Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
I'm so scared! ~Jason - Page 4 Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
I'm so scared! ~Jason - Page 4 Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
I'm so scared! ~Jason - Page 4 Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
I'm so scared! ~Jason - Page 4 Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
I'm so scared! ~Jason - Page 4 Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
I'm so scared! ~Jason - Page 4 Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
I'm so scared! ~Jason - Page 4 Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
I'm so scared! ~Jason - Page 4 Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
I'm so scared! ~Jason - Page 4 Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Wilhelmina
I'm so scared! ~Jason - Page 4 I_vote_lcapI'm so scared! ~Jason - Page 4 I_voting_barI'm so scared! ~Jason - Page 4 I_vote_rcap 

Discord Server

I'm so scared! ~Jason

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 4 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Gæst 28/5/2012, 13:39

"Skal vi se om vi kan finde hende, de må da snart være færdig, og sende hende til opvågning, så du kan få set hende" han smilede blidt og nussede hendes kind. "jeg er glad for at du forstår mig" hviskede han og så ned. Han mærkede hendes læber og gengældte det korte kys.
"Ja" sagde han og så ned af sig selv efter han havde rejst sig, han greb hende inden hun ramte jorden, det må du undskylde at jeg bare sådan rejste mig" sagde han blidt og simlede blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 4 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Ashley 30/5/2012, 09:01

Ashley så taknemmeligt op på ham og smilede ganske svagt. Hun nikkede lidt, men ville helst ikke rykke sig. Hun nød hvad han gjorde og havde lukket sine øjne.
Hun kom med et forskrækket gisp og følte stadig at hun faldt, efter at han havde grebet hende. Hun gemte sit ansigt mod hans bryst og rystede lidt. Hun snappede stadig lidt efter vejret.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 4 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Gæst 30/5/2012, 21:02

"Du må virkelig virkelig undskylder Ashley, jeg tænkte ikke lige du må virkelig undskylde det" hans stemme var intet andet end en hvisken. Jason så på hende ind et bekymret blik. Jason holdte hende tæt til sig og fik hende ned på jorden. Han lagde armene om hende og holdte hende helt ind til sig, uden at mase hende.
han blev mere og mere bekymret da han hørte hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 4 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Ashley 5/6/2012, 09:52

Ashley rystede lidt på hovedet og fik styr på sig selv ret hurtigt. "Jeg er okay, jeg er okay," hviskede hun bare hæst og rømmede sig så lidt og så op på ham med et beroligende smil. Hun kyssede ham kort og prøvede at skjule, at hun stadig skælvede.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 4 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Gæst 5/6/2012, 11:10

Jason så på hende og holdte hende tæt, han lukkede øjnene "jeg er ked af det okay, det var ikke med vilje" Jason så på hende og nussede hendes kind, hans hånd fandt ned på hendes ryg, langsomt og blidt begyndte han at nusse hende beroligende "Jeg elsker dig Ashley" Hans stemme var en hvisken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 4 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Ashley 5/6/2012, 11:21

Ashley smilede en smule op til ham. "Det er okay, søde," hviskede hun blidt. Hun smilede blidt og beroligende til ham, men hun vidste, at han kunne mærke hendes hjerte banke hurtigt. Hun lukkede sine øjne og hvilede sin kind mod hans skulder. Hun sukkede tungt. "Jeg elsker osse dig, Jason," hviskede hun kærligt og smilende. "Skulle vi finde ud af om de er færdige?" Hun så småsmilende op på ham.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 4 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Gæst 5/6/2012, 11:26

Jason så på Ashely "jo vil skulle se om de var færdige.. kom skat, lad os finde din moster" hans stemme var blidt rolig og kærlig, han ville ikke skjule sine følelser for hende. Han elskede hende og han var stolt over det, han manglede bare at få dem sammen, han kyssede hende kort i håret og begyndte så bare at gå. Jason så ned mens han gik. han holdte hende tæt til sig, nussede hendes hofte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 4 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Ashley 5/6/2012, 11:36

Ashley smilede blidt over ham og klukkede lidt. Hun nikkede lidt og puttede sig lidt lidt ind til ham mens de gik. Hun lagde sin arm om ham og holdte ham tæt og nød det. Hun elskede ham rent faktisk. Hun førte ham med en blid hånd mod det sted hvor de kunne få det at vide. Hun stoppede så pludselig op da en ung dame kom over til dem og spurgte, om hun var Ashley Morte. Hun svarede, at selvfølgelig var hun det og fik at vide, at hun skulle følge efter hende. Ashley nikkede og fulgte efter sammen med Jason hvor efter de blev ført ind i opvågnings rummet og så over til hendes moster.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 4 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Gæst 5/6/2012, 11:43

Jason så på hende og lagde hovedet lidt på skrå. Han mærkede at hun puttede sig med ham mens de gik, han smilede og så på hende mens de gik. Jason nød at mærke hende mod sig, hol holdte hende bare tættere og nussede hendes hofte forsat mens de gik. Han mærkede hendes blide hånd og fulgte med hende, han så på hende da den unge dame kom. Jason ventede mens de snakkede. Han sagde ikke noget mens de snakkede, eller moget da hun begyndte at føre dem ind i opvågnings rummet. Han så bare ned, holdte Ashley tæt. "Jeg skal nok give jer lidt tid sammen Alene, hvis du vil have det, jeg står bare herude og venter min skat. er det en aftale?" hans smil var ægte, og bekymret, han ville ikke efterlade hende, men han ville heller ikke mase sig på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 4 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Ashley 7/6/2012, 16:34

Ashley så bare på ham, da han talte om at gå udenfor at vente. Hun sukkede opgivende, vendte ham med ryggen mod en stol og skubbede ham blidt og bestemt ned i den inden hun satte sig ned i en stol der stod tættere på. Hun så på ham med et træt og trist blik inden hun så på sin moster med alle slangerne i sig. Hun rystede ganske let og tog hendes hånd, lænede sig mod hende og hviskede lavmælt på spansk til hende. Hendes anden hånd greb ud efter Jasons. Hun knugede den hårdt og viste derved hvor bange hun stadig var.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 4 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Gæst 7/6/2012, 17:46

Jason så på hende og hørte hendes suk "hvad er der Skat?" hans spørgsmål var lavt og roligt, men også venligt og varmt. Han mærkede da hun skubbede ham ned i en stol, så lod han hende bare gøre det, betragtede hende og sukkede kort. Jason så hendes blik og rakte ud efter hende, han kunne ikke se på Ashleys moster, ikke med alle slangerne i sig. Jason betragtede Ashley, mærkede hende da hun tog fat i ham, han rejste sig og stillede sig bag ved hende og lagde sine hænder på hendes skuldre. han nussede hende blidt "hun skal nok klare det skat, det ved jeg, jeg kan mærke det" hans blik var blidt og vamrt, han kyssede hende i håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 4 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Ashley 7/6/2012, 18:04

"Tror du virkelig, at jeg kan klare det her uden dig?" hviskede hun bare halvkvalt og så på ham med tårer i øjnene. Hun lukkede sine øjne og så lidt op ad for at stoppe tårene. Hun sank den klump der var kommet i hendes hals.
Hun mærkede hans varme mod sin ryg og kort efter hans hænder mod sine skuldre. Hun lukkede sine øjne kort inden hun så op på ham med et afkræftet smil. Hun nikkede lidt og lukkede sine øjne da hun mærkede hans læber i sit hår. Hun så ned på sin moster igen og så bare trist ud.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 4 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Gæst 7/6/2012, 23:07

"jeg ved det Skat, jeg ved det. Men jeg er her jo for dig ikke?" han så på hende og smilede blidt og opmundrende, han nussede hendes skuldre "jeg er her stadig for dig, det vil jeg altid være okay" hans stemme var bekymret og en hvisken. han nussede bare forsat hendes skuldre.
Jason så på hende og kyssede hende i håret igen. Han holdte sig tæt til hende for at holde hende varm og sikker, hun skulle vide han stadig ville være der for hende uanset hvad. Han bøjede lidt i knæene, så hans hoved var ud for hendes. "hun kommer sig helt Ashley" hviskede han opmundtrende og holdte hende bare tæt mens han forsatte med at nusse hendes skuldre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm so scared! ~Jason - Page 4 Empty Sv: I'm so scared! ~Jason

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum