Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
well, back on the horse!
Side 1 af 1
well, back on the horse!
well, back in the game!
Efter en pause, grundet ting som forlovelse og sygdom, har jeg været ofgame i ret lang tid.
Jeg vil virkelig gerne i gang igen, men ved ikke hvor jeg skal starte. Hun er den samme som altid, krigerisk og nem at pisse af.
Hun er alt for sjældent sammen med piger, og endnu mere sjældent i hytten grundet visse beboere.
Hun åbner ikke op for folk, ikke let i hvert fald. Da hun er datter af artemis har hun i forvejen en stor mistro til mænd og hankønnet generelt.
Noomi er fredelig nok, når man kender hende. Desværre er det kun Dallas der kender hende bare en smule. Og den smule er i forvejen for lidt.
Så jeg søger diverse ting til hende;
flirter
venner
sparringspartnere
en beskytter (der er Dallas allerede på vej hen ad, men flere kan vel ikke skade?)
Ved godt at det lyder snerpet, men jeg emner ikke rigtigt med kvindelige karakterer.
(Grunden er simpel, jeg kan ikke finde på en skid at skrive xD )
Så drenge, hvis i er friske, så skriv!
Efter en pause, grundet ting som forlovelse og sygdom, har jeg været ofgame i ret lang tid.
Jeg vil virkelig gerne i gang igen, men ved ikke hvor jeg skal starte. Hun er den samme som altid, krigerisk og nem at pisse af.
Hun er alt for sjældent sammen med piger, og endnu mere sjældent i hytten grundet visse beboere.
Hun åbner ikke op for folk, ikke let i hvert fald. Da hun er datter af artemis har hun i forvejen en stor mistro til mænd og hankønnet generelt.
Noomi er fredelig nok, når man kender hende. Desværre er det kun Dallas der kender hende bare en smule. Og den smule er i forvejen for lidt.
Så jeg søger diverse ting til hende;
flirter
venner
sparringspartnere
en beskytter (der er Dallas allerede på vej hen ad, men flere kan vel ikke skade?)
Ved godt at det lyder snerpet, men jeg emner ikke rigtigt med kvindelige karakterer.
(Grunden er simpel, jeg kan ikke finde på en skid at skrive xD )
Så drenge, hvis i er friske, så skriv!
Noomi- Fulde navn : Noomi D'Alvatorez
Alder : 29
Antal indlæg : 313
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina
» Please don't ask ~ Elena
2/4/2021, 23:59 af André
» Surprise ~ Annabeth
12/7/2020, 07:11 af André