Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
Hvor mange brødre og søskende har jeg lige? ~Zach
Side 1 af 1
Hvor mange brødre og søskende har jeg lige? ~Zach
Tid: Aften
Sted: Staldene
Omgivelser: Hvad der nu engang er i en normal stald, der er bare pegasuser her
Vejr: Stille og roligt, en smule koldt måske
En mørkklædt skiggelse stod og striglede en af de helt sorte pegasuser. Hendes hår var en sjælden gang sat op i en hestehale og viste hendes normalt skjulte ansigt. Det var nu engang meget kønt, fine, bløde læber der var fyldige, dog uden at det blev for meget, lidt høje kindben, store øjne som havde en mærkværdig rød farve, og så en fin lille næse. Hun havde ikke en kjole på, som normalt, men et sæt slidte, sorte jeans der sad lidt til og viste hendes lange slanke ben og en langærmet bluse med V-udskæring.
Den eneste lyd man kunne høre var pegasusernes lavmælte vrinsken og striglen der blidt og nænsomt kørte over den sorte pegaus' skind. Pigens navn var Alma Morte, hvilket betød Dødens Sjæl. Som navnet lidt sagde, var hendes gudeforældre underverdens herkser, Hades.
Hun savnede måske lidt selskab, noget levende noget ...
Sted: Staldene
Omgivelser: Hvad der nu engang er i en normal stald, der er bare pegasuser her
Vejr: Stille og roligt, en smule koldt måske
En mørkklædt skiggelse stod og striglede en af de helt sorte pegasuser. Hendes hår var en sjælden gang sat op i en hestehale og viste hendes normalt skjulte ansigt. Det var nu engang meget kønt, fine, bløde læber der var fyldige, dog uden at det blev for meget, lidt høje kindben, store øjne som havde en mærkværdig rød farve, og så en fin lille næse. Hun havde ikke en kjole på, som normalt, men et sæt slidte, sorte jeans der sad lidt til og viste hendes lange slanke ben og en langærmet bluse med V-udskæring.
Den eneste lyd man kunne høre var pegasusernes lavmælte vrinsken og striglen der blidt og nænsomt kørte over den sorte pegaus' skind. Pigens navn var Alma Morte, hvilket betød Dødens Sjæl. Som navnet lidt sagde, var hendes gudeforældre underverdens herkser, Hades.
Hun savnede måske lidt selskab, noget levende noget ...
Ashley- Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Lignende emner
» Hvor er det så lige at jeg skal bo? - André
» Okay... Lad mig lige få det hele på det rene: Skal jeg blive her HELE sommeren? Oh gods.... {Zach- private}
» Søskende... Eh. - Nikolina
» Søskende der ikke er der... og så alligevel
» Hvor er her varmt
» Okay... Lad mig lige få det hele på det rene: Skal jeg blive her HELE sommeren? Oh gods.... {Zach- private}
» Søskende... Eh. - Nikolina
» Søskende der ikke er der... og så alligevel
» Hvor er her varmt
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina
» Please don't ask ~ Elena
2/4/2021, 23:59 af André
» Surprise ~ Annabeth
12/7/2020, 07:11 af André
» Fravær ~ André