Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Opdateringer og en ny idé! Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Opdateringer og en ny idé! Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Opdateringer og en ny idé! Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Opdateringer og en ny idé! Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Opdateringer og en ny idé! Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Opdateringer og en ny idé! Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Opdateringer og en ny idé! Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Opdateringer og en ny idé! Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Opdateringer og en ny idé! Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Opdateringer og en ny idé!

Go down

Opdateringer og en ny idé! Empty Opdateringer og en ny idé!

Indlæg af Elena 9/8/2014, 14:29

Halløj alle halvguder og halvgudinder!


Jeg vil gerne meddele, at jeg har ladt de ubrugte faceclaims blive slettet fra listen. Afstemning blev 14-02. I er mere end velkommen til selv at tage et kig på den nu opdaterede faceclaim liste! ^^

Noget andet er, at jeg har tænkt over det med lærer herinde. Nogle mener at der ikke er lærer i bøgerne, men der er jeg nød til at være uenig. Man bliver blandt andet introduceret til en fægtelærer senere hen, så derfor mener jeg at vi sagtens kan have nogle lærer herinde. Vi har haft nogle få længe, men det har aldrig rigtig været officielt. Jeg følte også at det kunne være sjovt, nu hvor vi allerede har vejleder. Så bliver det måske også sjovere for nogle brugere at spille på deres karaktere. Dog har jeg ikke valgt om der skal være en såkaldt "leder" for lærerene endnu ligesom der er for vejlederne (præfekt). Det finder jeg ud af senere hen. Lærerene kommer ikke til at virke som en form for "hjælp" til nye brugere. Det er stadig vejlederne! At være lærer er mere at have en titel. Dog kan det være at jeg finder ud af noget senere hen, så lad det nu ikke stoppe jer!
Jeg kunne godt tænke mig at I brugere var med til at bestemme hvilke fag der skal være, så derfor er I velkomne til at smide et svar på den her tråd, eller I kan sende en PM til mig Very Happy
Er man allerede vejleder må man gerne sige op og ansøge om at blive lærer.

For at være lærer skal man indsende en ansøgning til mig, ligesom med vejlederne.



FOR AT VÆRE LÆRER SKAL MAN:


Være et aktivt medlem af siden (både på chat og i emner)
Éns karakter skal være mindst 25 eller over
Være erfaren med universet vi spiller i
Være erfaren med græsk mytologi

Grunden til at man også skal være aktiv i chatten, er fordi at det er nemmere at være aktiv på den måde. Man kan miste kreativitet for sine emner, eller éns emnepartner er på ferie, men chatten er der altid.



FOR AT BLIVE LÆRER SKAL MAN:


Sende en PM til mig hvor titlen er, "Ansøgning om at blive lærer" hvori der skal stå:

Dit fuldenavn (herinde)
Din alder (herinde)
Hvor lang tid du har været på siden
Hvilket fag du vil undervise i
Hvorfor du vil være lærer

OBS!!! Husk at hvis du er lærer er din karakter det også, så er du barn af Zeus skal du nok ikke undervise i musik.

Jeg håber virkelig at se en masse ansøgninger! HOLD JER ENDELIG IKKE TILBAGE!

Det sidste er at jeg stadig mangler vejledere for Afrodite og Demeter. Hvis man vælger at ændre sin gudforælder for at blive vejleder, er det helt fint. Bare man stadig udfylder kravene.

Vil du være vejleder? klik her



Det var vidst det!


Fortsat god dag og ansøg, ansøg, ansøg!

Elena,
Datter af Athene og admin på Halvblodslejren
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum