Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Back At it Again! Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Back At it Again! Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Back At it Again! Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Back At it Again! Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Back At it Again! Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Back At it Again! Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Back At it Again! Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Back At it Again! Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Back At it Again! Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Back At it Again!

3 deltagere

Go down

Back At it Again! Empty Back At it Again!

Indlæg af Halfdan 11/6/2019, 21:51

Vær hilset, du som end skulle støde på dette Very Happy

De seneste par uger har jeg, ligesom nogle andre, tittet forbi herinde fra tid til anden. Slentret ned ad memory lane, stalket profiler, osv. Og ikke mindst funderet med mig selv om hvorvidt jeg kunne tænke mig at vende tilbage til dansk RP.

Jeg er nået til den konklusion at jeg egentlig godt kunne tænke mig at stikke snuden i jorden igen, og forhåbentligt grave en lille trøffel op til mig selv(forfærdelig metafor, I know!).

Som nogle af jer dog ved, er jeg(sammenlignet med mange af jer) ved at være en gammel halvgnaven nisse. Adskillige gange igennem de efterhånden mange år jeg har været i dansk RP, har jeg været meget vokal med min kritik. Og med alderen kommer også.. hm... kræsenhed? Jeg sætter store krav til mig selv, nyder at skrive og udfolde mig kreativt, og det smitter nok også af på de som jeg skriver med en gang imellem. Ofte kan det skræmme andre væk, dog, hvilket jeg er smertefuldt klar over. Eftersom at jeg ofte har skullet døjes med folk der helt ærligt bare skrider fordi de ikke magter det. Af samme hylde deler jeg bestemt ikke tålmodigheden som så mange andre i dansk rp syntes at gøre... No way in hades(see what i did there?) har jeg tænkt mig at vente adskillige uger eller måneder på et svar, og absolut ingen jeg skriver med skal vente meget mere end en enkelt dag for et svar. En tråd/et emne mere end to uger gammel, er dødt i min optik.

(Eftersom det, trods alt, er 2019 må jeg hellere tilføje at jeg godt ved jeg er mærkelig. Og at jeg hverken glorificerer mit eget indholdsfattige liv, eller dømmer andre for deres inaktivitet forsaget af deres åh så spændende tilværelse.)

Dansk rp er måske, som jeg lidt selv frygter, ved at dø ud. Måske er folk bare ikke interesserede mere. Eller måske er jeg bare den eneste nørd tilbage der keder mig tilstrækkeligt. men anyways!

Kunne tænke mig at vide om der mon var nogen(the more the merrier!) herinde som kunne tænke sig at hjælpe mig med at blæse lidt liv i det herinde igen, eller som måske kender til en side gemt langs den elektroniske motorvej hvor en gnaven skiderik som mig ville være velkommen, og kunne finde ligesindede entusiaster? Eller er det ved at være dødt efter mine ene lidt stejle standarder? If so, må jeg leve uden.
Halfdan
Halfdan

Fulde navn : Halfdan Quatermain
Antal indlæg : 235
Join date : 25/01/12
Bosted : Halvblodslejren, Hefaistos Hytten

Tilbage til toppen Go down

Back At it Again! Empty Sv: Back At it Again!

Indlæg af May 12/6/2019, 13:00

Heej!

Herligt at høre du gerne vil lidt i gang igen. Det er helt okay at være "sær" omkring sit rp (det tror jeg vi alle er i forskellige grader). Ellers så bliver man det i løbet af årene (er også lidt små gammel efterhånden).

Du er ikke alene om at ville puste liv i denne side igen, vi er et par stykker der stikker hovedet ind her på siden et par gange om ugen og ser om der sker noget.
Tror dog desværre at denne side, lige som så mange andre er ramt af sommer- og eksamens-feber, så folk er ikke lige så aktive som de ellers kan være.

Jeg nåede desværre ikke at komme så meget i gang herinde før siden blev inaktiv, men jeg synes den er hyggelig og virker til at have godt potentiale, så jeg kukkelurer lidt herinde ofte i et håb om at andre kommer tilbage.

Hvad angår din forespørgsel om andre danske rp sider, så tror jeg at de fleste er lidt inaktive, igen pga. sommer og eksamener er over os i øjeblikket. MEN der er jo stadig folk som er aktive hen over sommeren! Jeg er personligt mest aktiv på UW, hvor der også er en god håndfuld folk der er rimelig aktive normalt (der er dog mange der er på uni i øjeblikket og derfor er lidt inaktive i forbindelse med deres eksamener). Jeg kan anbefale den, men det er dog modsat denne side et "hjemmestrikket" univers, som er væsentligt mere fantasy med elvere og dæmoner and such. Der er en masse søde folk der inde, som skriver på mange forskellige måder og kommer med fantasifulde svar og historier. Jeg er meget glad for siden, men du må jo selv om, om det er en side for dig.
Jeg synes dog også det ville være ærgerligt hvis denne side gik helt ned med flaget fordi folk immigrerede til andre sider, da jeg igen synes denne side er super hyggelig.

Men ellers så er du velkommen til at lurke herinde sammen med mig xD
Jeg vil hjertens gerne starte emner med dig, men jeg må advare dig! Jeg er ikke den hurtigste til at svare, og bestemt ikke i sommeren, da det er der jeg skal mest. Så jeg kan også sagtens forstå hvis du siger nej tak Smile
May
May

Fulde navn : May Sobel Winter
Alder : 26
Antal indlæg : 60
Join date : 18/08/18
Bosted : Dionysos hytten - halvblodslejren / Boston med hendes mor

Tilbage til toppen Go down

Back At it Again! Empty Sv: Back At it Again!

Indlæg af Halfdan 12/6/2019, 16:56

Jeg er velsignet med et væld af glimravende minder fra de utallige timer jeg har brugt på denne side igennem årene, så synes da bestemt også det ville være en skam hvis siden døde helt hen! Smile
Men dertil må man også tage bladet fra munden og være ærlig... "aktivitet" synes et meget løst begreb på denne side, og har været det igennem adskillige år. Hvorfor, hvordan, og hvorledes interesserer mig som sådan ikke - kun at der efter min egen optik ikke har været aktivt på denne side i flere år efterhånden. Jovist har mange, deriblandt jeg selv, gjort ihærdige forsøg på at fylde siden med aktivitet igen. Men den slags indsatser synes altid at dø hen uhyggeligt hurtigt. Hvilket jeg synes er en fa'ens til skam. Men ting er nu engang som de er.

Jeg er ikke fan af D&D-ish skreven RP. Altså... jeg bryder mig ikke om brugerrang, stats, pointsystemer, perks, eller lignende som er designet til enten at kontrollere det skrevne spil, eller ligefrem begrænse brugere og deres karakterer. Faktisk er jeg ganske ihærdig modstander af det, samt enhver admin der synes det er en god idé at sætte begrænsninger på hvorledes jeg som rollespiller kan udfolde mig kreativt. Så kan jeg selvfølgelig gå i en lang monolog om hvorfor jeg synes den slags er en dårlig idé, men det må jeg hellere lade være med. Hvad jeg dog vil sige er; at jeg før har fået karakterer afvist af stædige admins fra UW, og andre lignende sider. Såe... Razz
Kunne selvfølgelig også bare have sagt: "Naah, UW er ikke lige min stil" men... det ville ikke være min stil Very Happy

Ak ja, der er altid travlt om sommeren, så det skal du endelig ikke høre for! Jeg tror dog jeg, for en gangs skyld, vil holde mig stædigt til mine "krav" og standarder. Så hvis du selv tvivler på hvorvidt du ville være i stand til at være aktiv her i den hastigt nærmende sommer, så ville jeg hellere vente til en tid hvor du måske er mere oplagt og med bedre tid Smile Men jeg lusker stadig rundt herinde omkring hjørnerne! SÅ hvis du på noget tidspunkt skulle insistere på at vi tager os et emne, giver du bare lyd! Men Hvis den tid skulle komme må jeg nok også hellere komme med min egen advarsel. Tålmodighed er ikke længere en af mine stærke sider Razz
Halfdan
Halfdan

Fulde navn : Halfdan Quatermain
Antal indlæg : 235
Join date : 25/01/12
Bosted : Halvblodslejren, Hefaistos Hytten

Tilbage til toppen Go down

Back At it Again! Empty Sv: Back At it Again!

Indlæg af May 12/6/2019, 17:52

Jeg misunder dig for alle de fantastiske minder du har fra denne side! Jeg kom desværre til den sent, men jeg opgiver ikke håbet! I hvert fald ikke før at url'en føre mig til en forkert side.

Det er helt fair at UW ikke lige er din kop te, det er dog den eneste anden side jeg er aktiv på og derfor mit bedste bud til din forespørgsel. Jeg håber du støder på andre festlige sider eller at denne på magiskvis liver op igen. Måske du kan finde nogle spænde sider andre steder, lige præcis hvor ved jeg ikke helt. Jeg er dog ret sikker på at dansk rp ikke er helt død endnu, men at folk nok kan være svære at fange efterhånden.

Jeg synes det er helt fint at vi evt. venter til en anden god gang med et emne eller to, da jeg ved at jeg ikke kommer til at have tid til at svare i emner hele tiden.
Jeg håber du finder nogen eller et sted i mellem tiden der kan underholde din lyst til rp! Very Happy
May
May

Fulde navn : May Sobel Winter
Alder : 26
Antal indlæg : 60
Join date : 18/08/18
Bosted : Dionysos hytten - halvblodslejren / Boston med hendes mor

Tilbage til toppen Go down

Back At it Again! Empty Sv: Back At it Again!

Indlæg af Halfdan 12/6/2019, 19:42

Der skal uden tvivl nok komme liv i siden igen, en skønne dag! Very Happy Om end blot for en kort stund, som altid, men det skal nok ske. Folk kommer rendende, jublende og fuld af smasklækker kreativitet, store smil og herligt humør! Indtil luften så siver ud af ballonen, og vi alle går hver til sit. Man kan næsten stille et ur efter det! Razz

Jeg krydser i hvert fald fingre, men er også udmærket klar over at mine chancer er en smule smalle. Men du skal have mange tak! Og jeg ønsker dig selvfølgelig alt godt Very Happy
Halfdan
Halfdan

Fulde navn : Halfdan Quatermain
Antal indlæg : 235
Join date : 25/01/12
Bosted : Halvblodslejren, Hefaistos Hytten

Tilbage til toppen Go down

Back At it Again! Empty Sv: Back At it Again!

Indlæg af Felix 14/6/2019, 07:04

Jeg er skam også frisk! Siden er lidt altid i mit baghoved, og som du skriver, så er dansk rp en uddøende race virker det til. Jeg får mit behov stillet en gang i ugen med pen and paper, men det er sgu alligevel noget andet at være her..
Felix
Felix

Fulde navn : Felix Bessette
Antal indlæg : 182
Join date : 04/12/13
Bosted : Undergudernes hytte

Tilbage til toppen Go down

Back At it Again! Empty Sv: Back At it Again!

Indlæg af Halfdan 14/6/2019, 23:04

Hejsa Felix!

Hvis du er frisk og oplagt, med tid og lyst osv osv osv bla bla bla - så er jeg skam også frisk på at vi tager os noget spil, og får tastet med de kriblende fingre Smile Jeg tænker vi kunne tage det over PM, hvis du skulle have lyst til at gå i tænkeboks og finde ud af plot, relation, und wiedersehen?
Halfdan
Halfdan

Fulde navn : Halfdan Quatermain
Antal indlæg : 235
Join date : 25/01/12
Bosted : Halvblodslejren, Hefaistos Hytten

Tilbage til toppen Go down

Back At it Again! Empty Sv: Back At it Again!

Indlæg af Felix 16/6/2019, 19:12

Det kan vi snildt! Tilgiv mig hvis der lige er et par dag imellem, jeg er ikke så meget hjemme lige nu. Men jeg er så game, bare skød mig en besked med hvad du tænker! Jeg har jo også et par andre brugere hvis det er, Felix er bare lidt min base, haha. Julien og Viktor er også mine. Kan ikke huske om der er flere.
Felix
Felix

Fulde navn : Felix Bessette
Antal indlæg : 182
Join date : 04/12/13
Bosted : Undergudernes hytte

Tilbage til toppen Go down

Back At it Again! Empty Sv: Back At it Again!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum