Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
Emne med en søn af Ares?
4 deltagere
Side 1 af 1
Emne med en søn af Ares?
Ja så er det blevet min tur til at spørge! Jeg har lyst til at skrive et emne med flere af jer fantastiske halvguder! Om det så er døtre af Athene eller sønner af Zeus! Jeg søger det hele til Matt, så det er kun jer som sætter grænserne! Om det så er tætte-venner, fjender you name it!
Lidt fact om Matt.
Han er den stereotype Ares' søn, han træner meget, han er meget obs på at alt han gør er perfekt. Også er han en anelse arrogant og selvglad.
Men!! Som alle andre har han også en anden side, han elsker at hænge ud med folk som har samme indstilling som ham. Og af og til så kan han gå amok og drikke en god sjat (man er vel teenager! ).
Lidt fact om Matt.
Han er den stereotype Ares' søn, han træner meget, han er meget obs på at alt han gør er perfekt. Også er han en anelse arrogant og selvglad.
Men!! Som alle andre har han også en anden side, han elsker at hænge ud med folk som har samme indstilling som ham. Og af og til så kan han gå amok og drikke en god sjat (man er vel teenager! ).
Matt- Fulde navn : Matthew 'Matt' O'Connor
Antal indlæg : 80
Sv: Emne med en søn af Ares?
Jeg vil gerne. For tiden har jeg ikke så meget tid, men hvis jeg nu havde flere emner at svare i vil jeg nok være her mere, hvilket jeg gerne vil. Så jeg er frisk! Send endelig en pm hvis du vil!
Dionte- Fulde navn : Dionte Anderson
Antal indlæg : 55
Vil gerne have et emne med dig Aviaayâ er datter af Athene. Af personlighed er hun ret ligeglad med andre end dem hun har nært, dem hun ved der er loyale venner af hende. Mod dem er hun venlig og en fantastisk ven, men mod andre er hun kold, overfladisk og snobbet. Det har meget at gøre med at hun er opvokset i lejren og følt sig uønsket af sin mor som lille. Ja, så hvis du tør springe ud i et emne med mig, så er jeg frisk
Jade- Fulde navn : Jade Mason
Alder : 30
Antal indlæg : 12
Jeg vil gerne emne med dig, Matt
Skal jeg fortælle lidt om Ellie? Hm. Ellie er datter af Zeus og er generelt en meget energisk pige, der elsker at smile og grine. Hun har dog et stort temperament, og det er ikke lige altid, det er så let at holde tilbage. Hun elsker at møde nye mennesker.
Skal jeg fortælle lidt om Ellie? Hm. Ellie er datter af Zeus og er generelt en meget energisk pige, der elsker at smile og grine. Hun har dog et stort temperament, og det er ikke lige altid, det er så let at holde tilbage. Hun elsker at møde nye mennesker.
Gæst- Gæst
hej matty boy
hvis du stadig søger vil jeg da meget gerne emne med dig
hvis du stadig søger vil jeg da meget gerne emne med dig
Josephine- Fulde navn : Josephine Kelly Vasylchenko
Alder : 27
Antal indlæg : 26
Det er jeg! Nogle ideer?
how nice!
uhh det er jo straks den svære den...da Josephine er relativ ny, så kan jeg vil sige jeg vil søge det hele....hvad med at de evt. starter som venner/bekendte også kan vi jo se hvad der sker?
uhh det er jo straks den svære den...da Josephine er relativ ny, så kan jeg vil sige jeg vil søge det hele....hvad med at de evt. starter som venner/bekendte også kan vi jo se hvad der sker?
Nu får jeg en ide!
Hvis hun er relativt ny, så kunne Matt måske have fået ansvaret med at vise hende rundt?
Hvis hun er relativt ny, så kunne Matt måske have fået ansvaret med at vise hende rundt?
sure det lyder da fint, altså hun har været der i et år, men hun har ikke haft meget tid med at kigge rundt...så jo det virker som en fin ide
kunne du evt. lave?
kunne du evt. lave?
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina
» Please don't ask ~ Elena
2/4/2021, 23:59 af André
» Surprise ~ Annabeth