Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
EN smule hjælp til en lektie? (: Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
EN smule hjælp til en lektie? (: Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
EN smule hjælp til en lektie? (: Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
EN smule hjælp til en lektie? (: Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
EN smule hjælp til en lektie? (: Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
EN smule hjælp til en lektie? (: Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
EN smule hjælp til en lektie? (: Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
EN smule hjælp til en lektie? (: Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
EN smule hjælp til en lektie? (: Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Wilhelmina
EN smule hjælp til en lektie? (: I_vote_lcapEN smule hjælp til en lektie? (: I_voting_barEN smule hjælp til en lektie? (: I_vote_rcap 

Discord Server

EN smule hjælp til en lektie? (:

Go down

EN smule hjælp til en lektie? (: Empty EN smule hjælp til en lektie? (:

Indlæg af Gæst 2/3/2013, 18:09

Hej der!
Jeg og to anre fra mit historie hold på skolen, vi skal finde informationer om "Fra Koloni til Uland" og sådan, vores lærer sagde det var et stort ansvar der hvilede på vores skuldre og hun ventede meget fra os, og at hun ville hjælpe os, hvilke hun ikke har gjort. Men om I kendte nogle super sider? (: Jeg havde selv en her, før ferien, vinterferien, men den er ikke til at finde nu! Og gemte den i favorit, hvor den heller ikke er mere, på min bruger på skolen. S:

Hvis I ikke forstår det med hold, så er det kommunen/staten der har valgt at dele tre 9.klasser op i tysk, samfundsfag og historie, da der er mangle på lærer eller de skal spare, de snakkede om at lægge vores 3 klasser sammen til 2 i 9.kalsse, men det nægtede mange af lærerne, da det ville være dårligt for mange af eleverne, personligt, mig selv.. o; vi er ca 46 på gangen og er venner med 8-10 af dem. (: loool. Men fuck det nu!

Håber I kan hjælpe mig og mine to makre...(:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum