Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
Ændring af layout
Side 1 af 1
Ændring af layout
Hej alle halvguder!
Nogle af jer har sikkert allerede opdaget at jeg har tilføjet nogle billeder til hjemmesiden. Dette har jeg gjort fordi jeg mente at det kunne være rart at gøre lidt ved layoutet herinde.
Dog mangler jeg stadig nogle billeder til flere steder. Derfor spørger jeg så om brugerne herinde mener at det ser godt ud? Hvis ikke fjerner jeg det selvfølgelig med det samme!
Synes I dog at det skal beholdes er I velkomne til at sende mig billeder som I selv synes skal bruges. Det ville være en stor hjælp!
Ellers er der ikke meget andet at sige end at I er velkomne til at smide et svar i denne tråd med jeres mening. Min indbox er også altid åben så PM's er velkomne! ^^
Elena out!
Nogle af jer har sikkert allerede opdaget at jeg har tilføjet nogle billeder til hjemmesiden. Dette har jeg gjort fordi jeg mente at det kunne være rart at gøre lidt ved layoutet herinde.
Dog mangler jeg stadig nogle billeder til flere steder. Derfor spørger jeg så om brugerne herinde mener at det ser godt ud? Hvis ikke fjerner jeg det selvfølgelig med det samme!
Synes I dog at det skal beholdes er I velkomne til at sende mig billeder som I selv synes skal bruges. Det ville være en stor hjælp!
Ellers er der ikke meget andet at sige end at I er velkomne til at smide et svar i denne tråd med jeres mening. Min indbox er også altid åben så PM's er velkomne! ^^
Elena out!
Sv: Ændring af layout
Jeg tror godt faktisk godt, at det kunne komme til at se ret fedt ud ^^
Gæst- Gæst
Sv: Ændring af layout
Jeg glæder mig til at se det færdige resultat
Hvis du har brug for hjælp, hjælper jeg gerne til!
Hvis du har brug for hjælp, hjælper jeg gerne til!
Gæst- Gæst
Lignende emner
» BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER)
» Realizing - nyhed - ændring af karakter
» Sidens layout
» Layout ideer håber i er åbne
» Realizing - nyhed - ændring af karakter
» Sidens layout
» Layout ideer håber i er åbne
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina
» Please don't ask ~ Elena
2/4/2021, 23:59 af André