Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Endelig bliver en idé stablet op!  Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Endelig bliver en idé stablet op!  Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Endelig bliver en idé stablet op!  Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Endelig bliver en idé stablet op!  Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Endelig bliver en idé stablet op!  Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Endelig bliver en idé stablet op!  Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Endelig bliver en idé stablet op!  Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Endelig bliver en idé stablet op!  Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Endelig bliver en idé stablet op!  Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Endelig bliver en idé stablet op!

Go down

Endelig bliver en idé stablet op!  Empty Endelig bliver en idé stablet op!

Indlæg af Elena 18/7/2013, 03:24

Hej Allesammen!

Nu er der gået virkelig lang tid og jeg tror helt seriøst at de der idéer er begyndt at støve... Så jeg har finpusset én af dem og er godt igang med de andre! 

Denne idé eeeer..... 
VEJLEDERNE!!!

Det er nemlig rigtigt! Idéen om vejlederne bliver hermed indført og jeg har allerede fundet et system i det. Lige nu håber jeg så at I allesammen har tænkt jer at deltage i det her vejledeløjerliglums.

Der bliver valgt én vejleder pr gud. Det betyder dog ikke en vejleder for hver en undergud men én vejlder for alle underguder! Om vejlederen så er dreng eller pige er ligegyldigt! ^^
Men altså. Der kommer til at være 13 vejledere. Dog kommer der til at være en leder for vejlederne og denne leder vil blive kaldt for en Præfekt

Hver tredje måned bliver der valgt en ny præfekt og prefekten vælges imellem de resterende 12 vejledere medmindre der er stemning for at præfekten skal fortsætte i endnu tre måneder. Den første præfekt bliver valgt af mig så snart jeg har fundet de 13 vejledere. Prefækten kan når som helst sige op og så vil der blive valgt en ny. Denne præfekt vil også blive sidens moderator. Det vil sige min hjælper. Da jeg gerne vil arbejde sammen med flere på siden bliver moderatoren/præfekten nemlig skiftet ud. Skulle det ske at jeg ikke kan være på siden på grund af ferie eller andet så får moderatoren Admin-rettigheder og passer siden imens jeg er væk.

Og nu til vejlederne! Vejlderne bliver skiftet ud ligesom præfekten. Dog bliver vejlederne skifter pr år. Igen kan man når som helst træde af som vejleder og så bliver der søgt om en ny. Jeg vil ansætte nye vejleder i samarbejde med præfekten. Vejlederne bliver også en slags hjælpere. De skal guide nye brugere der måske ville have brug for hjælp og de skal også tage sig af klager hvis sådan nogle skulle komme op (Hallo. Det ved vi vidst allesammen ikke kommer til at ske i den nærmeste fremtid Wink ) Dog skal vejlederne rapportere til mig hvis de får sendt en klage fra nogen. Man kan dog stadig henvende sig direkte til mig hvis der er klager eller andet. 
Andet er at jeg vil drøfte de andre idéer med vejlederne og præfekten i en chat som jeg laver. Der er kun adgang for vejledere på denne side i chatten. I vil få chattens link sendt i en PM


FOR AT BLIVE VEJLEDER SKAL DU:

Sende en PM til mig hvor titlen er "Ansøgning om at blive vejleder" hvori der skal stå:

Dit fuldenavn (herinde)
Hvor lang tid du har været på siden (OBS! Det går ikke at du er helt ny. Du skal mindst havde været her i en uge)
Hvorfor vil du være vejleder?
Hvad kan du bidrage med som vejleder?

Og hvis du er intresseret i et blive præfekt skal der også stå hvorfor netop DU skal være prefekt.

OBS!!! Husk på at hvis du er vejleder så er din karakter det jo også så hvis din karakter er genert og stille burde du nok ikke være vejleder ^^

Jeg ser frem til en masse skønne ansøgninger!

Og det var det! Hvad synes i om idéen? Føl jer frie til at smide et indlæg i denne tråd eller i en PM til mig!

Mange halvgude-kærlige hilsner

Elena
Datter af Athene og Admin


 


Sidst rettet af Elena 9/8/2014, 11:43, rettet 1 gang
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Endelig bliver en idé stablet op!  Empty Sv: Endelig bliver en idé stablet op!

Indlæg af Elena 14/9/2013, 20:50

Folkens? Jeg har altså kun fået TRE ansøgninger?! Kom nu allesammen! ANSØG!!!!!
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum