Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
Valg af symbol til perler, vejledere og missioner
+2
Connor
Elena
6 deltagere
Halvblodslejren :: Dit hjørne :: Idéer
Side 3 af 3
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Skal der være vejledere og symboludtagelse til perler?
Sv: Valg af symbol til perler, vejledere og missioner
Hmm... siger en der er besat af magt, interessant...
Benjamin- Fulde navn : Benjamin Christopher Cale Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 565
Magt er ekstremt godt!
Ann-Sophie- Fulde navn : Ann-Sophie Elizabeth Krista Margaret Victoria Clarissa Swann
Antal indlæg : 377
Jeg glæder mig til at skulle undervise... mwuhaha ^^^
Og til at Connor udpeger vejlederne
Og til at Connor udpeger vejlederne
Benjamin- Fulde navn : Benjamin Christopher Cale Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 565
Jeg glæder mig ikke til din undervisnig -.-
Men jeg gælder mig til at få mig en vejleder ^^
Men jeg gælder mig til at få mig en vejleder ^^
Ann-Sophie- Fulde navn : Ann-Sophie Elizabeth Krista Margaret Victoria Clarissa Swann
Eh... Tak for spammen, det var... interessant
Og nu; Lad være med at spamme! Det sagde jeg i det alleførste indlæg...
Og nu; Lad være med at spamme! Det sagde jeg i det alleførste indlæg...
Gæst- Gæst
Undskyld Sale... Jeg prøver at lade vær'
Hmm... Nogen der ved hvornår Connor udpeger vejlederne? Hvis det da bliver godkendt
Amaranthe- Fulde navn : Amaranthe Arachne Peace
Alder : 28
Antal indlæg : 230
Eh... bliver det til noget???
Lyra- Fulde navn : Lyra Lightwood Lynn
Alder : 26
Antal indlæg : 62
Har sendt Connor en besked, så nu er der ikke andet for end at krydse fingre for at det går igennem
Gæst- Gæst
Hej, Summer ^^
Jeg kan godt lide din idé. Den begiver os også mere ind i PJO bøgerne. Sådan som jeg har forstået det, så går den ud fra Nico's idé med missioner, og så er der én Vejleder i hver hytte, hvor så, når personen/personerne fra missionerne kommer hjem, så skal Vejlederne, og jeg, snakke om, hvilket symbol personernes perle skal have? Eller er det kun én af personerne fra missionen, der får en perle?
Ang. det med missioner, så tænkte jeg, at man kunne oprette en ny Kategori og så kalde den for 'Missioner', og så kan personerne, der sendes på Misson, bare oprette et emne og skrive, hvor det foregår?
Jeg kan godt lide din idé. Den begiver os også mere ind i PJO bøgerne. Sådan som jeg har forstået det, så går den ud fra Nico's idé med missioner, og så er der én Vejleder i hver hytte, hvor så, når personen/personerne fra missionerne kommer hjem, så skal Vejlederne, og jeg, snakke om, hvilket symbol personernes perle skal have? Eller er det kun én af personerne fra missionen, der får en perle?
Ang. det med missioner, så tænkte jeg, at man kunne oprette en ny Kategori og så kalde den for 'Missioner', og så kan personerne, der sendes på Misson, bare oprette et emne og skrive, hvor det foregår?
Altså, jeg havde tænkt at alle lejrdeltagere jo har den her halskæde med det antal perler de har i lejrår, f.eks. et lejrår, en perle...
I bøgerne bliver der jo hvert år udvalgt et symbol på noget vigtigt der er sket i løbet af lejråret, f.eks. hvis der er ankommet et barn af en nymfe, kan en nymfe være årets symbol.
Alle lejrdeltagere får den her lille keramikperle, med årets symbol på
Oh ja, så foreslog Elena at Vejlederne fik en anden, fælles farve så man kunne se hvem der var vejledere.... og hvem der ikke var ^___^
Med hensyn til missioner, lyder som en rigtig god idé med en 'missionkategori'.
Jeg havde tænkt at det var vejlederne og dig, Connor, der fandt ud hvad missionen skulle handle om. F.eks. hvis i opfandt at en af guderne var kommet i knibe og så halvguderne kom til hjælp, uden sådan set at havde fået lov..eller noget i den stil ^^
Jeg havde tænkt mig at man lavede en rækkefølge, indbyrdes i den gruppe der blev sendt afsted og man så, selvfølgelig, skiftedes til at svare
En lille tilføjelse fra Elena, som jeg har lavet lidt om til det jeg forestiller mig: Altså dem der bliver pålagt missionen er selvfølig nødt til at love at de er online mindst en gang om dagen, for ligesom at se om der er kommet svar i missionemnet ^^
I bøgerne bliver der jo hvert år udvalgt et symbol på noget vigtigt der er sket i løbet af lejråret, f.eks. hvis der er ankommet et barn af en nymfe, kan en nymfe være årets symbol.
Alle lejrdeltagere får den her lille keramikperle, med årets symbol på
Oh ja, så foreslog Elena at Vejlederne fik en anden, fælles farve så man kunne se hvem der var vejledere.... og hvem der ikke var ^___^
Med hensyn til missioner, lyder som en rigtig god idé med en 'missionkategori'.
Jeg havde tænkt at det var vejlederne og dig, Connor, der fandt ud hvad missionen skulle handle om. F.eks. hvis i opfandt at en af guderne var kommet i knibe og så halvguderne kom til hjælp, uden sådan set at havde fået lov..eller noget i den stil ^^
Jeg havde tænkt mig at man lavede en rækkefølge, indbyrdes i den gruppe der blev sendt afsted og man så, selvfølgelig, skiftedes til at svare
En lille tilføjelse fra Elena, som jeg har lavet lidt om til det jeg forestiller mig: Altså dem der bliver pålagt missionen er selvfølig nødt til at love at de er online mindst en gang om dagen, for ligesom at se om der er kommet svar i missionemnet ^^
Sidst rettet af Summer 21/2/2012, 16:35, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Summer så vil jeg gerne tilføje at dem der bliver sendt afsted på disse missioner er aktive. For hvis der skal være rækkefølge og en af dem ikke er aktiv går missionen sådan i stå xD
Blev idéen til noget?!
Lyra- Fulde navn : Lyra Lightwood Lynn
Alder : 26
Antal indlæg : 62
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Halvblodslejren :: Dit hjørne :: Idéer
Side 3 af 3
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina
» Please don't ask ~ Elena