Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
plots!
2 deltagere
Side 1 af 1
plots!
Jeg kunne godt bruge et par plots til den kære Sawyer! Han er generelt en meget imødekommende type, og han er også meget snaksalig. Da han er søn af gudinden Hera, så er han fuldstændig imod utroskab og folk der ikke overholder hvad de lover. Sawyer er derudover også en sucker for love, og elsker altid en god historie. Han er ikke bange for at sige sin mening, men den kan til tider godt være ret hård og han tænker ikke altid på hvad andre føler. Nogle vil mene at han er ligeglad med andre, men sådan er det slet ikke. Han er bare den type, der helst gør tingene alene. Men alle har brug for venner! Sawyer har været på lejren i ti år, og jeg har en idé om at han er kommet herhen sammen med nogle andre elever (lidt ligesom Annabeth, Luke og Talia, bare uden død osv)
Jeg søger lidt af det hele! venner, veninder, exkæreste, muligvis en kommende kæreste, flirts osv. yup, det tror jeg var det! : D
Jeg søger lidt af det hele! venner, veninder, exkæreste, muligvis en kommende kæreste, flirts osv. yup, det tror jeg var det! : D
Sawyer- Fulde navn : Sawyer Noah Collins
Alder : 28
Antal indlæg : 1
Sv: plots!
Hello there!
Jeg stiller Harley til rådighed. Harley er datter af Apollo, og kan virke som en hård nød at knække. Når man ikke kender hende, kan hun virke følelseskold. Generelt er hun fredelig - unless you get on her bad side. Der ligner hun sin far, og kan blive direkte hævngerrig. Men når man kommer ind under huden på hende, er hun en behagelig og afslappet person, som dog er brutalt ærlig overfor alle omkring sig. Yderst loyal overfor sine venner. Så - det var lige hendes personlighed
Hun har ligesom Sawyer været i lejren i 10 år, og de minder lidt om hinanden personlighedsmæssigt - i hvert fald mht ærligheden.
Du sir' til, hvis du kan bruge hende til noget
Jeg stiller Harley til rådighed. Harley er datter af Apollo, og kan virke som en hård nød at knække. Når man ikke kender hende, kan hun virke følelseskold. Generelt er hun fredelig - unless you get on her bad side. Der ligner hun sin far, og kan blive direkte hævngerrig. Men når man kommer ind under huden på hende, er hun en behagelig og afslappet person, som dog er brutalt ærlig overfor alle omkring sig. Yderst loyal overfor sine venner. Så - det var lige hendes personlighed
Hun har ligesom Sawyer været i lejren i 10 år, og de minder lidt om hinanden personlighedsmæssigt - i hvert fald mht ærligheden.
Du sir' til, hvis du kan bruge hende til noget
Harley- Fulde navn : Helena Maria del Sol
Alder : 29
Antal indlæg : 165
Lignende emner
» Plots og emner
» Bekendskaber og plots
» Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots
» Søger emner og plots
» Søger emner og måske plots?
» Bekendskaber og plots
» Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots