Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan

År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Valg af symbol til perler, vejledere og missioner - Page 3 Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Valg af symbol til perler, vejledere og missioner - Page 3 Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Valg af symbol til perler, vejledere og missioner - Page 3 Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Valg af symbol til perler, vejledere og missioner - Page 3 Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Valg af symbol til perler, vejledere og missioner - Page 3 Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Valg af symbol til perler, vejledere og missioner - Page 3 Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Valg af symbol til perler, vejledere og missioner - Page 3 Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Valg af symbol til perler, vejledere og missioner - Page 3 Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Valg af symbol til perler, vejledere og missioner - Page 3 Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Valg af symbol til perler, vejledere og missioner

+2
Connor
Elena
6 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Skal der være vejledere og symboludtagelse til perler?

Valg af symbol til perler, vejledere og missioner - Page 3 I_vote_lcap86%Valg af symbol til perler, vejledere og missioner - Page 3 I_vote_rcap 86% 
[ 24 ]
Valg af symbol til perler, vejledere og missioner - Page 3 I_vote_lcap0%Valg af symbol til perler, vejledere og missioner - Page 3 I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Valg af symbol til perler, vejledere og missioner - Page 3 I_vote_lcap14%Valg af symbol til perler, vejledere og missioner - Page 3 I_vote_rcap 14% 
[ 4 ]

Totale stemmer : 28

Valg af symbol til perler, vejledere og missioner - Page 3 Empty Sv: Valg af symbol til perler, vejledere og missioner

Indlæg af Benjamin 10/2/2012, 15:30

Hmm... siger en der er besat af magt, interessant... Shocked
Benjamin
Benjamin

Fulde navn : Benjamin Christopher Cale Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 565

Tilbage til toppen Go down

Valg af symbol til perler, vejledere og missioner - Page 3 Empty Sv: Valg af symbol til perler, vejledere og missioner

Indlæg af Ann-Sophie 10/2/2012, 15:35

Magt er ekstremt godt! Twisted Evil
Ann-Sophie
Ann-Sophie

Fulde navn : Ann-Sophie Elizabeth Krista Margaret Victoria Clarissa Swann
Antal indlæg : 377

Indlæg af Elena 10/2/2012, 15:37

Total Twisted Evil
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 28
Antal indlæg : 873
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Indlæg af Benjamin 10/2/2012, 15:38

Jeg glæder mig til at skulle undervise... mwuhaha ^^^

Og til at Connor udpeger vejlederne Razz
Benjamin
Benjamin

Fulde navn : Benjamin Christopher Cale Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 565

Indlæg af Ann-Sophie 14/2/2012, 12:41

Jeg glæder mig ikke til din undervisnig -.-

Men jeg gælder mig til at få mig en vejleder ^^
Ann-Sophie
Ann-Sophie

Indlæg af Gæst 14/2/2012, 13:18

Eh... Tak for spammen, det var... interessant

Og nu; Lad være med at spamme! Det sagde jeg i det alleførste indlæg...

Gæst
Gæst

Indlæg af Ann-Sophie 14/2/2012, 13:21

Undskyld Sale... Jeg prøver at lade vær'
Ann-Sophie
Ann-Sophie

Indlæg af Amaranthe 18/2/2012, 16:17

Hmm... Nogen der ved hvornår Connor udpeger vejlederne? Hvis det da bliver godkendt Razz
Amaranthe
Amaranthe

Fulde navn : Amaranthe Arachne Peace
Antal indlæg : 230

Indlæg af Lyra 20/2/2012, 23:47

Eh... bliver det til noget???
Lyra
Lyra

Fulde navn : Lyra Lightwood Lynn
Alder : 26
Antal indlæg : 62

Indlæg af Gæst 20/2/2012, 23:56

Har sendt Connor en besked, så nu er der ikke andet for end at krydse fingre for at det går igennem Razz

Gæst
Gæst

Indlæg af Elena 20/2/2012, 23:58

*krydser fingre*
Elena
Elena
Admin

Indlæg af Connor 21/2/2012, 12:07

Hej, Summer ^^

Jeg kan godt lide din idé. Den begiver os også mere ind i PJO bøgerne. Sådan som jeg har forstået det, så går den ud fra Nico's idé med missioner, og så er der én Vejleder i hver hytte, hvor så, når personen/personerne fra missionerne kommer hjem, så skal Vejlederne, og jeg, snakke om, hvilket symbol personernes perle skal have? Eller er det kun én af personerne fra missionen, der får en perle?

Ang. det med missioner, så tænkte jeg, at man kunne oprette en ny Kategori og så kalde den for 'Missioner', og så kan personerne, der sendes på Misson, bare oprette et emne og skrive, hvor det foregår?
Connor
Connor
Admin

Fulde navn : Connor Parker
Alder : 25
Antal indlæg : 500
Bosted : Halvblodslejren, Long Island / New York City med sin mor

https://halvblodslejren.danskforum.net

Indlæg af Gæst 21/2/2012, 13:16

Altså, jeg havde tænkt at alle lejrdeltagere jo har den her halskæde med det antal perler de har i lejrår, f.eks. et lejrår, en perle...
I bøgerne bliver der jo hvert år udvalgt et symbol på noget vigtigt der er sket i løbet af lejråret, f.eks. hvis der er ankommet et barn af en nymfe, kan en nymfe være årets symbol.
Alle lejrdeltagere får den her lille keramikperle, med årets symbol på Razz
Oh ja, så foreslog Elena at Vejlederne fik en anden, fælles farve så man kunne se hvem der var vejledere.... og hvem der ikke var ^___^

Med hensyn til missioner, lyder som en rigtig god idé med en 'missionkategori'.
Jeg havde tænkt at det var vejlederne og dig, Connor, der fandt ud hvad missionen skulle handle om. F.eks. hvis i opfandt at en af guderne var kommet i knibe og så halvguderne kom til hjælp, uden sådan set at havde fået lov..eller noget i den stil ^^
Jeg havde tænkt mig at man lavede en rækkefølge, indbyrdes i den gruppe der blev sendt afsted og man så, selvfølgelig, skiftedes til at svare Razz
En lille tilføjelse fra Elena, som jeg har lavet lidt om til det jeg forestiller mig: Altså dem der bliver pålagt missionen er selvfølig nødt til at love at de er online mindst en gang om dagen, for ligesom at se om der er kommet svar i missionemnet ^^

Sidst rettet af Summer 21/2/2012, 16:35, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Indlæg af Elena 21/2/2012, 14:03

Summer så vil jeg gerne tilføje at dem der bliver sendt afsted på disse missioner er aktive. For hvis der skal være rækkefølge og en af dem ikke er aktiv går missionen sådan i stå xD
Elena
Elena
Admin

Indlæg af Gæst 21/2/2012, 16:31

Det er hermed tilføjet Smile

Gæst
Gæst

Indlæg af Elena 21/2/2012, 16:33

Yay jeg er kreativ! Very Happy
Elena
Elena
Admin

Indlæg af Lyra 15/4/2012, 05:11

Blev idéen til noget?!
Lyra
Lyra

Fulde navn : Lyra Lightwood Lynn
Alder : 26
Antal indlæg : 62

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum