Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan

År | 2018

Årstid | Sommer

Måned | August

Latest topics
Top posting users this month

Guess what.. Fravær - May

Go down

Guess what.. Fravær - May

Indlæg by May on 27/8/2018, 14:46

Heeeej!

Soo, jeg har haft lidt dårlig samvittighed de sidste par dage, derfor laver jeg nu en fraværstråd!
Det bliver også denne tråd jeg bruge for fremtiden af, hvis der skulle komme mere fravær (hvilket der sikkert gør).

Men jeg vil starte med at undskylde! Jeg har ikke lige været den hurtigste til at svare i emner, jeg har stadig et eller to der ikke har fået et svar i et par dage. Det er jeg ked af, men livet sker og det har lige taget pusten lidt fra mig lige pt.

Som de fleste så skal jeg også snart i gang igen med mit studie, og ved siden af det foregår der ret mange ting i min familie og med min fritid, der gør jeg ikke har super meget overskud. Derfor så svare jeg ikke skide hurtigt det næste stykke tid desværre. Det er super ærgerligt, men jeg vil forsøge så godt jeg kan at få svaret når jeg kan! I mellem tiden så må i betrykke jer med at jeg IKKE har glemt jer! <3 Jeg skal bare lige nå til et punkt hvor jeg igen kan svare og hygge med jer! Smile
May

Fulde navn : May Sobel Winter
Alder : 22
Antal indlæg : 28

Tilbage til toppen Go down

Re: Guess what.. Fravær - May

Indlæg by Acrisius on 30/8/2018, 16:45

Forstålig nok, er os selv ikke den bedste, til og svare emner pt, men yeah forstå det godt, du kommer når du har tid, og så må vi se om jeg kan fi, overskud til os og svare dig inden. :9 xD
Acrisius

Fulde navn : Acrisius Lysander Nicolis
Alder : 24
Antal indlæg : 3

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen