Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
A New start ~ Caitlin - Page 2 Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
A New start ~ Caitlin - Page 2 Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
A New start ~ Caitlin - Page 2 Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
A New start ~ Caitlin - Page 2 Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
A New start ~ Caitlin - Page 2 Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
A New start ~ Caitlin - Page 2 Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
A New start ~ Caitlin - Page 2 Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
A New start ~ Caitlin - Page 2 Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
A New start ~ Caitlin - Page 2 Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Wilhelmina
A New start ~ Caitlin - Page 2 I_vote_lcapA New start ~ Caitlin - Page 2 I_voting_barA New start ~ Caitlin - Page 2 I_vote_rcap 

Discord Server

A New start ~ Caitlin

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

A New start ~ Caitlin - Page 2 Empty Sv: A New start ~ Caitlin

Indlæg af Caitlin 13/5/2012, 09:45

Caitlin kiggede på ham, selvom det var rigtig svært. "Det ved jeg godt, ditto her," sagde hun imens hun vendte sig om. Hun havde ikke lyst til at se på Jason mere, og det skyldes kun at hun havde prøvet det her mindst 100 gange. At blive svigtet, bla bla bla. Det var hun vant til.

Caitlin kiggede op på ham, og hun kunne godt se at han var meget ked af det, men det var hun også, da hun er en følsom pige, og nem at knække. "Okay" - var det eneste hun kunne sige. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige eller svare til det Jason sagde. Hun ville bare væk.

Da JAson kom løbende efter hende, og stoppede Caitlin bag efter, kiggede hun ikke på ham. Caitlin så forfærdelig ud, og det var ikke fordi hun så pæn ud uden make-uppen, der var tværet ud. Lige nu vidste hun, at hun altid havde været grim. Både inden i og uden på. Da Jason kom tætttere på, blev hun ved med at stå med ryggen til.
Caitlin kiggede på ham, men dog kun i kort stykke tid. "Okay" - var igen det eneste hun kunne hviske til sig selv, om Jason kunne høre det vidste hun ikke. Hun var jo ikke forelsket i Jason. Hun havde lige mødt ham? Alt var kolapset, og hun ville bare væk. Da han tog hende til kinden kiggede hun for første gang ham ind i øjnene. Det var en underlig følelse.
Caitlin
Caitlin

Fulde navn : Caitlin Spencer Cavanaugh
Antal indlæg : 174
Join date : 18/02/12
Bosted : ..

Tilbage til toppen Go down

A New start ~ Caitlin - Page 2 Empty Sv: A New start ~ Caitlin

Indlæg af Gæst 13/5/2012, 11:34

Jason så på hende "jeg vil bare være din ven" sagde han og så ned på sine fødder "Jeg er ked af jeg fik dig såret" sagde han og så ned på sine hænder og foldede dem "det mår du virkelig undskylde" sagde han og så ned på sine hænder og sukkede kort.

"Jeg skulle ikke have såret dig, eller misforstået dine signaler.. Kan du tilgive mig?" spurgte han og slap sine hænder. Det var lidt akavet, at stå sådan her.

"okay tag det roligt, okay, slap af, tag nogle bybe indåninger" sagde han "så kan vi starte på en frisk" smilede han kort og lukkede hænderne kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum