Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Lets do this - Josephine Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Lets do this - Josephine Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Lets do this - Josephine Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Lets do this - Josephine Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Lets do this - Josephine Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Lets do this - Josephine Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Lets do this - Josephine Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Lets do this - Josephine Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Lets do this - Josephine Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Lets do this - Josephine

2 deltagere

Go down

Lets do this - Josephine Empty Lets do this - Josephine

Indlæg af Matt 2/10/2014, 15:50

Tid: 13.00
Sted: Hovedbygningen
Omgivelser: En masse halvguder som går forbi hovedbygninen
Vejr: Solen skinner, det er vel omkring 16-18 grader. Dog kan man ane mørke skyer i det fjerne.
Påklædning: Hvid tank top, sorte jeans, bronze brystplade.

...Et par timer tidligere...
Chiron stod ved Ares-hytten og ude foran stod næsten alle Ares børnene. "Jeg leder efter Matthew O'Connor, nogen der kan fortælle mig, hvor han er?" Chiron blev afbrudt af Ares børnene som grinte, Matt var lige kommet tilbage fra sin træning, som stort set foregik over hele lejren.
*..Oh crap...* tænkte Matt for sig selv, idet Chiron sendte Ares børnene væk.
"Lige meget hvad du tror jeg har gjrot så har jeg ikke gjort det Chiron! Han var selv ude om det" Protesterede Matt. Chiron rystede på hoved "Du skal vise en halvgud rundt".
Matt blev grebet af en pludselig vrede.. Det var altid ham som skulle vise de nye rundt.. Ja han havde været i lejren længere end de fleste, men det betød ikke at det skulle være ham hver gang!
"Jeg gør det ikke Chiron! Hvorfor mig?! Kan du ikke bare få Elena til det, hun er meget bedre til det der med at være pædagogisk! Det er så uretfærdigt det var også mig sidste gang! Kan du huske ham den sidste?? Ham Athene sønnen??" Trods Matts 19 år, så opførte han sig som en på 5 år der ikke fik sin vijle.
"Du SKAL og du kommer til at være den bedste tur nogen sinde!" sagde Chiron med en stemme som ikke skulle modsiges. Der var ikke så meget andet at gøre...

Matt kom gående op mod hovedbygningen. Han have sin sædvanlige hvide tank top og hans sorte jeanse. Over tank toppen havde Matt sin standard græske bronze brystplade, på ryggen havde han sin to bedste sværd og på skinnebenene havde han bronzeplader som skulle beskytte han skinneben fra diverse angreb. Nok var der ingen fare på fare, men som mange andre Ares børn, så følte Matt sig hjemme i rustningen. Kort inden han skulle mødes med halvguden mødtes han med Chiron.
"Hvad har jeg at arbejde med?" hviskede matt lavt til Chiron. Chiron udpegede en pige blandt halvguderne.  "Josephine Kelly Vasylchenko, datter af Morfeus og har været her i cirka et år."
Fedt fedt fedt.... Matt gik hen mod pigen. Han fandt et lille kort frem.
"Hej mit navn er Matthew. Jeg er søn af Ares, og jeg skal være din guide de næste par dage. Det betyder at det er mit job at vise dig hvordan tingene gøres her." Da han var færdig med at læse kiggede han sig over skulderen.. Chiron var væk.. Så flåede Matt kotet i stykker. "Som sagt jeg er Matthew, men du kan kalde mig Matt" han rakte hende hånden og smilede blidt til hende. "Skal vi komme igang?"
Matt
Matt

Fulde navn : Matthew 'Matt' O'Connor
Antal indlæg : 80
Join date : 01/02/12
Bosted : Ares hytte, ellers new york

Tilbage til toppen Go down

Lets do this - Josephine Empty Sv: Lets do this - Josephine

Indlæg af Josephine 2/10/2014, 20:17

Påklædning En straks sort tanktop, et par leggings, derudover har hun et par sorte ballerinaer på, derudover har hun en brunlig cardigan på

Hun stod spændt og ventede. Nok havde hun været her et år, men hun havde brugt meget af tiden gemt væk i sin hytte, så hun havde knap været ude eller direkte bare fået set sig om. Nu hvor hun så var gravid, var det vel også på tide hun tog sig sammen og fik set sig omkring, dog havde hun aldrig været god til det med bare at gå omkring. Man kunne sige det var en bieffekt ved at havde boet på gaden så længe som hun nu engang havde. Hun havde været vant til, at der var steder hvor man bare ikke gik ind. Så efter en aftale med Chiron fik han aftalt med en af de andre halvblods børn at vedkommende skulle vise hende rundt.
Hun håbede blot på det bedste, men tog hvad end der blev smidt imod hende også selvom det måske var en type der ville få selv Dylan til at virke blid. Dog da vedkommende endelig kom hen mod hende, fik hun betragtet ham en smule. Hvem end han var, så følte hun nærmest det skreg ud af ham, at han var en af Ares børn...hvilket gjorde hende en smule bekymret og ubevidst lagde hun sin hånd mod maven, som i den grad her i dag var tydelig. Da hendes tanktop ikke just var særlig løs, sad den fint over bullen der viste sig stolt frem på den nederste del af hendes mave.
Hun lagde hovedet på skrå og betragtede ham stille som han kom nærmere, og da han bekræftede han i den grad var en søn af Ares, trådte hun et skridt tilbage, næsten som frygtede hun det værste fra ham, hvilket også var tydeligt i hendes øjne. Hun havde i sin tid på gaden mødt en hel del store brød, og mange af dem virkede da venlige i starten, med smilende og de venlige kommentarer, men oftest var de alle ens og alle lige voldelige hvis de fik et nej. Hun nikkede kort, men holde dog alligevel et par mistænksomme blå øjne mod ham, han kunne sikkert være den sødeste fyr i hele verden, men hun kendte ham ikke og med en baby i maven skulle hun gøre alt for at holde sin lille søn i sikkerhed, på trods af der stadig var mange måneder til han blev født. Hun for sammen da han med et rakte sin hånd frem mod hende, men om ikke andet trykkede hun sin kolde lille hånd i hans "mig en fornøjelse, jeg hedder Josephine" fra første ord plejede folk som regel at regne ud Amerika nok ikke var hendes hjemland, men derimod havde den karakteristiske irske accent stadig fast i hende, og afslørede hendes hjemland allerede ved det første ord. Stadig med en smule påpasselighed nikkede hun og fulgte stille med ham
Josephine
Josephine

Fulde navn : Josephine Kelly Vasylchenko
Alder : 26
Antal indlæg : 26
Join date : 21/10/12
Bosted : Lejren

Tilbage til toppen Go down

Lets do this - Josephine Empty Sv: Lets do this - Josephine

Indlæg af Matt 5/10/2014, 21:40

Noget af det første Matt lagde mærke ti,l da han så Josephine var maven. Han valgter ikke at sige noget, eller kommenterer det, det måtte vel væres hendes egen beslutning. Også det faktum at matt faktisk var lige glad, det var trods alt hendes egen beslutning.
Matt havde flere gange oplevet at andre halvguder var blevet en smule indimideret af hans udseende, men det kom som regel over det rimelig hurtigt, og plejede ikke at så bange når han rakte hånden frem for at hilse... Men skid hul i det, hun var jo semi-ny. Men på den anden side kunne Matt godt forstå dem. Han relativt høj, relativt bred skuldret også gik han stort set altid rundt i sin rustning.
Også havde Matt også fået tilegnet sig et ry for at være en temperamentsfuld ung mand, som man trods alt kunne tage alvorligt.

'Mig en fornøjelse' Matt grinte lidt for sig selv over det, hun så jo næsten ud til at være rædselsslagen for ham. "Mener du virkelig det? Eller prøver du bare på at være høflig?" grinte Matt. Matt tog ikke tingene så hårdt, han var som han var og sådan var det bare. Han kunne forestille sig hvis han var søn af Afrodite eller søn af en anden 'tøse'-gud, ville han måde være mere følsom og nærtagende.
Matt satte retning mod staldene, smedjen og alt var er nu ellers var i den retning. Han satte farten ned så han gik ved siden af hende.
"Chiron siger at du har været her i et år, hvad har du set? Så vi undgår at se noget du kender alt for godt til... Også bliver mit job meget meget nemmere, og vi kan begge komme tilbage til hvad vi lavede inden" sagde Matt og små grinte lidt.
Matt havde, som udgangpunkt, altid været en meget glad og sjov fyr at hænge ud med. Medmindre man kom på hans dårlige side, som stort set alle Athene-børnene var.
Matt
Matt

Fulde navn : Matthew 'Matt' O'Connor
Antal indlæg : 80
Join date : 01/02/12
Bosted : Ares hytte, ellers new york

Tilbage til toppen Go down

Lets do this - Josephine Empty Sv: Lets do this - Josephine

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum