Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan

År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
plots! Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
plots! Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
plots! Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
plots! Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
plots! Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
plots! Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
plots! Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
plots! Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
plots! Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

plots!

2 deltagere

Go down

plots! Empty plots!

Indlæg af Sawyer 21/1/2014, 21:06

Jeg kunne godt bruge et par plots til den kære Sawyer! Han er generelt en meget imødekommende type, og han er også meget snaksalig. Da han er søn af gudinden Hera, så er han fuldstændig imod utroskab og folk der ikke overholder hvad de lover. Sawyer er derudover også en sucker for love, og elsker altid en god historie. Han er ikke bange for at sige sin mening, men den kan til tider godt være ret hård og han tænker ikke altid på hvad andre føler. Nogle vil mene at han er ligeglad med andre, men sådan er det slet ikke. Han er bare den type, der helst gør tingene alene. Men alle har brug for venner! Sawyer har været på lejren i ti år, og jeg har en idé om at han er kommet herhen sammen med nogle andre elever (lidt ligesom Annabeth, Luke og Talia, bare uden død osv) 

Jeg søger lidt af det hele! venner, veninder, exkæreste, muligvis en kommende kæreste, flirts osv. yup, det tror jeg var det! : D
Sawyer
Sawyer

Fulde navn : Sawyer Noah Collins
Alder : 28
Antal indlæg : 1

Tilbage til toppen Go down

plots! Empty Sv: plots!

Indlæg af Harley 22/1/2014, 10:50

Hello there!

Jeg stiller Harley til rådighed. Harley er datter af Apollo, og kan virke som en hård nød at knække. Når man ikke kender hende, kan hun virke følelseskold. Generelt er hun fredelig - unless you get on her bad side. Der ligner hun sin far, og kan blive direkte hævngerrig. Men når man kommer ind under huden på hende, er hun en behagelig og afslappet person, som dog er brutalt ærlig overfor alle omkring sig. Yderst loyal overfor sine venner. Så - det var lige hendes personlighed Wink
Hun har ligesom Sawyer været i lejren i 10 år, og de minder lidt om hinanden personlighedsmæssigt - i hvert fald mht ærligheden.
Du sir' til, hvis du kan bruge hende til noget Smile
Harley
Harley

Fulde navn : Helena Maria del Sol
Alder : 29
Antal indlæg : 165

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum