Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
Søger emner og måske plots?
2 deltagere
Side 1 af 1
Søger emner og måske plots?
Heysa Gæst
Jeg er Paula og datter af Morfeus - drømmenes gud. Jeg vil gerne i gang med at emne, og tænkte at der nu nok var en enkelt eller flere som turde forsøge et emne med mig. Jeg har sådan set ingen krav til jer, bare vi får en god tid mens vi skriver sammen
Udover emner, hvor man ser hvad der sker, kunne jeg godt tænke mig at der måske var et plot. Hvis i nu kunne bruge Paula til noget, så er jeg da sikkert frisk på idéen.
Men i hvert fald, hvis en eller flere er blevet fristet, så skriv endelig til mig!
Jeg er Paula og datter af Morfeus - drømmenes gud. Jeg vil gerne i gang med at emne, og tænkte at der nu nok var en enkelt eller flere som turde forsøge et emne med mig. Jeg har sådan set ingen krav til jer, bare vi får en god tid mens vi skriver sammen
Udover emner, hvor man ser hvad der sker, kunne jeg godt tænke mig at der måske var et plot. Hvis i nu kunne bruge Paula til noget, så er jeg da sikkert frisk på idéen.
Men i hvert fald, hvis en eller flere er blevet fristet, så skriv endelig til mig!
Paula- Fulde navn : Paula Moore
Antal indlæg : 1
Sv: Søger emner og måske plots?
Hihi, så vil jeg være den første til at melde mig ^^'
Anyway, jeg er forfærdelig til at finde på plot så, hvis vi skal have et, skal det være fordi du har et i hovedet xD
Anyway, jeg er forfærdelig til at finde på plot så, hvis vi skal have et, skal det være fordi du har et i hovedet xD
Summer- Fulde navn : Summer Nicole Leyla Night
Alder : 26
Antal indlæg : 182
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina
» Please don't ask ~ Elena
2/4/2021, 23:59 af André
» Surprise ~ Annabeth
12/7/2020, 07:11 af André
» Fravær ~ André