Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Wilhelmina
I'm so scared! ~Jason - Page 3 I_vote_lcapI'm so scared! ~Jason - Page 3 I_voting_barI'm so scared! ~Jason - Page 3 I_vote_rcap 

Discord Server

I'm so scared! ~Jason

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Ashley 25/5/2012, 22:52

"Jeg fortæller det senere," mumlede hun bare og så stadig væk. "Undskyld." Hun så op på ham med et svagt smil inden hun puttede sig ind til ham igen.

Ashley vred sig i Jasons greb og råbte og skreg stadig af fyren. Hun blev dog en anelse beroliget af hans stemme og stoppede med at råbe af fyren, som lige nu bare stirrede forbløffet på hende. Hun knurrede stadig dybt af ham indtil hun blev vendt om mod Jason. Hun stoppede straks med at knurre og stirrede på tallet i hans blik. "Han brugte mig," hviskede hun vredt og rystede af det. Hun vidste, at hun ikke behøvede at sige mere, han vidste, hvad hun mente.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Gæst 25/5/2012, 23:03

"lov mig det min elskede" hans stemme var blid og rolig "Det er helt okay Ashley" sagde han blidt og så på hendes smil. Da han mærkede hun puttede sig ind til ham, han lagde armene om hende igen og smilede.

Jason gjorde alt for at få hende til at falde til ro igen, hans læber strejfede blidt hendes pande "det skal nok gå, sig til hvis jeg skal forklare ham at han skal holde sig fra dig Ashley, du behøver ikke snakke med ham.. Du behøver ikke at have noget med din fortid at gøre mere, jeg vil gøre alt for dig" hviskede han blidtr og kyssede hendes kind. "han og ingen får lov til at bruge dig igen.. Aldrig så længe jeg lever" hans stemme var blid men kølig og hans næver knyttedes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Ashley 25/5/2012, 23:09

"Jeg lover det," sagde hun blidt og smilede svagt til ham. Hun nød at han holdte om hende, det fik hende altid til at føle sig beskyttet og elsket.

Hun lukkede sine øjne og mærkede lige så stille vreden dampe af efter at hans læber berørte hendes pande. Hun nikkede lidt. "Det skal jeg nok huske," hviskede hun stille. Hun åbnede sine øjne igen efter at han havde kysset hendes kind. Hun smilede svagt. "Jeg elsker dig, Jason," hviskede hun ærligt, tog så hans hånd og trak ham blidt med over i ventelokalet. Hun kunne se døde ånder overalt, mennesker som havde efterladt verden her på hospitalet. Hun tog sig ikke af det, hun vidste at hendes moster nok skulle klare den. Melanie dukkede op. [i]Skal jeg holde udkig? Spurgte den lille pige. Ashley nikkede bare lidt og smilede svagt taknemmeligt til hende. Hun fik så Jason ned i en sofa og satte sig selv ved siden af inden hun puttede sig tæt ind til ham med et lille suk. Hun håbede lidt, at han ikke huskede, hvad hun lige havde lovet ham.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Gæst 25/5/2012, 23:22

Jason så på hende og smilede blidt til hende da de sad i vente værelset "hvad var det der skete før, i ambulancen?" spurgte han blidt og lagde armene om hende og nussede hende de steder han kunne komme til "jeg elsker også dig Ashley" hviskede han blidt og strøg hendes over kinden. "jeg vil gøre alt for dig, vi skal nok komme gennem det her, Maria skal nok klare det" sagde han blidt og nussede hendes kind forsat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Ashley 25/5/2012, 23:32

Ashleys udtryk blev trist mens hun så på ham. "Jeg kunne se en dato i dit blik," hviskede hun ked. "Din dødsdato." Hun synes selv, at det lod virkelig dramatisk, men det var det det var. Hun kunne se den dato han muligvis skulle dø. Hun lænede sig ind til ham og gemte sit ansigt mod hans bryst. "Det er jeg virkelig glad for at du stadig gør," hviskede hun halvkvalt. "Det ved jeg hun gør." Hun så trist op på Jason og prøvede at smile til ham, men det endte bare som en lille grimasse.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Gæst 25/5/2012, 23:40

Jason så på hende og smilede blidt og lukkede øjnene da hun sagde det. "min dødsdato?" spurgte han blidt og smilede lidt "det vidste jeg, jeg skal dø.. Hvor længe er der til?" spurgte han blidt og smilede, han mærkede da hun lænede sig ind til ham. "Det er helt okay min skat" hviskede han blidt og nussede hendes kind. "Jeg vil gøre alt for dig Ashley" hviskede han "det vil jeg gøre uanset hvad" hviskede han blidt og smilede "Det er godt, hun klare den, du klare den, vi klare den sammen okay" sagde han blidt og nussede forsat hendes kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Ashley 25/5/2012, 23:47

Ashley så op på ham med et forfærdet blik. "Jeg kan ikke bare give dig den!" Udbrød hun højt og så overrasket på ham. "Den kan ændres, det går an på dine valg." Hun tænkte ikke over hvad hun sagde, det røg bare ud ad munden på hende, men det var sandt, det kunne hun mærke.
Hun prøvede at få lidt mere styr på sig selv og gemte sit ansigt mod hans bryst igen og nikkede en smule over det han sagde. Jah, det var godt Maria overlevede og at han var der hos hende.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Gæst 25/5/2012, 23:56

"Jeg vil holde mig i live for din skyld" sagde han blidt og smilede til hende "mine valg er forsigtige og velovervejet" han lød stadig rolig og varm. "det er helt okay, fald ned" hviskede han og kyssede hende blidt "jeg er her stadig for dig" hviskede han blidt og strøg en hånd gennem hendes hår.
Jason mærkede det og smilede, lagde bare en hånd bag hendes nakke og nussede hende blidt der "så så" hviskede han blidt og forsatte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Ashley 26/5/2012, 07:20

Ashley så bare på ham, stadig med et lidt bange blik, og kyssede ham kun ganske kort igen. Selvom hun fik en stærk trang til kysse ham til hun ikke kunne trække vejret mere. Hun sukkede blidt. "Tak," hviskende hun så lavt. Hun lukkede sine øjne og krympede sig lidt da han prøvede at stryge hende gennem håret. "Av, Jason," mumlede hun og tog hans hånd væk og kyssede den. "Mit hår er krøllet, du kan ikke gøre det der." Hun smilede svagt til ham og så så ned og puttede sig ind til ham igen. Hun lukkede sind øjne og mærkede så hans nussen i nakken. Hun sukkede nydende.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Gæst 26/5/2012, 09:58

Jason så på hende da hun kun kyssede ham kort. Han smilede lidt, roligt lagde han bare sin arme om hende, han ville vrkelig gøre alt for at få hende til at være glad igen. Jason hørte hendes suk "Det var så lidt min skat" hviskede han blidt han så hun lukkede hendes øjne. Et smil prydrede så hans læber,"Undskyld skat " hviskede han blidt, han mærkede at hun kyssede hans hånd efter at hun havde fjernet den. "Ja men jeg kan godt lide dit hår" sagde han blidt og, han strøg hendes forsat omme i nakken han smilede blidt og kyssede hendes kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Ashley 26/5/2012, 10:03

Ashley smilede en smule over ham og kunne ikke lade være med at klukke lidt. "Det er jeg da glad for," hviskede hun blidt. Hun nød hvad han gjorde og følte sig dejlig afslappet ved det. Hun sukkede lidt og havde stadig lukkede øjne. Hun gyste lidt og puttede sig mere ind til ham og nød bare at mærke hans arme om sig og hans varme, da det beroligede den frygt hun havde for at hendes moster ikke klarede den.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Gæst 26/5/2012, 10:26

Jason så på hende og smilede stort da hun klukkede "det er godt Ashley" sagde han blidt og forsatte med at nusse hende i nakken. han så ned på hende og holdte hende bare tæt til hende. "Er du sulten?" spurgte han blidt og nussede hende op bag øret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Ashley 26/5/2012, 10:28

Ashley smilede en smule mod hans bryst og udstødte en spindende lyd da han nussede hende bag øret. "Nej, ikke rigtig," mumlede hun og kunne selv høre sit velbehag i sin stemme. "Er du?" Hun så op på ham med et blik fyldt med kærlighed og taknemmelighed.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Gæst 26/5/2012, 10:54

Jason så på hende og smilede blidt og lagde hovedet på skrå "okay" hviskede han blidt og kyssede hende i håret "nej jeg er ikke rigtig sulten" sagde han blidt og trak hende op i sit skød "er der noget du vil lave?" spurgte han blidt og nussede hende forsat bag øret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Ashley 26/5/2012, 11:03

Ashley grinede lidt over ham og hvinede lavt da han fik hende op i sit skød. Hun rødmede ganske let og puttede sig så ind til ham og gemte sit ansigt mod hans hals og lod diskret sin tunge køre over hans pulsåre. Hun smilede lidt over ham. "Bare blive her," mumlede hun blidt og lavt og kom med de spindende lyde da han nussede hende igen.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Gæst 27/5/2012, 00:10

Jason så på hende og smilede blidt og nussede hende forsat bag øret, han klukkede over hende "det lyder virkelig dejligt, bare at blive her sammen med dig min elskede" hans stemme var en lav hvisken da han mærkede hendes tunge mod sin hud "det er dejligt, men upassende" hviskede han men ville egentlig bare have at hun forsatte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Ashley 27/5/2012, 07:49

Ashley smilede søvnigt over ham. Hun åbnede så langsomt øjnene og så ned på Melanie. De er snart færdige, sagde den lille pige med et smil. "Og det går godt?" hviskende Ashley spørgende. Melanie nikkede inden hun forsvandt.
Ashley sukkede en smule lettet og puttede sig ind til Jaaon. "Undskyld," hviskende hun blidt og smilede lidt op til ham. "De er snart færdige," sagde hun så og hentydede til Maria.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Gæst 27/5/2012, 10:28

Jason forsatte med at nusse hende i nakken, og om bag øret. Han lyttede bare til hende og smilede så "det er godt de snart er færdige" hviskede han blidt og nussede hende forsat. "Hvad er det du undskylder for Ashley?" spurgte han og betragede hende med et blidt blik. "Går det egentlig godt med hende?" spurgte han blidt og smilede varmt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Ashley 27/5/2012, 10:49

Ashley smilede og nikkede stille. "Jah, det er det," sagde hun glad og træt. Hun åbnede langsomt sine øjne og så op på ham med et lille trist smil. "Ikke noget," hviskede hun blidt og strakte sig langsomt og pressede så sine læber blidt mod hans.
Da hun slap hans læber, nikkede hun en smule. "Hun overlever," sagde hun og bare ved de to små ord, kunne man høre hvor glad det gjorde hende.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Gæst 27/5/2012, 11:05

Jason smilede til hende og smilede blidt og nussede hende bag øret, blide og kærlige bevægelser, "Dejligt, jeg får kuldegysninger ved at være her" hviskede han blidt. Jason lyttede og smilede inden han mærkede hendes læber mod sine, han gengældte det blidt og kort og sukkede mod dem, anden han mærkede hun slap det. "Det er jeg virkelig glad for at høre Ashley" hviskede han blidt og glad over at se hvor glad hun var blevet. Han kyssede hende blidt og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Ashley 27/5/2012, 11:10

Ashley klukkede blidt over ham. "Så er vi to, smukke," hviskede hun blidt og drillende. Hun spandt stadig lavmælt og nød det han gjorde. Hun kunne mærke alt spændingen forlade hende og efterlade hende søvnig og afslappet.
Hun smilede over ham og nød deres kys. Hendes blik glimtrede svagt og glad. Hun lo kort og stille og kyssede ham blidt igen. Nød bare at mærke hans bløde læber mod sine og mærke sit hjerte sætte farten en smule op.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Gæst 27/5/2012, 11:23

Jason smilede blidt og stort til hende "ja men jeg tror vi har to forskellige grunde" sagde han blidt og forsatte med at nusse hende bag øret. Han mærkede hvor slap hun var i hans arme "Er du blevet træt min kære?" spurgte han blidt.
Han kyssede hende bare blidt og holdte hende bare tæt ind til sig "Jeg elsker dig" hviskede han blidt og kyssede hende op til øret inden han så stoppede hans smil forsatte selv efter han var stoppet. "dit hjerte igen" hviskede han blidt og smilede over hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Ashley 27/5/2012, 11:39

Ashley lo blidt over ham. "Hvad er din grund da?" spurgte hun blidt og nysgerrigt. Hun rakte så ud og begyndte blidt at kærtegne hans kind mens hun stadig spandt af nydelse over hvad han gjorde. Hun nikkede lidt søvnigt og nussede træt sit hoved mod hans bryst. Hun lå som et lille barn og nød det bare. "Jeg elsker virkelig osse dig, Jason," hviskede hun svagt stønnende over hans kys. Hun mærkede en kort skælven gå gennem hende. Hun rødmede ganske svagt og smilede til ham med halvt åbne øjne. "Det er på grund af dig," hviskede hun med bankende hjerte.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Gæst 27/5/2012, 11:52

"jeg kan se det er som et fængsel, dem der er her er fanget, på grund af uheld eller sygsom, nogle af dem kommer ikke ud igen" sagde han lavt og mærkede hendes hånd mod sin kind "og jeg hader at være indespærret, som du ved" smilede han blidt og sukkede nydende over hvad hun gjorde. "Det er jeg virkelig glad for at høre skat" hviskede han blidt og nussede hende forsat, han kunne mærke hvor meget hun nød det. "Det ved jeg det er, og det gør mig glad at høre" smilede han blidt og smilede stort, han kyssede hedne i håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Ashley 27/5/2012, 12:20

Ashley så blidt på ham mens han talte og nikkede let. Hun kunne sagtens forså hvad han mente. Hun smilede en anelse over ham og kyssede ham blidt og kort. "Jeg forstår godt hvad du mener," sagde hun blidt.
"Godt godt," hviskede hun blidt og nød det virkelig meget. Hun smilede endnu større og rødmede ganske svagt mens hendes hjerte sprang et lille slag over. Hun lukkede sine øjne da hun mærkede hans læber ned i sit hår.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 3 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum