Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
She doesn't mind! ~ Søgning!
+2
Eragon
Alexandra
6 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: She doesn't mind! ~ Søgning!
Jason har en mørk side, da han har oplevet noget mange unge ikke ville turde drømme om ville ske for dem, og det gør at han har tillidsproblemer, så hvis han skal stole på en anden person, skal de virkelig gøre sig fortjent til hans tillid. Han kan være høflig og venlig, men samtidig kan han virke overlegen da nogle af hans evner gør at han ikke behøver at se hvad folk laver, da han kan fornemme det via luften og jorden. Han sætter tit sig selv før andre mennesker, men det er fordi han holder sig for sig selv, hvis han kan undgå store menneske mængder så er det, hvad han gør, han har det ikke godt når der er mere end fem personer på en gang, da han har tillidsproblemer og hader at føle sig indelukket og mangle plads, det har noget at gøre med at hans mor er jagtens og skovens gudinde, og derfor vil han gerne føle sig fri.
Han har den holdning da han har nogle problemer med sin selvkontrol der gør at han let mister besindelsen, han hader kropskontakt, og medlidenhed, med mindre han selv opsøger den.
Han er trofast når man først er kommet ind på livet af ham, men dolker man ham i ryggen, beder man selv om det der følger med det.
Men han skal helt klart opleves, da hans humør og opførsel ændre sig fra person til person.
Han har den holdning da han har nogle problemer med sin selvkontrol der gør at han let mister besindelsen, han hader kropskontakt, og medlidenhed, med mindre han selv opsøger den.
Han er trofast når man først er kommet ind på livet af ham, men dolker man ham i ryggen, beder man selv om det der følger med det.
Men han skal helt klart opleves, da hans humør og opførsel ændre sig fra person til person.
Gæst- Gæst
Jason: Uhahadadadada! Well, well, vi kan vel sige noget med at Alexandra virkelig gerne vil være hans ven, men han ligesom 'skubber' hende væk? x3
Lissette: Jeg svarer det så hurtigt som muligt!
Lissette: Jeg svarer det så hurtigt som muligt!
Alexandra- Fulde navn : Alexandra Nanalew Litthle.
Alder : 29
Antal indlæg : 37
Vil du starte?
Avalanna; Hvis du vil lave det, ville det være vidunderligt! :3 Jeg er egentligt også ligeglad hvor henne det bliver, men der er nogle der godt kan lide at have det bestemt ^^
Jason; Tjoe, jeg er lidt ligeglad, men hvis jeg skal komme med et specifikt sted, så vil jeg sige... *Tænker meget voldsomt*.. Spisestedet? x3
Jason; Tjoe, jeg er lidt ligeglad, men hvis jeg skal komme med et specifikt sted, så vil jeg sige... *Tænker meget voldsomt*.. Spisestedet? x3
Okay, så laver jeg det bare et tilfældigt sted! Skal jeg lægge et link ind når det er lavet, eller tjekker du bare i siden? ;-)
Send det endelig til mig :3
- Ellers så kommer jeg aldrig til at svare det x3
- Ellers så kommer jeg aldrig til at svare det x3
Så er det lavet ved spisestedet
https://halvblodslejren.danskforum.net/t805-its-time-to-dinner-alexandra#11212
https://halvblodslejren.danskforum.net/t805-its-time-to-dinner-alexandra#11212
Gæst- Gæst
Well, here you go! https://halvblodslejren.danskforum.net/t806-the-smell-of-reunion-alexandra#11218
- Håber det er okay.. ^^
- Håber det er okay.. ^^
Side 2 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Undskyldning og søgning. ^^
» From the shadows of my mind - Plotting
» Øhm... Søgning! xD
» Søgning!
» Come one, come all! - Søgning
» From the shadows of my mind - Plotting
» Øhm... Søgning! xD
» Søgning!