Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan

År | 2018

Årstid | Sommer

Måned | August

Latest topics
Top posting users this month
Noe

Nolan

May

Alexa

Du glemte en ting " Lissette

Side 2 af 3 Previous  1, 2, 3  Next

Go down

Re: Du glemte en ting " Lissette

Indlæg by Lissette on 3/3/2013, 14:23

//Så lidt da Razz//

Lissette så på ham og smilede blidt. "Got it," sagde hun blidt og grinede lidt imens hun så ned på ham. Hendes mave havde en svag gylden kulør da hun tit tilbragte timer på stranden efter skolen sammen med veninderne. Og så kunne man se en let antydning af sixpack, ikke noget overdrevet, men bare en let antydning af det, som afslørede hendes mange timer i fitness centeret derhjemme. Hun sukkede nydende og lavmælt da han gned sig imod hendes underliv og hun gjorde deres kys mere intenst og ivrigt da hun nød det. Et lille smil kom frem bag deres kys, men hun svarede ikke. Hun smilede kun større da han nærmest sagde god for at hun måtte tage hans bluse af ham, men hun nåede ikke længere før han stoppede deres kys og bad hende om at vente. "Hvad skal du?" spurgte hun forvirret og rettede sig op så hun støttede sig imod sengen med albuerne imens hun fulgte ham med et forvirret blik idet han gik ud ad hendes værelse. Og så lod hun sig falde tungt ned på sengen inden hun hurtigt og let rejste sig op igen og gik over og tog sin skjorte op inden hun lagde den over ryggen på sin skrivebords stol. Og så overvældede forvirringen over hendes følelser hende og hun rynkede let på brynet. Hvad fanden skete der med hende?
Lissette

Fulde navn : Lissette McLander
Antal indlæg : 185

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on 3/3/2013, 15:12

Elliot smilede svagt. Han fandt det en smule dejligt, han havde lyst til at finde noget spændende på hende, men hvad skull det være. Elliot nød hendes omgivelse. Hun var helt fantastik. Men ny var de begge nye her, her på lejren. Det vaar en smule underligt at to halvguder måtte elske hinanden, hvad hvis deres gudforældre ikke kunne fordrage hinanden? Hun var jo datteren af den mægtigeste, og han var søn af budbringerne mellem Hades og Zeus.
Da hun skulle til at tage hans bluse af men han smuttede ud fra værelse for at tisse. Stivelsen gjorde det dog ikke lettere, han skulle tisse ned af og den vendte opda! Men det lykkelse dog tilsidst. Han fandt det en smule dejligt zt komme af med vandet, og kort efter for at sikre sig der ikke var urin på den, tørte han den med noget fugtigt toiletpapir og smed det ned og skyllede ud, og lynede shortsende og vaskede hænderne. Han kiggede sig selv i speljet og rettede lidt på håret. Da han åbned døren og gik hen mod hendes dør igen, tænkte han svagt, og åbned døren. Han så hen på hende. Hun stod der, han gik roligt næsten lydløst hen til hende, tog hende ind til sig bag fra, lagde hovedet på hendes skulder og pressede hende ind til sig. Hans rejsning var der. Han vendte hende ind mod sig og løftede hende lidt op, så hun var det højere end ham, han satte hendes underliv mod hans og holdte tæt. "Hvem smider bukser på hvem?" spurgte han så og så op på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Lissette on 3/3/2013, 15:32

Lissette anede ikke om han havde lagt mærke til hendes tattoovering, for det var jo ikke ligefrem noget der skreg om opmærksomhed. Det var bare et sæt små fuglefødder på venstre håndled. Den var lille, men betød stadig meget for hende da den symboliserede frihed, og det var først nu at hun tænkte på, at fugle jo fløj, at de var et af luftens væsner, og derved i nærmere kontakt med hendes far ... det var lidt sjovt at tænke på.
Hun var helt ærligt ligeglad med hvad hendes far måtte tænke om hende, for helt ærligt, hvis hun overhoved betød det mindste for ham, så ville han have besøgt hende, ikke? Men havde han det?
Imens han var væk, stod hun bare foran sit skrivebord med den ene hånd hvilende på stoleryggen og stirrede lidt. Hun forstod ikke hvad det var for nogle følelser hun kæmpede med. Men hun vendte sig ikke om da hun hørte døren åbne sig, men hun smilede alligevel da han lagde armene om hende og pressede hende ind til sig. Hun grinede lidt og lænede sig ind til ham og nød faktisk hans omfavnelse. Det her var noget der ikke havde været der i nogle af hendes andre forhold, selvom de ikke var sammen. Da han vendte hende om og løftede hende op, lo hun blidt og kyssede ham kort. "Jo, det går nu an på hvem der er hurtigst," sagde hun drilsk og blinkede en enkelt gang ned til ham og lagde sine arme om hans nakke og kunne næsten ikke vente.
Lissette

Indlæg by Gæst on 3/3/2013, 16:02

Hermes var en gud, der havde været sammen med en meget billig dame, måske flere? Hans mor havde dog sagt at hendes forhold med Hermes var noget særligt. Noget af det bedste. Derfor fandt hun aldrig den eneste ene.. Elliot så nok sig selv som sin far, ikke helt som en der var et bud. Hans opgave tanken og så på hende.
Da hun var kommet op om ham og givet et hurtigt kys, fik han et sæt i ham. Han så undrene på ham."Hvad mener du? Hurtigst?" han gik hen mod sengen og lagde hende dig med sig selv oven på."Du må lige vise eller forklare mig hvad du mener" sagde han og trak sin egne bluse af. Og smed den over på stolen. Man kunne se han var trænet, virkelig, men hans sixpick var ikke trænet til at være fremstående, man kunne se omtegnelser til den. Han rejste sig lidt op, og stod ved sengenkanten, trak hendes underliv til sig, og trak hendes anden bluse af.

Gæst
Gæst

Indlæg by Lissette on 3/3/2013, 17:11

Lissette havde kun været sådan nysgerrig om sin far da hun var helt lille, for efterhånden havde hun bare vænnet sig til ikke at have en far i sit liv, men hvad fanden, hun havde to vidunderlige halvbrødre! Men hun så dem dog som hel brødre, da hun var vokset op med dem og at det var dem hun løb til hvis hun var ked af det eller havde brug for at afreagere. Hun havde tit og ofte brugt dem som boksepude indtil hun var begyndt til fitness og boksning, ja, det lød måske ret mærkeligt, men det var en vidunderlig måde at afreagere på.
Hun klukkede blidt over ham da hun mærkede hvordan der gik et sæt igennem ham. "Ja, for det er jo forskelligt med hvem der får hevet bukserne af først," sagde hun drilsk og lod ham med glæde ligge sig ned og betragtede ham med et blidt blik da han smed blusen, hun var ligeglad med om tøjet røg på gulvet da hun jo vidste, at der var rent, hun led lidt af rengøringsvandvid ...
Hun betragtede hans overkrop med et blidt blik og lod kælent fingrene glide ned over hans bryst og mave inden hun pillede lidt ved knappen i hans bukser, dog uden at åbne dem, hun gjorde det kun for at drille ham.
Hun klukkede let over ham da han stillede sig udenfor sengen og trak hende nærmere og hun hjalp ham med at få striktrøjen af hende ved at løfte sig lidt op fra sengen af. Hendes bh var meget enkel og lyseblå og med blonder hist og pist. Hun smilede drilsk op til ham og bed sig let i underlæben. Hurtigt satte hun sig op, kun ved hjælp af mavemusklerne, og begyndte at åbne hans bukser.
Lissette

Indlæg by Gæst on 3/3/2013, 18:10

Elliot betragtede hende. Hun var så flot og så smuk. Hun var i rum med ham og der fortalt hun det, han vil hører "Okay? Hvem..." sagde han og mere nåede han ikke at sige. For så så han hvor hende i bh, men. Det var det samme som tidligere, var ikke i bikini top. Det var hyggeligt. Hun var meget smuk. Han rørte forsigtigt hende på barmen, for at føle på hende der på.
Han så ned af sig selv, da hun rørte hans bukser. "Slemmert?" sagde han og smilte lidt. Da hun begyndte at åbne hans bukser kiggede hen ned på det.
"Ja, du slem.." sagde han og rørte forsigtigt hendes hår, han tog roligt fat om det igen og så hvad hun ville gøre.
Elliot begyndte stille at tvivle, en eller anden sær følelse i ham kom, hvad gjorde han forkert, han ville selv, men var det med den forkerte, gjorde han noget modvilligt i sit indre, hans ADHD gjorde han trippede lidt frem og tilbage, som en slags at hun skulle gøre noget, unden at ville have det.

//Sorry.../;

Gæst
Gæst

Indlæg by Lissette on 3/3/2013, 18:37

Lissette så op på ham og smilede blidt til ham. Hun kunne godt lide det her, det var anderledes på så mange andre måder end hvad hun havde prøvet før. Hun lo blidt og lavmælt da han tav midt i en sætning, men hun lo ikke på en ond måde, eller som om hun hånede ham, men på en måde, så det lød som om at hun fandt ham sød. Da han rørte hendes barm, smilede hun bare opmuntrende op til ham og nød hans berøring, og den forsigtige måde hvorpå han rørte ved hende på.
Hun klukkede blidt over ham og blinkede drilsk til ham. "Du skulle bare vide," sagde hun blidt og med et sødt smil om læben. Hun nød hans berøring og hvilede sine hænder et kort øjeblik ved hans hofter inden hun så op på ham og fik godt øje på tvivlen i hans blik. "Jeg gør ikke noget hvis du ikke vil have det," sagde hun blidt og så op på ham med et varmt og tøvende blik, for hun mente det virkelig, hun havde ingen planer om at tvinge ham til noget eller bruge ham, han skulle ville det her selv.

//Hvad undskylder du for? Razz
Lissette

Indlæg by Gæst on 3/3/2013, 19:02

Elliot nussede hende let på barmen. Ikke noget rageri. Han fandt det mere en dejligt og underligt. Han så ned på hende. Han bukkede sig lidt ned og kyssede hende. Hans bukser var åbned og gled en smule ned. Han var nød til at knaeppe dem hvis han skulle dem på. Han så ned ad sig selv endnu gang.
Han hævede brynet lidt. "Hvad mener du med det smukke?" spurgte han så og lagde kort hovedet tilbage, han løftede hænderne op og lagde den kom bag hovedet. Det i ham var frygt, frygt for at gøre noget forkert og såre hende. Han så ned på hende da hun snakkede "Jeg er bare bange...." sagde han og bukkede sig ned endnu en gang, kyssede hende på munden og lagde hænderne underkæben og forsigtigt om halsen på hende. I det han rykkede sig faldt haans bukser mere ned.. Hans smilede svagt i kysset og lagde kort efter panden mod hendes. "Hvad skal der ske nu?" spurgte han spørgende og så på hendes blå øjne.
"Er du lige så vild som din hår farve?" spurgte han også om, da det slog ham nu.

//Fordi det er korte svar D:

Gæst
Gæst

Indlæg by Lissette on 3/3/2013, 19:20

Lisstte nød hans nussen, han ragede ikke på hende, han nussede hende bare, og det var faktisk bedre end at blive raget på. Hun havde for lang tid siden fundet ud af, at hun bedre kunne lide det blide forspil, men ikke det blide sex, nogle gange, ja, men andre gange så var det bare for kedeligt. Da han bøjede sig ned og kyssede hende, gengældte hun det blidt og hun kørte blidt sine hænder ned over hans brystkasse. Hun vidste ikke hvordan hun skulle forklare sig, hun kunne bare se på ham at der var noget galt, og da hun hørte hans ord, smilede hun blidt. "Hvorfor?" spurgte hun blidt og gengældte blidt hans kys. "Der er intet at være bange for." Hun så blidt på ham og rakte op og kærtegnede hans kind ganske blidt. Hun klukkede blidt over ham. "Det går an på hvad du vil," sagde hun blidt og med et smil om læben. "Jeg kunne trække dine bukser af dig og bagefter lade dig tage mit tøj af eller vi kunne vente eller tage tøjet på igen, det er helt til dig, Elli." Hun smilede blidt op til ham og kyssede ham blidt. Hun lo kort over hans spørgsmål. "Jo, det vil jeg nu selv sige," sagde hun med en lille latter og smilede drilsk op til ham.

//Det sker for alle Very Happy
Lissette

Indlæg by Gæst on 4/3/2013, 07:05

Elliot begryndte at blive tøvende med blikket. Han kørte for sigtigt hånden ned ad siden på hende, og tog let om hoften på hende. Han bevægedde tommelfingeren roligt frem og tilbage. Det der var galt, det var og gjorde at han ikke kunne få sig selv til det. Til at ville elske med hende. Han tøvede blik blev slået op da han hørtes hendes stemme. Hvorfor? Han skulle til at åbne munden, men var ikke hurtigt nok, før hun kom med sit andet svar. Der var intet at være bange for.
Han sat sig i sengen, kørte en hånd gennem håret. Hans sat lidt på hende, men løftede sig selb med knæene. "Jeg bare for at bruge dig.." sagde han og løftede benet over hende og rykkede sig roligt ned til sengen pudder. Han satte sig der og opgav at hive sine bukser op, nu var de halv af, sparkede den af med en smule uro i sine ben og lagde hovedet tilbage. Hanvar ligeglad med om folk så ham i underbukser. For hans vedkom var det helt okay. Han så på hende. "Jeg vil nemlig ikke være din kæreste... Jeg har altid drømt om en dreng som den første kæreste... Men sexen....med den perfekt pige..." sagde han og tog begge hænder til alsigtet og ssukkede.
"Jeg føler mig som en eller anden der misbruger søde piger!" sagde kortinde hun svarede på det med sit hår. Han så hen mod hende og kunne ikke lide hvad han havde gjort. "Rødt hår, er det ikke også tegn på at en pige kan blive meget sur?" spurgte han og var var klar til at gemme ansigtet på sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg by Lissette on 4/3/2013, 09:06

Lissette kunne godt mærke, at han var ved at få kolde fødder ved det de skulle til, og det accepterede hun, for hun ville ikke bruge ham, hvis han sagde stop, så stoppede hun. Så hun satte sig selv op da han rykkede sig væk fra hende og satte sig i sengen og så lidt forvirret på ham. "Bruge mig?" spurgte hun undrende og trak benene op til sig og holdte om dem imens hun betragtede ham undrende. Hun skulle til at spørge ham hvordan da han begyndte at tale igen. Hun hævede det ene øjenbryn en anelse. "Bare fordi at man har sex betyder det ikke nødvendigvis at man er eller bliver kærester," sagde hun roligt og så blidt på ham. Og så gik det op for hende hvad det var at han sagde. "Vent lige ... er du biseksuel?" Hun så lidt overraskende på ham, men så også kun det, der var ingen væmmelse eller dømmelse i hendes blik, hun havde bare ikke lige set den komme.
Hun smilede over ham og rystede lidt på hovedet. "Du har ikke misbrugt mig, Elli," sagde hun blidt, men så alligevel lidt væk fra ham. Hun kunne ikke lade være med at le over hans kommentar. "Jo, vi rødhårede har ofte et iltert temperament," sagde hun med et lille smil om læben.
Lissette

Indlæg by Gæst on 4/3/2013, 20:55

Elliot så kort på hende med nervøse øjne. Skulle han til at flygte, hive sine bukser på, og sin trøje over hovedet? Hannikkede svagt på hovedet. ”Ja…” sagde han og så ned. ”Bruger man ikke en pige, hvis man bare gå i seng med hende?” spurgte han og så på hendes igen med kæmpe store øjne, som om han skulle til at tigge som en lille hund.
Han så skævt på hende, som om det overraskede hende at han var biseksuel? Han hævede svagligt brynet og nikkede. ”Ja, hvorfor tror du jeg var ligeglad med om du rørte mig?” sagde han så og sukkede svagt. Han trak svagt på skuldrene. Det var lidt underligt at hun ikke havde regnet det ud endnu. Men det var vel en overraskelse at opdage den person man var tæt på at have sex med var biseksuel. ”Hør, hvis det er er forståeligt. Jeg opdagede det selv først som 12 årigt.. Men har aldrig gjort noget ved det.” sagde han og så kort til siden. Det var lidt underligt at fortælle hende det hele. Når han sad i underbukser foran hende, og hun i bh og bukser.
Han rakte hånden ud, og rørte roligt hendes hår.
”Det er dejligt at vide, det skal du vide.” sagde han og trak hende lidt hen til sig, i form at sætte hende ind til sig, så hun sad mellem hans ben, han lagde armene om hende, og hovedet på hendes skulder. ”Hvis du er den vildkat du beskrev for noget tid siden, så vil jeg gerne prøve.. Men ikke for længe.. Jeg er ny..” sagde han og nikkede svagt på sit hoved. Han kørte hænderne rum på hendes mave, som en slags nusning og kærtegn. Det var rart, for han vil rigtig gerne med hende, men ville ikke gøre noget ondt ved hende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Lissette on 4/3/2013, 21:12

Lissette havde egentlig bare prøvet at lette lidt på hans samvittighed, men hun endte hurtigt med at give op, og hun sukkede stille. "Jo, det gør man vel," sagde hun lavmælt og smilede lidt til ham inden hun bare trak på skuldrene og så lidt væk fra ham, for sandheden var jo, at hun godt kunne lide ham, hun kunne faktisk virkelig godt lide ham, men det ville hun ikke indrømme overfor ham, bestemt ikke nu.
Hun grinede lidt, men så stadig ikke på ham, hun ville bare ikke. "Jeg havde ikke rigtig tænkt over det, men nu du siger det, så giver det faktisk meget mening," sagde hun blidt og smilede lidt imens hun nægtede at se på ham. Hun nikkede lidt til hans ord. "Den har jeg regnet ud, du har jo sagt, at du er jomfru." Hun grinede lidt og trak vejret langsomt og dybt. Hun fandt det ikke mærkeligt at han kun sad i boxers og hun ikke havde andet foroven end en bh, det var jo næsten ligesom badetøj, det var sådan hun så det og derfor blev hun slet ikke påvirket af det.
Hendes blik røg dog op da han rørte ved hendes hår og hun smilede lidt til ham. Hun havde fuldstændig mistet den liderlighed der havde været i hende før da de havde ligget tæt, men hun vidste samtidig godt, at den let kunne komme igen. Og hun lod ham bare trække hende ind til sig og lod sig bare putte sig ind til ham og sukke lidt. "Elli, du behøver nærmest ikke at tænke over hvad du gør, det kommer oftes helt naturligt, for sex er en naturlig del af alle levende væsner," sagde hun blidt og vendte hovedet inden hun kyssede ham blidt på kinden. "Og du holder nok alligevel ikke særlig længe, ikke første gang, medmindre du tit og ofte spiller den af." Det sidste blev sagt med en lille latter og hun smilede blidt til ham, inden hun vendte sig om i hans favn og lagde sine ben under sig, så hun sad på dem og kyssede ham blidt. Da han trak sig væk igen så hun ham længe og dybt i øjnene. "Er du sikker på at jeg skal være din første?" spurgte hun så, dybt seriøst og blev ved med næsten at holde fast i hans blik og gav ham ingen mulighed for at dreje hovedet da hun havde lagt begge hænder imod hans kinder og holdte hans hoved hvor det var.
Lissette

Indlæg by Gæst on 4/3/2013, 21:37

Elliot så længe på hende, det var ufatteligt, han var forelsket i hende. Han kunne mærke det i sig selv, men han havde ikke planer om at spørge hende. ”Hvis jeg såre dig… Vil jeg aldrig tilgive mig selv..” sagde han og så på hende med et trist og alvorligt blik. Han så ned, så det så ud som om han lukkede øjne.
Hans blik var rettet kun på hende. Hun var så dejlig, at det ville være dumt af ham, hvis han ikke så på hende, ville han gå glib af noget dejligt. ”Jeg skulle have fortalt dig at jeg også var til drenge.. jeg tænkte ikke rigtig over det… blev lidt for væk i dig..” sagde han og så ned. Han sukkede svagt og tungt, dette var ikke en leg længere. Dette var alvor. Deres lille romance kunne være slut for evigt, eller for en tid. Han ønskede ikke give slip, ikke nu, ikke lige fortiden. Hun var den person han helst ville snakke med, hun var sød og lav. Han kunne lide hendes højde, han fandt det dejligt at hun var lavere end ham.
Han smilede svagt da han så hende. Han var heller ikke tændt mere, men han kunne også let blive det igen. Med hende, skulle der ikke meget til. Bare hun kyssede ham og var tæt ind til ham, ville han få rejsning. Han så på hende da hun snakkede, ”Jeg kan ikke lide at Den styre mit liv, mit sex liv skal ikke kun komme fra den, den skal også komme fra hjertet.. .Jeg ved det godt… og hvis den fik lov at bestemme, ville den være i dig.. den vil dig..” sagde han og så ned, det lød dumt i hans øre, han følt sig som en idiot! Han snakkede om den, som om den kunne styre han liv, men det kunne en penis dog også. Nogle menneske tænkte slet ikke, de brugte den på alle, hvem som helst, og det var klamt efter hans mening, men hvad kunne han gøre ved det? Ingen ting.. Han så kort væk fra hende. For en kort stund.
Han trak lidt på smiley båndet. Selvom han lignede en der slet ikke gjorde det, han havde prøvet lidt, eller ja, han havde prøvet at gøre det på ANDRE drenge mange gange, han nægtede dog at gøre andet. Han gjorde det kun fordi de spurgte ham. Men han havde prøvet på sig selv, det var en lidt mærkværdig følelse, men den var god. Han sukkede svagt. ”Det er ikke min stærke side.. kun på andre drenge..” sagde han og så ned. Det var skamfuldt. Det var klamt! Han hadet det! De havde tillige med gjort grin med ham efter det, som en billig homo unge. Ak, han hadet det.
Han så på hende, lige i øjne. Han kunne ikke rykke sig hoved og tænkte lidt over sit svar. ”Hvis ikke du skal være min første, skal ingen være min første.” sagde han og tog en hånd mod hendes kind. ”Men som jeg sagde tidligere, du må føre an… Men hurtigt spørgsmål, hvad plejer du at gøre på drenge for de vilde og mere end liderlige?” spurgte hen og så lidt forventnings fuld ud på hende.