Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
Sidens layout
+8
Theodor
Clarisse
Nolan
Theo
Litsa
Julien
Halfdan
Elena
12 deltagere
Side 1 af 1
Layout
Sidens layout
Hej alle brugere!
Vi admins herinde har snakket lidt frem og tilbage omkring sidens layout, og vi har meget delte meninger om, hvordan siden skal se ud. Og da det jo ikke kun er vores side, men også alle jer brugeres, så har vi valgt at lave en afstemning.
Dog er det ikke kun os, som har været lidt uenige. Nogle brugere har åbenbart heller ikke kunnet lide vores klassiske layout, så der er blevet sendt en klage til os. Jeg vil ikke gå helt i detaljer, men der er blevet skrevet, at den lilla'e farve er alt for feminin og derfor kunne skræmme nogle mennesker væk.
PS. Tag jer ikke af sidens layout lige pt. Vi arbejder hårdt på, at få det på rette vej igen, men vi vil pænt spørge efter jeres tålmodighed! ^^
Elena
Datter af Athene og Admin på Halvblodslejren
Vi admins herinde har snakket lidt frem og tilbage omkring sidens layout, og vi har meget delte meninger om, hvordan siden skal se ud. Og da det jo ikke kun er vores side, men også alle jer brugeres, så har vi valgt at lave en afstemning.
Dog er det ikke kun os, som har været lidt uenige. Nogle brugere har åbenbart heller ikke kunnet lide vores klassiske layout, så der er blevet sendt en klage til os. Jeg vil ikke gå helt i detaljer, men der er blevet skrevet, at den lilla'e farve er alt for feminin og derfor kunne skræmme nogle mennesker væk.
PS. Tag jer ikke af sidens layout lige pt. Vi arbejder hårdt på, at få det på rette vej igen, men vi vil pænt spørge efter jeres tålmodighed! ^^
Elena
Datter af Athene og Admin på Halvblodslejren
Sv: Sidens layout
Personligt kunne jeg godt lide det blå og mørke layout der var oppe og vende tidligere på dagen.. in case you wanted to know
Halfdan- Fulde navn : Halfdan Quatermain
Antal indlæg : 235
Yes!! Er super meget enig med Halfdan her! Den mørke og blå var fedt!
Julien- Vejleder
- Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Enig med drengene på den her punkt. Det var rart at se på! ^^
Litsa- Vejleder
- Fulde navn : Litsa Euanthe
Antal indlæg : 113
Jeg kunne bedre lide det, hvor begge sider var i brug. Det gav en smule ro til siden, så det hele ikke var sidene på den ene side. Dette gav godt give rodet look, plus så har man også nemmere ved at se hvem der er online
Theo- Vejleder
- Fulde navn : Theodore "Theo" Gabriel Sephtis
Alder : 29
Antal indlæg : 21
Jeg var her desværre ikke til at se det med blå.
Dog er jeg rimelig enig med Theo (hvis jeg har forstået ham rigtigt, det er). Jeg kan godt lide når der er widgets på begge sider og ikke kun den ene. Det giver jer også to sider at fylde op med praktiske ting. Nyheder, hvem er online (som for min skyld også gerne må flyttes lidt op og gerne tilbage i højre side - Men det er mest vanen!) m.m.
Åh ja, jeg er sindssygt besværligt. Typen der ønsker nyt, men at visse ting forbliver det samme...Anyway, det er min mening!
Dog er jeg rimelig enig med Theo (hvis jeg har forstået ham rigtigt, det er). Jeg kan godt lide når der er widgets på begge sider og ikke kun den ene. Det giver jer også to sider at fylde op med praktiske ting. Nyheder, hvem er online (som for min skyld også gerne må flyttes lidt op og gerne tilbage i højre side - Men det er mest vanen!) m.m.
Åh ja, jeg er sindssygt besværligt. Typen der ønsker nyt, men at visse ting forbliver det samme...Anyway, det er min mening!
Nolan- Præfekt
- Fulde navn : Nolan Deering
Antal indlæg : 389
You got what i meant! Jeg er ikke altid lige god til at beskrive hvad jeg mener på skrift, men du opsummerede det nu ganske fint!
Theo- Vejleder
- Fulde navn : Theodore "Theo" Gabriel Sephtis
Antal indlæg : 21
Vi igang med at finde ud af, hvad vi gør med Layout. Undskyld vi roder!
Clarisse- Fulde navn : Clarisse Alycia de Moore
Antal indlæg : 96
Jeg synes absolut ikke det lilla var feminin. Synes det passede godt til siden - og synes især det er mærkeligt at I ligefrem har modtaget klager. Wow. Nu skal man jo trods alt ikke dømme en bog ud fra omslaget. Med det sagt, synes jeg I skal holde jer væk fra det røde farveskema, da det minder for meget om samtlige vampyr/Twilight sider. Og det grå tema fra igår var alt for dystert.
Jeg kan nu meget godt lige det blå tema, I har kørende lige nu :-)
Jeg kan nu meget godt lige det blå tema, I har kørende lige nu :-)
Theodor- Fulde navn : Theodor Marcellus Pontorian
Antal indlæg : 217
Yes det der er her nu er super nice. Blå er også en dejlig rolig farve at se på.
Felix- Fulde navn : Felix Bessette
Antal indlæg : 182
Jeg kan personligt bedst lide det layout, vi havde lige før jeg ødelagde det hele (hader stadig mig selv for det)
- Det lillae, med widgets på hver side
- Det lillae, med widgets på hver side
Blå, med widgets på begge sider :3
Nolan- Præfekt
Synes faktisk, at det layout, der er nu, er mega nice! Specielt det nye billede, der er oppe i toppen af siden - herre fedt! (:
Orion- Fulde navn : Orion Oackley
Antal indlæg : 49
Hvor blev det blå tema af?
Så vidt jeg kan se var en del brugere glade for det blå tema...Så hvorfor er vi gået væk fra det igen? xD
Så vidt jeg kan se var en del brugere glade for det blå tema...Så hvorfor er vi gået væk fra det igen? xD
Nolan- Præfekt
Jeg tror faktisk jeg vil foretrække layoutet som det er nu; fornyet, men ikke så meget at det gode ved det gamle layout også er forsvundet. :-)
Var det blå ikke også nyt?
Det er går mig mest på ved det lilla tema er det er så...Stærkt. Og at skriveboksen + chatten er helt lilla, til et punkt hvor jeg faktisk ikke bryder mig om det. Det blå var mere afdæmpet, neutralt og...Ja, fra mit synspunkt, pænt.
Om ikke andet undrede jeg mig bare, da jeg troede der var et slags flertal for det blå tema xD
Det er går mig mest på ved det lilla tema er det er så...Stærkt. Og at skriveboksen + chatten er helt lilla, til et punkt hvor jeg faktisk ikke bryder mig om det. Det blå var mere afdæmpet, neutralt og...Ja, fra mit synspunkt, pænt.
Om ikke andet undrede jeg mig bare, da jeg troede der var et slags flertal for det blå tema xD
Nolan- Præfekt
Vi har prøvet at smide det blå på layoutet, giv gerne jeres mening til kende
Clarisse- Fulde navn : Clarisse Alycia de Moore
Antal indlæg : 96
Elsker det!
- Hvis det er, kan i også lave en afstemning mellem det blå og lilla tema, så man kan se hvad folk faktisk foretrækker?
- Hvis det er, kan i også lave en afstemning mellem det blå og lilla tema, så man kan se hvad folk faktisk foretrækker?
Nolan- Præfekt
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina
» Please don't ask ~ Elena
2/4/2021, 23:59 af André
» Surprise ~ Annabeth
12/7/2020, 07:11 af André