Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
Ish, sorry guys.
3 deltagere
Side 1 af 1
Ish, sorry guys.
Hey, jeg ved godt at jeg lige har oprettet en søgning, men jeg kom lige på en skidegod idé, som jeg virkelig har brug for at komme af med. Jeg kunne selvfølgelig tilføje det her til min forrige søgning, men jeg ved at dem der har været interesseret allerede har kigget, så i må virkelig undskylde at jeg sådan spammer.
Men altså, jeg har brug for en dreng! Men det skal ikke være en kæreste, flirt eller noget i den dur. Det skal være en dreng, Charlie bliver forelsket i, men han skal ikke være forelsket i hende. Det betyder ikke at han skal være ond eller noget, de kan sagtens være venner, men Charlie bliver forelsket i ham, og han ser slet ikke hende på den måde. Det må gerne være en dreng der allerede har en kæreste herinde på siden, for der skal jo ikke ske noget mellem dem? Det er bare det Charlie ønsker. Måske kunne Charlie godt finde på at kysse ham, men så må han jo skubbe hende væk, men det kan vi jo altid aftale nærmere om. Jeg har brug for en der kan ødelægge Charlies stolthed, og som kan fjerne lidt af hendes kæphøjhed over for de andre.
- Det betyder ikke at Charlie ikke på et tidspunkt vil have en kæreste - som rent faktisk kan lide hende, det kan sagtens komme hen af vejen, men jeg synes simpelthen at det her var så spændende at jeg var nødt til at dele det med jer!
Skriv hvis du på nogen måde er interesseret, og så kan vi jo aftale nærmere over pm.
Håber ikke i er gået træt i den lange tekst, og så håber jeg da at der er nogen der kan se det spændende i min idé :-)
Love.
Men altså, jeg har brug for en dreng! Men det skal ikke være en kæreste, flirt eller noget i den dur. Det skal være en dreng, Charlie bliver forelsket i, men han skal ikke være forelsket i hende. Det betyder ikke at han skal være ond eller noget, de kan sagtens være venner, men Charlie bliver forelsket i ham, og han ser slet ikke hende på den måde. Det må gerne være en dreng der allerede har en kæreste herinde på siden, for der skal jo ikke ske noget mellem dem? Det er bare det Charlie ønsker. Måske kunne Charlie godt finde på at kysse ham, men så må han jo skubbe hende væk, men det kan vi jo altid aftale nærmere om. Jeg har brug for en der kan ødelægge Charlies stolthed, og som kan fjerne lidt af hendes kæphøjhed over for de andre.
- Det betyder ikke at Charlie ikke på et tidspunkt vil have en kæreste - som rent faktisk kan lide hende, det kan sagtens komme hen af vejen, men jeg synes simpelthen at det her var så spændende at jeg var nødt til at dele det med jer!
Skriv hvis du på nogen måde er interesseret, og så kan vi jo aftale nærmere over pm.
Håber ikke i er gået træt i den lange tekst, og så håber jeg da at der er nogen der kan se det spændende i min idé :-)
Love.
Charlie- Fulde navn : Charlie Camille Shyan
Antal indlæg : 114
Bosted : Dionysoshytten - Eller Seattle hos min mor og far(eller, den mand jeg er opvokset med)
Sv: Ish, sorry guys.
Lyder spændende, men med mindre Charlie har tænkt sig at blive lesbisk, så kan jeg desværre ikke hjælpe dig ^^'
Amber- Fulde navn : Amber Jones.
Alder : 28
Antal indlæg : 20
Det lyder da sjovt ^^
Melder mig gerne
Melder mig gerne
Zach- Fulde navn : Zachary Blake Carson
Antal indlæg : 50
Desværre Amber, selvom det egentlig også kunne være et sjovt plot :-)
Fint Zach, skriver lige en pm til dig!^^
Fint Zach, skriver lige en pm til dig!^^
Charlie- Fulde navn : Charlie Camille Shyan
Antal indlæg : 114
Bosted : Dionysoshytten - Eller Seattle hos min mor og far(eller, den mand jeg er opvokset med)
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina
» Please don't ask ~ Elena
2/4/2021, 23:59 af André
» Surprise ~ Annabeth
12/7/2020, 07:11 af André
» Fravær ~ André
19/5/2020, 20:06 af Annabeth
» Connors fravær!
10/5/2020, 17:04 af May