Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Hvem er du? ~Conner - Page 2 Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Hvem er du? ~Conner - Page 2 Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Hvem er du? ~Conner - Page 2 Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Hvem er du? ~Conner - Page 2 Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Hvem er du? ~Conner - Page 2 Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Hvem er du? ~Conner - Page 2 Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Hvem er du? ~Conner - Page 2 Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Hvem er du? ~Conner - Page 2 Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Hvem er du? ~Conner - Page 2 Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Hvem er du? ~Conner

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Hvem er du? ~Conner - Page 2 Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Connor 24/12/2011, 13:22

Connor trak på skuldrene. Han begravede i stedet sine hænder i sine jakkelommer. "Øh, aner det ikke," mumlede han og kiggede på hende med et rynket pande, "men han lyder stadig awesome." mumlede han tilføjende.
Han kiggede rundt omkring dem, inden han kiggede på hende igen. Han rystede på hovedet. "Nej. Aldrig." svarede han og bed sig lidt i sin underlæbe.
Connor
Connor
Admin

Fulde navn : Connor Parker
Alder : 24
Antal indlæg : 500
Join date : 21/12/11
Bosted : Halvblodslejren, Long Island / New York City med sin mor

https://halvblodslejren.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner - Page 2 Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Ashley 24/12/2011, 13:39

Alma så lidt på ham og smilede så over det sidste han mumlede. Hun klukkede lidt, sådan havde hun aldrig tænkt. Hun havde jo faktisk en af de største guder som sin far, selveste Zeus's broder, mærkeligt nok..
Hun så på ham og nikkede lidt. "Det vat da ærgeligt.." Sagde hun stille og lidt blidt, hvor må det egentlig være frustrerende aldrig at have kendt sin far..
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner - Page 2 Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Connor 24/12/2011, 13:46

Connor smilede lidt. Han lagde armene om sig selv. Han kunne ikke rigtig stå stille, mente han ikke. Han kneb øjnene lidt i og kiggede rundt. Han kunne stadig ikke bestemme sig for, hvad han skulle synes om stedet.
Han kiggede på Alma igen med et smil. "Tja.. det går vel nok." svarede han og trak på skuldrene. Eller gjorde det? Det anede han ikke. Han havde aldrig rigtig tænkt på sin far. Han havde ellers før i tiden bare fået at vide, at hans far måtte rejse væk. Han havde aldrig fået begrundelsen.
Connor
Connor
Admin

Fulde navn : Connor Parker
Alder : 24
Antal indlæg : 500
Join date : 21/12/11
Bosted : Halvblodslejren, Long Island / New York City med sin mor

https://halvblodslejren.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner - Page 2 Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Ashley 8/1/2012, 19:03

Alma så på ham og lagde hoved let på skrå og smilede en smule over at han virkelig bare ikke kunne stå stille. "Hvor.. Hvor længe har du så været her?" Spurgte hun så lettere nysgerrigt og så på ham med sine mørkerøde øjne, eller kuldsorte, som de jo så ud i mørket.
"Har du da ingen spørgsmål til ham? Din far..?" Hun rynkede brynene let ved sit eget spørgsmål, da hun selv havde det. Mest om hendes mor.. Hun havde aldrig selv kendt hende, da hun døde ved hendes fødsel, hvilket Alma bearbejde hende selv for.

//Undskyld at jeg først svarer nu, havde ingen krea ^^'
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner - Page 2 Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Connor 15/1/2012, 21:16

Connor kiggede på hende med løftet bryn. "Hvor længe..? Hm, et par dage nu, vil jeg gætte på," sagde han og trak let på skuldrene. Han frøs lidt, "hvad med dig?" spurgte han og sendte hende et venligt smil.
Han trak endnu en gang på skuldrene. "Næh, ikke rigtigt," sagde han og rystede på hovedet, den er stadig ikke gået ind, at jeg er søn af en Gud. Slet ikke." sagde han og bed sig lidt i underlæben.

// Helt okay, jeg har heller ingen. ^^
Connor
Connor
Admin

Fulde navn : Connor Parker
Alder : 24
Antal indlæg : 500
Join date : 21/12/11
Bosted : Halvblodslejren, Long Island / New York City med sin mor

https://halvblodslejren.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner - Page 2 Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Ashley 15/1/2012, 21:39

Alma så på ham og smilede en smule. Hun nikkede lidt til hans svar. Hun frøs egentlig ikke, hun var ved at blive godt vant til kulden, eller det havde hun jo egentlig altid været, den generede hende ikke, det føltes bare bedre end at stå ude i solen og varmen. Det var i natten hun havde hjemme.
"Lidt det samme," Sagde hun stille og smilede lidt til ham.
Hun kunne ikke holde en lille latter inde over hans svar og så så på ham med et lettere muntert blik. "Jeg har så skullet leve med spøgelser der ville have min opmærksomhed," Sagde hun med et mere trist smil. "Så, jeg har allerede vænnet mig til det.."
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner - Page 2 Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Connor 17/1/2012, 20:06

Connor kiggede på hende med et lille smil. "Jeg er da glad for, jeg ikke er den eneste." sagde han og smilede sit selvsikre og venlige smil. Han nikkede lidt.
Han kiggede så på hende, da hun lo lidt. Han smilede lidt. "Men det er skam sandt," sagde han smilende, "men altså, jeg kan stadig slet ikke sætte mig ind i det. Det.. det virker bare så underligt og.. og.. klamt.." Han rynkede brynene.
Connor
Connor
Admin

Fulde navn : Connor Parker
Alder : 24
Antal indlæg : 500
Join date : 21/12/11
Bosted : Halvblodslejren, Long Island / New York City med sin mor

https://halvblodslejren.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner - Page 2 Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum