Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
What to do? - Julien Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
What to do? - Julien Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
What to do? - Julien Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
What to do? - Julien Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
What to do? - Julien Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
What to do? - Julien Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
What to do? - Julien Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
What to do? - Julien Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
What to do? - Julien Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Wilhelmina
What to do? - Julien I_vote_lcapWhat to do? - Julien I_voting_barWhat to do? - Julien I_vote_rcap 

Discord Server

What to do? - Julien

2 deltagere

Go down

What to do? - Julien Empty What to do? - Julien

Indlæg af Shadow 17/10/2013, 00:26

Tid ~ 13.04
Sted ~ Spydkastbanen
Omgivelser ~ Folk, der mærkværdigt nok kan finde ud af spydkastning
Vejr ~ Solen skinner, men da det trods alt er efterår, så er det også ret køligt.
Påklædning ~ Tøjet + Skoene
Hvorfor i alverden hun overhovedet tænkte på, at tænke på at tage hen til spydkastsbanen var allerede fuldstændig sort for hende. Da hun stod ved den store plæne, hvorpå halvguder, der rent faktisk gik op i denne sport, kastede spyddene i perfekte buer, for derefter at lade de spidse våben bore sig ned i den fugtige jord.
Hun kiggede op mod himlen; den blå, skyfri himmel gav ingen fingerpeg om det frygtelige stormvejr, der havde været de to forrige dage. Det var kun jorden, der afslørede, hvordan regnen havde pisket ned. Af en eller anden grund havde Dionysos ladet regnen passere det magiske skel. Normalt ville stormen blot drive uden om lejren, men ikke denne gang. Af en eller anden uforklarlig grund.
Måske besluttede Dionysos sig for, at lejren havde godt af noget regn. Det var aldrig godt at vide, men det var en teori, der ville passe godt på lejrchefen. Han havde en eller anden idé om, at alle halvguderne i lejren var snobbede, forkælet og fortjente så meget mindre, end hvad denne lejr kunne tilbyde.
I nogen halvguders tilfælde, kunne han ikke have mere ret.
Hun lod de brune øjne, hun var blevet skænket, glide henover hele banen i hååbet om at få øje på noget, der bare mindede om en bænk. Eftersom hun ingen intentioner havde om at rent faktisk skulle så meget som bare overveje at kaste med et af spyddene, ville hun bruge sin tid på noget fornuftigt. Eller så fornuftigt, det nu kunne blive på at se på nogle personer kaste så meget bedre end hende med det latterlige spyd.
Aldrig så snart hun havde tænkt tanken til ende, faldt hendes blik på en bænk. En helt tom bænk. Hun kiggede rundt på banen endnu en gang for at se, om der var flere bænke, hvor der sad flere. Da det viste sig, at de fleste der kom herhen, kom herhen for at træne, trak hun blot på skuldrene. Hun var ikke en af de mest snerpede personer, så hun tog til takke for, hvad hun kunne få. Bænken var en anelse våd, men det var ikke værre, end at hun bare kunne bruge sin jakke. Så glad var hun heller ikke for den.

//Meget, meget ukreativ start, men bær over med mig - det er omkring fire måneder siden jeg sidst startede et emne. Jeg er ude af træning x.
Shadow
Shadow

Fulde navn : Shadow Chenelle Amore Morgan
Alder : 26
Antal indlæg : 278
Join date : 17/02/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York og Las Vegas, Nevada

Tilbage til toppen Go down

What to do? - Julien Empty Sv: What to do? - Julien

Indlæg af Julien 17/10/2013, 23:37

Julien svedte og havde kun en undertrøje på overkroppen ud overhans bukser han brugte til træning. Nok var det koldt, men han havde trænet længe. Han havde stået på spydkastbanen i næsten en time nu, efter to timers træning inden det. Han var ved at være træt, men hævede alligevel spydet en sidste gang for at sende det så langt han kunne. Dette var en af de få former for træning han duede til. Han trak det tilbage og sendte det af sted.Det fløj igennem luften og landede langt ude på banen. Tilbage stod Julien og ømmede sig. Selvfølgelig lykkedes det ham at forstrække en muskel i armen. I det mindste var hans træning færdig, men alligevel. Han sukkede opgivende, og prøvede at glemme smerten. Han tog sin trøje og vendte sig om. Han ville hen til bænken hvor hans vand stod, men der sad en pige. Han kendte hende ikke. Han gik derhen alligevel og greb ud efter vandet. Han så lidt på hende inden han drak. Da han næsten havde tømt en hel dunk sagde han endeligt noget til hende. "Du ligner ikke en der har tænkt dig at træne?" Han så ud imod drengene og pigerne der stadig stod og kastede spyd. "Venter du på din kæreste?" Ikke at det ragede ham, men han kunne vel prøve at starte en samtale og få en ny ven. 
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 30
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

What to do? - Julien Empty Sv: What to do? - Julien

Indlæg af Shadow 18/10/2013, 00:40

Alt det med at træne sværdkamp, spydkastning, bueskydning og alle de andre former for kamptræning. Alt det med at slås, det var virkelig, virkelig ikke hende. Hun var rendyrket pacifist, og måske også lidt for naiv. Men hun så det på den måde, at hun på den måde var mere åben overfor andre mennesker - hun kunne se det andre, mere dømmende personer, ikke kunne.
Hun brugte mest sin tid her i lejren på at være sammen med sine veninder, sin kæreste og hvis hun virkelig ikke havde noget at lave, så ride på pegasusserne. Hun havde altid været faschineret af disse heste. Beundrede dem for deres fantastiske elegance - den måde, de fløj hen over himlen. Udover hendes venner, veninder og kæreste, var de det, hun holdt mest af i lejren. Det var som om de forstod alt, når de så på en med deres skinnende, mørke øjne. Det var sikkert ikke sandt, men det føltes sådan, og det var sådan cirka det vigtigste.
Hun fulgte spyddene, der blev kastet, med øjnene. Nogle landede godt, andre strejfede jorden for derefter at fortsætte og lande fladt på jorden. Andre satte sig fast, men rev sig alligevel løs og faldt ned på den våde jord.
Skridt tæt på hende fik hende til et kigge kort i retningen, de lød fra. En dreng, cirka på alder med hende - måske ældre, måske yngre, med mørkt hår kom gående. Hun kiggede hurtigt væk igen. Nu, hvor hun rigtig gennemtænkte beslutningen om at gå herhen, virkede den ikke så fantastisk igen. Og for at være ærlig; der fandtes helt klart mere spændende ting at tage sig til, end at sidde og kigge på nogle spydkastere, der var så afgjort bedre end hende. Det gjorde hende bare deprimeret.
Hun skulle til at rejse sig, da en stemme afbrød hendes tanker og handlinger. Da hun drejede hovedet, mødte hendes øjne drengen fra før's. Et lille smil bredte sig på hendes læber, da hun rystede bekræftende på hovedet.
Hun havde så afgjort ikke haft i tankerne at træne, da hun gik herhen.
Hun lagde kort hovedet på skrå over drengens spørgsmål, før hun endnu en gang rystede på hovedet, "Næh, jeg venter skam ikke på nogen... jeg fik bare lyst til at gå herhen og kigge. Jeg kedede mig helt vildt i min hytte - ikke fordi her er meget sjovere, når man ikke kan finde ud af det.."
Hun stoppede sin talestrøm og smilede undskyldende til ham. Når hun først kom i gang, snakkede hun alt for meget. Alt for længe. Det var endda trættende for hende selv at høre på. Men hun var heller ikke rigtig den helt store fan af sin egen stemme.
"Undskyld," sagde hun med et skævt smil, "jeg er forresten Shadow. Datter af Hera. Og du er..?"
Hun sluttede præstentationen af sig selv af med en spørgende, men venlig, opfordring for ham til at fortælle sit eget navn.
Shadow
Shadow

Fulde navn : Shadow Chenelle Amore Morgan
Alder : 26
Antal indlæg : 278
Join date : 17/02/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York og Las Vegas, Nevada

Tilbage til toppen Go down

What to do? - Julien Empty Sv: What to do? - Julien

Indlæg af Julien 19/10/2013, 19:47

Han rullede lidt med skulderen for at se om han ikke kunne gøre noget så det gjorde bare lidt mindre ondt. Imens satte han sig ned ved pigen. Hun virkede ikke agressiv. Og hvis hun nu var datter af Hera så var hun nok ikke typen der var særlig voldelig. Han smilede til hende, hun virkede venlig nok. " Mig en ære, smukke. Mit navn er Julien, søn af Hermes. Også kendt som indsmugleren, hvis du har hørt om mig på den måde. Altid til tjeneste." Han nikkede kort som hvis han ville bukke. Det gjorde han altid når han stod op og præsenterede sig. "Hvis du skal bruge noget, eller have noget smuglet ind, så er jeg din mand. Du siger blot til. Jeg er altid klar på en god handel." Han grinede lidt af sine egne ord, sin egen lille salgstale. Så rejste han sig igen op. "Vil du med videre? Du sagde det selv, her er ikke side interessant. Kun hvis du kan holde en som mig ud selvfølgelig." Med et drillende smil blinkede han til hende. han tog sin trøje og begyndte at gå tilbage mod hans egen hytte, håbende på at Shadow ville slå ham følge. 
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 30
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

What to do? - Julien Empty Sv: What to do? - Julien

Indlæg af Shadow 15/4/2014, 15:17

Det var rigtigt nok, at hun ikke var voldelig. Det lå ikke i hendes natur eller var en del af hendes personlighed. Lidt ironisk var det også, at hun så var faldet for en søn af Ares; en af de mest voldelige typer, man kunne støde på her i lejren. Måske var det fordi, at han respekterede hendes ønske om ikke at ville kæmpe, og at når de var sammen, gik steder hen, hvor der kun meget sjældent var nogen form for kampe.
Da et smil formede sig på hans læber, smittede det omgående af på Shadow, som smilede venligt igen. Smil til verden, og verden smiler til dig, som man jo sagde. Udover, at denne verden var lavet af jord, sten, vulkaner og vand, så hvis den smilede, ville hun blive meget overrasket.
Hun mærkede, hvordan hendes kinder blev let røde ved komplimenten, og hendes smil blev udvidet. Selvom hun havde en kæreste, blev hun stadig berørt af komplimenter som den; lige meget, hvem det kom fra.
Og det var jo ikke, fordi de flirtede eller noget, så lige meget hvad, kunne Matthew ikke tillade sig at blive sur for alvor.
Hun nikkede og smilede lidt mere skævt, ”det skal jeg huske, hvis jeg nogensinde får brug for det.”
Da han grinede, grinede hun med ham. Både fordi salgstalen var morsom, og fordi hans grin var vildt smittende. Han havde en dejlig latter, og han var meget charmerende, det måtte hun give ham.
Hun fulgte ham med øjnene, da han rejste sig op, og følte et sug af skuffelse i det splitsekund, hvor hun troede, han ville gå. Så åbnede han munden, og hun nikkede hurtigt. For som sagt, var dette sted ikke det sjoveste sted at være; det eneste sjove var at se andre kaste elendigt, men hun sørgede for ikke at grine, fordi hun ikke selv var meget bedre.
Hendes smil blev lidt skævere, og hun nikkede tøvende, ”det tror jeg lige, jeg kan magte.” Hun blinkede drillende tilbage, tog sin jakke og rejste sig for at gå med ham.
Shadow
Shadow

Fulde navn : Shadow Chenelle Amore Morgan
Alder : 26
Antal indlæg : 278
Join date : 17/02/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York og Las Vegas, Nevada

Tilbage til toppen Go down

What to do? - Julien Empty Sv: What to do? - Julien

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum