Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Wilhelmina
Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD I_vote_lcapSkoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD I_voting_barSkoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD I_vote_rcap 

Discord Server

Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD

2 deltagere

Go down

Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD Empty Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD

Indlæg af Annabeth 27/3/2012, 12:58

Sted: I skoven.
Tid: Omkring kl. 12 om dagen.
Omgivelser: Kun træer og skov.
Vejr: Meget varmt og godt vejr.
Påklædning: http://www.polyvore.com/annabeth_clothes/set?id=46116934

Annabeth gik gennem skoven. Hun havde høje sandaler på, shorts og en kort, stropløs bluse. Hun kedede sig lidt i dag og kunne derfor godt have brugt noget selskab. Men hun havde ligesom ikke rigtig særlig mange venner her i lejren endnu. Okay. Det var flere end hun nogensinde havde haft derhjemme, men det var altså stadig ikke særlig mange.. Hendes bedste veninde her i lejren indtil videre, var nok Caitlin. Hun havde virket virkelig sød. Og været virkelig sød, overfor Annabeth. Det var også ret sjovt at være i nærheden af en af Afrodite's døtre. De var utrolig smukke. Altså Annabeth fik selv altid at vide at hun var utrolig smuk, men hun regnede ikke rigtig med at kunne hamle op med Afrodite's døtre. Så det var nok ikke lige her i lejren at hun skulle regne med at finde sig en kæreste.. Selvom hun nu godt kunne bruge en sød fyr til at holde hende lidt med selskab nogle gange.. Som for eksempel lige nu. Det ville have været helt perfekt..
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD Empty Sv: Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD

Indlæg af André 27/3/2012, 15:25

Påklædning: Hvid t-shirt og mørke blå jeans

Solen skinnede og lyste den trygge skov op. André kom gående med hænderne i forlommerne på sine bukser, og nynnede lavt. Foråret var i luften, og derved kærlighed. Eller nok nærmere forelskelse.
Andrés blik søgte rundt i skoven, imens han prøvede at tænke positivt om alle hans problemer ved kærligheden. Et, han holdte af sin far, på trods af de ting han havde gjort. To, Daniella var hans barndomsflirt, og kendte ham bedre end nogen anden. Og Tre, Elena var helt vild med ham, og fik ham til at føle sig godt tilpas.
Ja okay, det var måske ikke lige de bedste ting, men det ar hvad han havde at arbejde med. Han følte sig ikke hel med kun én pige, hvilket han nok mest så, som en forbandelse eller noget. Hvilket resulterede i, at han ville såre nogen, hvis ikke flere.
*Tre dybe indåndninger, André, tre dybe indåndninger..* tænkte han og gjorde som han havde bedt sig selv om. Han lukkere øjnene imens og prøvede at slappe af. Han satte et skævt smil op, og forsatte gennem skoven. Hans blik var søgende, nok mest efter noget eller nogen, der kunne tage hans opmærksomhed væk fra alle hans bekymringer.
Hans bønner måtte ha været blevet hørt, for kort efter, fik han øje på en pige. Han trådte nærmere og studerede hende nærmest. Han besluttede sig for at tage kontakt til hende, han havde ikke set hende før, så måske kunne de bliver venner eller noget. Det trængte han til. En veninde, som bare var en veninde.
André rømmede sig for at få pigens opmærksomhed, så ville resten være op til hende.
André
André

Fulde navn : André Jullian Skellington
Alder : 28
Antal indlæg : 131
Join date : 23/12/11
Bosted : Lejren men kom fra Brasilien

Tilbage til toppen Go down

Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD Empty Sv: Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD

Indlæg af Annabeth 27/3/2012, 16:29

Annabeth havde godt hørt at der var nogen bag hende, men hun havde alligevel bare fortsat med at gå lidt. Hun vendte sig først om da hun hørte en rømme sig bag hende. Hun snurrede rundt i noget der lignede en elegant lille piruet. Så stod hun med kroppen vendt mod en ung fyr. Han så ud til at være en lille smule ældre end hende selv. Måske 18 eller 19 år. Hun smilte til ham. Han var tydeligvis også en Halvgud, men hvem han var søn af, kunne Annabeth ikke lige regne ud.. Men det var vel også lidt lige meget.. Hvis det var, kunne han jo bare fortælle hende det. Hun smilte charmerende til ham. "Hey. Sig mig. Følger du efter mig eller sådan noget?" Hun blinkede til ham. Det var egentlig ret sjovt at der nu var kommet en fyr hen til hende. Lige efter at hun havde gået og tænkt på at hun godt kunne bruge en fyr.. Hun rakte ham hånden. "Annabeth Silverblade. Datter af Athene." Hun nikkede venligt til ham. Så ventede hun på at han skulle tage hendes hånd. Eller lade være. Det var jo sådan set hans helt eget valg. Hun betragtede ham lidt mens hun ventede. Han så ret godt ud. Lidt tynd, men stadig muskuløs. Det var pænt. Annabeth havde nu godt nok ikke den største forstand på fyre. Hun havde kun haft en kæreste eller noget. På hendes gamle skole havde alle syntes at hun var vildt underlig. Altså lige da hun var startet der havde alle fyrene sendt lange blikke efter hende, og flirtet med hende hele tiden. Men så opdagede de at hun var en smule anderledes, og så blev næsten alle sammen skræmt væk. Hun vidste selvfølgelig godt nu at grunden til at hun var anderledes, var at hun var en Halvgud, men det hjalp jo ikke på fortiden vel? Og her ville hun nok heller ikke have en chance hos fyrene. Der var jo alle Afrodite's døtre. Og det hjalp da i den grad ikke på hendes chance hos dem vel? Hun sukkede lidt bedrøvet.
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD Empty Sv: Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD

Indlæg af André 27/3/2012, 19:37

André kiggede nysgerrigt på pigen. Men han blev nærmest slået omkuld da hun snurrede rundt. Han blev helt mundlam over hvor elegant og chokeret hun så ud. Hun var smuk, ingen tvivl om det.
Hun havde helt klart slået benene væk under ham med den ene bevægelse. Hvilket var komisk, da det var ham der plejede at slå benene væk under folk.
Hun overraskede ham dog bare endnu mere med at lyde charmerende, men han kom hurtigt igen. Han trådte tættere på hende og skruede næsten helt op for chamøren i ham. Hun fik øjnene med glimt i, et skævt smil der samtidig også var enormt chamerende, og så udstrålede han bare det bedste han kunne.
"Måske gjorde jeg? Men det er kun ganske særlige der får lov til at blive forfulgt af mig" sagde han forførende og med en charmerende undertone. Han spillede lidt selv glad, selvom det var sjældent han rent faktisk var det. Betegnelsen var nok nærmere, aldrig.
Han kiggede lidt på hendes hånd, overvejede om han skulle gøre noget andet, end at bare tage den. Men blev dog til sidst enig med sig selv om, bare at tage den.
Han tog hendes hånd og gav den et venligt klem, mens han blinkede gavtyvsagtigt til hende. Endnu en datter af Athene? Dem kendte han vist snart mange af. Eller mange og mange, ud af de få han kendte, havde han vist mødt 4 stykker eller noget.
"Datter af Athene? Heldige pigebarn... Hvis du en dag føler at alle hader dig, så tænk på André Skellington, søn af Hades" svarede han, og gjorde sig klar til, hvis hun nu havde planer om at angribe ham, elle måske bare gå. Endnu havde ingen gjort det overfor ham, men han frygtede dog stadig tit at blive afvist på grund af sin fader.

//Dårligt og en smule kort, i know...
André
André

Fulde navn : André Jullian Skellington
Alder : 28
Antal indlæg : 131
Join date : 23/12/11
Bosted : Lejren men kom fra Brasilien

Tilbage til toppen Go down

Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD Empty Sv: Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD

Indlæg af Annabeth 27/3/2012, 21:07

Annabeth lo smukt da hun så hans ansigt. Han så helt overvældet og chokeret ud. Hun smilte forførende til ham. Nå hva? Så nu kaldte han hende for særlig. En helt specielt udvalgt. Det kunne hun nok godt vænne sig til. Hun blinkede til ham. "Nå? Hvad er der da så specielt ved dig? Og står du der og lægger an på mig?" Hun så stadig flirtende og forførende på ham. Men denne gang med et lidt spørgende udtryk i øjnene. Hun tog et fast tag i hans hånd og det gav hende nærmest stød. Hun var ikke så vant til at røre ved fyre. Okay, det lød måske lidt forkert men det var nu altså rigtigt nok. Hun kunne sagtens flirte med dem, men hun rørte dem næsten aldrig. Så langt kom hun ikke. Hun så lidt på ham. Det var da underligt at hun havde det sådan. Nå. Det var der vel ingen stor grund til at bekymre sig for meget om. Hun så en smule chokeret på ham da han fortalte at han var søn af Hades. "Hades?! Det ville jeg aldrig have gættet! Du er jo så.. Ja.. Flink? Og så forestiller jeg mig ikke Hades som en lækker fyr. Nok mere som en ond mand med arret hud og udhulede huller hvor øjnene burde være.. Men jeg er måske bare en smule overfladisk..? I hvert fald må din mor da se ret godt ud!" Hun lagde knap nok mærke til at hun stod og gav ham komplimenter. Men hun blinkede dog frækt til ham og sendte ham et forførende og lidt skævt smil. Hun tog tøvende hånden til sig. Hun havde ikke noget imod at have den der.. Stødet var så småt ved at være væk nu..

//Nej da! Bare se på mit så..
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD Empty Sv: Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD

Indlæg af André 2/4/2012, 10:17

André smilede skævt og charmerende til halvgudinden, der stod dér foran ham. Hvad der gjorde ham speciel? Behøvede hun at spørge? André var stukket af fra lejeren da han var tolv! For derefter at vandre hvileløst rundt i Las Vegas et års tid, indtil han blev kontaktet af hans faders kone og tog hen til dem.
Måske skulle han fortælle hende det? For hvor mange tolvårige drenge smutter alene til Vegas?
"Jo ser De, unge frøken, jeg er noget ganske særligt.. Og det har jeg altid været, og det vil jeg altid være..." Ja okay, han fortalte ikke om Vegas, men hvis hun ville vide noget om hans historie, så måtte hun selv spørge. Det næste hun spurgte om, overraskede ham ikke. Flirtede han med hende? Jovist.. Gjorde han det med nærmest alle han mødte? Jo tak! Så hvad skulle han svare? Ja jeg flirter med dig, men det gør jeg med alle skattebasse? det kunne man jo ikke bare sige. Det betød, at han måtte finde på noget, i en fart.
"Måske gør jeg? Hvem ved? Måske er det noget du ønsker, er det der sker?" Det var altid nemt at være charmerende, når man samtidigt var forvirrende, så det var det André gik efter at være lige der. Om det virkede, ville tiden vise.

André kunne ikke forstå pigens udtryk da de tog hinandens hænder. Hun måtte have følt noget, som han ikke havde. Men hvad vidste han ikke helt.
André begyndte at le da Annabeth begyndte at snakke om alt det med hans far og hans mor. Det var komisk, nærmest alle havde den opfattelse af Hades, og regnede jo så med at hans børn blev lige så grimme, eller onde. Men sådan var det jo ikke. Han havde enda fundet ud af, at Hades sønnerne var nogle af dem der var kamp om. Og han var helt klart en af dem.
"Annabeth, Annabeth, Annabeth..." han rystede leende på hovedet. "Min far er en addeles flot mand, når man tænker på hans alder. Troede du virkelig, at dødelige kvinder ville være sammen med et monster? Desuden... Zeus, Poseidon og Hades er jo brødre... Skulle kun to af dem blive gudesmukke og den sidste ligne en blandning imellem en djævel og et misfoster?" han sagde det ikke ondt eller for at rette på hende, men hans stemme var lidt drillende, i håb om hun ville blive forlegen.
Så kom André i tanke om det hun sagde om hans mor. Han vidste det enlig ikke. Han havde aldrig set sin mor, hun havde jo forladt ham få dage efter han var blevet født. Hun havde bare lagt ham foran porten ind til lejren.
"Min mor... Kender jeg ikke..." Andrés stemme var svag og han kiggede trist ned. Han havde aldrig rigtig snakket med nogle om alt det med hans mor, men han følte heller ikke han havde behov for det. Men måske havde han?
André
André

Fulde navn : André Jullian Skellington
Alder : 28
Antal indlæg : 131
Join date : 23/12/11
Bosted : Lejren men kom fra Brasilien

Tilbage til toppen Go down

Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD Empty Sv: Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD

Indlæg af Annabeth 2/4/2012, 14:19

Annabeth kunne ikke lade være med at le lidt. Hendes latter var meget smuk, og klingede fint ligesom små sølvklokker. Hun kunne høre den give en stille genlyd rundt i skoven. Så smilte hun charmerende. "De? Unge føken? Jamen det lyder da godt nok formelt, min unge herre." Hun blinkede lidt til ham. Så nikkede hun lidt. "Og hvorfor, om jeg må spørge, er De så det?" Hun så helt alvorligt på ham. Selvom det var lidt komisk at snakke på denne måde, med total fornemme ord og sådan, ville hun da gerne prøve at lade være med at grine. Måske prøvede han rent faktisk at charmere hende med at snakke på den måde. Ligesom dengang hvor fyrerne rent faktisk altid sagde De til pigerne, og som regel også kyssede deres hænder. Hun kunne faktisk ikke rigtig forestille sig at folk skulle gøre det nutildags. Tænk at blive kysset på hånden, af enhver fyr man sagde hej til. Hun smilte skævt af den tanke. Hvor kunne det have set sjovt ud egentlig.. Hun så flirtende på ham. "Ja, det ved man jo aldrig rigtig vel?" Hun blinkede til ham. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle svare ellers.. Hun fik på fornemmelsen at denne André prøvede på at gøre hende forvirret. Men det skulle hun skam ikke nyde noget af! Hun ville da ikke give ham den fornøjelse. Hun spillede skam altid efter sine egne regler. Eller hvad man nu end skulle sige..?

Hun så bare på ham, da han rystede på hovedet og lo. Hun var sådan set ret ligeglad med om hun havde taget fejl. Han måtte jo også næsten vide det bedre end hende ikke..? Hun smilte lidt. "Næh.. Men nu forstår jeg virkelig heller ikke nogle kvinders smag i mænd." Hun rystede lidt drillende på hovedet. "Og jeg kunne da heller ikke vide om Zeus og Poseidon var lækre. Eller 'gudesmukke'. Jeg har jo ikke mødt dem. Jeg tror ikke engang at jeg har mødt min egen mor. I hvert fald ikke af det jeg kan huske. Og der var jeg jo en lille baby. Men jeg har stadig nogle få minder. Om hendes smil og sådan. Jeg ved bare ikke hvorfra.. For jeg kan da umuligt have husket hvordan det var vel? Og desuden fik hun jo Vestenvinden, Zephyr, til at bære mig ned til min far kort tid efter jeg blev født. Sådan er det jo altid med Gudinderne, er det ikke?" Hun så lidt spørgende på ham. Egentlig forventede hun ikke at han vidste det. Han var jo heller ikke søn af en Gudinde. Han var søn af en Gud. Hades. Underverdenens Gud, og De Dødes Hersker. Hun kunne ærlig talt ikke forestille sig ham som en sød fyr. Eller bare den mindste smule venlig, eller høflig. Men selvfølgelig kunne skindet let bedrage. Det havde hun hurtigt lært. Det var jo ligesom med hende selv. Man ville aldrig forvente at hun var en skarp kriger, der altid vandt i kamp. Men det var hun jo også. Måske var Hades rent faktisk ret venlig. Når han ellers gad det.. Hun kiggede lidt hen på André da han sagde noget om hans mor. Han lød meget trist, og Annabeth fik af en eller anden grund lyst til at trøste ham. Men nu havde hun jo selvfølgelig altid været meget venlig. Når hun ellers lystede.. Hun lagde en hånd på hans skulder og rynkede lidt på panden. "Er det noget du vil snakke om?" Hun så spørgende på ham. Dog også en anelse forsigtigt. Hun ville jo ikke presse på. Men han var da mere end velkommen til at snakke med hende om det, hvis han altså havde lyst til det.. Hun smilte lidt opmuntrende til ham.
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD Empty Sv: Skoven. Hvad siger du så? Nyder du dette? - André xD

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum