Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
Reklame- vil du lege flere steder så prøv at lege på the New World ?
2 deltagere
Side 1 af 1
Reklame- vil du lege flere steder så prøv at lege på the New World ?
Velkommen til
The New World
Vil du lege med i anno 3824 ?
Så følg med os til et USA efter 3 verdenskrig - og se hvordan du vil klare dig i en postapokalyptisk verden.
Her bader vi i radioaktivitet og soler os i muteret væsner, magiske dyr og mærkværdige racer.
Her er teknologien spøjs og der er rift om at skaffe sig uforurenet mad.
Når du trænger til afveksling så besøg Las Vegas , her er der stadig en god mundfuld bling bling , gambling og letpåklædte damer.
Vi er en glad side, der tager godt imod nye og ønsker os flere at emne med.
Hos os kan både newbees og de rutinerede lege med.
Hjertet af siden er spillerne og derfor bestræber vi os på de skal opleve at blive både set og hørt.
Vi har ofte ideer og ønsker fra spillere , der bliver udført.
Har vi tændt en spinkel flamme af nysgerrighed ?
Så kan du tjekke en random Admin Express , der udkommer regelmæssigt HER
eller
En af vores artikler, som journalisterne hygger sig med at sende ud HER
Vores nyeste World Event TRONFØLGEREN , skal nok blive sjovt.
Du kan læse om Tronfølgeren HER
Jeg kan garanterer at det vil få direkte impact , hvis du leger aktivt med - men om din karakter får total optur eller et heftigt dask over nallerne, det vil kun tiden vise ...hvis du altså har lyst til at kigge ind og lege med?
Besøg The New World HER
På vegne af team Admin.
Ademia- Fulde navn : Ademia River
Antal indlæg : 8
Sv: Reklame- vil du lege flere steder så prøv at lege på the New World ?
Det er dejligt at se siden her blomstre op med lidt liv - det er en god og dejlig begivenhed
Skulle nogen her have lyst og overskud til endnu en side og et enkelt emne der måske - så vil jeg lige hive den her op igen.
Skulle nogen her have lyst og overskud til endnu en side og et enkelt emne der måske - så vil jeg lige hive den her op igen.
Har du lidt ekstra tid?
Så vi vi gerne inviterer dig et smut forbi The New World, og snuse lidt til os
Vi er stadig i fuld vigør, og klar til at tage imod flere skønne folk - så vi kan skabe mere leg og gode historier. Vores event Tronfølgeren er trådt ind i sidste afsluttende fase, men du kan stadig nå at sætte et aftryk- hvis du høre til dem der kan lide indflydelse og plots.
Hvis du vil lege mere frit , så er der rig mulighed for at give den fuld speed uden at tage hensyn til events
Er du nysgerrig , så take a little look.
Vi bliver kun glade for at se dig - hvis du har lidt ekstra tid , ud over den du bruger her i lejeren
Der er to link vedhæftet, en Update på eventet samt den seneste artikel der er skrevet - bare for at give et lille indtryk
Duft til den lille Update på Tronfølger eventet ?
Klik bar HER
Eller er du nysgerrig på hvem klokkerne ringer for - i den sidste artikel ? så Så klikker du HER
- Hilsen fra Ademia
Så vi vi gerne inviterer dig et smut forbi The New World, og snuse lidt til os
Vi er stadig i fuld vigør, og klar til at tage imod flere skønne folk - så vi kan skabe mere leg og gode historier. Vores event Tronfølgeren er trådt ind i sidste afsluttende fase, men du kan stadig nå at sætte et aftryk- hvis du høre til dem der kan lide indflydelse og plots.
Hvis du vil lege mere frit , så er der rig mulighed for at give den fuld speed uden at tage hensyn til events
Er du nysgerrig , så take a little look.
Vi bliver kun glade for at se dig - hvis du har lidt ekstra tid , ud over den du bruger her i lejeren
Der er to link vedhæftet, en Update på eventet samt den seneste artikel der er skrevet - bare for at give et lille indtryk
Duft til den lille Update på Tronfølger eventet ?
Klik bar HER
Eller er du nysgerrig på hvem klokkerne ringer for - i den sidste artikel ? så Så klikker du HER
- Hilsen fra Ademia
Hej Halvblodsbrødre og søstre !
Ferie tiden er over os ( thank god ) og jeg vil lige smide reklamen op igen - hvis nogen skulle have en smule ekstra emne tid at gøre godt med !
The New World er er kreativ og anderledes side - men fælles er at det er rig mulighed for at lave varieret og sjove emner
Som supplement kan jeg tilføje at eventet Teonfølgeren er slut. Impact for spillerne var at racelederne mistede deres titler , en spiller fik en ekstra evne da han erhvervede sig en fjer fra en ærkeengel og ingame blev en hedebølge bremset , en ærkeengel genfandt sine evner men frasagde sig magt og trone blandt englene og så faldt hierakiet iøvrigt sammen blandt alle racer.
Så der er åbnet op for helt nye eventyr som DU kan være med til at skabe
Selv skal jeg lige et smut på ferie og jeg ved de to andre Admins også skal - men derfor ville det være en fornøjelse at møde og hilse og emne med nye medlemmer , bagefter - så har i lidt tid til overs , vil det være dejligt måske at se jeres ansigtet på The New World .
^^
Rigtig god sommer til jer alle
- Ademia/ Millicent / Camille
Ferie tiden er over os ( thank god ) og jeg vil lige smide reklamen op igen - hvis nogen skulle have en smule ekstra emne tid at gøre godt med !
The New World er er kreativ og anderledes side - men fælles er at det er rig mulighed for at lave varieret og sjove emner
Som supplement kan jeg tilføje at eventet Teonfølgeren er slut. Impact for spillerne var at racelederne mistede deres titler , en spiller fik en ekstra evne da han erhvervede sig en fjer fra en ærkeengel og ingame blev en hedebølge bremset , en ærkeengel genfandt sine evner men frasagde sig magt og trone blandt englene og så faldt hierakiet iøvrigt sammen blandt alle racer.
Så der er åbnet op for helt nye eventyr som DU kan være med til at skabe
Selv skal jeg lige et smut på ferie og jeg ved de to andre Admins også skal - men derfor ville det være en fornøjelse at møde og hilse og emne med nye medlemmer , bagefter - så har i lidt tid til overs , vil det være dejligt måske at se jeres ansigtet på The New World .
^^
Rigtig god sommer til jer alle
- Ademia/ Millicent / Camille
Seriously, though - Siden er skøn og har nogle dejlige admins. Folk er åbne og fulde af ballade! Som minimum, kig forbi!
Nolan- Præfekt
- Fulde navn : Nolan Deering
Alder : 29
Antal indlæg : 389
Lignende emner
» Her af alle steder - Nolan
» The Box Of Mystery! [Reklame]
» Reklame ~ Akademiet
» En mission kan gå flere veje ~ Nolan
» Newworld - Reklame
» The Box Of Mystery! [Reklame]
» Reklame ~ Akademiet