Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan

År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Ish, sorry guys. Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Ish, sorry guys. Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Ish, sorry guys. Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Ish, sorry guys. Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Ish, sorry guys. Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Ish, sorry guys. Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Ish, sorry guys. Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Ish, sorry guys. Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Ish, sorry guys. Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Ish, sorry guys.

3 deltagere

Go down

Ish, sorry guys. Empty Ish, sorry guys.

Indlæg af Charlie 7/3/2012, 20:25

Hey, jeg ved godt at jeg lige har oprettet en søgning, men jeg kom lige på en skidegod idé, som jeg virkelig har brug for at komme af med. Jeg kunne selvfølgelig tilføje det her til min forrige søgning, men jeg ved at dem der har været interesseret allerede har kigget, så i må virkelig undskylde at jeg sådan spammer.

Men altså, jeg har brug for en dreng! Men det skal ikke være en kæreste, flirt eller noget i den dur. Det skal være en dreng, Charlie bliver forelsket i, men han skal ikke være forelsket i hende. Det betyder ikke at han skal være ond eller noget, de kan sagtens være venner, men Charlie bliver forelsket i ham, og han ser slet ikke hende på den måde. Det må gerne være en dreng der allerede har en kæreste herinde på siden, for der skal jo ikke ske noget mellem dem? Det er bare det Charlie ønsker. Måske kunne Charlie godt finde på at kysse ham, men så må han jo skubbe hende væk, men det kan vi jo altid aftale nærmere om. Jeg har brug for en der kan ødelægge Charlies stolthed, og som kan fjerne lidt af hendes kæphøjhed over for de andre.
- Det betyder ikke at Charlie ikke på et tidspunkt vil have en kæreste - som rent faktisk kan lide hende, det kan sagtens komme hen af vejen, men jeg synes simpelthen at det her var så spændende at jeg var nødt til at dele det med jer!

Skriv hvis du på nogen måde er interesseret, og så kan vi jo aftale nærmere over pm.

Håber ikke i er gået træt i den lange tekst, og så håber jeg da at der er nogen der kan se det spændende i min idé :-)

Love.
Charlie
Charlie

Fulde navn : Charlie Camille Shyan
Antal indlæg : 114
Bosted : Dionysoshytten - Eller Seattle hos min mor og far(eller, den mand jeg er opvokset med)

Tilbage til toppen Go down

Ish, sorry guys. Empty Sv: Ish, sorry guys.

Indlæg af Amber 7/3/2012, 21:21

Lyder spændende, men med mindre Charlie har tænkt sig at blive lesbisk, så kan jeg desværre ikke hjælpe dig ^^'
Amber
Amber

Fulde navn : Amber Jones.
Alder : 28
Antal indlæg : 20

Indlæg af Zach 7/3/2012, 21:22

Det lyder da sjovt ^^
Melder mig gerne
Zach
Zach

Fulde navn : Zachary Blake Carson
Antal indlæg : 50

Indlæg af Charlie 7/3/2012, 21:40

Desværre Amber, selvom det egentlig også kunne være et sjovt plot :-)

Fint Zach, skriver lige en pm til dig!^^
Charlie
Charlie

Fulde navn : Charlie Camille Shyan
Antal indlæg : 114
Bosted : Dionysoshytten - Eller Seattle hos min mor og far(eller, den mand jeg er opvokset med)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum