Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
Happy, or maybe not - Elena
2 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Happy, or maybe not - Elena
Elena syntes ikke at Daniella havde virket spor fjendtlig. "Jeg syntes ikke du er spor fjendtlig." Sagde hun og smilede venligt til Daniella. Lige pludselig slog det hende. Hun havde ikke fortalt Daniella hvad hun selv hed. "Jeg hedder forresten Elena." Sagde hun så og rejste sig op. Hun var begyndt at få en smule ondt i benene af at sidde på hug for at få hendes forbinding på.
En grimasse strejfede Daniellas ansigt da hun langsomt rejste sig op. Hun smilede da forbindingen holdt. ” Mener du det? ” Spurgte Hun elena og betragtede hende roligt. Hun smilede roligt da hun igen gik ud i køkkenet. Hun trak en kniv frem og satte den i sit bælte under kjolen. ” Jeg tager ud og ser efter den der skød mig ” Sagde Hun og betragtede Elena før hun trak en sort læderjakke på. Hun tog sit sværd og lagde det på køkkenbordet før hun så erstattede det med bue og pil..
Daniella- Fulde navn : Daniella Angel Blackmoon..
Alder : 32
Antal indlæg : 112
"jeg går med." Sagde hun og tog en okay lang kniv frem fra hendes knæ høje højhælede.
Hun skulle ikke gå glib af en kamp som hun godt kunne være med til. Hun smilede og gik ud i køkkenet til Daniella og smilede lusket til hende. "jeg skal lige over i min egen hytte og hente nogle våben." sagde hun og var væk på ingen tid og tilbage på ingen tid.
"Så har jeg det jeg skal bruge." sagde hun og smilede stort.
Hun skulle ikke gå glib af en kamp som hun godt kunne være med til. Hun smilede og gik ud i køkkenet til Daniella og smilede lusket til hende. "jeg skal lige over i min egen hytte og hente nogle våben." sagde hun og var væk på ingen tid og tilbage på ingen tid.
"Så har jeg det jeg skal bruge." sagde hun og smilede stort.
Daniella smilede til Elena og imens hun var væk havde hun taget kjolen af og iført sigselv et par sorte jeans og den lækre læderjakke der sad så stramt om hende at det var som om den var malet på. Hun smilede da hun gik udenfor, hun hoppede op i et træ med en glidende bevægelse og gjorde tegn til Elena om at se efter nede ved jorden imens hun spejdede efter spor. Hun lænede sig ud på grenen hun stod på og hoppede ned mod jorden. Da hun ramte jorden sprang hendes krop ud og blev en sort leopard med en glinsende pels og grønne intelligente øjne. Hun betragtede Elena, fnyste som tegn på at begynde og snusede til luften..
Elena blev ikke forskrækket men blev facineret og smilte ellers bare til hende. Hun tog sin bue frem og gjorde klar med en pil og begyndte så at kigge ned på jorden efter nogle spor. Hun gik den vej hvor pilen kom fra. Hun vidste hun sikkert ville blive ramt med det var lige meget fordi hun kunne hele.
Daniella gik lydløst rundt og ledte efter spor. Uanset hvor tung hun var, var hun alligevel lydløs. Et fnys undslap hendes blottede tænder da hun fik færten af læder, ikke hendes eget men en andens. Hun rejste sig halvvejs før hun så ramte jorden igen med de store poter. Hun gik hen til Elena og fnyste for at få hendes opmærksomhed. Hun rejste sig op og var med det samme sigselv igen. ” Den vej, er der spor af frisk læder og en anden duft ” Sagde hun og pegede i den rigtige retning før hun så faldt på alle fire igen. Hun snuste til jorden og hendes grønne øjne holdt vagtsomt øje med skoven. Der var for stille, fuglene var stille...
Elena spændte sin bue endnu mere og gik mod den vej Daniella havde valgt.e for om
Hun var bange for der skulle ske noget mere med Daniella og hun skulle over-anstrenge sig selv og at hendes store sår ville 'splitte' sig og give hende en stor blødning som hun sikkert ville opdage når det var forsent også ville hun forbløde. Hun sendte derfor Daniella et advarende blik som udstrålede sætningen 'pas nu på'.
Hun var bange for der skulle ske noget mere med Daniella og hun skulle over-anstrenge sig selv og at hendes store sår ville 'splitte' sig og give hende en stor blødning som hun sikkert ville opdage når det var forsent også ville hun forbløde. Hun sendte derfor Daniella et advarende blik som udstrålede sætningen 'pas nu på'.
Daniella forsøgte at ignorere smerten i brystet men den blev værre. En grimasse der dårligt kunne ses i hendes dyriske ansigt viste at det gjorde ondt. Hun vaklede et par skridt men genvandt så sin fulde bevidsthed. Hun snusede dyrisk til luften da et lille bål længere fremme viste sig. Hun krøb sammen mod jorden før hun så yndefuldt hoppede op i et træ. Hendes sorte pels sørgede for at man ikke kunne se hende. Hun duftede og med det samme kunne hun se den bue der havde affyret pilen. Hun forvandlede sig tilbage, men det var en dum ting. Hendes sår blødte kraftigt. Hun ignorerede smerten og hoppede ned til Elena. ” Det er dem ” Hviskede Hun lavt og holdt øje med de to personer der åbenbart spiste..
Elena så på Daniella's sår med store øjne. "Daniella... Dit sår." Sagde hun og pegede på det. "Du kan ikke kæmpe ellers kommer du til at forbløde." Sagde hun og så på hende med bekymrende øjne. Hendes blik faldt mod de drenge der sad ved et bål og til hendes store chok var det nogle hun kendte.
Daniella støttede sig op af et stort egetræ imens såret langsomt helede. ” Det går ” Sagde Hun roligt og sneg sig tættere på drengene imens såret på skift spændte sig og slappede af. Hun blottede blidt sine tænder og kiggede sig over skulderen, hen på Elena. Hun forvandlede sig tilbage til en puma og lagde sig fladt ned mod den kolde jord. Træernes knagen, græssets hvislen, Ildens knitren..
Elena smilede til Daniella og sænkede sin pil og bue. Hun gik normalt hen til drengene mens hun stadig smilede. Hun ville gerne overaske dem med det angreb hende og Daniella havde tænkt sig ig lave. De kunne jo ikke se Daniella som forsvandt i mørket så hun kunne bare holde lav profil og når tiden var inde kunne Daniella springe frem og hun kunne tage sin kniv frem.
Daniella var en smule forvirret da Elena afslappet gik hen til drengene men forstod med det samme planen selvom den hang lydløs i luften. Hun lod sig glide længere ned mod jorden og hendes sorte pels glitrede i natten. Hun blottede svagt sine tænder og hendes øjne blev mere grønne i det, mere spændte og fjendtlige. Drengene kiggede ikke engang op, de havde ikke hørt Elena komme hen mod dem..
Elena listede om bag drengene og da hun var hende ved dem tog hun sin bue og en pil fra tasken og spændte den. Hun sparkede dem i ryggen så de faldt ned på maven. "Lig stille eller jeg fyrer min pil af." råbte hun næsten til dem og de lå mussestille og rørte slet ikke en lillefinger. Man kunne se de var helt skræmt og var i fuld gang med at blive gennemblødt af sved.
Side 2 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Don't call Elena! Don't you DARE to! ~ Elena
» Happy New Year! ^^
» Oh.. This i different - Elena.
» Please don't ask ~ Elena
» What a day... - Elena
» Happy New Year! ^^
» Oh.. This i different - Elena.
» Please don't ask ~ Elena
» What a day... - Elena
Side 2 af 2