Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Elliots baggrunds historie Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Elliots baggrunds historie Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Elliots baggrunds historie Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Elliots baggrunds historie Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Elliots baggrunds historie Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Elliots baggrunds historie Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Elliots baggrunds historie Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Elliots baggrunds historie Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Elliots baggrunds historie Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Elliots baggrunds historie

Go down

Elliots baggrunds historie Empty Elliots baggrunds historie

Indlæg af Gæst 2/3/2013, 20:10

Ohio, hospital 13 agust 1995:
Skrigene kom fra en stue, hvor en kvinde var i gang med at føde sit barn, faktisk en søn. Faderen stod ved hendes siden, hun havde bedt ham komme, for at fortælle ham en ting den samme dag. Fødslen tog 47 minutter, drengen der kom ud, var et syn for guderne, som alle andre børn. Lægerne vaskede barnet og gik over med det til moren. Bonnie vente blikket mod faderen, som var selveste Hermes, en græsk gud, hvor hun rakte ham sønnen, og satte sig rigtigt op. Hermes stod der med sin lille nye søn i farven, en glæde i hans øjne kunne ses, på måden han så ned på drengen, han sagde en ting "Lad ham få navnet Elliot," sagde han og så på Bonnie med et smil, kort efter forsvandt smilet på ham, efterhan havde givet hende barnet og hun sagde "Du vil aldrig se ham mere.. Jeg vil bede dig forlade byen... alt her.. Du er muligvis hans far, men han skal ikke vide hvad eller hvem du er." sagde hun en i en mindre skrap tone.
Kort efter forlod Hermes hospitalet, i en form af sorg. Efter fødslen, havde han ikke set barnet vokse op, men kun hørt at navnet blev Elliot som han ønskede.

Tennessee, 13 Juli 1998:
Bonnie forlod Ohio med sin 3 årige søn og hendes nye kæreste Greg. Hendes lille søn, Elliot havde kun været hjemme i huset, og på legepladsen når hans mor og hendes kæreste var der. Ellers levede han dørene ende indfor. Han havde ikke fået i vuggestue eller noget. Bonnie opdragede ham selv med hendes kæreste.
Da de tre var kommet til Tennessee, så den lille 3 årige dreng nogle fugle og bankede på ruden, i bilen og Greg der sad på bagsædet med ham, sagde "Det er fugle" og pegede.
Den lille dreng voksede sig større og ældre. En Elliot på 5 år løb ikke rundt som andre små tossede unger, nej han blev næsten holdt i snor af Bonnie og hendes nye kæreste Henry. Han sad blot ved et bord og tegnede en familie. En familie med Bonnie, hans mor og Greg, hendes ekskæreste.

Louisiana, 21 Decemeber 2001:
fire dage før jule aften skal den 6 årige Elliot flytte til Louisiana med sin mor og hendes nye kæreste, Wills. Han er kom i skole for nogle år siden, og gjorde ikke det store, stille i timerne, og kigge livløst på lærerne. Gå hjem og sidde ved spisebordet og tegne, tegne den familie han ønskede. Han gjorde ikke brok med sin mor, Bonnie eller med hendes kæreste. For stille og roligt begyndte de at tage ham med dem ud og træne eller gå til deres fritidsaktivitet, denne fyr, Wills gik til skydning, og tog Elliot med sig der ud, så han lærte at skyde, selvom han kun var 6 år.

Florida, 1 Maj 2004:
Moren sammen med en ny mand, Jacob, som gik til karate, og tog Elliot med sig. Efterhånden begyndte Elliot at forstå hvad der skete. Han begyndte stille og roligt at være mere social sammen med dem fra klassen og skolen. Men han havde dem aldrig med sig hjem. Det var oftes om aften de var ude. Og der begyndte han at kende sin evne. Sølvtunge. En overtalelse evne til at sjæle, sælge eller købe for og til ham.
Elliot brugte ikke meget af den evne, for han begyndte efterhånden om aften, at hører en stemme i sit hoved. En stemme han ikke kendte. En stemme der sagde "Særlige evner bruges ikke til tyverier, Elliot.". Han havde brugt sin evne til at få ting og få dem solgt igen. Han fik penge på den måde. Men han stoppede roligt med at bruge den så meget.
Elliot kom hjem en dag, moren var sammen med en ny mand. Bobby. En fyr der gik til boksningen, og som spurgte om han ville med. Og det ville Elliot skam gerne.

Georgia, 31 Januar 2007:
Endnu en gang, skulle Elliot Litthle, som var hans fuldenavn, flytte.. Til en anden delstat. Et suk kom fra hans læber da han sad i bilen med sin mor. Hun gjorde det vær gang hun kom i problemer med mænd, for mange mænd hadet hende og derfor flyttede hun delstat.
"Mor?" havde han spurgte hende. "Hvorfor er det vi aldrig bliver I den samme by i mere end tre år?". Han så på hende med nogle trætte brune øjne. De flyttede en nat, og havde pakket det hele ugen før.
Moren havde ikke svaret og bare kørt. Der var lang vej. Og det gjorde det ikke lettere for ham. Det var en ny skole, nye venner, nye ofre. Han var igen blevet den dreng der vare gik hjem fra skole sad ved bordet og denne gang, tegnede han ikke, men læste. Læste om græsk mytologi.
Men stemmen i hans hoved kom igen, og sagde "Læs om guderne, og deres egnskaber Elliot,". Og som sagt i hovedet gjorde han det. Det var foruroligt.

Colorado, 13 August 2010:
Elliot havde ikke glædet sig til sin egen 15 års fødselsdag, han havde ønsket sig at hans mor ikke flyttede igen. Men det gjorde hun. Det var hendes gave sagde hun. At give ham nye venner og nye steder at være. Elliot havde lært med alle hendes mange forskellige kæreste lært, skydning, karate, klatring, svømning, fodbold, boksning, yoga, kampsport og gymnastik.
Han sagde til sin mor da han blev 16, året efter "Mor. Vi flytter IKKE mere! Jeg gider ikke flytte mere.." sagde han og så vredt på hende, hvor hun sagde kort efter og gik hen til ham "Gud.. jeg har ikke haft gidet dig muligheden til at slå dig ned...få venner og gøre hvad du ville.. Er der andet du fortælle mig jeg har gjort forkert?" sagde hun og så på sin store søn. "Ja..Jeg hører sådan en stemme i hovedet der hjælper mig... på en måde.." sagde han og så på hende, han så sin mor gå lidt væk fra ham. "jeg fortæller det, når vi kommer ind i næste år.." sagde hun og gik.

December 2012:
Året efter, tæt på 2013 fortalte hans mor ham hvad det var han ville vide. Hun havde faktisk bare skrevet det i et brev til ham. Brevet og alt var pakket for ham, en dag han kom hjem fra skole, hun var ikke hjemme, og han gik igang med at læse brevet.
Kære Elliot. Jeg beklager jeg ikke er hjemme når du læser dette, men det er desværre bedst. Du blev som sagt født i Ohio, med en meget særlig mand ved siden af dig, en mand jeg har set du har læst om. Hermes, du kender ham, han er stemmen i hovedet på dig. Han er ham der passer på dig. Jeg ved du ikke er stolt over mig, eller den du er blevet til. Men jeg agter ikke at skade dig mere, derfor har jeg bedt din vogter, Patick, ham der altid kom efter dig. At tage dig med til Halvblodslejren. Det er et sted for særlige børn, og sådan en er du.
Min skat, du har så mange gode egnskaber, du er den ærligeste og ægteste dreng og fyr jeg har mødt. Du skal vide, jeg elsker dig, mere end du aner, min kære Elliot.
Tag af sted. Vær lykkelig. Vær fri for mig og min kæreste Herbert.

Han måbede lidt og så tavs til, hvor efter han fik fat i Patrick og kom af sted....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum