Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Like brother and sister ~ Elena ~ Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Like brother and sister ~ Elena ~ Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Like brother and sister ~ Elena ~ Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Like brother and sister ~ Elena ~ Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Like brother and sister ~ Elena ~ Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Like brother and sister ~ Elena ~ Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Like brother and sister ~ Elena ~ Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Like brother and sister ~ Elena ~ Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Like brother and sister ~ Elena ~ Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Wilhelmina
Like brother and sister ~ Elena ~ I_vote_lcapLike brother and sister ~ Elena ~ I_voting_barLike brother and sister ~ Elena ~ I_vote_rcap 

Discord Server

Like brother and sister ~ Elena ~

2 deltagere

Go down

Like brother and sister ~ Elena ~ Empty Like brother and sister ~ Elena ~

Indlæg af Cornelia 21/3/2012, 14:27

Tid: Lidt over 12
Sted: Søen
Omgivelser: Søen og nogle lejrdeltagere
Vejr: Mild vind, solskin og klar himmel uden skyer.

Marius stod under den skyfri blå himmel, ligesom alle andre børn tæt på Long Island. Stod op om morgenen, spiste morgenmad ligesom alle andre børn i hele verden. Havde et liv, et hjem og nogle han holdt af, ligesom alle andre børn i hele verden. Men han havde også indhold i hans liv som ingen andre end en stor håndfuld børn havde, uhyrer der jagtede dem dag og nat, det man kalder 24:7. Han havde en guddommelig mor, kærlighedens gudinde Afrodite og en kæmpe familie i forhold til alle andre. Der var jo alle de olympiske guder, underguderne, nogle af nymferne, titanerne, de hundredarmede, nereider, kykloper, najader og alle de uopdagede lejrdeltagere og de opdagede.... Ja, hans familie var ganske stor. Så stor at han ikke engang kendte halvdelen af deres navne.
Ved hans side hang hans sværd, med sort lædder om sværdskæftet, en lille safir i toppen af sværdskæftet og et smukt udformet sværdblad... en gave fra hans mor.
han sparkede irreteret til en sten, hvorfor skulle han være søn af Afrodite? Han havde ingenting med hende at gøre, han gad ikke forelskese sig og han gad da ihvertfald ikke gå op i sit udseende, de var jo sindssyge hans søstre! Gik op i mascara, fugtighedscremé, sminke og endda tykkelsen af deres øjenbryn!
"Åh nej, mit øjenbryn er en ottendedel for tyk!", imiterede han dem lavt og irreteret.
Endnu en sten fik sig en flyvetur og et ordentligt spark, og endnu en sten... endnu en sten... to sten, fire sten, fem sten...
Det blev vist til en hel del sten der kom ud at flyve efter et ordentligt spark...
Cornelia
Cornelia

Fulde navn : Cornelia Alliahanna Kingston
Alder : 26
Antal indlæg : 111
Join date : 13/03/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York

Tilbage til toppen Go down

Like brother and sister ~ Elena ~ Empty Sv: Like brother and sister ~ Elena ~

Indlæg af Elena 1/4/2012, 15:11

Elena kom stille og roligt gående ned imod søen mens hun kiggede ned og havde hænderne i lommerne. Hun havde ikke trænet hele dagen og gad faktisk heller ikke. Hun ville bare gerne slappe af. Bare sidde ned eller gå en lille tur uden at tænke på at kæmpe eller på våben. Ingenting! Bare slappe af...
Hun kiggede endelig op og så en eller anden sidde nede ved søen. Ligesom hun altid selv plejede at gøre da hun var mindre. Hun lagde hovedet på skrå og studerede personen lidt. Det tog hende slet ikke lang tid for at regne ud at det var en hun allerede kendte der sad der ved søen. Det var hendes 'lillebror'. Hun listede stille og helt lydløst hen til ham og stoppede så op og gik ned på hug bag ham. Hun smilede stort og lagde så hænderne op for hans øjne mens hun hviskede med en ond mandestemme: "Du skal ikke bevæge dig! Eller det bliver værst for dig selv!"
Hun fnisede piget og smilede bare.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Like brother and sister ~ Elena ~ Empty Sv: Like brother and sister ~ Elena ~

Indlæg af Cornelia 1/4/2012, 16:47

Piger, hvis der var noget han ikke forstod i verden så var det dem.
Når man endelig gjorde som de ville have, ville de have noget andet. Ikke engang halvgudinderne var anderledes, de ville have så mange ting. De fleste kunne de ikke få opfyldt, det var for det meste sådan noget med se sin gudeforælder og pis som det, men også det med at få blomster og chokolade og al muligt andet af deres kærester og venner.
En stemme så dyb og mørk at det kun kunne være en pige, også kendt som Elena, lød bag ham.
"Også hej til dig.", sagde han og vendte sig."Men hvordan kan mit liv blive ødelagt mere? Det blev jo fuldstændig knust da du trådte ind i mit liv."
Han hævede det ene øjenbryn af hendes latter, rimelig tøset mere end hans søstres og sagde:"Opfør dig dog ordentligt!"
Han gav hans 'storesøster' et kort kram og kiggede så på hende. Hvad ville hun nu have af ham?
Cornelia
Cornelia

Fulde navn : Cornelia Alliahanna Kingston
Alder : 26
Antal indlæg : 111
Join date : 13/03/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York

Tilbage til toppen Go down

Like brother and sister ~ Elena ~ Empty Sv: Like brother and sister ~ Elena ~

Indlæg af Elena 1/4/2012, 16:59

Elena stoppede med at grine og så så bare på ham med et stort smil på læberne. "Du skal ikke give mig odre du!" sagde hun og grinede mens hun kørte en hånd gennem hans hår så det strittede til alle sider. "Som om du ikke selv har ødelagt det da du valgte at være venlig imod mig. Det er ret så meget din skyld som det er min!" sagde hun og prikkede ham i siden. "Ikke lille Maus?" sagde hun og smilede til ham. "Hvad laver du enlig herude? Burde du ikke kaste sten på dine søskende som du hader så meget?" spurgte hun. Hun vidste godt han ikke kunne lide dem og hun forstod ham godt. Men hvorfor sidde her og surmule? Nårh jo! Det var jo Marius vi snakkede om. Den eneste Afrodite søn der var i lejren indtil viderer.
Hun tog noget frem fra sin lomme og gav ham det. Det var et lille stykke chokolade. "Til dig fra din storesøster."

//Det bliver lidt kort da jeg skal logge xD
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Like brother and sister ~ Elena ~ Empty Sv: Like brother and sister ~ Elena ~

Indlæg af Cornelia 1/4/2012, 21:33

Ordrer? Talte hun om ordrer der ikke måtte gives? Og dog, gav hun ham ordrer dag og. nat 24:7... verden var underlig.
"Taler du om ordrer? Du skulle tage og lytte til det råd selv.", hun bragte ham altid i godt humør igen, noget andre ikke formåede. Og mindst af alle, hans søstre.
"Min skyld? Du har nok ret, det var mit livs værste beslutning.", han lagde hovedet på skrå og sagde:"Hvad jeg laver her? Prøver at slippe af med stanken fra mine søstres tyve forskellige parfumer."
Og, fordi han ville prøve at finde et sted han kunne være alene.
Et tordenskrald brød igennem stilheden der var kommet og regnen han elskede begyndte at dryppe og styrte ned i stænger og gøre alt omkring dem vådt.
Han smilte og så på chokoladestykket i hendes hånd.
Han tog det og vendte det i sin hånd.
"Måske var det at være venlig mod dig, alligevel ikke den værste beslutning jeg kunne have gjort.", sagde han og tog en bid. CHOKOLADE var okay... eller overmegafantastisk.
Cornelia
Cornelia

Fulde navn : Cornelia Alliahanna Kingston
Alder : 26
Antal indlæg : 111
Join date : 13/03/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York

Tilbage til toppen Go down

Like brother and sister ~ Elena ~ Empty Sv: Like brother and sister ~ Elena ~

Indlæg af Elena 1/4/2012, 21:45

"Jeg lytter aldrig til noget jeg ved jeg ikke kan overholde. Og tag dig nu sammen Maus! Indrøm så du er mega glad for dit liv er ødelagt!" sagde hun og prikkede ham på næsen mens hun smilede af ham mens han sad der og spiste sin chokolade. Det hjalp altid på hans humør. Hun kendte ham godt nok til at vide at chokolade var en ting hun altid skulle havde på sig hvis hun nu skulle støde ind i ham. "Du har faktisk ret," sagde hun, "dine søster stinker af dyr parfume!" sagde hun og puffede ham kærligt og venligt i siden.
Da han pludselig ændrede mening om hvad hun havde gjordt ved hans liv grinede hun og smilede stort til ham. "Jeg ved det... Man siger først jeg er et kaous og efter... Så er jeg gudinden der reddede dit lille liv." Hun kiggede op da det begyndte at regne og smilede så. Hun stak tungen ud og lagde sig ned og var blevet til 'Den Barnlige Elena Som Ingen Kender Til'.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Like brother and sister ~ Elena ~ Empty Sv: Like brother and sister ~ Elena ~

Indlæg af Cornelia 1/4/2012, 23:02

"Det er da... betryggende...", sagde han med et skævt blik, mens han sarkastisk sagde:"Jamen, jeg elsker da at mit liv er ødelagt, det gør jeg da. Nej, det eneste der kunne få mig til at hade mit liv var hvis der kom en brunhåret pige, datter af Athene og hedder noget startende med E og sluttende med -lena, ind i mit liv. Ja, så ville verden da gå af lave."
Chokoladen i hans hånd blev dækket godt og grundigt til af hans ene hånd, som en hånd- regnfrakke.
Hvad enten han ville eller ej, kendte Elena alt om ham. Svagheder såvel som styrker, talenter såvel som 'katastrofe-moves' og personligheden ud og ind. Ligesom han gjorde, sådan var det bare når de havde spenderet så mange nytteløse timer på hinanden og lært hinanden at kende ved at snakke om ubetydelige ting.
"Underdrivelse... de stinker af misbrugte penge, der kunne være brugt bedre. F.eks. på nogle nye computerspil til mig.", svarede han og sagde halvt hviskende, og i halvt almindeligt toneleje:"Og for at genopfriske din hullede hukommelse, har jeg altid ret."
Han så på hende med et lidt chokeret ansigtsudtryk og sagde:"Gudinden der reddede mig? Dig? Det kan vist diskurteres.."
Han kiggede fraværende ud over søen og mærkede regnen. Han så ned på den liggende Elena og sagde:"Hvorfor ligger du dernede?"
Cornelia
Cornelia

Fulde navn : Cornelia Alliahanna Kingston
Alder : 26
Antal indlæg : 111
Join date : 13/03/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York

Tilbage til toppen Go down

Like brother and sister ~ Elena ~ Empty Sv: Like brother and sister ~ Elena ~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum