Jayson

Fulde navn : Jayson Kahele (udtales Ka-hEE-lEE) Antal indlæg : 11 Join date : 12/01/14 Bosted : Halvblodslejren, Long Island & Kilua-Kona, Hawaii
 | Emne: Aloha - emnesøgning 10/2/2016, 20:00 | |
| ALOHA Goddag alle halvguder/gudinder i Halvblodslejren!
Nu er jeg godt nok ikke en helt ny bruger, men en ny karakter, og denne nye karakter leder efter nogle andre karakterer at lege med.
Jayson Kahele - eller Jayce, som han oftest bliver kaldt - er en 19 år gammel halvblodssøn af ingen ringere end havguden, Poseidon. Han er født og opvokset i byen Kilua-Kona på den tropiske stillehavsø Hawaii, hvor hans forældre også mødtes. Han er en meget rolig og afslappet fyr, der elsker fysiske aktiviteter (specielt dem der forgår i vandet) musik, fest og meget mere.
Jeg leder efter lidt af hvert til Jayce, så I er velkomnet til at komme med ideer, forslag og diverse til nogle fede relationer og emner - dog vil jeg lige nævne, at jeg har et maksimum på 3 emne af gangen, ellers bliver det for stressende for mig at følge med, da jeg også har et IRL liv at se til ... desværre  |
|
Viktor

Fulde navn : Viktor Birk Almson Antal indlæg : 30 Join date : 22/01/16 Bosted : Island, Vogar/ Lejren, Artemis' hytte
 | Emne: Re: Aloha - emnesøgning 13/2/2016, 20:32 | |
| Jeg er frisk hvis du har lyst til at udfordre Jayson med en lidt sær type! _______________________________ It's hard to enjoy practical jokes when your whole life feels like one. Viktor Birk Almson |
|
Jayson

Fulde navn : Jayson Kahele (udtales Ka-hEE-lEE) Antal indlæg : 11 Join date : 12/01/14 Bosted : Halvblodslejren, Long Island & Kilua-Kona, Hawaii
 | Emne: Re: Aloha - emnesøgning 13/2/2016, 21:53 | |
| Cool!
Har du nogle ideer til noget awsomt vi kunne lave med vores to karakterer her? |
|
Viktor

Fulde navn : Viktor Birk Almson Antal indlæg : 30 Join date : 22/01/16 Bosted : Island, Vogar/ Lejren, Artemis' hytte
 | Emne: Re: Aloha - emnesøgning 13/2/2016, 21:56 | |
| Ved ik om du er frisk på noget træning af en art, siden begge karakterer har det som interesse? _______________________________ It's hard to enjoy practical jokes when your whole life feels like one. Viktor Birk Almson |
|
Jayson

| Emne: Re: Aloha - emnesøgning 13/2/2016, 22:19 | |
| Klart nok - træning lyder godt.
Kan jeg muligvis få dig til at oprette vores første emne? Jeg bliver sådan lidt computerløs fra i morgen af, og har derfor ingen mulighed for at oprette før engang i slutningen af næste uge. |
|
Viktor

| Emne: Re: Aloha - emnesøgning 13/2/2016, 22:33 | |
| Sure, intet problem! _______________________________ It's hard to enjoy practical jokes when your whole life feels like one. Viktor Birk Almson |
|
Sponsored content
 | Emne: Re: Aloha - emnesøgning  | |
| |
|