Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
almost there~ AShley Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
almost there~ AShley Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
almost there~ AShley Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
almost there~ AShley Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
almost there~ AShley Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
almost there~ AShley Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
almost there~ AShley Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
almost there~ AShley Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
almost there~ AShley Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Wilhelmina
almost there~ AShley I_vote_lcapalmost there~ AShley I_voting_baralmost there~ AShley I_vote_rcap 

Discord Server

almost there~ AShley

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

almost there~ AShley Empty almost there~ AShley

Indlæg af Gæst 10/6/2012, 20:05

T: 13:20
S: hytte 8
V: overskyet optræk til storm
O: Jasons seng, en sports taske, og hans tøj. lidt udstyr til træning og kamp
P: et pr bukser og en t-shirt

Jason stod ved sin seng, en taske lå på sengen, hans tøj lå i den eller på gulvet, han pakkede i hast hans hænder rystede, hans blik var fast, den fart han bevægede sig med var ikke normal, han følte han bare blev nød til at komme afsted, ud og redde nogle løse ender, finde sig selv igen. Godt nok havde han en kæreste, og han elskede hende, det vidste han, han ville finde Ashley inden han blev færdig med at pakke hvis ikke hun fandt ham først. hans øjne lukkede sig.
hunter sad på sengen og stirrede bare på ham, hans blik faldt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Ashley 10/6/2012, 20:15

Ashley stod udenfor Jasons hytte. Hun havde skiftet de sædvanlige shorts ud med et par trekvart bukser i en mat sort farve. Hun tøvede lidt inden hun bankede på og åbnede døren. Hun så først hans tøj, derefter hans næsten fulde taske og så ham. Hendes blik blev underligt mørkt da hun misforstod situationen. "Så du tager afsted?" sagde hun med en neutral stemme og så bare på ham. Hun kunne mærke hendes hjerte begynde at spurte af sted samtidig med at hun følte at hendes bryst brændte. Hun troede, at han ville forlade lejren, uden hende. Hun kunne ikke lade være med at tro det, det var jo lidt det hun var vant til. Det så jo sådan ud og da hun virkelig havde det med at tage det værste først ... Hun så bare på ham med et såret blik.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Gæst 10/6/2012, 20:24

Jason hørte hende og vendte sig mod døren da hun kom ind, han så hende og hørte hvad hun sagde "ja jeg tager afsted Ashley, jeg skal ud og finde min fortid, finde mig selv, jeg troede du ville med, men vil du det?" Jason så på hende med et bekymret blik, han kunne ikke lide hendes tonefald "jeg kan ikke lide det der tonefald skat, bare så du ved det, jeg er træt af at vide at jeg er fanget her, du ved hvordan jeg har det med at være fanget et sted, jeg vil ud og være fri, du må tage med, men du må også blive her, hvis det er det du vil Ashely" Jason så på hende og gik hen til hende, lagde en hånd på hendes kind "jeg elsker dig, men jeg kan ikke bare sidde her Ashley" han kyssede hendes kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Ashley 10/6/2012, 20:37

Ashley sukkede lidt og hendes udtryk ændrede sig hurtigt. "Undskyld, jeg troede bare lige kort ... at du ..." sagde hun og rystede let på hovedet over sig selv. Hun nikkede bare lidt mens han talte og smilede så undskyldende og lukkede sine øjne da han kyssede hendes kind. Da hun åbnede dem igen, sagde hun : "Jeg elsker også dig, Jason, og jeg vil gerne med dig." Hun smilede varmt til ham og lagde sine arme om hans nakke og lænede sig ind til ham. "Nej, jeg skal med dig," sagde hun en smule drilsk og pressede kort sine læber mod hans.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Gæst 10/6/2012, 20:55

Jason så på hende og smilede da han hørte hendes svar. Han så dog mere alvorlig ud bagefter "hvad troede du.. hvad troede du at jeg ville Ashley?" Hans stemme var mild og varm, men han var irriterret over det. "troede du at jeg ville forlade dig og lejren?" hans spørgsmål var varmt og blidt, men med en lidt hård undertone. Han holdte hende bare til ind til sig og lyttede til hendes ord "det er jeg glad for du gør Ashley, det er jeg virkelig, det er alt jeg har brug for på den tur jeg skal ud på, dig ved min side" hans smil var ægte, han mærkede hendes arme om sig. "Det er godt du gerne vil med Ashley, for det er på denne måde du finde ud af hvem jeg virkelig er, hvad jeg virkelig er." han mærkede hendes læber mod sine og nussede hendes hofter blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Ashley 10/6/2012, 21:06

Ashley svarede ham ikke, hun så bare lidt væk og puttede sig ind til ham. Hun smilede lidt over ham og så så op på ham med et blidt blik. "Jeg vil virkelig gerne lære dig bedre at kende," hviskede hun blidt og kærligt og kærtegnede blidt hans nakke. Hun stillede sig en smule på tær og kyssede ham så inderligt, hun kunne ikke lade være, hun havde sådan savnet ham, selvom hun kun havde været væk fra ham i kort tid. Hendes hænder gled langsomt op i hans hår og begyndte at rode rundt i det. "Jeg elsker dig," hviskede hun mod hans læber. "Jeg elsker dig så højt."
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Gæst 10/6/2012, 21:16

Jason så ned på hende da hun så væk fra ham, han mærkede hun puttede sig ind til ham, han smilede kort og varmt over hende og rystede kort på hovedet "og det er du sikker på, du er sikker på du vil se den mørkeste side af din kæreste" hans smil var drillende, men med en skræmmende undertone. Jason lukkede nydende øjnene over hvad hun gjorde, han nød det virkelig. han mærkede hendes læber mod sine, kyssede inderligt tilbage, nød det. løftede hende op og gik hen i sengen med hende, lagde sig ned ved siden af hende. Han kunne ikke beskrive sit savn til hende, men han havde savnet hende forfærdeligt. Jason mærkede hendes hænder i sit hår. "Det der dejligt.. Det er virkelig dejligt skat" hans stemme var en nydende hvisken. "Jeg er glad for det Ashley.. Og jeg elsker også dig, jeg elsker dig virkelig.. Har aldrig følt noget lignende" det var som om han ikke kunne gøre sine sætninger helt færdig før han begyndte på den næste. "Ashley, når jeg er færdig med at pakke, skal vi så pakke dit, vente til i morgen, og så tage af afsted, eller vil du afsted med det samme?" spørgsmålet var blidt og nysgerrigt. jo hurtigere de tog afsted, jo mere tid havde de alene sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Ashley 11/6/2012, 15:13

Ashley så op på ham med et alvorligt blik. Hun lagde sine hænder mod hans kinder og nussede ham blidt. "Jeg vil vide alt om dig, alt," sagde hun lavt og i en alvorlig tone man sjældent hørte fra hende. Og så lyste hun op i et blidt og varmt smil og gengældte kysset igen. Hun lagde sine ben om ham da han løftede hende og pressede sig tæt ind til ham og nød bare at mærke hans varme hud mod sig. Hun lod ham gøre det og puttede sig derefter ind til ham da de lå ned i hans seng. Hun så på ham mens hun nussede ham i håret, mens hun lyttede til hvad han sagde, bredte der sig et smil på hendes læber. Og hun kyssede ham kort da han var færdig med at snakke.
Hun puttede sig ind til ham mens hun tænkte over hans spørgsmål. "Hvad vil du helst?" spurgte hun så, da hun egentlig var lidt ligeglad, så længe hun bare var sammen med ham. Hendes fingre gled samtidig langsomt ned ad hans kind og hans i fjerlette kærtegn.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Gæst 11/6/2012, 21:37

Jason så på hende, hans smil blev større da han så hendes ansigt, han mærkede hendes hænder mod sine kinder og han sukkede nydende da han mærkede hende nusse hans kinder. "Det er jeg virkelig glad for du vil, men kan du klare det, jeg har gjort, og kommer til at gøre nogle ting som ikke er særlig rare at se på min skat" Hans stemme var lav og bekymret, han var bange for at miste hende, fordi hun blev bange for hvad han gjorde og havde gjort. Han elskede hende virkelig og var virkelig bange for at miste hende, han ville gøre alt for hende, og han ville ikke kunne klare at miste hende. han kyssede hende inderligt og dybt. Han fik dem ned og mærkede hvordan hun bare puttede sig ind til ham.
Han så på hende da han hørte hende "hvad jeg helst vil Ashley, det var ikke det jeg spurgte om, jeg spurgte om hvad du ville, ikke hvad jeg ville, vil du helst have vi køre med det samme, eller venter" Jasons spørgsmål var blidt og venligt. Jason nød virkelig bare hvad hun gjorde, han sukkede nydende, så på hende og lagde en hånd på hendes hofte, smilede kærligt og forelsket til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Ashley 12/6/2012, 20:56

Ashley smilede over ham og sukkede så. "Jeg elsker dig for den du er, Jason," smilede hun kærligt til ham. Hun var egentlig helt ligeglad med om han havde dræbt nogen tidligere i sit liv eller kom til det nu, hvor han skulle beskytte hende. Hun synes selv at det var dumt, at han ville det, men hun forstod også, at han ikke ville have at der skete hende noget.
Hun smilede mod hans læber og fortsætte inderligt kysset. Hun lagde sig bare så tæt på ham som muligt.
"Men jeg er ligeglad," grinede hun lidt forlegent og smilede undskyldende op til ham. Hun havde lagt et ben mellem hans og lagt sig tættere på ham mens begyndte at kærtegne hans hals med små kys. "Jeg vil bare være hos dig." Hun smilede mod hans hals og kyssede ham der igen.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Gæst 12/6/2012, 21:47

Jason så på hende og smilede blidt og nussede hende kind, "er du sikker på du vil det Ashley" hans spørgsmål var lavt og bekymret, han var bange for at miste hende, på grund af det, han stolede på hende, men vidste ikke om det ville skræmme hende væk på grund af det. Han så ned mod deres ben, han kunne ikke få sig selv til at se hende i øjnene, han elskede hende og ville ikke miste hende til noget.
Jason mærkede hende ligge og putte sig ind til ham, han kyssede forsat bare inderligt med og nussede hendes hofter og smilede blidt til hende.
"det er jeg glad for di er min elskede Ashley" han smilede og så på hende og mærkede så hendes ben inde mellem sine egne, han rødmede lidt, han havde ikke prøvet sådan noget før, hun var den første pige han var sammen med. "jeg er glad for du bare vil være hos mig Ashley" han var en hvisken, han nød hendes læer mod sin hals, og smilede stort og glad over det. et lille støn undslap hans læber.
Skal vi tage afsted ligeså snart vi har pakket så, så skal vi bare gå til den nærmeste by, så vi kan få den camper, og motorcykel som jeg har til at stå der. Han smilede og trak hende ind over sig. "vi burde se at få pakket så, skal vi pakket mit først, vå vi er sammen hele tiden?" Hans spørgsmål var kun en hvisken, blid og kærlig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Ashley 12/6/2012, 22:40

Ashley så bare smilende og en lille smule overbærende på ham. Da han så væk fra hende, sukkede hun. "Jason ... se på mig," hviskede hun en anelse bedende. Hun lagde to fingre hun hans hage og løftede hans ansigt op mod hendes. Hun kyssede ham blidt og kort. "Jeg elsker dig, okay?" hviskede hun indtrængende, det var vigtigt for hende, at han forstod det. "Uanset hvad der sker, så elsker jeg dig." Hun så på ham med et forelsket og ærligt blik, hun mente det, hvert et ord.
Hun smilede stort over hans rødmen og kyssede hans kinder mens hun bare rykkede sig tættere på ham og pressede sig en smule mod hans skridt uden rigtig at tænke nærmere over det. Hun smilede over ham. Hun sukkede mod hans hals og lod kort sin tunge køre let over det tyndeste hud over hans hals pulsåre. Hun skælvede nærmest over hans stønnen.
Hun klukkede blidt over ham og svarede først efter at han havde trukket hende ind over sig. Hun satte sig en smule op overskrævs på ham. "Det er en god idé," sagde hun bare, men rykkede sig kun da hun lænede sig ned. Hun lænede sine hænder mod sengen ved siden af hans hoved og smilede bare drillende ned til ham hendes hår faldt ned og killede ham i ansigtet. "Men hvordan har du tænkt dig at komme væk nu?" hviskede hun kælent og drillende og lod et par fingre gå op ad hans bryst mens hun stadig støttede sig til sengen med den anden.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Gæst 12/6/2012, 23:59

Jason så på hende og smilede kort og sukkede lidt, hans blik gled ind i hendes øjne, efter han havde hørt hendes ord, han smilede da han mærkede hendes to fingre mod sin hage, han smilede så da han mærkede hendes læber mod sine, han kunne ikke lade være med hurtigt at gengælde det. Han blev varmere da han hørte hendes ord, "jeg elsker også dig Ashley" han smilede da hn så på hende, han forstod hende og smilede lidt. "det er jeg virkelig virkelig glad for Ashley, Det er virkelig dejligt Ashley" Jason smilede til hende og sukkede over hende, han var virkelig glad for hende, han elskede hende virkelig. Hans blik var forelsket og ægte.
Han så på hende, da han så hvor stort hun smilede, "hvad, er der, hvorfor smiler du så stort, han havde Han smilede og betragtede hende bare "Hvordan jeg vil komme væk, vil du gerne vide det?" spurgte han og smilede og nød egentlig bare hvade hun gjorde. "er du helt sikker på du vil vide hvad jeg vil gøre for at komme væk herfra?" han spørgsmål var blidt venligt, men også truende og drillende på samme tid.
Et smil prydrede Jasons læber da han tog fat i hendes skuldre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Ashley 13/6/2012, 09:43

Et tilfreds smil begyndte at forme Ashleys læber og hendes øjne glimtrede. "Det er jeg glad for du synes, min elskede," hviskede hun kærligt og kyssede ham på næsetippen med et lille grin.
Hun kunne ikke lade være med at klukke over ham. "Du rødmer, det så sødt," hviskede hun drillende og kyssede hans kinder endnu en gang. "Jah, jeg vil virkelig gerne vide det." Hun smilede drillende til ham, hun lagde godt mærke til den truende tone i hans stemme, men hun tog sig helt ærligt ikke rigtig af det, hun stolede på ham, hun vidste at han aldrig ville kunne finde på at skade hende. Hun lo bare muntert og kærtegnede hans bryst med et lokkende blik. "Hvad har du tænkt dig at gøre, oh du store kriger?" Drillede hun ham kærligt.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Gæst 13/6/2012, 18:41

Jason så på hende og smilede da han så hendes øjne og hendes smil, han kunne ikke lade være med at være varm i hele kroppen, "det er godt AshleyJeg elsker dig virkelig min lille skat" Hans stemme var en blid hvisken, han smsil var stort da han mærkede hende kysse hans næsetip, han smilede da han hørte hendes lille latter.
"jeg rødmer ja, og det er ikke normalt, for mig Ashley" han stemme var en hvisken, "jeg har jo aldrig haft nogen som dig, aldrig haft en grund til at være sammen med" hans smil blev større, og han mærkede hendes læber mod sine kinder smiledende kunne han ikke lade være med at lægge hænderne mod hendes hofter, "vil du virkelig gerne vide det." Hans greb strammede sig lidt om hendes skuldre, han fik hende ned på ryggen uden at vælte dem ud af sengen, "sådan så dan ville jeg komme fri" han lagde sig ned og kyssede hende kort og rejste sig så fra hende, "skal vi blive færdige her?" spurgte han blidt og nussede hendes kind mens han smilede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Ashley 13/6/2012, 19:13

En lille fnisen undslap Ashleys læber da han kaldte hende, hans lille skat. "Jeg elsker virkelig også dig, min store skat," hviskede hun kærligt og drillende og kyssede ham blidt på munden.
Hun så bare på ham med et forelsket blik mens han snakkede, hun kunne ikke sige noget, han havde simpelthen gjort hende mundlam. Hendes mundviger trak op i et stort, forelsket smil og hun kyssede ham og pressede sig ind til ham pludseligt. "Du ved ikke hvor fantastisk du er, Jason," hviskede hun mod hans læber inden hun plantede endnu et lidenskabeligt kys på samme sted.
Hun hvinede da han fik hende ned at ligge. Hun så en smule omtumlet op på ham og fik ikke kysset ham igen før han havde rejst sig. Og så lo hun.
Hun vendte sig om på siden med front mod ham og så kærligt på ham. "Du bliver da bare færdig, så ligger jeg her og ser på imens," sagde hun drillende og lagde sig bedre til rette og lukkede så sine øjne da han nussede hendes kind.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Gæst 13/6/2012, 20:00

Jason så på hende og smilede blidt han, hans rystede på hovedet da han hørte hende "Stor.. og stor, så stor er jeg da heller ikke er jeg Ahley?" han spurgte blidt og gengældte kysset og nussede hendes kind med en blid og strygende bevægelse.
Jason gengældte det forelskede blik mens han snakkede, han smilede over hende et forelsket og lykkeligt smi "nej jeg ved ikke hvor fantastisk jeg er, for jeg har aldrig hørt om jeg er det Ashley, jeg har ikke mødt nogen der har været noget ved, ikke før nu Ashley.. Jeg er glad for jeg er her sammen med dig" Hans stemme var en forelsket hvisken. Jason kyssede hende lidenskabeligt, og inderligt tilbage han holdte hende bare tæt til sig, smilede over hende, var lykkelig over at være sammen med hende, han var glad for hende, mere end noget andet. Jason smilede ned til hende da han smilede over hvor omtumlet hun så hud, han smilede og nussede hendes kind, mens han rejste dig.
Jason så på hende og smilede over hende "så jeg skal pakke mens du ligger og nyder det hele hva?" han smilede men så på hende og rystede på hovedet. Han kyssede kort til luften som om han kyssede hende.
Han gik så igang med at pakke det sidste, pakkede nogle våben ned, som der kunne blive brug for, han så på hende og smilede kort mens han forsat fandt tøj frem, lagde det i tasken også.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Ashley 13/6/2012, 20:50

Ashley lo over ham. "Narh, men du er større end lille mig," hviskede hun drillende igen og kyssede ham. Endnu en gang blev hun helt mundlam over hans ord. "Du er fantastisk, du er virkelig fantastisk," hviskede hun en smule ståkandet. Hendes fingre nussede ham blidt i nakken imens hun sagde det og hun så på ham med et forelsket blik.
Hun lo muntert og drillende. "Det var planen, jah," sagde hun drilsk og rødmede let da han kyssede hende ud i luften. Hun smilede lidt genert af en eller anden grund og tog så hans pude og krammede den ind til sig mens hun så ham pakke. Hun lå bare der og betragtede ham med et lille smil på læben, der blev større da han så på hende og smilede. "Ikke noget sjovt undertøj?" drillede hun ham kærligt.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Gæst 13/6/2012, 21:02

"ja jeg er større end dig Ashley, men jeg føler mig stadig lille" han smilede og så på hende. Jason så hendes srillende smil, han smilede stort og glad over hende, lykkelig over hendes ord "det er jeg virkelig virkelig glad for du syntes Ashley" hviskede han blidt og nussede hendes hofte og kind, han mærkede hendes hænder i sin nakke, nød det, lukkede øjnene nydende over hvad hun gjorde, han var lykkelig virkelig lykkelig over det der var sket mellem dem, han ville ikke ændre på det.
Jason så på hende mens hun lo, han smilede selv og rystede på hovedet over hende. "så det havde du tænkt dig der skulle være planen bare at lade mig pakke, og så du kunne ligge og slappe af, være virkelig doven Ashley?" spurgte han og smilede glad, da han så hendes rødmen, blev hans smil større, han så på hende, og grinte da hun tog hans pude og rystede opgivende på hovedet over hende, hen smilet var ægte og forelsket. Jason kunne ikke lade være med at grine over hendes ord og så på hende "jeg har ikke noget sjovt undertøj, bare så du ved det, min gardarobe er rimelig enkel, løse bukser og sådan, lige til at bevæge sig i." sagde han og smilede, men jeg glæder mig til at se din" smilede han drillende og gik hen til hende, kyssede hende så kort på munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Ashley 13/6/2012, 21:29

"Jeg tror ikke, at du er lille," hvislende hun drillende og havde et frækt glimt i øjnene, som tydligere end ord sagde, at hun ikke snakkede om højere længere. Hun kyssede blidt hans hage og lod kort sin tunge strejfe hans hud. Hun smilede over ham og kyssede ham så blidt og kærligt. "Det er godt du synes sådan," sagde hun blidt og lavt. Hun mød hvad han gjorde, hvor han nussede hende, det gav hende sådan en dejlig varm fornemmelse i kroppen. Hun lukkede sine øjne og sukkede nydende og lod sine læbet strejfe hans hals.
"Jeg er ikke doven," sagde hun lidt mopset og sukkede over ham, hun mente det og vidste at det kunne ses på hendes krop. Hun var slank og tynd og musklerne kunne antydes under hendes lette brune hud.
Hun grinede med ham. "Øv altså!" sagde hun og lod som om hun surmulede, men endte med at grine kort efter. Hun blev rød i kinderne da han nævnte, at han glædede sig til at se hendes tøj. "Oh shit," mumlede hun og fik lidt store øjne. Da han kyssede hende, angreb hun ham nærmest. Hun lagde sine arme om ham og trak ham ned til sig uden at slippe hans læber.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Gæst 13/6/2012, 22:06

Jason så på hende og smilede, inden han forstod den, sådan som hun ville have den skulle forstås "hvad var det du sagde Ashley?" spurgte han og mærkede hvad hun gjorde, han kunne ikke holde det overraskede udtryk der viste en smule væmmelse, han havde aldrig tænkt over sådan noget selv. "hvor kommer det lige fra Ashley?" spurgte han da han havde fået fatningen igen. "jeg elsker dig Ashley, du er fantastisk og smuk, det må du leve med.. Det er godt du har det sådan Ashley" hviskede han blidt og smilede over hvad hun gjorde. Han mærkede hendes tunge mod sin hals og var glad for den følelse det efterlod der. Han sukkede og stønnede lidt nydende.
"nej det sagde jeg heller ikke at du er Ashley, jeg sagde du ligger og dovner lige nu, ved bare at se mig pakker" Han smil var blidt han havde set hende, han kunne ikke lade være med at betragte hende. Jason vendte sig og så direkte på hende, "du misforstod mig Ashley" sagde han blidt og lagde hovedet på skrå, med et undskyldende blik.
"nej det er ikke øv, bare fordi jeg ikke har noget specielt" Sagde han blidt og smilede Jason grinte af hende da han så hendes reaktion over hans ord "hvad kan der være galt i det Ashley?" spurgte han og så ned, han havde nok misforstået det. "Du vil altså ikke have jeg ser dig pakke?" spurgte han og sukkede lidt over at føle sig lidt uvelkommen da han snart var fædig, og de skulle over til hende, så hun kunne pakke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Ashley 13/6/2012, 22:52

Ashley smilede indtil han fik det overraskede udtryk, hun kunne let se væmmelsen bag det. "Jeg ... Jeg mente ... At ... At ..." stammede hun og så så væk fra ham. "Ikke noget ... Fra ingen steder, det ... Det er ligemeget." det endte en i svag mumlen. Det sved i kinderne og brændte i øjnene. Ikke græde, ikke græde, ikke græde tænkte hun stille og trak vejret en smule for hurtigt.

"Det har jeg overhoved intet imod," hviskede hun drillende og kærligt og skælvede af lyst over hans stønnen og sukken.
"Jeg kan da heller ikke hjælpe, jeg aner ikke hvad du skal have med," sagde hun bare stille. Hun smilede svagt over ham. "Det gjorde jeg vist," hviskede hun blidt og smilede for at sige, at det var okay.
Hun klukkede over ham. "Men det kunne have været sjovt!" sagde hun med et stort og fjollet smil. "Jason," hvislende hun blidt da hun så hvordan han så ud. Hun rejste sig og gik over og lagde armene om ham. "Du skal med mig, men du skal bare lige kigge væk når jeg pakker mit undertøj." Hun smilede undskyldende til ham og kyssede ham kort. "Det er bare det," hviskede hun blidt og kunne mærke varmen i sine kinder.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Gæst 13/6/2012, 23:11

"jeg er bare ikke van til at komme ind på sådan nogle emner Ashle.. Du mår virkelig undskylde mig" Han skyndte sig hen lagde armene om hende trak hende ind til sig, det kunne mærkes at han var ked af at han havde såret, hende. Jason var næsten gået fra den over det. Han kunne ikke klare tanken om at han havde såret hende. Han ville bare gøre det godt igen ved at holde hende tæt og nusse hendes krop. Jasons læber fandt hendes hår, han begyndte hurtigt at give hende små hurtige men trøstende kys på hovedet. Samtidig med at han nussede hendes mave. Han ville ikke væk fra hende, ikke nu.

"nej det tænkte jeg nok Ashley" sagde han blidt og smilede varmt og kærligt til hend, han kunne mærke hun skævede, han sukkede og forsatte med at stønne lidt mere over hvad hun gjorde ved ham. "Nej jeg ved godt du ikke ved hvad jeg skal have med Ashley, lmen det er ikke så svært, det hele skal ned i den taske, det hele kan være der" smilede han "så alle mine ting skal bare med" smilede han og grinte over hende og lagde hovedet lidt på skrå over hende.
"Hvad kunne være sjovt Ashley?" spurgte han blidt og så på hende. Jason så på hende da han hørte hende sige sit navn, "Jeg hvad er der Ashley?" spurgte han og hørte hun rejste sig, og kom og lagde hendes arme om ham, han mærkede det, smilede kort "jeg regnede da også med at jeg skulle med dig Ashley" sagde han og vendte sig "jeg kan ikke se hvorfor jeg ikke må se, når jeg alligevel sikker kommer til at se dig i det, når vi sover, eller skal sidde udde ved stranden eller en sø, hvor vi kan" sagde han blidt og smilede så til hende, han lagde en hånd på hendes kind. Jason kunne mærke en varme i hendes kinder. Smilede kort over hende, kyssede hende så, Inderligt, og dybt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Ashley 14/6/2012, 16:53

Ashley puttede sig bare ind til ham mens hun gemte sit ansigt ind mod hans bryst. Hun rystede lidt på hovedet over ham. Hun var ikke såret over ham, hun var flov over sig selv. Hun begyndte at grine lavmælt da hun mærkede hans læber mod sit hoved. Hun kunne godt lide det. Han prøvede at gøre hende glad igen.

Hun rystede let på hovedet over ham og puttede sig ind til hans pude. Hun mumlede noget uforstående. Hvorfor kunne han ikke forstå at hun bare gerne ville betragte ham? Hun elskede synet af ham, at se hvordan han bevægede sig.

Hun rystede en anelse på hovedet. "Det er ligemeget, søde," sagde hun blidt og lidt henkastende og smilede til ham. Hun rødmede endnu mere og smilede. "Fordi ... fordi ..." startede hun og sukkede. Hun hvilede sin pande mod hans skulder og sukkede lidt. "Ikke endnu, jeg er ikke klar endnu." Hendes stemme var kun en lav mumlen og hun så ikke på ham før han kyssede hende. Alle tanker smeltede bort, som dug for solen og hun kyssede ham inderligt igen. Hun klamrede sig til ham og kyssede ham som om det var det der holdte hende i live.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Gæst 14/6/2012, 17:16

Jason så på hende og smilede blidt, da han mærkede hun gemte sig mod hans bryst. Han mærkede at hun rystede på hendes hovede, han smilede kort og nussede hendes hofte mens han forsat prøvede at gøre hende glad, hans læber arbejdede stadig gennem hendes hår, han kunne ikke få sig selv til at sige noget, han nusse hendes krop, han smilede blidt, lod sine hænder glider ind på hendes mave.

Jason så hvordan hun puttede sig til hans pude, han smilede kort og stort over det, hans hænder støg gennems hans hår mens han så sig om efter om der var mere der skulle med "jeg tror vi er ved at være der Ashley" sagde han blidt og lagde en en hånd i hans bukse lomme, "jeg kan ikke se mere af mit, jo min pude og dyne, men det er der jo i camperen" sagde han, mest til sig selv, han gik over mod hende.

"okay så siger vi at det er ligemeget Ashley" sagde han og smilede til hende, han kløede sig i håret, han så hende da hun rødmede smilede skævt over det hørte hendes ord og grinte lidt, et sødt og blidt grin "fordi hvad min skat?" spurgte han og smilede til hende, han mærkede hendes pande mod sin skulder, lagde sin arm om hende, helt automatisk. "Du er ikke klar til hvad?" spurgte han og lagde hovedet på skrå, han var lettere forvirret, han havde jo set hende i bikini og sådan, så han kunne ikke se hvad der skete ved andet. Han ville jo ikke noget, det var han selv ikke klar til endnu. Han mærkede hendes kys, han gengældte det, smilede og nussede hendes krop, mens han kyssede hende inderligt, og dybt. Da han stoppede kysset smilede han til hende, varmt og forelsket, nussede forsat hendes krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

almost there~ AShley Empty Sv: almost there~ AShley

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum