinde, så ham søger jeg en masse lækre relationer til, så jeg rigtig kan få plottet med ham! Derfor, skriv hvis I har bare det mindste i tankerne, så finder vi ud af et eller andet. Wink

Du kan lige hører lidt om ham her: Memphis er en meget koncentreret, ung mand, der tager rigtig meget alvorligt. Det forhindrer tit hans flotte, store smil i at titte frem, hvilket virkelig er en skam, da det virkelig kan redde dagen hos andre. Hans smil er virkelig dejligt. Han taler dog heller ikke særlig meget - er lidt indelukket. Han er i harmoni med sig selv og nyder at være ude i naturen, hvor han kommer utrolig godt ud af det med dyrene. Han har en eller anden forbindelse til dem. Derudover er han også utrolig god til bueskydning, det er ikke nogen overraskelse, at han er søn af Artemis. Det kan enhver se. Han lyver aldrig, det synes han er forkert, og er meget omsorgsfuld og medfølende. Når han ser en sjæl, der er ked af det, kan han ikke lade være med at hjælpe vedkommende. Han hader triste, grædende sjæle. Så vil han altid være der. Ligeså er han meget ansvarsfuld og moden.
De folk, der får knækket hans lille alvorlige, afvisende, indelukkede skal kommer til at opleve en helt anden Memphis. En Memphis, der faktisk har sans for humor, ivrigt deler ud af sin koloenorme viden og altid smider om sig med nye idéer og i det hele taget er rigtig godt selskab. Man skal bare have knækket hans lille skal, der nok er en ubevidst og instinktiv selvforsvarshandling.
Memphis

Fulde navn : Memphis
Antal indlæg : 2

Tilbage til toppen Go down

Re: Guyz, kom!

Indlæg by Jules on Tirs 10 nov 2015, 08:47

Wow, Memphis er Jules' diamentrale modsætning... Det kunne blive interessant! Frisk på at give det et skud?
Jules

Fulde navn : Julia Diana Marshall
Alder : 19
Antal indlæg : 91
Bosted : Hytte 11, Halvblodslejren, Long Island, New York, Manhatten

Indlæg by Alexa on Tors 12 nov 2015, 20:46

jeg er også frisk Smile
Alexa

Fulde navn : Alexandra Roselin Thunder
Alder : 21
Antal indlæg : 47
Bosted : hytte nr 11 sammen med de andre ukendt og Hermes børn.

Indlæg by Gæst on Fre 13 nov 2015, 18:07

Melder gerne Xya! :'D

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen