Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
heaven is a long way to know  Tania Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
heaven is a long way to know  Tania Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
heaven is a long way to know  Tania Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
heaven is a long way to know  Tania Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
heaven is a long way to know  Tania Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
heaven is a long way to know  Tania Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
heaven is a long way to know  Tania Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
heaven is a long way to know  Tania Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
heaven is a long way to know  Tania Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

heaven is a long way to know Tania

Go down

heaven is a long way to know  Tania Empty heaven is a long way to know Tania

Indlæg af Rychard 17/10/2013, 00:31

S lejerbålet
O bålet er stadig tændt og ingen halvguder.
Tid 19,00
V meget køligt
P bar overkrop og jeans
Richard var lige komme op af vandet, hvor han igen havde hold vejret i over det et normalt menneske ville kunne mens hans bedste ven som også var hans beskytte havde vente på ham. Richard svømme ind igen mens han kiggede sig omkring, han smilede til hans ven og spurgte så. "Hvor længe den her gang Jack, holde jeg vejret" Jack smilede til Richard, "5 min godt gjorde" Richard smilede til Jack mens han kiggede sig omkring, " jeg ved det ikke." Han kiggede op mod bålet og begynde og bevæge sig der op, mod men inden han nåede halvvejs høre han Jack "Jeg ved god du er søn af Poseidon men dæk dig lige til ikke." Richard vende sig om mod ham og smilede, men han havde ikke forvente at han kaste tøj til ham." Tak Jack vi ses i morgen ikke, jeg vil smutte op til bålet" svare Richard Jack. Jack var dog ikke så meget for at lade ham gå alene, men han lod ham gøre det og smutte så selv hjem af. Richard gik op mod bålet og lod ikke til og ha se hende kvinde, der sad der ved bålet. Mens han sætte sig og kiggede på ilden han var lige så stille falde til her, og havde fundet en evne og nok også to da han kunne holde vejret under vandet længe inde andre. Han kiggede på ilden og varmede sig selv, lidt mens han stadig kiggede på vandet han havde på sig. Han følte sig altid hjemme i vandet, intet andet havde den virknige på ham. Så der måtte være noget om, at han var Poseidons søn.
//krea svigt//
Rychard
Rychard

Fulde navn : Rychard Jackson Storm
Alder : 27
Antal indlæg : 150
Join date : 22/07/13
Bosted : Poseidon Cabin, and a Place on Hawai

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum