Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
SÅ FOR HADES! I'M BACK FOR REAL!
2 deltagere
Halvblodslejren :: Dit hjørne :: Frisnak
Side 1 af 1
SÅ FOR HADES! I'M BACK FOR REAL!
Så for Hades, mine vidunderlige halvguder og gudinder!
Jeg har efter en lang on/off pause valgt at komme tilbage.. Og forhåbenligt blive..!
Dette betyder ikke jeg bliver monster aktiv, men at det bliver mere regelmæssigt..
Pt er jeg ved at skulle flytte, og jeg glæder mig, men det kommer til at tage sin tid at finde på plads i min nye lejlighed (med kjæresten min).
Jeg håber alle mine gamle venner kan huske mig og vil tage godt imod mig (Elena må gerne give mig en flad... Og hvis andre ønsker at gøre det samme, så har I nok en god grund)
Dette betyder også, at jeg (forhåbenligt) er vejleder for min kære faders børn, og vil gøre mere indenfor dette felt. Så bødre og søstre, kontakt mig gerne!
Jeg håber også at alle fremtidige nye venner og fjender vil tage imod mig med åbne arme, og lad os så se at få gang i gamle André igen! (Underlig lyst til at skåle ._.' )
God weekend derude, guys!
André out ^^
Jeg har efter en lang on/off pause valgt at komme tilbage.. Og forhåbenligt blive..!
Dette betyder ikke jeg bliver monster aktiv, men at det bliver mere regelmæssigt..
Pt er jeg ved at skulle flytte, og jeg glæder mig, men det kommer til at tage sin tid at finde på plads i min nye lejlighed (med kjæresten min).
Jeg håber alle mine gamle venner kan huske mig og vil tage godt imod mig (Elena må gerne give mig en flad... Og hvis andre ønsker at gøre det samme, så har I nok en god grund)
Dette betyder også, at jeg (forhåbenligt) er vejleder for min kære faders børn, og vil gøre mere indenfor dette felt. Så bødre og søstre, kontakt mig gerne!
Jeg håber også at alle fremtidige nye venner og fjender vil tage imod mig med åbne arme, og lad os så se at få gang i gamle André igen! (Underlig lyst til at skåle ._.' )
God weekend derude, guys!
André out ^^
André- Fulde navn : André Jullian Skellington
Alder : 29
Antal indlæg : 131
Lignende emner
» A monster? Like.. For real? - Clarisse.
» That's a real girl - Felicia
» Swimming lessons? For real? - Dylan
» Så for Hades!
» Guden Hades
» That's a real girl - Felicia
» Swimming lessons? For real? - Dylan
» Så for Hades!
» Guden Hades
Halvblodslejren :: Dit hjørne :: Frisnak
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum