Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
Al's Emnesøgning
Side 1 af 1
Al's Emnesøgning
Godaften kære hybrider,
Som du sikkert har gættet er jeg på jagt efter flere emner!
Min karakter er netop kommet til halvblodslejren og har derfor en hel ren tavle hvad angår alt. Der kan derfor godt bruges venner, fjender og folk han bor sammen med samt træner med. Det er altså kun fantasien der sætter grænser. Et muligt romantisk emne er der også mulighed for, men hans humør er ikke lige for tiden til det. Det er altså ikke sjovt at blive sendt på campingplads uden hverken telt eller toilettaske
Anyways, jeg søger alt, så smid mig en besked her eller over PM systemet og jeg skal svare så hurtigt som muligt. Plots er jeg altid åben overfor og kan bedst lide hvis vi kan aftale en måde hvorpå emnet starter, men derfra kan alt jo ske
- Alex or just Al
Som du sikkert har gættet er jeg på jagt efter flere emner!
Min karakter er netop kommet til halvblodslejren og har derfor en hel ren tavle hvad angår alt. Der kan derfor godt bruges venner, fjender og folk han bor sammen med samt træner med. Det er altså kun fantasien der sætter grænser. Et muligt romantisk emne er der også mulighed for, men hans humør er ikke lige for tiden til det. Det er altså ikke sjovt at blive sendt på campingplads uden hverken telt eller toilettaske
Anyways, jeg søger alt, så smid mig en besked her eller over PM systemet og jeg skal svare så hurtigt som muligt. Plots er jeg altid åben overfor og kan bedst lide hvis vi kan aftale en måde hvorpå emnet starter, men derfra kan alt jo ske
- Alex or just Al
Alex- Fulde navn : Alexander Richardson, bliver kaldt Alex og Al.
Antal indlæg : 4
Lignende emner
» Emnesøgning...
» Is anyone there? [emnesøgning]
» Emnesøgning.
» Aye! Emnesøgning!
» Emnesøgning fra den lille xD
» Is anyone there? [emnesøgning]
» Emnesøgning.
» Aye! Emnesøgning!
» Emnesøgning fra den lille xD
Side 1 af 1