Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
pain and happiness - Page 4 Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
pain and happiness - Page 4 Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
pain and happiness - Page 4 Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
pain and happiness - Page 4 Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
pain and happiness - Page 4 Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
pain and happiness - Page 4 Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
pain and happiness - Page 4 Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
pain and happiness - Page 4 Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
pain and happiness - Page 4 Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

pain and happiness

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 14/5/2012, 18:55

Ashley gik over og lagde armene om ham mens jeg talte. Hun så mildest talt målløs ud og hun stod bare og nussede hans ryg, for at vise, at hun var der for ham. "Jeg-jeg ved ikke hvad jeg skal sige," hviskede hun og så op på ham. "Jeg er ked af, at du har haft en svær barndom." Hun så blidt og kærligt på ham, stillede sig lidt på tær og kyssede ham blidt og kort.

Hun nikkede lidt, slap ham og fandt en rygsæk frem og pakkede tøj nok til nogle dage, samt nogle diverse ting. Derefter hev hun sit nuværende tøj af og skiftede til noget mere praktisk. Hun havde dog kun lige nået at få shortsene på før han kom ind. Hun stod med ryggen til ham og skyndte sig at tage en ren tanktop på. Da hun vendte sig om mod ham var hun noget rød i kinderne. Hun lavede lidt store øjne og lavede et O med munden af overraskelse. Hun rystede let på hovedet for at klare tankerne og smilede så lidt op til ham. Hun hev elastikken ud ad håret og rodede lidt rundt i det for at få det til at sidde ordenligt. "Vi har stadig tre timers tid før min ven kommer med flyet," hviskede hun blidt og så på ham.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 14/5/2012, 19:12

Jason så på hende ”jeg klarede mig da fint, har ikke fået en skramme, jeg er født til at overleve” smilede han blidt men smerten var stadig i hans ansigt ”jeg har dig nu…. Og mit liv har ændret sig efter jeg kom til lejren… Og endnu mere efter jeg har mødt dig” sagde han og smilede inden han gengældte kysset ganske kort. ”så længe jeg har dig, sker der mig ikke noget” sagde han blidt og smilede til hende med kærligheden malet i ansigtet.

”Jeg pakkede lidt mere, i tilfælde af der skulle blive problemer” Jason så på hende og så hun stod med ryggen til ham uden nogen top på. Han stoppede øjeblikkeligt med at tale og så på hende. ”lidt ekstra våben fra Miranda….. Miranda kan hjælpe os med at få fat i pengene… Hendes mor arbejder i banken. Hun kan få pengene ud.. Og de vil ikke fatte mistanke før det er for sent, og Fernando kan intet gøre.. Da de ikke dræber ansatte.” Miranda er den eneste jeg stoler på udenfor lejren.” sagde han og smilede. ”Jeg skulle have banket på inden jeg gik ind igen” sagde han og mærkede varmen i kroppen. Jason begyndte at gå hen til hende og lagde armene om hende ”det er da god tid, hvad skal vi lave i al den tid?” spurgte han og nussede hende på ryggen ”du virkede overrasket over at jeg så din ryg.. du fortalte du ikke var genert over din krop” smilede han blidt og kyssede hende på kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 14/5/2012, 19:23

Ashley så blidt og kærligt på ham og lagde sine hænder blidt mod hans kinder. Hun nussede ham blidt der og smilede lidt til ham da han snakkede igen. Hun rødmede let og smilede kærligt og varmt til ham. "Og jeg går ingen steder," hviskede hun blidt og kyssede ham så igen.

Hun rødmede lidt mere over hans reaktion og hørte så pigens navn blive nævnt. Miranda. Af en eller anden grund mærkede hun en knugende fornemmelse i brystet af jalousi, men hun ignorerede det bare og smilede lidt til ham. "Det er da godt," sagde hun bare roligt.
Hun smilede større over ham. "Nej, det er okay," hviskede hun og gik ham i møde og puttede sig ind til ham. "Hvad har du lyst til at lave?" spurgte hun med et flirtende smil og blik. "Det er jeg da heller ikke." Hun smilede drillende til ham og nød at mærke hans læber mod sin kind. Hun smilede kærligt til ham og pressede sig tæt ind til ham og nød at mærke hans krop mod sin.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 14/5/2012, 20:04

Jason så på hende og smilede blidt til hende, ”jeg er glad for du ikke vil gå nogen steder” sagde han blidt og smilede stort og glad til hende ”det betyder meget for mig” hviskede han og lagde armene om hende og holdte hende tæt til sig, nussede hendes krop og lukkede sine øjne ”Du skal bare vide hvor meget du betyder for mig Ashley” hviskede han og kyssede hende blidt igen og nussede hendes ryg inderligt.

”Jeg reddede hende fra en voldtægt” sagde han og så ned ”hun har hjulpet mig lige siden… Hun er 20g våben designer. Hun var 15 dengang og jeg var tretten, vi blev venner, og hun hjalp mig med at designe de våben jeg brugte” sagde han blidt og smilede. ”hun er en storesøster, og et super geni” sagde han ”jeg elsker dig” sagde han ”hun er min søster, det tætteste jeg kom på en ven udenfor lejren… Hun hjalp mig bare” sagde han lavt og så ned ”du er den jeg elsker” han så på hende.

”Er du sikker på det er okay?” spurgte han og hentydede til hendes reaktion, han holdte hende tæt da hun kom tæt nok på. ”det ved jeg virkelig ikke hvad jeg har lyst til. Bare lyst til at hygge mig sammen med dig” sagde han og smilede kærligt. Han nussede hendes kind efter kysset ”det så bare ud som om toppen skule hurtigt på” smilede han blidt og drillende og løftede hende op og gik hen til hendes seng med hende. Han satte sig på den og fik hende ned og ligge ved siden af sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 14/5/2012, 20:24

Ashley smilede varmt og kærligt til ham. "Og det er jeg utrolig glad for," hviskede hun kærligt og fortroligt til ham. Hun pressede sin krop tæt ind til ham og nød det virkelig. Bare at mærke hans krop mod sin. Hun nussede ham i håret og nakken og kyssede ham blidt og inderligt igen.

Hun lyttede bare og smilede lidt over ham. "Okay, okay," sagde hun til sidst med et blidt smil. "Jeg tror på dig, okay?" Hun smilede kærligt til ham og kyssede blidt hans næsetip.

"Jeg er helt sikker," sagde hun med et varmt og kærligt smil. Hun klukkede blidt over ham. "Så er vi to." Hun kyssede ham kort. Hun lo over ham. "Den kan da hurtigt komme af igen," hviskede hun flirtende og drilsk. Hun blev igen lidt overrasket da han løftede hende op og rødmede over det. Hun lagde hurtigt sine arme og ben om ham og slap først da han havde fået dem begge ned at ligge. Hun puttede sig tæt ind til ham og kyssede ham så langsomt.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 14/5/2012, 20:52

Jason så på hende, et varmt og lykkeligt smil bredte sig over hans læber. ”Det er dejligt, fantastisk” sagde han og drejede hende en om gang rundt og smilede. Han mærkede hvad hun gjorde og smilede virkelig stort og lukkede nydende øjnene ”dette her det er dejligt” sagde han lavt til hende og kyssede hende ved øret. Hans læber fandt hendes øreflip.

”godt” sagde han ”for jeg elsker dig” sagde han og smilede da hun kyssede hans næse tip ”hold op” grinte han ”det der kilder” grinte han ”du skal virkelig se hendes våben, vi snakker mesterværker… Og hun er og gift” sagde han for at dræbe den sidste rest af jalousi hos hende ”hendes mand er advokat” sagde han og smilede ”og 30” han rystede kort på hovedet.

”det er godt. For det virkede ikke sådan” sagde han og grinte drillende og holdte hende tæt ind til sig ”det er godt vi begge er enige” smilede han glad og gengældte hendes kys. ”du burde beholde det på til vi skal sove lille ven” sagde han og smilede… Så sker der ikke noget der ikke skal ske” sagde han og smilede stort, selvom han ville være ligeglad hvis det røg. Han rystede på hovedet for at fjerne de tanker inden han gjorde dumt. Han holdte sig tæt til hende efter de var nede og ligge. Han kyssede igen og trak hende over sig og lukkede øjnene i nydelse. ”Du er virkelig for smuk Ashley” hviskede han mod hendes læber ”jeg kan ikke få dig ud af hovedet” han smilede lidt bag kysset. Det var sandt han kunne ikke få hende ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 14/5/2012, 21:08

Ashley smilede bare større over hans smil og lo da han snurrede hende rundt. Hun lænede sig ind til ham og lo stadig en smule mens hun så op på ham med et lykkeligt blik. "Mmmhh," sukkede hun medgivende og skælvede over hans kys mens hun stadig nussede ham i håret.

Hun smilede lidt over ham og klukkede blidt. "Okay," sagde hun nu bare og smilede roligt til ham.

Hun smilede over ham og lo blidt. Hun satte sig en smule op og et øjeblik efter lå tanktoppen på gulvet og hun puttede sig ind til ham igen. Hun havde en sort BH på med lidt blonder og sådan. Hun lo over ham. "For sent," hviskede hun drillende og flirtende og holdte sig tæt ind til ham. Hun kyssede ham længselsfuldt igen og lod ham trække hende ovenpå ham. Hun smilede bag kysset og kunne tydeligt mærke hendes kinder blive varme. Hun kyssede ham mere ivrigt som svar på hans ord. Hendes hænder sneg sig op i hans hår og rodede rundt i det.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 14/5/2012, 21:26

Jason så ned på hende og smilede blidt og stort da han så hendes smil, Han hørte hendes latter og smilede da han var færdig med at snurre hende rundt. Han smilede da han hørte hende og smilede over hendes lykkelige blik, han vidste hans også strålede af lykke. Han kyssede hende mere inderligt og intenst og skilte sine læber en smule. Han mærkede hendes hænder i sit hår, og pressede hende tættere ind til sig og smilede.

”er du?” han kunne ikke gøre sin sætning færdig og så ned. Han lukkede øjnene og sukkede, hans hånd gled om bag hendes øre, hans fingre begyndte blidt at nusse hende der og så på hende, hans blik søgte hendes øjne.

”Du er bare for meget” sagde han og grinte og smilede til hende. ”Ja jeg kan se det er for sent” sagde han blidt og klukkede han lod sine fingre glide over hendes BH stropper, han lukkede øjnene og smilede flirtende og lagde hovedet på skrå da han åbnede øjnene igen. Han kyssede hende og smilede, hans kys blev dybere og mere længselsfuldt hans hænder gled ned over hendes ryg. ”skal jeg så også tage min egen undertrøje af?” spurgte han og satte sig op, efter han havde fået sat hende i sit skød, hans fingre kørte stadig over hendes ryg, og til BH kanten og ned af ryggen igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 14/5/2012, 21:40

Ashley så på ham og havde for et øjeblik glemt alt andet. Lige nu var der kun de to. Hun smilede stort, varmt og kærligt til ham mens hun lænede sig tættere ind til ham. Hun sukkede nydende over hans kys og havde lukket øjnene mens hun glædeligt kyssede ham igen og hjalp med at gøre kysset dybere og mere længselsfuldt.

"Er jeg hvad?" spurgte hun med et lille blidt smil og lukkede så sine øjne nydende da han begyndte at nusse hende bag øret. Det var virkelig et svagt punkt for hende. Hun mærkede så at han kiggede på hende, så hun åbnede sine øjne og gengældte kærligt hans blik.

Hun lo kærligt over ham og skælvede så over hans berøringer og smilede flirtende igen. Hun smilede varmt og kærligt til ham og nød hvad han gjorde. Hun kyssede ham glædeligt igen og kyssede ham dybere og mere længselsfuldt igen. Hun skælvede ganske let over hans berøringer da det nærmest efterlod varme brændemærker mod hendes ryg. Hun elskede det. Hun smilede stort og kærligt til ham. "Uh, jah, gør det," hviskede hun flirtende og smilede til ham. Hun hjalp ham ved selv at komme op at sidde og lagde sine ben om ham da hun satte sig overskrævs på ham. Hun smilede drilsk til ham da hun lod sine hænder snige sig ind under hans undertrøje og langsomt trække den af ham indtil hun til sidst smed den på gulvet også. Hun lagde så sine arme om ham og kyssede ham længselsfuldt mens hun skælvede endnu mere af nydelse over at mærke hans hud mod sin.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 14/5/2012, 22:09

Jason Så på hende og smilede. Jorden kunne gå under uden han ville lægge mærke til det. Der var kun hende i hans tanker. Hans glæde var for stor til at han ville lægge mærke til noget andet end hende. Hans læber bevægede sig inderligt over hendes læber. Han mærkede hvor tæt de var på hinanden fysisk. Og han kunne ikke være mere lykkelig end han var lige nu. Hans hænder begyndte at glide over hendes krop, op og ned af hendes krop. Som om de aldrig ville holde sig i ro.

”er du sur over at hun kan hjælpe os, og at hun er en veninde?” spurgte han lavt og vidste ikke hvad han ellers skulle sige. Hans fingre forsatte deres nussen bag hendes øre, han smilede til hende, plantede et blidt kys på hendes pande, han lukkede så øjnene igen og pressede hende tættere til sig, hvor at vise hende hvad hun egentlig betød for ham nu.

Jason smilede og så på hende Han var glad for den påvirkning han havde af hende, da han så hendes flirtende smil, kunne han ikke lade være med at sende et tilbage igen. Han så på hende og mærkede forsat hendes læber mod sine, han skilte sine læber endnu mere og mærkede bare hvor meget mere lykkelig han blev ved at være sammen med hende. Han mærkede hende skælve under hans bevægelser og kunne se hun nød det til fulde. Han forsatte de små kærtegn af hendes ryg. Han elskede virkelig den effekt de havde på hinden han men ville passe på med at det ikke gik for vidt og endte galt mellem dem. ”Så du vil altså gerne have jeg tager den af?” spurgte han og smilede flirtende til hende, han mærkede hendes hjælp og lukkede øjnene da hun satte sig til rette hos ham. Da han åbnede dem igen så han hendes drillende smil ”er du sikker på du vil have jeg tager den af?” spurgte han blidt og mærkede hendes ænder snige sig op under undertrøjen. Han mærkede hun fik den af ham, og da den lå på gulvet afslørede det et veltrænet bryst og mave parti som hos en virkelig veltrænet atlet og gymnast. ”nyder du hvad det er?” spurgte han drillende og mærkede hendes kys. Han gengældte det længselsfuldt og mærkede kulden, den behagelige og dejlige kulde der kom fra hende. Den var beroligende. Han nød at mærke hende mod sig. ”Vi skal bare være klar til vi skal af sted” sagde han blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 15/5/2012, 08:31

Ashley gengældte glad og lykkeligt hans blik. Hun vidste nu hvad ægte lykke var nu, nu hvor hun så ind i hans smukke øjne. Hun kyssede ham inderligt og ivrigt igen og nød følelsen af hans læber mod sine egne. Hun skælvede nydende over hans berøringer og ønskede inderligt at det aldrig ville stoppe, hun elskede at mærke hans varme hud mod sin kolde.

"Hvorfor skulle jeg være det?" spurgte hun og så bare roligt på ham med et svagt smil. Hun lænede sig ind til ham med et lille suk.

Hun blev varm over det hele over hans smil og rødmede ganske let i kinderne. Hun kyssede ham dybere og mere længselsfuldt og skælvede stadig af lyst efter ham. Hun havde allerede mistet den sidste lille rest af hendes selvbeherskelse. Hun pressede sin krop indtil ham og nød det, nød at mærke hans varme hud mod sin. Hun smilede mod hans læber. "Jah, det er jeg fuldstændig sikker på," hviskede hun flirtende mens hun begyndte at kærtegne, undersøge, hans nøgne bryst. "Mmmmhh," sukkede hun over hans spørgsmål og så sultent på ham inden hun gengældte kysset længselsfuldt og inderligt. Hun skælvede over at mærke hans varme hud mod sin, det var en virkelig fantastisk følelse.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 15/5/2012, 12:21

Jason så på hende, hans blik voksede bare i glæde og lykke. Hans øjne skinnede. Han havde for længst oplevet virkelig og ægte lykke, vid at indrømme sine følelser for hende, og finde ud af hun gengældte dem. Hans læber legede med hende, en inderlig, og ivrig leg som om hans liv afhang af at han kyssede hende. Han mærkede hun skævede over hendes berøringer. Denne følelse måtte aldrig stoppe, det vidste han, han ville gøre alt for at få den til at vare ved. Så de kunne være lykkelige sammen. Hendes kulde beroligede hans ophidsede varme.

”Det kunne godt være, Jeg ved ikke hvad der foregår oppe i dit hoved, udover hvad du føler for mig, og der er jeg endnu ikke sikker” smilede han og kyssede hende, da hun lænede sig ind mod ham, et suk og støn undslap hans læber.

Han smilede større og grinte blidt da han så hun rødmede ”det er virkelig en fantastisk kulør du får når du rødmer, Det er virkelig smukt til dig” sagde han blidt og smilede skævt. Han mærkede kysset blev dybere og mere længselsfuldt, han gengældte det, mærkede hendes skælven og mærkede hvor større lysten blev til hende større og større, han trak sig lidt væk, uden at bryde kysset, og slippe hende. Han mærkede hun pressede sig tættere og nød det egentligt, selvom det var blevet, for svært at holde igen.. Han elskede hendes krop mod sin, han havde aldrig oplevet sådan noget før. ”Jeg må sige du virker også ret sikker på at den bare skulle af” smilede han, flirtende tilbage og betragtede hendes krop, han mætkede hendes fingre, og så ned på dem og smilede ”nyder du det?” spurgte han og mærkede kysset blev gengældt. Han kyssede så dybt og inderligt igen og mærkede hende bare mod sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 16/5/2012, 09:12

Ashley var helt blød i hele kroppen, det føltes som om den brændte hvor deres kroppe mødes, det var en dejlig behagelig følelse, efter hendes mening, hun ville aldrig nogensinde væk fra ham. Hun ville selv gøre alt for at de kunne være sammen fra nu af, hun kunne ikke bære tanken om at nogensinde skulle væk fra ham. Hun mærkede måden han kyssede hende på og kyssede igen på samme måde. Hendes hænder begravede sig i hans bløde hår og hun rodede blidt rundt med det. Hun trak vejret stødvis og stønnede en gang imellem.

"Undskyld," hviskede hun blidt og kærligt og gengældte kysset. Hun mærkede hans sukken og stønnen mod sine læber og skælvede over det.

Hun mærkede sine kinder blive varmere da rødmen blev kraftigere og bredte sig endnu mere. "Tak, min elskede," hviskede hun kærligt og fortsatte så deres kys. Hun skilte sine læber endnu mere og gjorde kysset dybere og mere længselsfuldt. Hun lod ham ikke trække sig det mindste væk, hendes greb var blidt, men fast om ham. Hendes hænder kærtegnede ham langsomt ned ad hans veltrænede bryst og mave. "Mmmhh," sukkede hun, som svar på begge hans spørgsmål. Hun skælvede og smilede flirtende og drilsk til ham. Hun nussede ham blidt og langsomt lige over bæltestedet. Hun fortsatte deres kys som før og stønnede blidt mod hans læber.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 16/5/2012, 15:33

Jason så på hende og smilede over hende. Han mærkede hvor dan denne beroligende effekt hun havde på ham, bare voksede og voksede. Han mærkede hvordan han blev lykkelig ved hendes krops berøringerne. Lysten til hende steg og steg, Hans øjne gled i og hans vejrtrækning begyndte igen at blive uregelmæssig, Han ville gøre alt for hende, aldrig forlade hendes side mere. Selvom han vidste han blev nød til det før eller siden, Han var nød til at beskytte hende, mens han tog sig af sin fortid. Hun ville ikke være i sikkerhed på den anden side af lejren det vidste han, men han elskede hende, mere end noget andet, han følte sig allerede forbundet med hende. Jason nød hendes berøringer af hans krop. Han kyssede hende inderligt, mere længselsfuldt.

”Det… Det go… det gør ikke noget” fik han frem stønnet mod hendes læber. Hans puls steg, hvilket ikke ville være godt. Egentlig var han ligeglad. Han var sammen med hende. Han mærkede hun skælvede igen.

Jason smilede over hendes kinder der blev mere rødmen blev kraftigere ”Så lidt min lille Gudinde” hviskede han og nussede hendes hofter over hendes shorts. Hans løber legede forsat med hendes. Han mærkede hun skilte hendes læber mere, han gjorde det samme. Kyssede hende mere og mere længselsfuldt. Han mærkede han ikke måtte komme væk fra hende, han smilede kort over det og mærkede hendes greb. Da han mærkede hendes hænder mod sit bryst. Slap en skælven gennem hans krop. Han nød hendes berøring, stønnede kort over det. Han lyttede bare til hende og grinte bag kysset og smilede så. Han forsatte det igen og mærkede hvor hun nussede ham. ”Det der er fantastisk” hviskede han stønnende mod hendes læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 16/5/2012, 15:54

Ashley stønnede blidt og nydende mod hans læber og skælvede af sin voksende lyst til ham. Hun kunne ikke helt fatte hvad der skete eller hvad hun følte, hun havde aldrig prøvet det før, men alligevel, det føltes så vant, dog stadig så nyt. Hun elskede de følelser han kunne få frem i hende og hun kyssede ham mere ivrigt, mere lidenskabeligt. Hun ville ikke have det stoppede, hun ville aldrig væk fra ham, hun ville være hans, på alle måder.

Hun smilede en anelse mod hans læber over hans stønnen og mærkede hvordan det påvirkede hende, hun var varm steder hun ikke vidste hun kunne være det, hun havde ingen selvbeherskelse tilbage da hun hev ham med ned at ligge. Hun slap ham dog ikke helt på noget tidspunkt.

Hun smilede mod hans læber over det han kaldte hende. Hun havde ikke følt sig så elsket siden hun havde forladt Spanien. Hun skælvede over det han gjorde og et støn forlod hendes læber. Hun slap dog hans læber og vendte sin kind og hals til da hun næsten ikke kunne få vejret mere. Hun trak det stødvis og for hurtigt. Hun nød at mærke hans vægt ned mod hende og hun pressede sig tættere op mod ham og mærkede så at han skælvede ganske kort over hvad hun gjorde. Hun smilede en anelse mens hun nussede ham videre lige over bæltestedet og så lod hun ganske let en finger gå under kanten af hans shorts og lod den køre hen over hans mave. "Det godt," stønnede hun nydende igen og smilede.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 16/5/2012, 16:48

Jason sukkede mod hendes, et nydende suk. Han stønnede blidt og nydende mod hende. Hans lyst steg, og var snart på briste punktet. Han kunne ikke forstå sin krop mere, hun gjorde noget ved ham, han nød det dog alligevel selvom det var uvant for ham. Alligevel føltes det naturligt og vant. Han så ned og stoppede kysset og så på hende. Han sank en klump, trak vejret dybt og tungt. Hans bryst hævede og sænkede sig i flere omgange, han prøvede at få sit hjerte under kontrol igen, få pulsen til at falde. ”vi burde ikke lade det løbe over ende, ikke endnu” hviskede han smilende og nussede forsat hendes hofter med blide og kærlige bevægelser. Hans øjne gled i inden han fandt hendes læber i et blidt.

Jason mærkede at hun smed ham ned uden at slippe ham. Han så overrasket på hende. Smilede dog, lagde armene om hende og nussede hendes ryg ”hvad var så meningen med at jeg skulle ned og ligge?” spurgte han blidt og kyssede hende. Hans selvbeherskelse var helt væk, alligevel fik han lidt kontrol da han blev lagt tilbage i sengen. Hans læber ramte blidt hendes igen, han nussede hendes mave og sukkede kort over hvad det var der skete.

Jason så hendes smil og kunne ikke holde et større smil tilbage, han var aldrig blevet elsket, sådan var det at vokse op som ham, han ville ikke lukkes inde i et bur eller en lejlighed. Jason mærkede hun trak sig væk for at få vejret, hans læber gled op i et skævt smil. Han kunne høre hendes vejrtrækning tydeligt og kunne ikke lade være med at smile og grine lidt over det ”det er egentlig ikke før man mærker det, at man lægger mærke til hvad jeg egentlig er i stand til..” han hentydede til sin forstærkede hørelse, ”jeg får dig virkelig op og køre” hviskede han og smilede til hende inden han tog hendes hånd i sin og flettede deres fingre. Da han mærkede hendes skæven betragtede han hende og hendes krop. Han lod blikket glide sultent over hende. Han slap hendes hænder og mærkede hvad hun gjorde og sukkede nydende, da han mærkede det lige under kanten på hans shorts slap et støn over hans læber. Han nød hvad hun gjorde. ”Det er meget godt Ashley. Du gør noget ved mig, jeg ved ikke hvad det er” sagde han blidt og sukkede. ”dette er fantastisk min skat” hviskede han og kyssede hendes hals. Hans læber gled ned til hendes kraveben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 16/5/2012, 17:54

Ashley skælvede voldsomt over at mærke ham sukke og stønne, det tændte hende mere end noget andet. Hun så på ham da han stoppede kysset, hun havde et vildt og sultent blik. Hun kunne let se hvordan hans hjerte bankede i hans bryst og hvor hurtigt han trak vejret. Hun smilede over ham og lagde en finger for hans læber da han snakkede. "Shc," hviskede hun kælent og flirtende. Hun så på ham med et glimt i øjet. Hun fjernede fingeren igen og lod selv sine øjne glide i og gengældte kysset. Hun skilte let sine læber og lod sin tunge glide over hans underlæbe.

Hun lo over ham og smilede drillende OP til ham. Hun svarede ikke lige med det samme, men lod sine læber kysse ham fra mundvigen, langs hans kæbe og over til hans øre. Hun lod sin tunge lege med hans øreflip og så til hans øreflip med sine læber. "Jeg ville have dig tættere på," hviskede hun drillende og sensuelt i hans øre. Hun sukkede i hans øre da han begyndte at nusse hendes mave.

Hun smilede og lo en smule over ham. Hun havde spredt sine ben og havde ham liggende mellem dem. Hun pressede sig blidt op mod ham og skælvede stadig ganske let. Hun rødmede lidt over hvad han sagde og smilede stort og varmt, samt kærligt, til ham. "Nej, virkelig? Det havde jeg slet, slet ikke bemærket," hviskede hun drillende og klukkede lidt. Hun smilede over ham og klemte blidt hans hånd efter at hun havde ladet ham flette deres fingre. Hun bemærkede hans blik og blev helt varm over det. Hun smilede en smule til ham og hørte hans støn og lod derfor sin finger glide lidt længere ned i hans short for at drille og pirre ham. Hun kørte sin finger frem og tilbage et par gange. Et stort smil begyndte hurtigt at forme hendes læber over hvad han sagde. Da hun mærkede hans læber mod sin hals gav hun et højlydt suk fra sig og skød sit bryst op mod ham da hun mærkede at hans læber begav sig ned til hendes kraveben. Hun sukkede og skælvede og pressede sig op mod ham.

//Skulle lige spise
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 16/5/2012, 21:01

Jason så på hende da han mærkede hende skælve, han så på hende og smilede. Han var virkelig tændt. Hans krop kunne bare ikke forsætte, den var låst fast. Han smilede da han, stoppede kysset og så på hende. Han grinte lidt over hendes blik, det var fristende bare at give efter og kaste sig over hende. Han holdte hende tæt, hans hjerte bankede voldsomt og hans åndedrag var ude af kontrol. Han kunne se hende smile, hans blik gled ned på madrassen og han lukkede så øjnene. Han mærkede hendes finger mod sine læber. Han tav hurtigt og så op på hende med blide øjne. Han smilede lidt da han mærkede hun fjernede sin finger. Han stirrede da hun hviskede kælent og flirtende. Han kyssede hende dybt inderligt og længsels fuldt. Et nydende støn undslap ham endnu engang da han mærkede hendes tunge der gled over hans underlæbe, han sad som forstenet kort. Sukkede nydende, lukkede så øjnene igen og vidste ikke helt hvad han skulle gøre. Efter nogle sekunder lod han sin egen tunge glide ud og finde hendes.

Han lukkede øjnene da han så hendes drillende smil, han smilede inden han åbnede sine øjne igen og så, så ind i hende. Han ventede på hendes svar. Mærkede hendes læber der bevægede sig over hans mundvige, op ad hans kæber, videre op til hans øre. Han stønnede kort og tungt da han mærkede hendes tunge mod sin øreflip, og sukkede nydende da hendes læber ramte ”Det siger du ikke at du ville” hviskede han nydende som svar til hende. Hendes stemme fik ham til at føle sig varm i hele kroppen, som om hans krops temperatur steg adskillelige grader efter hun havde hvisket i hans øre. Hans hænder forsatte vandringen over hendes mave, og han ville egentlig ikke stoppe foreløbig

Jason betragtede hende og smilede da hun lo. Han mærkede hun havde spredt hendes ben og at han nu lå mellem dem. Hans krop skreg efter hende nu da han mærkede at hun pressede sig op mod ham. Han mærkede hende skælve og mærkede hvordan endnu en rus af lyst steg over ham. Han havde virkelig lyst til hende. En lyst der var svær at kontrollere for ham, smilet han sendte hende var fyldt med kærlighed og sult ligesom det blik han sendte hende ”Havde du virkelig ikke det?” spurgte han drillende med en undertone af sult ”det burde du ellers have bemærket” hviskede han smilende og hørte hende da hun klukkede. Han mærkede hun klemte hans hånd blidt efter han havde flettet deres fingre, han gengældte det blidt og smilede mens han så på deres hænder. Hans bliks længsels og sult efter hende voksede bare i takt med hvad hun gjorde ved ham, han mærkede hvor meget det fik ham op at køre det hun gjorde. Han hade ingen kontrol mere, hun havde fået ham til at miste hans selvkontrol, eller resten af den i hvert fald. Det hun gjorde kunne han ikke beskrive, det der gik i gennem hans krop, det var en fantastisk følelse for hende. Han sukkede og stønnede mod hendes hals. Hans tænder satte sig blidt fast i den, for at han ikke skulle gøre noget dumt, han bed hende i halsen, mens hans fingre nussede hende ved hendes hofter ved hendes buksekant. Han var ved at miste grebet og hans fornuft til hende. Han kunne næsten ikke styre sig selv mere. Hans læber bevægede sig længere ned, ligesom hans tunge gled de over hendes hud. Hans tunge begyndte så at glide langs kanten på hendes BH

//okay.. Skulle også selv lige spise, og snakke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 16/5/2012, 21:23

Ashley smilede en smule og skælvede stadig af lyst. Hun kunne mærke hvor tændt han var og ville bare have ham nu, hun kunne snart ikke vente mere, enten skulle de stoppe helt, lige nu, ellers skulle de fortsætte helt til enden, hun kunne ikke fortsætte sådan her, hun ville have ham tættere på, hun ville mærke hans varme krop mod sin, hele hans krop mod sin. Hun trak sig lidt tilbage og kunne ikke lade være med at le ståkandet da han stirrede. Hun kyssede ham længselsfuldt og ivrigt igen og pressede sig op mod ham. Hun skulle til at tage sin tunge til sig da hun mærkede hans tunge mod sin. En nydende stønnen forlod hendes læber og hun begyndte forsigtigt, dog ivrigt at lege med hans tunge.

Hun smilede en smule over ham og nød at høre ham stønne og sukke over hvad hun gjorde. Hun gned langsomt sit underliv op mod ham, hun tænkte ikke over hvad hun gjorde, hun reagerede bare instinktivt. Hendes krop var stegende hed over det de lavede, hun var vant til at være over syv grader koldere end alle andre, og nu føltes det som om hun var blevet lige så varm som alle andre, som ham.

Hun så op på ham med et slet skjult sulten blik. Hendes åndedræt var hurtigt og stødvis og hun kunne ikke styre sig mere. Hun klukkede over ham og smilede kærligt til ham. Hun så på ham og havde konstant en let rødme i kinderne af ophidselse. Hun mærkede hvad hun gjorde ved ham og tog skridtet videre ved at forsigtigt knappe knappen i hans shorts op. Hun mærkede hans tænder mod sin hals og stønnede lidt overrasket over det. Hun lukkede så sine øjne og stønnede og sukkede nydende da hun mærkede hvor hans tunge og læber var på vej hen. Hun skælvede af nydelse og lyst til ham. Hun trak forsigtigt ned i hans shorts for at se om han ville have det eller ej.

//Okay
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 16/5/2012, 22:36


Jason så på hende da hun åbnede hans bukser ”ikke nu.. Ikke er” hviskede han blidt og smilede ”jeg er ikke klar til det endnu, og det tror jeg heller ikke du er” hviskede han blidt og kærligt. ”vi har et langt liv foran os sammen” hviskede han blidt og kyssede hende ”jeg vil virkelig gerne, tro mig” sagde han blidt og nussede hendes kind ”jeg har virkelig lyst til dig” hviskede han ”men vi skal også være klar til når vi skal af sted” sagde han blidt og smilede ”vi har nogle lange dage foran os, og du skal være frisk når vi skal se din moster” hviskede han blidt


//ingen krea undskyld//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 16/5/2012, 23:00

Ashley så bare på ham og stivnede let. Hun var klar, hun ville gerne. Men det sagde hun ikke. Hun lagde sine hænder mod hans skuldre og skubbede ham blidt og nænsomt væk fra sig inden hun satte sig op og fandt sin tanktop og fik den på. Hun stirrede ud i luften mens hun prøvede at få styr på sig selv. Hendes hjerte fik langsomt sin normale, meget langsomme rytme og hendes åndedræt blev normalt, men udtrykket i hendes øjne var tomme. Fraværende.

//Helt okay
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 16/5/2012, 23:05

Jason så bare på hende da hun stivnede. Han lukkede øjnene og rejste sig, fandt sin undertrøje og tog den på. "der sluttede det så" sagde han og gik hen til sin taske og samlede det op "undskyld at jeg ikke er klar" sagde han og gik hen til døren og sukkede, hans hånd fandt dørkarmen "du er velkommen til at rejse alligevel, jeg har stadig lovet at du måtte få pengene til hende" sagde han fraværende. Hanså ned og lænede sig op af dørkarmen. hans hænder hang ned langs siden. "det var ellers dejligt, og jeg elsker dig" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 16/5/2012, 23:10

Ashley lukkede sine øjne og krympede sig synligt sammen. "Jason," mumlede hun lavt, men vidste jo at han hørte det. Hun åbnede sine øjne og så på ham med et blank blik. "Hvordan kan jeg have det godt når min moster har det så skidt, som hun sikkert har det nu?" Hun så på ham og rystede svagt. "Du må ikke gå fra mig," sagde hun, nu bare mere grådkvalt. Hun rejste sig ikke, hun stolede ikke på sine ben. Hun så ned og blinkede voldsomt for at holde tårene tilbage.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 16/5/2012, 23:19

Jason vendte sig da han hørte hende "Ashley.. Jeg ved det er hårdt for dig" hviskede han lavt, han vendte sig og gik hen til hende "men jeg vil være her for dig... Og du vil være der for hende." sagde han blidt og så trist på hende "Jeg er her for dig" hviskede han og satte sig hos hende. han tog hendes ene hånd "Du betyder alt for mig.. og hun betyder meget for dig... måske endda mere end jeg betyder for dig" sagde han lavt og blidt. Hans ene hånd fandt op på hendes kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 16/5/2012, 23:24

Ashley nikkede lidt til det han sagde og snøftede. Hun lænede sig ind til ham og rystede stadig ganske let. Hun mærkede hans hånd og kunne ikke lade være med at smile svagt. Hun tog hans hånd i begge hendes og førte den op til sine læber og kyssede hans håndflade. Hun så på ham, stadig med et blankt blik. "Jeg har kun hende tilbage fra min mors side," hviskede hun halvkvalt og lukkede sine øjne hun mærkede hans hånd mod sin kind. "Tak," hviskede hun og lænede sig så ind til ham.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 4 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum