Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Søgning - New Girl Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Søgning - New Girl Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Søgning - New Girl Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Søgning - New Girl Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Søgning - New Girl Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Søgning - New Girl Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Søgning - New Girl Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Søgning - New Girl Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Søgning - New Girl Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Søgning - New Girl

3 deltagere

Go down

Søgning - New Girl Empty Søgning - New Girl

Indlæg af Skylar 26/11/2013, 20:03

Er du frisk på, at stable et plot på benene? 
Jeg prøver kræfter med nye RPG sider, og vil derfor også gøre et forsøg her, eftersom siden en gang blev anbefalet til mig. Hvis jeg derved får noget op at køre, kan det være, at jeg kan blive herinde i et godt stykke tid.

Lidt om Skylar:
Skylar er 17 år og netop ankommet til lejren. Hun er datter af gudinden for frugtbarhed, høst og årstiderne - Demeter. Skylar har altid følt, at hendes moders kærlighed til underguden Persephone har overskygget kærligheden til hende. Af netop samme grund har hun altid døjet med en form for misundelse, som også er rettet mod de andre halvguder af Demeter. 
Skylar kom til lejren af åbenlyse årsager... - Hun var underlagt fare og blev nødt til at lære at beskytte sig selv og blive mere hærdet. Både når det kom til hendes psyke og hendes fysik. Hun har altid virket skrøbelig og naiv, og har derfor været et 'let offer' - ikke kun for monstre, men også for almindelige mennesker og/eller halvguder.
Hvad jeg søger:
Egentlig søger jeg relationer i alle afskygninger.
Venner ;; Fjender ;; Halvsøskende ;; Flirts ;; Trænere ;; etc.
Giv endelig besked, hvis du er interesseret!
Skylar
Skylar

Fulde navn : Skylar Miranda Oakley
Antal indlæg : 11
Join date : 24/11/13
Bosted : Halvblodslejren, Hytte 4

Tilbage til toppen Go down

Søgning - New Girl Empty Sv: Søgning - New Girl

Indlæg af Delia 26/11/2013, 20:09

Jeg vil altid gerne have venner! og hey, vi er begge døtre af en frugtbarheds gud!
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Søgning - New Girl Empty Sv: Søgning - New Girl

Indlæg af Skylar 26/11/2013, 20:24

Hvor dejligt! Jeg er sikker på, at vi kan finde ud af noget sammen :-) Et første-møde emne kan måske stables på benene  i lejren? Hvordan tænker du, at deres veje skal krydses? Har du en ide? Smile
Skylar
Skylar

Fulde navn : Skylar Miranda Oakley
Antal indlæg : 11
Join date : 24/11/13
Bosted : Halvblodslejren, Hytte 4

Tilbage til toppen Go down

Søgning - New Girl Empty Sv: Søgning - New Girl

Indlæg af Hannibal 26/11/2013, 20:45

Jeg er altid frisk! 

De to er tydeligvis forskellige, men har også nogle ligheder. På trods af hendes impotens i vandet og de finurligheder de begge gemmer lidt på, så kunne det mon være at der ligger et venskab eller lignende, og bobler under overfladen? Smile

Hannibal

Antal indlæg : 94
Join date : 22/01/12

Tilbage til toppen Go down

Søgning - New Girl Empty Sv: Søgning - New Girl

Indlæg af Skylar 26/11/2013, 20:54

Jeg kan sagtens se en form for venskab lure i overfladen, Hannibal Smile Det lyder som om din karakter er stærk på de sider, hvor Skylar er svag. Både når det kommer til musikken og til hans evner i vandet. At de begge er nye i lejren kan også give dem forudsætninger for måske at stable noget op sammen, hvor de ligesom kan hjælpe hinanden og måske ikke føler sig helt så alene.

Jeg ser helt klart muligheder. Jeg ved ikke på hvor mange måder Skylar kan hjælpe ham på, men det kan alligevel være, at han får noget andet ud af hendes selskab, ligesom hun måske får noget ud af hans. 

Så skal vi bare finde ud af under hvilke forudsætninger de mødes. Om det altså bare er rent tilfældigt, eller lejren måske har stablet noget op for nye beboere, så de kan møde hinanden. What do you think? Smile
Skylar
Skylar

Fulde navn : Skylar Miranda Oakley
Antal indlæg : 11
Join date : 24/11/13
Bosted : Halvblodslejren, Hytte 4

Tilbage til toppen Go down

Søgning - New Girl Empty Sv: Søgning - New Girl

Indlæg af Delia 26/11/2013, 21:07

Skylar skrev:Hvor dejligt! Jeg er sikker på, at vi kan finde ud af noget sammen :-) Et første-møde emne kan måske stables på benene  i lejren? Hvordan tænker du, at deres veje skal krydses? Har du en ide? Smile
Jeg forestiller mig de måske mødes ved spisestedet. Det er ret oplagt, der er så mange alligevel. Delia kan godt være klodset og støde ind i folk, måske kommer hun til at ramme ind i Skylar en gang? Very Happy
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Søgning - New Girl Empty Sv: Søgning - New Girl

Indlæg af Hannibal 26/11/2013, 21:13

Hannibal kunne i hvert fald godt bruge et venskab 'på lige fod', så og sige. Med en person der ligesom ham selv, netop er ankommet. Han vil nok ikke kunne hjælpe hende meget med hensyn til at styrke hendes kampevner eller lignende. Den slags er han ikke til, da han vælger ikke at være voldelig, men bestemt ikke er hjælpeløs heller. Men hvis hun gerne vil lidt længere ud end til navlen, eller har lyst til at skråle med på noget musik - så kan han i hvert fald hjælpe Wink

De to kunne altid mødes under tilfældige, måske lidt sjove omstændigheder. Eller, som du siger, kunne det være lejren står bag deres møde. Måske som en del af undervisning/træning, et simpelt ærinde for Chiron eller bare de to der snubler ind i hinanden i skoven Smile Personligt syntes jeg et tilfældigt møde kunne være meget sjovt, medmindre du har en brilliant idé til noget andet?

Hannibal

Antal indlæg : 94
Join date : 22/01/12

Tilbage til toppen Go down

Søgning - New Girl Empty Sv: Søgning - New Girl

Indlæg af Skylar 26/11/2013, 21:29

FidelianaSuper - jeg kan sagtens lave emnet til os, hvis det er. Så kan du bare svare når du får tid. Formegentlig er jeg ikke længe om det Smile


Hannibal : Jeg er sikker på, at Skylar nok skal være med på lidt 'musik-skrålen' så snart hun føler sig komfortabel i hans selskab. Uden tvivl da! Jeg tror det bliver rart for hende at se, at ikke alle i lejren er de kampglade og måske lidt for 'tough' typer, som hun har troet, at de fleste måtte være. 
Vi kan sagtens stable et tilfældigt møde på benene. Måske endda et lidt akavet møde, for at gøre det lidt komisk? Wink Jeg har ikke noget voldsomt specifikt i tankerne, men det kunne være ret sjovt, at få dem til at støde på hinanden i en lidt atypisk situation. Måske prøver Skylar at øve sig med bue og pil, eller noget lignende, for at bevise overfor sig selv at hun dur til noget - hvorved hun formår næsten at skyde pilen i ham  i stedet? Eller måske vandrer hun rundt alene i aftentimerne, og både synger højt og yderst forfærdeligt, fordi hun formoder at hun er alene? Der er en del muligheder i hvert fald. Måske skal jeg lige trække mig ind i min lille 'tænkeboks' igen Wink
Skylar
Skylar

Fulde navn : Skylar Miranda Oakley
Antal indlæg : 11
Join date : 24/11/13
Bosted : Halvblodslejren, Hytte 4

Tilbage til toppen Go down

Søgning - New Girl Empty Sv: Søgning - New Girl

Indlæg af Hannibal 26/11/2013, 22:29

Haha, kan lige forestille mig hende skråle i aftentimerne Razz

Jamen jeg synes da egentlig bare at der skal oprettes et emne, så de to kan støde på hinanden! Hvad siger du til at lade dem mødes i hendes 'element'? Såsom skoven?

Hannibal

Antal indlæg : 94
Join date : 22/01/12

Tilbage til toppen Go down

Søgning - New Girl Empty Sv: Søgning - New Girl

Indlæg af Skylar 26/11/2013, 22:50

Det lyder perfekt. 

Jeg kan lige sende en besked i din retning imorgen. Jeg tror godt jeg kan stykke noget op der, hvis det er Smile I'll send you a PM tomorrow.
Skylar
Skylar

Fulde navn : Skylar Miranda Oakley
Antal indlæg : 11
Join date : 24/11/13
Bosted : Halvblodslejren, Hytte 4

Tilbage til toppen Go down

Søgning - New Girl Empty Sv: Søgning - New Girl

Indlæg af Hannibal 27/11/2013, 16:27

Sounds freakin' great Very Happy

Hannibal

Antal indlæg : 94
Join date : 22/01/12

Tilbage til toppen Go down

Søgning - New Girl Empty Sv: Søgning - New Girl

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum