Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
World/Campevent-ting, ting Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
World/Campevent-ting, ting Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
World/Campevent-ting, ting Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
World/Campevent-ting, ting Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
World/Campevent-ting, ting Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
World/Campevent-ting, ting Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
World/Campevent-ting, ting Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
World/Campevent-ting, ting Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
World/Campevent-ting, ting Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

World/Campevent-ting, ting

5 deltagere

Go down

Hvad synes I om idéen? Skal den blive til noget

World/Campevent-ting, ting I_vote_lcap82%World/Campevent-ting, ting I_vote_rcap 82% 
[ 9 ]
World/Campevent-ting, ting I_vote_lcap18%World/Campevent-ting, ting I_vote_rcap 18% 
[ 2 ]
World/Campevent-ting, ting I_vote_lcap0%World/Campevent-ting, ting I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totale stemmer : 11
 
 

World/Campevent-ting, ting Empty World/Campevent-ting, ting

Indlæg af Kendall 13/5/2013, 18:02

Ja, I hørte skam rigtigt alle sammen; Et World/Campevent-ting, ting. Der er nok nogen af jer (sandsynligvis en stor del af jer), der spekulere, hvad det dog kan være. Ja, mine fine venner, det vil jeg fortælle jer; Et World/Campevent-ting, ting kan være mange ting, men hvad jeg havde tænkt for dette World/Campevent-ting, ting var at det kunne være en fest af en art, ligesom siden før har prøvet. Det gik dog i stå, hvilket var en skam.

Så her er min idé; Festen bliver holdt et eller andet sted i lejren, sandsynligvis ved lejrbålet ligesom sidst, og så skal der bare emnes og festes. Plottet kan være sat op, f.eks. så der på udvalgte tidspunkter kommer en indgriben fra admin (Elena) eller en anden, og der så bliver sat gang i det hele, så det ikke bare bliver noget snakke-ting fra dem, der har en partner med til festen. Det ville jo være kedeligt. Den indgriben kunne for eksempel være et mystisk vindpust, et skrig, en knurren - hvad som helst, der nu lige kan live op i emnet, så det ikke går dødt.

Så hvis I synes, det er en god idé, så del da jeres mening i den flotte afstemning, jeg har fået lavet; Say what you gotta say!

Jeg ser frem til et brag af en fest (hvis vi har noget fyrværkeri, altså), hvis I synes om idéen :-D
Kendall
Kendall

Fulde navn : Kendall Elliot Sable Burnwin
Alder : 27
Antal indlæg : 155
Join date : 02/08/12
Bosted : Dallas, Texas og Halvblodslejren, Long Island

Tilbage til toppen Go down

World/Campevent-ting, ting Empty Re: World/Campevent-ting ting

Indlæg af Gæst 13/5/2013, 19:34

Det kunne være fedt!
Husk dog at lave en date/partner-liste, ved hensyn til skænderi og: "Han/Hun er min date!"-ting ting

You know what I mean! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

World/Campevent-ting, ting Empty Sv: World/Campevent-ting, ting

Indlæg af Theodor 13/5/2013, 21:07

Jeg stemmer for! Men kun hvis vi sørger for at der sker noget, som du også selv nævner. Det bliver virkelig kedeligt hvis folk bare snakker og skaber drama for dem selv :-)
Theodor
Theodor

Fulde navn : Theodor Marcellus Pontorian
Antal indlæg : 217
Join date : 13/03/12

Tilbage til toppen Go down

World/Campevent-ting, ting Empty Sv: World/Campevent-ting, ting

Indlæg af Summer 14/5/2013, 14:57

Jeg synes, det lyder som en god idé! Jeg var 'med' til den anden fest, der blev afholdt, og jeg må sige, at sådan et event burde have lidt mere på sig end blot en fest. Festen blev hurtig kedelig, og det sjoveste ved den var egentlig at finde en fin kjole ;-)
Måske der kunne oprettes en NPC-bruger, der så, som du selv siger, kunne gøre det lidt mere spændende - f.eks. en helvedeshund, der springer ud af krattet, og er tæt på at slå en ihjel. Og eftersom helvedeshunde kun kan blive påkaldt ind i lejren, kunne der på den måde, så være et plot; Hvem hidkaldte monsteret? - Du ved, noget dramatisk, der kunne live emnet op ^^'
Summer
Summer

Fulde navn : Summer Nicole Leyla Night
Alder : 25
Antal indlæg : 182
Join date : 25/02/12
Bosted : Halvblodslejren

Tilbage til toppen Go down

World/Campevent-ting, ting Empty Sv: World/Campevent-ting, ting

Indlæg af Shadow 14/5/2013, 17:35

Elsker din overskrift, Kenni ^^'

Også jeg synes, det er en god idé, men har du nogen idéer til, hvad den indgriben skal være, eller skal det bare være en hemmelighed, så ingen er, du ved, forberedte på det? ^^'
- Jeg synes forrresten, at Yoonas idé lød meget fornuftig - vi har jo før oplevet noget lignende xD
Shadow
Shadow

Fulde navn : Shadow Chenelle Amore Morgan
Alder : 26
Antal indlæg : 278
Join date : 17/02/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York og Las Vegas, Nevada

Tilbage til toppen Go down

World/Campevent-ting, ting Empty Sv: World/Campevent-ting, ting

Indlæg af Kendall 14/5/2013, 18:07

Yoona: Tak for støtten, du ^^' Og don't you worry, child; Jeg har allerede tænkt på det. Hvis folk synes om denne idé, og allervigtigst, at Elena synes om den, så ville jeg oprette et indlæg under 'Nyheder - Brugere', og så kunne der i det indlæg være en liste. Sådan; Hvem følges med hvem, og så kunne den så opdateres løbende - jeg vil prøve at holde mig opdateret med, hvem, der spørger hvem, ellers kan folk selv sige det til mig; Eller, hvis jeg er ikke finde ud af det, og folk ikke fortæller det, kan jeg spørge på chatten (Totalt crime, man!)

Theodor: Nemlig - det skulle helst ikke ende, som sidste gang, der var drama, og hele siden så bliver involveret på en dårlig måde (du ved med at tage side, og blablablabla...xD). Og selv hvis folk ikke gør det, så bare sørge for, at emnet ikke går død - det her jo noget for at få brugerne aktive igen ^^'

Summer: Måske, det lyder faktisk som en ret god idé - noget lignende kunne godt forekomme, hvis jeg fik lov at bestemme. Men hvem ved? ^^'


Shadow: Hemmelighed, synes jeg, men jeg er jo ikke admin, og sådan, så jeg er ikke sikker ;-) Det har vi nemlig, og det skulle vi helst ikke igen xD
Kendall
Kendall

Fulde navn : Kendall Elliot Sable Burnwin
Alder : 27
Antal indlæg : 155
Join date : 02/08/12
Bosted : Dallas, Texas og Halvblodslejren, Long Island

Tilbage til toppen Go down

World/Campevent-ting, ting Empty Sv: World/Campevent-ting, ting

Indlæg af Kendall 20/5/2013, 12:44

Okay, det her er lidt akavet - jeg oprettede det her emne for at folk havde en grund til at komme mere på, og som følge af det er der nogle få stykker, der svarer i emnet, og derefter er der mindre online end før.
Men guys, det her er jo en rigtig fed side, og jeg synes faktisk, det er mega synd, at der kun er mange online i små perioder. Jeg er fuldt forstående for, at I har travlt - det har jeg også selv med svømning 10 gange om ugen, men jeg prøver virkelig at være mere online - nogen gange går det ikke så godt, men jeg forlader ikke siden i mere end højst en måned.

Så folk, hvis I synes, det er en god idé, så hjælp den på vej ved at være online - festen går jo død, hvis der ikke er nogen, der svarer eller er online, selv hvis den har et fedt plot. Det kunne være så fedt, så please, vær online, og hvis I har ekstra tid i overskud; Svar her hvorvidt I synes, det er en god idé eller ej.
Kendall
Kendall

Fulde navn : Kendall Elliot Sable Burnwin
Alder : 27
Antal indlæg : 155
Join date : 02/08/12
Bosted : Dallas, Texas og Halvblodslejren, Long Island

Tilbage til toppen Go down

World/Campevent-ting, ting Empty Sv: World/Campevent-ting, ting

Indlæg af Ashley 30/5/2013, 21:55

Kendall jeg er helt vild med din idé! Det kunne være fedt at der bliver afholdt endnu en fest da den sidste døde pænt hurtigt, hvilket jo var en skam. Men jeg stemmer helt klart ja for den her idé! Very Happy
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

World/Campevent-ting, ting Empty Sv: World/Campevent-ting, ting

Indlæg af Kendall 31/5/2013, 13:34

Det er jeg glad for at høre! :-D

Ja, det var det nemlig - jeg var lige inde og tjekke selve emnet, og det startede ret godt, men det var virkelig ikke det mest spændende emne. Hverken spændende indhold, eller spændende læsning. Det burde ikke ske denne gang - jeg vil jo gerne, at folk kommer tilbage igen. For siden er jo fedest, når der er mange online :-)
Kendall
Kendall

Fulde navn : Kendall Elliot Sable Burnwin
Alder : 27
Antal indlæg : 155
Join date : 02/08/12
Bosted : Dallas, Texas og Halvblodslejren, Long Island

Tilbage til toppen Go down

World/Campevent-ting, ting Empty Sv: World/Campevent-ting, ting

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum