Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
~Adrianna Posada Parthenes Baggrundshistorie~ Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
~Adrianna Posada Parthenes Baggrundshistorie~ Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
~Adrianna Posada Parthenes Baggrundshistorie~ Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
~Adrianna Posada Parthenes Baggrundshistorie~ Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
~Adrianna Posada Parthenes Baggrundshistorie~ Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
~Adrianna Posada Parthenes Baggrundshistorie~ Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
~Adrianna Posada Parthenes Baggrundshistorie~ Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
~Adrianna Posada Parthenes Baggrundshistorie~ Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
~Adrianna Posada Parthenes Baggrundshistorie~ Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Wilhelmina
~Adrianna Posada Parthenes Baggrundshistorie~ I_vote_lcap~Adrianna Posada Parthenes Baggrundshistorie~ I_voting_bar~Adrianna Posada Parthenes Baggrundshistorie~ I_vote_rcap 

Discord Server

~Adrianna Posada Parthenes Baggrundshistorie~

Go down

~Adrianna Posada Parthenes Baggrundshistorie~ Empty ~Adrianna Posada Parthenes Baggrundshistorie~

Indlæg af Adrianna 19/1/2014, 00:40




Freden, roen og mørket havde lagt sig over den store græske by, og de sidste mennesker havde vandret hjem.
 Alligevel løb en ung kvinde gennem byen, som om at hun havde en vred hær i hælene. Hun var forpustet, men stoppede ikke op eller sænkede farten, og hendes lange, vilde og blonde hår - der lignede en hvidløves manke - svævede efter hende.
Engang imellem buldrede himlen, som om at selve guderne var sure, og hun blev ved med at mumle undskyld for sig selv.
Hendes ansigt var hærget af for lidt søvn og for mange bekymringer, men det var alligevel tydeligt at hun var smuk.
Hun passede ikke ind i landskabet – man kom til at tænke på mørkt hår og olivenfarvet hud, når man så de små hyggelige huse og frugtbare træer.
Hendes milde blå øjne afslørede hendes tilstand – nemlig tæt på vanvid.
Der var mørkt på gaden bortset fra det svage gule lys fra et par gadelamper.
Den lave og unge kvinde – ja man kunne nærmest kalde hende en pige – talte numrene på gadedørene, som hun løb forbi dem, indtil at hun stoppede op foran en af de mange døre.
Hun tog en dyb indånding og bankede så hårdt på døren. Hun ventede lidt, blev så utålmodig og bankede igen.
Pludselig blev døren åbnet på klem og en søvnig dyb stemme sagde:
Er De klar over, hvad klokken er? Vi tager ikke i mod gæster på et tidspunkt som… Åh, det er dig Signorina Parthene. Undskyld, men de må komme tilbage i morgen.” Manden skulle til at lukke døren igen, men kvinden åbnede sin mund og bønfaldte ham med en grådkvalt, men blid og melodisk stemme: ”Det er vigtigt, Signore. De… Jeg tror, at de har fundet mig.”
Manden tøvede lidt, men hendes bedende øjne fik ham til at give sig.
Han åbnede døren, lod hende hurtigt smutte ind, kiggede hurtigt ud af døråbningen om nogen havde lagt mærke til dem, eller om der var nogen. Han syntes, at han så en skygge bevæge sig, men den var hurtigt væk, så han trak bare på skuldrene lukkede så døren igen.


 ”Te?” Tilbød han, men hun rystede bare på hovedet, som om at hun ville kaste op ved tanken om næring.
Signoren skulle til at sige noget, men hun afbrød ham ved at tage sine arme ud fra folderne i sin kjole og viste på den måde en lille sovende baby frem med gyldenblondt hår.
Han gispede og blev helt mundlam. Først nogle sekunder senere kunne han sige noget igen:
”Hvis?”
Hun sukkede, som om at hun havde regnet med at det spørgsmål ville komme, men svarede så: ”Havets.”
Signoren kiggede bare lidt på hende, som om at hun var blevet skør, men hun havde ment det. Han kiggede på babyen, som om han prøvede at få afsky frem i blikket, men opgav til sidst og spurgte blidt og interesseret om han måtte holde hende. Signorinaen smilede ømt og overrakte ham det sovende barn.
”Hør, du fortalte mig om dine venner i Frankrig. Jeg er sikker på at de vil blive nogle fremragende forældre for hende – ”.
 ”Du kan da ikke sende hende væk?! Ikke den lille skønhed! Hun er så fredelig!” Han stoppede hurtigt sig selv, da han var lige ved at vække barnet.
Signorinaens smil blegnede, og randerne under hendes øjne blev tydelige igen.
”Jeg har ikke noget valg. Hun skal ikke dø på grund af mine handlinger!” Sagde hun.
 Signoren åbnede munden som for at sige noget, men inden han kom så langt, fortsatte hun: ”Jeg ved godt, at du fortjener en forklaring, men det her er det bedste, jeg kan gøre lige nu. Er du ikke sød bare at hjælpe mig?”
Han tøvede længe, men nikkede så til sidst. Hun rejste sig, lagde et lille håndskrevet brev ind til barnet og krammede Signoren taknemligt. Pludselig bankede det på døren med hårde slag. Signoriaens øjne åbnedes i angst.
”De er kommet efter mig. Har I en bagdør?”
Han nikkede.
”Godt, gå uden mig. Jeg skal nok klare mig!”
Han skulle til at sige noget, men Signoriaen fortsatte: ”Sørg for at hun kommer til Frankrig, hun skal hedde Posada til mellemnavn, og at hun ikke får noget at vide om mig.”
I det hun sagde det, åbnede det lille barn øjnene og kiggede med et roligt blik på moderen. Hendes blå øjne var vilde og lignede en storm ude på havet. Moren kiggede med et smertefuldt blik på sin datter og beordrede så: ”Gå.” og henvendt til sin datter: ”Tilgiv mig.” I det Signoren løb ud af bagdøren og startede motoren til sin bil, tog vinden det lille brev og blæste det langt væk, - langt ud på havet. Hoveddøren blev sparket op, og den unge kvinde stod forsvarsløs over for en flok koldblodige mordere.




Adrianna
Adrianna

Fulde navn : Adrianna Posada Parthene Delacour
Antal indlæg : 184
Join date : 31/05/13
Bosted : Dejlige hytte 3!

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum