Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey

Go down

En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey Empty En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey

Indlæg af Gæst 30/8/2013, 21:27

T: 14:50
S: bueskydningsbanen
V: lettere lunt og overskyet
O: ganske enkelt ikke ret mange halvguder

Jason stod ved bueskydningsbanen. Langsomt hævede han buen, vejrtrækningen var langsom og rolig, blikket var fast rettet mod målet, selvom han ikke vidste det ikke var nødvendigt. Da buen var spændt helt ud åndede han ud, i et kort sekund var det som om alt omkring ham stoppede op, så slap han pilen, og så den ramme skiven, et smil bredte sig fra hans læber, da den ramte midten af målskiven. Da han lagde en pil på buen igen. Foregik det i normalt tempo, ikke noget med at bruge hans maksimale fart til det. da han ikke trænede men bare hygge skød sig lidt, også fordi der ikke var noget ved at træne, til han blev træt, det var så svært at finde ordentlig konkurrence hvis ikke det skulle være nogen fra hans familie. Artemis og Apollons børn var de eneste der kunne udfordre ham så han gav sig selv mere end fuldt ud, normalt ville han ikke bruge hans talenter i en normal konkurrence, eller det var han begyndt på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey Empty Sv: En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey

Indlæg af Bailey 1/9/2013, 11:39

Påklædning: Hvid T-shirt, cowboybukser, brune lædersandaler og løst hår.

Bailey trådte ind på bueskydningsbanen med et pilekogger på ryggen og sin yndlingsbue i hånden. Solen skinnende og Apollon havde fået en frieftermiddag, så hun havde besluttet sig for at bruge den på bueskydningsbanen. Godt nok var hun et naturtalent til bueskydning i forvejen, fordi hun var Apollons datter, men at kan forbedres.
Det første hun så, da hun kom ind på banen var en sorthåret dreng på omkring fjorten stå med en bue selv. Han så dybt kocentreret ud som han stod der med buen spændt og en pil på strengen. Han affyrede den og den susede gennem luften og ramte midten af skiven perfekt. Bailey smilede skævt og gik nærmere. Da hun kom på nærmere hold genkende hun drengens ansigt. Hun havde set ham to gange før; en gang i hytte 7 og en gang til Uafhængighedsdags-festen.
"Hej." sagde hun. "Flot skudt. Du hedder Jason, ikke?"
Bailey
Bailey

Fulde navn : Bailey Faith Higgins
Alder : 25
Antal indlæg : 106
Join date : 06/06/12
Bosted : Hytte 7, Halvblodslejren, Long Island, New York

Tilbage til toppen Go down

En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey Empty Sv: En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey

Indlæg af Gæst 1/9/2013, 19:24

Jason vendte blikket mod hende, efter han havde sendt pilen mod skiven, allerede inden da havde han fornemmet hendes essens, det gjorde han da hun kom ind på banen, eller det var først der han havde lagt mærke til den. Da han opfangede Aollons essens smilede han kort, lukkede øjnene, alt det var sket mens han gjorde klar til skuddet. Han havde også allerede gættet på det var Bailey inden han så hende. Men det var mere fordi efter at han havde snakket, med hende fornylig, til uafhængighedsfesten, var hendes essens mere fremtrædende. Så hun ville være lettere at kende i en menneske mængde. Så nu hvor der kun var hende, var det næsten for let.
Han vendte blikket mod hende, sænkede buen og betragtede hende. ”hej” sagde han så ”mange tak” tilføjede han så, inden han nikkede ”jo det er sandt” han betragtede hende forsat ”og du er Bailey” sagde han venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey Empty Sv: En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey

Indlæg af Bailey 7/9/2013, 16:20

Bailey smilede og bukkede dramatisk. Selv om det ikke var længe siden de havde snakket sammen, var hun stadig glad for at blive husket.
"Til din tjeneste." sagde hun og trak en pil op af sit pilekogger. Hun så ned ad skaftet på den og vendte dernæst opmærksomheden mod målskiven. Den stod kun 5-10 meter væk - hun ville kunne ramme midten med den ene hånd bundet på ryggen - men det var der ingen grund til at fortælle Jason. Hun lagde pilen på strengen, spændte buen og satte et dybt koncentreret udtryk op. Hun sendte pilen af sted og den ramte helt ude i kanten af målskiven, langt fra centrum.
Bailey bandede på græsk og vendte sig mod Jason. "Du er meget bedre til det her end mig. Hvordan gør du det?" Hun regnede med, at han ville benytte sig af at han var god og hn var dårlig til at indlede en konkurrence. Og så kunne det sjove begyndte.
Bailey
Bailey

Fulde navn : Bailey Faith Higgins
Alder : 25
Antal indlæg : 106
Join date : 06/06/12
Bosted : Hytte 7, Halvblodslejren, Long Island, New York

Tilbage til toppen Go down

En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey Empty Sv: En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey

Indlæg af Gæst 20/9/2013, 08:51


Jason så på hende og løftede et øjenbryn da hun satte pilen helt ude ved siden ”jeg tvivler på at det var dit bedste skyd, eftersom du er Apollons barn, men selvfølgelig kan dine talenter lægge inden for det musikalske, eller spådomskunsten.” mumlede han lettere for sig selv, men han ville være på den sikre side, ”som jeg mumlede hvis du ikke hørte det, vil jeg ikke tro på at det der var dit bedste skud, men at du har mere at byde på. Langt mere end det du viser mig.” sagde han langsomt, ”så lad os se hvad du kan, en lille konkurrence, vi giver begge to alt hvad vi har, bare venskabeligt, selvfølgelig, intet mellem familie, som en god lille hyggelig konkurrence vel”
Han ventede på hendes svar og betragtede hende bare mens han ventede ”men hvis vi gør det, skal du love at du giver det bedste af dig selv, for du bliver altid skuffet når man har vundet og det viser sig at din modstander ikke ydede maksimalt af hvad de kunne” sagde han langsomt.



// du må virkelig undskylde den lange ventetid, men har nogle problemer, som jeg skal håndtere samtidig med skolen ved siden af //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey Empty Sv: En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey

Indlæg af Bailey 17/10/2013, 16:31

Bailey smilede med en blanding af eftertænksomhed og munterhed i blikket. Hun havde regnet med, at Jason ville tage udfordringen, men det behøvede han ikke at vide, at hun havde. Desuden kunne hun godt fornemme, at han ikke havde ladet sig narre, så nu kunne hun give sit maksimale. Hun tog sit pilekogger af og talte pilene. Hun havde ti.
"Jeg accepterer udfordringen." sagde hun og tog koggeret på igen. Dernæst trak hun en pil op af det, gik hen til de ti skydeskiver, der stod på rad og række, og satte den i jorden mellem nummer fem og seks.
"Her er mit foreslag." sagde hun, da hun var kommet hen til Jason igen. "Vi har fem skud hver. Skydeskiverne på venstre side af pilen er dine og dem på højre er mine. Den der rammer tættest på midten flest gange har vundet." Hun stoppede og lagde vægten på det andet ben lidt. 
"Jeg er med på en venskabelig konkurrence. Du skyder først."
Bailey
Bailey

Fulde navn : Bailey Faith Higgins
Alder : 25
Antal indlæg : 106
Join date : 06/06/12
Bosted : Hytte 7, Halvblodslejren, Long Island, New York

Tilbage til toppen Go down

En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey Empty Sv: En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey

Indlæg af Gæst 17/10/2013, 20:02

Jason så på hende og smilede kort, eftersom han kunne se hendes blik. Han var altid klar på en konkurrence inden for alt muligt, især bueskydning og spydkast, der vidste han at han var uovertruffen. Men det skulle hun ikke vide endnu, det kunne altid komme. Han vidste at Apollons børn var gode bueskytere, men han vidste også at nogen var mere til det musikalske eller spådomskunsten, men derfor var den en generalisering at han ikke ville acceptere et dårligt skud fra et familie medlem, uden at det var med vilje.
”Det er jeg meget glad for at høre” sagde han mens han betragtede hvad hun gjorde, han indså hvad det var hun ville og smilede så kort.
”Jeg er lytter øre” sagde han så og betragtede hende kort ”det lyder som en fantastisk god idé fem skud til hver” han nikkede og smilede så ”hvad så hvis det ender uafgjort efter de fem første pile?” spurgte han så og trak en pil. Han klukkede kort og undersøgte den og lagde den på buen. Langsomt spændte han den helt ud. Smilende lod han blikket glide over skiverne. ”første pil” sagde han så.
Han slap strengen og fik pilen til at sætte sig dybt ind i skiven, den kunne ikke komme tættere på midten på nogen måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey Empty Sv: En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey

Indlæg af Bailey 25/11/2013, 21:28

Bailey smilede og trak selv en pil fra sit kogger, da Jason affyrede sin egen. Den ramte midten af skiven fuldstændig perfekt. Hun stillede sig hen foran en af skydeskiverne, spændte buen og koncentrerede sig op skiven, vinden, solen, alt. Godt nok var hun ikke hverken jæger eller barn af Artemis, men hun havde stadig stærke sanser - sjovt nok kun når hun skød med bue og pil. Måske Apollon-magi?
Hun lukkede øjnene et øjeblik, åbnede dem igen og affyrede pilen. Den susede gennem luften med høj hastighed og ramte midt i skiven, samme sted som Jasons havde gjort på den anden skive. Hvis de havde brugt den samme, ville hendes pil have flækket hans på midten. Hun sænkede sin bue igen og vendte sig mod Jason med et skælmsk smil.
"Og det var min første pil." sagde hun. "Det ser ud til, at vi er lige indtil videre." Hendes idé havde virket; hun havde fået Jason med til at konkurrere, og nu kunne hun overraske ham med sine evner inden for bueskydning.

//OOG: Undskyld, at jeg har været så længe om at svare, og at svaret er så dårligt :/ //
Bailey
Bailey

Fulde navn : Bailey Faith Higgins
Alder : 25
Antal indlæg : 106
Join date : 06/06/12
Bosted : Hytte 7, Halvblodslejren, Long Island, New York

Tilbage til toppen Go down

En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey Empty Sv: En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey

Indlæg af Gæst 26/11/2013, 09:00

Jason så på hende og af ventede hendes skud, han trak ikke en mine mens hun gjorde sig klar til at skyde. Han ventede blot. Trak endnu en pil og lagde den på buen, uden at spænde buen, han ventede blot på at hun skulle skyde. Men hun læste vinden smilede han. Hvad forventede han egentlig af hende, det vidste han ikke. Eller jo han forventede en konkurrent der kunne skyde med bue og pil, uden de helt store problemer. Måske ikke nær så godt som han selv men tæt på.
Da hun lukkede øjnene vendte han blikket mod hendes skive, et lille skævt smil prydrede hans læber da han hørte buestrengen blive sluppet fokuserede han på skiven, og da han så pilen ramme centrum på skiven smilede han, han havde ikke forventet mindre, hvis det var det hun havde håbet på. Han forventede altid at hans modstandere var lige omkring hans standart. Så da hun smilede, smilede han venligt tilbage og vendte sig mod sin egen skive igen.
”lige nu står vi lige ja, det er der ingen tvivl i” sagde han så langsomt og betragtede hende skiven. Langsomt spændte han buen og holdt strengen spændt helt ud. Han studerede vinden, jorden, solens bane, et lille smil prydrede hans læber da han slap strengen. Pilen fløj mod skiven med dødbringende hastighed og satte sig igen i centrum på skiven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey Empty Sv: En lille hyggelig konkurrence ~ Bailey

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum