Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Yndlingshelt, yndlingsskurk? Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Yndlingshelt, yndlingsskurk? Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Yndlingshelt, yndlingsskurk? Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Yndlingshelt, yndlingsskurk? Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Yndlingshelt, yndlingsskurk? Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Yndlingshelt, yndlingsskurk? Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Yndlingshelt, yndlingsskurk? Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Yndlingshelt, yndlingsskurk? Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Yndlingshelt, yndlingsskurk? Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Yndlingshelt, yndlingsskurk?

4 deltagere

Go down

Yndlingshelt, yndlingsskurk? Empty Yndlingshelt, yndlingsskurk?

Indlæg af Alexander. 28/7/2012, 16:34

Goddav alle brøn af guder!
Jeg tænkte, at det kunne være sjovt at diskuterer herinde.
Og da jeg ikke er en fan af alvorlighed, kunne det så ikke være sjovt at diskuterer yndlingshelte og skurke? Det synes jeg! (:
I kan vedhæfte et billed af de to personer, samt hvilken bog, film, tegneserie, planet, osv. personerne kommer fra og, hvorfor I kan lide dem. Der behøves ikke diskuteres overhovedet, men hvis man har lyst til man vel skrive 'Godt valgt', 'helt enig' eller 'det synes jeg ikke, fordi...' eller slet ingenting.
Altså; diskussion er ikke nødvendig, det kunne bare være sjovt at høre deres meninger.
Har I lyst til at være med? (:

Her er mit bedrag;
Helten(e):
Yndlingshelt, yndlingsskurk? Hot-fuzz
FIlm: Hot Fuzz
Mine helte bliver sat sammen et politi makkerpar, og de er virkelig hinandens modsætninger. Den ene tynd, den anden tyk, den ene fra storbyen, den anden fra verdens mindste by nærmest osv.
Der er begge to virkelig, virkelig sjove, og bliver sat på prøve gang efter gang, også selvom det er en comedy, er den i nogle øjeblikke seriøs. Plottet er sammenhængende og intet er overalt tilfældighederne, mens de to sejere end sej og sjovere end sjov!

Skurken:
Yndlingshelt, yndlingsskurk? Batman-the-joker-canvas-10436-893_zoom
Film: Batman 2: The Dark Knight
Jeg synes, at Jokeren er helt vild fed skurk! Jokeren er så gennemsyret ond og sindssyg, at han både er lidt morsom og også helt vild skræmmende. Skuespilleren spiller ham perfekt, hvilket selvfølgelig også er et kæmpe plus. Jokeren, i modsætning til de fleste skurke, har ikke noget materielt mål, penge, magt, osv., men danner istedet sin egen 'retfærdig' - nemlig, kaos. Hvad han også opnår at blive fuldent, som han selv siger, da Batman og ham er modsætninger. Han dræber ikke bare; han udsætter sine ofre for et stort psykisk pres, og sætter sine fulde lid til den almindelige, menneskelige ondskab. Han er ikke bare en voldig skurk, som vil have verdens herredømmet, han vil bare vise, at alle, alle kan komme ned på hans niveau. Og han har en masse gode måder at vise det på.

Det var det. Håber det er nogen som vil svare (:

/Alexander.


Sidst rettet af Alexander. 28/7/2012, 22:15, rettet 1 gang
Alexander.
Alexander.

Fulde navn : Alexander "Sunshine" Azo
Alder : 26
Antal indlæg : 7
Join date : 11/07/12
Bosted : Lige nu? Det må vel være Zeus' Hytte.

Tilbage til toppen Go down

Yndlingshelt, yndlingsskurk? Empty Sv: Yndlingshelt, yndlingsskurk?

Indlæg af Daenerys 28/7/2012, 21:37

Nå, nu til mit bidrag. Nu er jeg ret så feministisk, for min 'helt' er en 'heltinde'!

Yndlingshelt, yndlingsskurk? 3777197-salander_nordiskfilmjpg
film: Mænd der hader kvinder, pigen der legede med ilden, luftkastellet som blev sprængt
skuespiller: Noomi Rapace
sprog: svensk.

Lisbeth Salander bliver i den første film introduceret som sociopat, med en mor på et hjem for handicappede pga hjerneskade, og faren forlod dem for længst, da Lisbeth i en alder af tolv satte ild til faren og bilen.

I film nummer to går man i dybden med Lisbeth, som nu anklages for mordet på to mennesker, samt værgen der overfaldte hende.
Igennem filmen lærer man mere og mere om Lisbeth, og mere og mere om hvorfor hun er som hun er.

I film nummer tre er det basalt Lisbeths rettergang, over mordene.

Nå, nu til min ynglingsskurk!


I don't have any! Hader dem alle lige meget, altid. Holder sjældent med skurkene og hvis jeg gør, så er det fordi jeg hader heltene xD
Daenerys
Daenerys

Fulde navn : Daenerys Mora
Alder : 29
Antal indlæg : 96
Join date : 03/05/12
Bosted : Hera's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Yndlingshelt, yndlingsskurk? Empty Sv: Yndlingshelt, yndlingsskurk?

Indlæg af Amelia 28/7/2012, 22:22

Yndlingshelt, yndlingsskurk? Dobby

Film: Harry Potter 2+3+4+5+6+7

Dobby er den lille husafl fra Harry Potter serien og jeg elsker ham! Hans uskyldighed er så åbenlys og hans ønske om at hjælpe Harry er så stort at han trodser sin herre og hans familie, hvilket jeg finder enromt sødt :-) Og nå ja, så elsker jeg hans kæmpestor dadyr-øjne xD Han må jo være helt enormt god til hundeøjne!

Yndlingshelt, yndlingsskurk? Inside-Man-bank-robbers

Film: Inside Man

Jeg elsker bankrøverne fra Inside Man, man tror de er de mest hærdede forbrydere nogensinde, men i slutningen bliver det afsløret at de ikke er andet end nogle geniale fokz. Deres formodede skydevåben er legetøj og de har ingenting stjålet, de personer de blev set myrde er dukker og sådan fortsætter det. Deres rolige og faktisk trætte facader gør dem alle geniale, jeg elsker dem :-)
Amelia
Amelia

Fulde navn : Amelia Clara Payne Hoocks
Alder : 25
Antal indlæg : 72
Join date : 03/07/12
Bosted : Halvblodslejren, før var det Stratford, England

Tilbage til toppen Go down

Yndlingshelt, yndlingsskurk? Empty Sv: Yndlingshelt, yndlingsskurk?

Indlæg af Ischka 11/8/2012, 23:22

Min yndlingshelt må nok enten være Spider-man eller Batman. Men altså... Det skal være de ældre film, hvor de godt måtte smile og ha det lidt sjovt... De nye tager sig selv og deres elendighed alt for alvorligt...

Yndlingshelt, yndlingsskurk? 8900090_orig

Yndlingsskurk hmmm... Jeg ved faktisk ikke om jeg vil kalde den/dem for skurke. For en skurk er vel en der ønsker at gøre andre fortræd, og de her følger trods alt bare deres instinkter... Men de har godt nok skræmt mig halvt til døde mange gange og gør det stadig. De må være de ultimative rovdyr. Syreblooooood.

Yndlingshelt, yndlingsskurk? Alien-remake
Ischka
Ischka

Fulde navn : Ischka Abbernathy
Antal indlæg : 33
Join date : 13/05/12
Bosted : Hytte 8

Tilbage til toppen Go down

Yndlingshelt, yndlingsskurk? Empty Sv: Yndlingshelt, yndlingsskurk?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum