Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan

År | 2018

Årstid | Sommer

Måned | August

Latest topics
Top posting users this month
Halfdan

Annabeth

Connor

Noe

Elena

Jules

Richie

Alexander

Eliaes

Dean

Train Like You Fight, Fight Like You Train- Cassidy

Go down

Train Like You Fight, Fight Like You Train- Cassidy

Indlæg by Matt on 23/10/2013, 22:51

S: Arenaen 
T: lidt over 10
O: Et par kæmpende halvguder
V: relativt varmt, solen er fra en skyfri himmel
P: træningsshorts, hvidtanktop, hjelm med rød pynt, metal rustning og metal skinner som beskytter hans skinneben

Matt havde mødt til sin sædvanlige mødetid i arenaen, lidt over 10 efter en god lang træningsession inden. Løbe 10 km, derefter træne oppe i Ares' børnenes private træningslokale også ned i arenaen for at træne.
Alt var som det plejede udover en ting, Chiron havde fortalt ham at han skulle træne en datter af Aiolos i sværdkamp, intet problem for Matt, udover at han ikke kunne se hvorfor hans tid skulle bruges på det, men Chiron spurgte ham ikke, han gav ham en ordre. 

Matt havde gjort sig den ulejlighed at opstille en del sværd fra våbenkammeret ovre ved siden af sit eget udstyr. Der var lange sværd, der var korte sværd, tveæggede sværd, enæggede sværd, tunge og lette, stort set alt hvad hjerte kunne begære. Matts eget arsenal bestod af et spyd, som han stod lænet sig op af, to sværd som var placeret på ryggen, og en lille kniv som sad i hans bælte. Hans skjold og hjelm lå ovre ved alle sværdene. Foran sværdene lå der en hjelm, med samme farve pynt som hans og en brystplade udformet til en pige.
Matt var klar nu manglede han bare sin elev.

Imens han ventede gik han over og tog sin hjelm på, Matt begynde at træne alene. Han trænede sine mange rutiner, så det så ud som om han kæmpede en helt masse menneske selvom han stod og stak ud i luften.
Matt

Fulde navn : Matthew 'Matt' O'Connor
Antal indlæg : 80

Tilbage til toppen Go down

Re: Train Like You Fight, Fight Like You Train- Cassidy

Indlæg by Cassidy on 24/10/2013, 21:32

Cassidy kom halvt gående, halvt løbende, ind i arenaen i færd med at flette sit lange, mørke hår. Hun var iført en grå tanktop, et par grønne armybukser og et par snørresandaler i læder. Hun ville også have medbragt våben og udrustning, men alle hendes våben var til slibning, og Hefaistos-ungerne havde givet besked om, at den rustning, hun havde bestilt ikke var færdig endnu. Hun håbede ikke, at det ville blive et problem.
Da hun kom ind i arenaen fik hun øje på en fyr midt i det hele, der så ud til at være i gang med en intens sværdkamp med luften. Han bevægede sværdet med så stor sikkerhed, at han kun kunne være et barn af Ares. Cassidy gættede på, at det var ham, der skulle være hendes fægtelærer. Hendes blik vandrede lidt og fik øje på en masse sværd, en hjelm og en brystplade, der tydeligvis var tiltænkt en pige. Hun tog en dyb indånding og nærmede sig forsigtigt.
"Hey." sagde hun, da hun var så tæt på, hun turde så længe det sværd hvirvlede gennem luften. "Er du Matthew O'Connor? Jeg er Cassidy Breeze. Jeg skal have fægtelektioner."

//OOG: Psst: Hvis du klikker på ordet 'armybukser' sker der noget Wink//
Cassidy

Fulde navn : Cassidy Ashley Breeze
Alder : 19
Antal indlæg : 67

Indlæg by Matt on 27/10/2013, 21:12

Som den gode kriger Matt var, så orienterede Matt sig i sine omgivelse, så han så godt Cassidy komme halv gående, halvt løbende ind i arenaen. Så det kom ikke som en overraskelse at Cassidy stod der.

Idet hun nævnte hans navn stoppede han og stak sværdet i hylsteret på ryggen. Han gik hen til spydet og lænede sig op af det.
"Det er mig der er Matthew, men du kan kalde mig Matt, det gør alle andre." sagde Matt og tog hjelmen af mens han smilede venligt.
"Det er korrekt, jeg skal lære dig alt hvad du behøver at vide. Men først her er reglerne for hver gang vi skal træne; Du møder præcist klokken 10 her i arenaen, ikke et sekund før, ikke et min efter. For hvert minut du er for tidligt på den, skal du tage en armbøjning, for hver minut du er for sent på den, skal du tage 10 armbøjninger. Godt vi forstår hinanden" sagde Matt, i en tone som ikke skulle diskuteres med. Matt gav hende lidt tid til at reagere før han gik hen til rustningen og hjelmen.
"Jeg kan se du mangler lidt udstyr" Sagde han og samlede rustningen og hjelmen op, han gik hen mod hende. Matt kastede rustningen foran fødderne på hende, og derefter kastede hjelm til hende. 
"Gå hen og tag et sværd og stil dig i den position du ville slås i" Sagde Matt og smilede mens han gik hen og tog sit skjold og hjelm, dernæst gik han hen og tog sit spyd.

Grunden til at Matt fik hende hen og stille sig klar, var fordi han ville se hvad han havde at arbejde med, om hun vidste lidt indenfor kamp eller intet.
Matt

Indlæg by Cassidy on 29/10/2013, 13:43

Cassidy rynkede panden og smilede, da Matt opremsede sine regler. Hun havde godt hørt at Ares' børn tog træning alvorligt, men hun havde aldrig faktisk talt med et.
"Du er en hård lærer." sagde hun og krydsede armene. "Men fair nok. Til mit forsvar kommer jeg lige fra bueskydning, og Apollons børn kan ikke finde ud af at give os fri til tiden."
Hun greb hjelmen, der kom flyvende og bøjede sig dernæst ned for at samle brystpladen op. Hun tog begge dele på og gik hen for at finde sig et sværd. Hun ville have haft det bedst med at kæmpe med et af sine egne, men da det ikke var en mulighed, endte hun med at vælge et tohåndssværd med læderomviklet håndtag.
"Det her er fint." mumlede hun og gik hen til Matt, der stadig stod lænet op af sit spyd. Nu hvor han stod stille kunne hun få set ordentligt på ham: Han var lidt højere end hende og meget mere muskuløs. Han havde kort, brunt hår og passede ret godt på den beskrivelse, Cassidys gamle skolekammerater altid brugte om drenge: Hot. Han var dog ikke lige Cassidys type.
"Den position, jeg vil slås i?" sagde hun spørgende. "Som i angrebsposition?" Grunden til, at hun lød undrende var ikke fordi hun ikke vidste, hvad han mente. Årsagen var en helt, helt anden
Cassidy

Indlæg by Matt on 31/10/2013, 21:17

Et mindre grin undslap Matts læber. "Jeg er hård, ja , men jeg er fair.. Hvis Apollon børnene ikke giver dig fri til tiden, så må du gå før og hvis der er problemer og send dem hen til mig" sagde Matt neutralt, Matt temperament var kendt rundt i lejren, så Matt var en man ikke ville komme op og toppes med, for han kunne godt finde på at kaste med ting som var i nærheden.
"Og lad mig sige det sådan her, hvis du bruger den undskyldning, at Apollon børnene ikke gav dig fri til tiden, bare én gang, så kan jeg love dig for at du vil fortryde det" sagde Matt hårdt. Dårlige undskyldninger var en ting som Matt virkelig hadede. Efter Matt mening, så var det lige meget hvem man snakkede med havde de altid en undskyldning klar, undtagen Ares børnene.

Matt tog hjelmen på, han kiggede kort på Cassidy, hun så da okay ud, selvom han var nødt til at smile over at hun stod med et tohåndssværd, ikke ligefrem det bedste våben at bruge, hvis man skulle have fægte timer.
"Ding ding ding ding, det har du fuldstændig ret i" grinte Matt og gik hen til hende, så han stod en meter fra hende, "Kom så igen, angrebs position!" sagde Matt og såå afventende på hende.
Matt

Indlæg by Cassidy on 2/11/2013, 19:09

Cassidy hævede det ene øjenbryn og lo skeptisk. Det var helt sikker dumt og ville formodentlig få hende i store vanskeligheder, men hun kunne ikke helt lade være. Selvfølgelig vidste hun, at Ares' børn var nogle hidsigpropper, og at Matt var en særligt stor hidsigprop, men det faktum at nogen overhovedet kunne kende hende så dårligt var næsten komisk.
"Okay, jeg er ked af at måtte stoppe dig der," sagde hun. "Men jeg er ikke typen der angriber. Jeg forsøger enten med diplomati eller venter på, at min fjende skal angribe." Hun burde stoppe der, men det gjorde hun ikke. I stedet lagde hun vægten på det andet ben og smilede skælmsk
"Og desuden:" tilføjede hun. Hun kunne ikke standse sig selv. "Siger man at det er kujoner, der angriber."
Hun burde sikkert have holdt sin mund, men det her var hendes kampteknik: Hun tirrede sin fjende til at angribe først, i stedet for selv at gøre det. På den måde forholdt hun sig i defensiven, og som en bonus kunne vreden af og til sløre hendes modstanders tanker. Hun vidste ikke, om det ville virke på Matt, men det faktum at han både var et barn af Ares og lejrens største hot head fik hende til at stole på sin teknik.
Cassidy

Indlæg by Matt on 4/11/2013, 21:29

Hvem troede hun lige at hun var? 
Diplomati havde aldrig virket, og vil aldrig virke, det er et begreb som kun virker hvis begge parter er enig om at tale om tingene, og tale om tingene førte altid til at ikke skete noget. Matt var en mand som handlede ikke talte om problemerne. Så Matt ville godt vise hende hvad forskellen var.

"Der har du nok ret" sagde Matt og gik lidt væk fra hende, "Du har ret, diplomati er vejen frem" Matt stoppede op omkring 5 meter fra hende, ingen skulle tro at de kan tale sådan til Matt uden konsekvenser. Kujoner som angreb, det var netop det modsatte... Hold nu op, hvor ville Matt nyde at se hende ligge med ryggen mod jorden besejret af det hun mente var en 'kujon'.

Pludselig accelererede Matt meget meget hurtigt i retning mod hende, han løb direkte i mod hende, men da han var 2 meter fra hende, hoppede Matt op i luften, med skjoldet foran sig, og ville højest sandsynligt, hvis hun ikke rykkede sig, ramme hende. 

Hvis hun rykkede sig ville Matt kaste spyddet fra sig og trække det ene sværd som sad omme på han ryg, og derefter ville Matt hugge oppefra og ned efter hende. "Lad os så se hvad du kan" råbte Matt af hende
Matt

Indlæg by Cassidy on 6/11/2013, 14:04

Cassidy kunne ikke helt holde et smil tilbage, da Matt satte i løb i retning af hende. Normalt ville et smil ikke være den mest indlysende reaktion på et barn af Ares der angriber, men for Cassidy betød det, at hendes teknik havde virket - hun havde provokeret Matt til at angribe. 

Hun tog et kort bestik af situationen. Hvis hun forsøgte at gå til siden, ville Matt kunne nå hende med sit spyd eller et af de sværd, han rendte rundt med på ryggen. Hvis hun stod stille ville Matt støde ind i hende og vælte hende omkuld. Under hende var jorden, så ned var heller ikke en mulighed. Det efterlod hende med kun ét valg; lige inden Matt stødte ind i hende, gik hun ned i knæ og hoppede ret op i luften. Det burde egentlig bare bringe hende på direkte kollisionskurs med Matt, men et vindstød løftede hende 1-2 meter op i luften med samme fart som en pil. Som datter af Aiolos havde hun en vis kontrol over vinden, og Matt havde ikke sagt, at brug af evner ikke var tilladt.
Hun landede igen omkring 2 meter fra Matt. Hun vendte sig mod ham og smilede udfordrende
"Hvad er problemet, Matt?" råbte hun. Godt nok havde han allerede angrebet hende, men hun kunne ikke helt lade være med at irritere ham lidt ekstra. "Kan du ikke slå en sølle datter af Aiolos? Kom og tag mig, krigsunge!"
Cassidy

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen