Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan

År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Find åbne (ubesvarede) tråde Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Find åbne (ubesvarede) tråde Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Find åbne (ubesvarede) tråde Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Find åbne (ubesvarede) tråde Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Find åbne (ubesvarede) tråde Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Find åbne (ubesvarede) tråde Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Find åbne (ubesvarede) tråde Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Find åbne (ubesvarede) tråde Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Find åbne (ubesvarede) tråde Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Find åbne (ubesvarede) tråde

2 deltagere

Go down

Find åbne (ubesvarede) tråde Empty Find åbne (ubesvarede) tråde

Indlæg af Eirene 11/8/2014, 12:29

Jeg har lagt mærke til at det på denne side ikke er helt så nemt at få startet en tråd op som jeg syntes det plejer at være? Til trods for at jeg både har skrevet en tråd hvor der meget tydeligt står [åben] og har skrevet under søgning at jeg gerne vil skrive til alle, så er der stort set ikke kommet nogen henvendelser og slet ingen svar på tråden - kun 8 har kigget.
Jeg ved ikke om det bare er fordi denne her side er anderledes, men jeg savner lidt et sted hvor man hurtigt kan kigge efter åbne og ubesvarede tråde. Derfor tænker jeg om man ikke kunne lave et board til netop dette formål?

Jeg tænker at man kunne gøre det så hver karakter får oprettet en tråd under boarded, nu tager jeg lige Eirene, min egen som eksempel på hvordan det måske kunne se ud

Jeg tænker at titlen kan ære valgfri eller måske bare ens karakters navn, eksempelvis:
Eirenes tråde

Når jeg har skrveet titlen, så er det jo lidt svært for andre at se om jeg rent faktisk har nogen tråde åbne lige for tiden, derfor tænker jeg om man kunne gøre følgende, hvis jeg eksempel har 3 tråde åbne som der endnu ikke er svaret på, eller hvor der søges endnu en/en ny at skrive med.
Det kunne se sådanher ud:

Eirenes tråde [3]

Så ved folk at der er 3 åbne tråde og man slipepr for at kigeg en masse igennem som egnelig ikke er noget.
under det emne man har oprettet poster man så linksne til de åbne tråde, eventuelt med en lille beskrivelse eller lignende. Når der så er en som 'Hei, den svarer jeg da på!' Og går ind og svarer, så går man ind i tråden, trykker 'edit' hvorefter man fjerner linket til den nu optagede tråd, og ændrer 'Eirenes tråde [3]' til i stedet for at være 'Eirenes Tråde [2]'

Bare nogen tanker her fra, men tror i det ville kunne fungere?
Eirene
Eirene

Fulde navn : Eirene Maiara
Antal indlæg : 9

Tilbage til toppen Go down

Find åbne (ubesvarede) tråde Empty Sv: Find åbne (ubesvarede) tråde

Indlæg af Connor 14/8/2015, 13:29

Connor
Connor
Admin

Fulde navn : Connor Parker
Alder : 25