Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Jeg kan bedre og bedre li' det her sted! Eddie Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Jeg kan bedre og bedre li' det her sted! Eddie Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Jeg kan bedre og bedre li' det her sted! Eddie Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Jeg kan bedre og bedre li' det her sted! Eddie Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Jeg kan bedre og bedre li' det her sted! Eddie Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Jeg kan bedre og bedre li' det her sted! Eddie Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Jeg kan bedre og bedre li' det her sted! Eddie Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Jeg kan bedre og bedre li' det her sted! Eddie Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Jeg kan bedre og bedre li' det her sted! Eddie Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Wilhelmina
Jeg kan bedre og bedre li' det her sted! Eddie I_vote_lcapJeg kan bedre og bedre li' det her sted! Eddie I_voting_barJeg kan bedre og bedre li' det her sted! Eddie I_vote_rcap 

Discord Server

Jeg kan bedre og bedre li' det her sted! Eddie

Go down

Jeg kan bedre og bedre li' det her sted! Eddie Empty Jeg kan bedre og bedre li' det her sted! Eddie

Indlæg af Gæst 17/1/2012, 23:00

Tid: Lidt over middag
Sted. Stalden
Omgivelser: Heste?
Vejr: Koldt, ingen sne

Amethyst gik ind i stalden, heldigvis var der dejlig varmt.
Høet duftede og sammen med hesteduften gjorde det stalden til hendes absolut yndlingssted i hele lejren.
Hun tog Nicodemus's lille trækasse med strigler, hovfedt, hovrensere og det.
Hun gik over til den karamelfarvede pegasus.
Dens rolige og blide, brune øjne hvilede på Amethyst.
"Såh, hvordan har du det?", hun snakkede roligt med ham, mens hun hentede vingeshampooen.
"Bare rolig, det gør ikke ondt.",Amethyst begyndte at smøre den ene vinge ind i shampooen.
Nicodemus så ud som om han kunne finde på at dræbe hende.
Amethyst's sølvgule øjne mødte peagusussens brune.
"Dét ville ikke være en god idé, husk at jeg er den eneste der har tid til at passe dig!", sagde hun og holdt pegasussens blik fast.
Nicidemus så uskyldigt på hende ned et blik der sagde Mig? Neeej da! Det kunne jeg ikke finde på.
Amethyst rystede grinende på, mens den anden vinge blev smurt ind i vingeshampooen. Hun gik hen til spanden for at hente en strigle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg kan bedre og bedre li' det her sted! Eddie Empty Sv: Jeg kan bedre og bedre li' det her sted! Eddie

Indlæg af Eddie 18/1/2012, 13:25

Eddie var på vej mod staldene, han interesserede sig egentlig ikke for de heste og heste lignende væsner. Han havde ikke noget imod dyr, men her på lejren var det mest kamptræningen der tiltrak hans opmærksomhed. Det var jo ikke så underligt da han var søn af Ares og samtidig tydeligt havde en stor muskuløs krop, der kaldte efter en god kamp.
Men Eddie havde besluttet sig for at lærer lejren og kende, så han ville rundt til alle stederne og se hvilke folk der kom hvilke steder. Han gik mest i hans egne tanker, og lod de svagt lyseblå øjne glide over hver eneste overflade han gik forbi. Han kom forbi nogle drenge der stod i en klump og snakkede lystigt. Hans første tanke gik ud på at gå til dem og droppe at udforske stedet den dag. Men drengene så ud til at være ældre end de andre nye han var kommet på samtidig med. Han var sytten år og havde kendt til lejren hele livet, men havde ikke villet forlade sin mor. Men nu havde hun fået sig en mand og to stedbørn, så hun ville ikke være alene. Eddie gik meget op i hvordan hans familie havde det og det samme gjalde for hans venner.
Han nåede til indgangen af stalden og blev med det samme mødt af den lugt der hørte til sådan et sted. Han rynkede lidt på næsen og gik roligt ind. Han smilede et skævt smil da han fik øje på en pige der var ved at passe en bevingethest. Han havde set nogle få siden den da han kom, så han var ikke helt WOW. Men stadig havde han ikke vennet sig til synet endnu.
Eddie
Eddie

Fulde navn : Eddie Andrewson
Alder : 29
Antal indlæg : 25
Join date : 17/01/12
Bosted : Lejren

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum