Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Kære lejrdeltagere!!! Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Kære lejrdeltagere!!! Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Kære lejrdeltagere!!! Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Kære lejrdeltagere!!! Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Kære lejrdeltagere!!! Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Kære lejrdeltagere!!! Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Kære lejrdeltagere!!! Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Kære lejrdeltagere!!! Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Kære lejrdeltagere!!! Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Kære lejrdeltagere!!!

Go down

Kære lejrdeltagere!!! Empty Kære lejrdeltagere!!!

Indlæg af Connor 14/8/2015, 11:18

Kære, medlemmer!


Man kan på en eller anden måde godt sige, at jeg er tilbage igen.
- Nå, videre: Eftersom jeg mistede lysten til min kære side mange måneder tilbage og lod, mere eller mindre, Elena overtage siden, så er jeg endnu en gang tilbage. Jeg kan simpelthen ikke lade være! Jeg er så stolt af min side og hvad den har opnået. Det gør mig så glad at kunne sige, at det her er oprindeligt min egen side og er min side. Og det hele er takket være jer alle sammen!!

, nu skal vi rigtig hygge os igen! Laughing
Siden er ikke så aktiv mere og det er sådan en stor skam! Derfor, så har jeg planer om, at starte siden op "igen" og prøve at gøre den lige så aktiv, som tidligere hen. Jeg ved ikke om det er fordi, at Percy Jackson-serien ikke er så fremme lige for tiden?
Men derfor synes jeg ikke, at siden her skal blive glemt. No matter what!

Jeg er i gang med at ændre lidt på layoutet og ting og sager her på siden. Sig endelig til, hvis I har nogle idéer til layoutet, gerne vil hjælpe, idéer til farver, osv. Skriv også gerne et opslag, hvis I har nogle idéer til selve siden. Det kunne den godt bruge! Jeg har selv en eller to idéer, som jeg vil prøve at få op at køre.

I kan derfor enten skrive til Elena og jeg, formoder jeg. Jeg har stadig min højre hånd, Elena, ved min side og jeg er sikker på, at jeg ikke kan styre denne side uden hende I love you I love you

Håber I alle har det godt - hvor end I befinder jer henne, og jeg håber, I vil være med til at starte Halvblodslejren op endnu en gang og være så aktive, som overhovedet muligt! Det er så lækkert at se, at der stadig er nogle, der søger emner og andre, som svarer i disse forums. dejligt!!

HUSK HUSK HUSK!! At sende en PM med jeres faceclaim eller hvis I ændrer faceclaim!

Mange knus og kys, Connor!
Connor
Connor
Admin

Fulde navn : Connor Parker
Alder : 25
Antal indlæg : 500
Join date : 21/12/11
Bosted : Halvblodslejren, Long Island / New York City med sin mor

https://halvblodslejren.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum