Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?  Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?  Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?  Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?  Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?  Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?  Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?  Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?  Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?  Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?

3 deltagere

Go down

Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?  Empty Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?

Indlæg af Aegeus 15/2/2016, 16:19

Hejsa peoples!

Jeg er totalt ny her på siden, og derfor leder jeg efter nogle relationer

Lidt om Aegeus:
Han er søn af Ares, og har derfor altid haft krig og kamp i blodet, dog har han altid været utroligt defensiv og altid prøvet at undgå det, især med hans superstyrke, han vil helst ikke slås, men gør det om nødvendigt. Dette er også hvorfor han var sergent i den indiske hær, indtil at en chimera rev hans deling fra hinanden, og han blev nødt til at flygte, derefter blev han sendt til halvblodslejren.

Han har mørkt bølgende hår, og mørke brune øjne, og gemmer den høje muskelbedækkede krop med store trøjer, og løse bukser, indtil han skal i situationer hvor han har brug for at slås hvor han så dækker sig ind i en tætsiddende læder rustning

Han foretrækker rolige situationer, og observerer hellere end at interagere, så den utroligt høje fyr dukkede for første gang op i lejren hvor han stod med sin militær taske og bare kiggede rundt

Manglende relationer:
Venner?
Fjender?
Potentiel romantik?

Aegeus

Fulde navn : Aegeus Varza
Alder : 28
Antal indlæg : 6
Join date : 15/02/16
Bosted : Ares huset, ellers Amritsar

Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?  Empty Sv: Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?

Indlæg af Nolan 15/2/2016, 17:17

Jeg er frisk! Aegeus lyder som et dejligt, frisk pust i Nolans bekendtskaber - uanset om det så bliver fjendtlig eller venskabeligt. Smile

Jeg ved ikke hvad du mest er til, men jeg foretrækker plots, omend jeg sagtens kan gå med til et tilfældigt hvis det endelig er.

Kort om Nolan:
Han har lavet i lejren de sidste 10 år og kan ikke slås. Hverken med våben eller i nærkamp, selv om han dog er begyndt at træne med at slås med sværd og skyde med bue.
Han er en skjørtejæger - ja, faktisk alt på to ben er lige noget for ham. Mænd som kvinder. Der ud over elsker han fester og at lave ballade. Han går aldrig glip af muligheden for især at irritere de meget stædige og "faste" personer, som f.eks. Afrodites eller Ares børn. I forhold til Aegeus, der kommer fra militæret, er Nolan sikkert selve definitionen på uorden og manglende disciplin xD
Dog er han ikke helt uden evner og han kan være ganske seriøs og god over for folk der har brug for det.

Jeg ved ikke om du har nogle ideer?
Om han driller Ares-hytten, ser dum ud til noget træning, bliver taget midt i noget ballade eller...something? xD
Nolan
Nolan
Præfekt

Fulde navn : Nolan Deering
Alder : 28
Antal indlæg : 389
Join date : 14/08/15
Bosted : Lejren. Hytte 20

Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?  Empty Sv: Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?

Indlæg af Aegeus 15/2/2016, 17:26

Personligt foretrækker jeg også plots, dog er jeg lidt blank for ideer, da det er lidt længe siden jeg sidst skrev dem.

Og nolan lyder som et fint match til Aegeus, da han nemt kan være en person som får ham ind i sociale situationer, hvilket han har en stor del besvær ved af sig selv.

Det ville ligne ham at hjælpe en som ikke helt vidste hvad han lavede til træning, og han kunne også sagtens gå ind og hjælpe ham ved at være hans vidne på at han ikke har lavet ballade selvom han har.

Aegeus

Fulde navn : Aegeus Varza
Alder : 28
Antal indlæg : 6
Join date : 15/02/16
Bosted : Ares huset, ellers Amritsar

Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?  Empty Sv: Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?

Indlæg af Nolan 15/2/2016, 19:00

Hm, tænkte faktisk nok lidt omvendt...om Aegeus måske kunne få ham lidt afrettet...Men hvem ved, vi kan også gøre det omvendt - Og hvem ved hvad der faktisk vil ske i emnet xD

Jeg elsker ideen om at Nolan har lavet noget og Aegeus hjælper ham. Ville Aegeus virkelig gøre det? o.o
Nolan
Nolan
Præfekt

Fulde navn : Nolan Deering
Alder : 28
Antal indlæg : 389
Join date : 14/08/15
Bosted : Lejren. Hytte 20

Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?  Empty Sv: Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?

Indlæg af Aegeus 15/2/2016, 19:24

De kunne jo sagtens gøre begge dele, og dermed ramme et midter punkt? ^^

Og ja, det ville han faktisk, hvilket var hvorfor jeg foreslog det xD
Grunden til han ville, er fordi han ikke kender nogen, men han er meget beskyttende, selv overfor fremmede (hans navn er endda græsk for beskytter xD)

Aegeus

Fulde navn : Aegeus Varza
Alder : 28
Antal indlæg : 6
Join date : 15/02/16
Bosted : Ares huset, ellers Amritsar

Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?  Empty Sv: Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?

Indlæg af Nolan 16/2/2016, 12:37

Hahahha! Fint nok - Så lad os gøre det og se hvordan det udvikler sig Smile

Jeg går lidt ud fra jeg skal oprette...Så jeg sørger for at give dig besked når jeg har gjort det xD
Nolan
Nolan
Præfekt

Fulde navn : Nolan Deering
Alder : 28
Antal indlæg : 389
Join date : 14/08/15
Bosted : Lejren. Hytte 20

Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?  Empty Sv: Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?

Indlæg af Matt 23/2/2016, 00:12

Jeg stiller med glæde Matt til rådighed! Very Happy

Du siger Aegeus er rolig og mere tilbagetrukken, Matt er det decideret modsatte. Han er temperamentsfuld og elsker at trykke på folks knapper!

De er jo brødre, så det kunne være Matt ikke mener at en Ares' søn skal være tilbagetrukken og derfor vil prøve at skubbe Aegeus til at være aggressiv? Very Happy
Matt
Matt

Fulde navn : Matthew 'Matt' O'Connor
Antal indlæg : 80
Join date : 01/02/12
Bosted : Ares hytte, ellers new york

Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?  Empty Sv: Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?

Indlæg af Aegeus 23/2/2016, 00:32

i en kamp er der to former for stillinger defensiv og offensiv, jeg ved godt at Ares sønner ofte er offensive, men jeg foretrækker selv defensiv, dog kan han sagtens bruge den offensive som en defensiv.. hvis jeg ikke forvirrer for meget, men jo, det kunne være spændende?

Aegeus

Fulde navn : Aegeus Varza
Alder : 28
Antal indlæg : 6
Join date : 15/02/16
Bosted : Ares huset, ellers Amritsar

Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?  Empty Sv: Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?

Indlæg af Matt 23/2/2016, 00:34

Det ved jeg godt ^^

Det var fordi du skrev 'Han foretrækker rolige situationer, og observerer hellere end at interagere' Hvilket Matt aldrig selv kunne drømme om at gøre, så derfor tænkte jeg det kunne være sjovt hvis de mødtes og at Matt punkede ham for at være rolig og ikke så frembrusende som resten af Ares-børnene? Smile
Matt
Matt

Fulde navn : Matthew 'Matt' O'Connor
Antal indlæg : 80
Join date : 01/02/12
Bosted : Ares hytte, ellers new york

Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?  Empty Sv: Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?

Indlæg af Aegeus 23/2/2016, 00:38

Det kunne være spændende, og de kunne sagtens være de perfekte brødre hvor de opvejer hinandens problematikker, især hvis Matt ikke er nok, ville han sagtens kunne trække på Aegeus, som sikkert sidder i baggrunden, en kæmpe af en mand xD

Aegeus

Fulde navn : Aegeus Varza
Alder : 28
Antal indlæg : 6
Join date : 15/02/16
Bosted : Ares huset, ellers Amritsar

Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?  Empty Sv: Emnesøgning - Den høje mørke fremmede?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum